الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   العرض الجديد بالسعر الجديد لبيع المسدس EKOL Dicle علشان خاطر عيون اعضاء المنتدى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=12392)

كفافى1 11-07-17 01:47 AM

العرض الجديد بالسعر الجديد لبيع المسدس EKOL Dicle علشان خاطر عيون اعضاء المنتدى

اخواتى الكرام بمنتدانا الغالى
انا كنت وعدتكم فى العرض السابق انى هتكلم مع صاحب المسدسات اذا نزل بالسعر ده من حقه هو فقط .
وانا اسف اللى انا اخرت عليكم فى الرد على موضوع التشاور معه بخصوص سعر المسدس EKOL Dicle ، وذلك لظروف عائلية ولان النهارده عيد زواجى الأول ولسه داخل البيت
وقد نتج عن ذلك النزول بالسعر إلى 1200 جنية -
ده طبعاً غير الواجب اللى لازم يتعمل لاعضاء المنتدى .
وانا عينى لكل اعضاء المنتدى

اخوكم
ياسر الكفافى

tarekvb 11-07-17 02:01 AM

رد: العرض الجديد بالسعر الجديد لبيع المسدس EKOL Dicle علشان خاطر عيون اعضاء المنتدى

الله ينور يا ابو ياسر سعر جميل ومسدس ثقيل منتظرين مفاجاتك وانت كنت بتغيب عننا كتير

fidodido 11-07-17 03:54 AM

رد: العرض الجديد بالسعر الجديد لبيع المسدس EKOL Dicle علشان خاطر عيون اعضاء المنتدى

الاستاذ ياسر
بارك الله لكما و بارك عليكما و جمع بينكما فى خير
و سعر ممتاز من شخص يكفى اللقاء به

ahmedmh_ali 11-07-17 05:52 AM

بالتوفيق مرة تانية أن شاء الله ...

akmels 11-07-17 10:08 AM

بارك الله فيك

hema777h 11-07-17 10:13 AM

الف مبرررررررررررروك اولا علي عيد جوزاااك ونشوف باذن الله بعد 25سنة عيد جوزاك ال25 باذن الله وانا بهظر معااااك
هههههههههه

اما بخصوص المسدس فا انا كنت امبارح في اسكندرية وسالت علية عند فتح الله وعند السجلابي والاتنين ميعرفوش عنو حاجة ومسمعوش عنو قبل كداااا فياريت الاعضاء الي بيقلو انو موجود في اسكندرية يثبتو هو فين

smsmn8888 11-07-17 11:08 AM

ايوة كدا يا ياسر علشان المنافسة شديدة

hema777h 11-07-17 11:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fidodido (المشاركة 151183)
الاستاذ ياسر

انت خلصت الامتحانات ولا لسة

محمد احمد العنانى 11-07-17 11:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fidodido (المشاركة 151183)
الاستاذ ياسر

حلو عقد القران دا مبروك عليك يابو اليسر وعقبال البكارى ان شاء اللة وكل عام وانتم بخير.

كفافى1 11-07-17 11:36 AM

دايماً صاحب واجب يابو عنانى صباحوا فل وزى العسل
صبحلى على حبيبنا سمسم

محمد احمد العنانى 11-07-17 11:41 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كفافى1 (المشاركة 151292)
دايماً صاحب واجب يابو عنانى صباحوا فل وزى العسل
صبحلى على حبيبنا سمسم

نهارك نادى ان شاء اللة يابو اليسر وبالتوفيق ان شاء اللّة . والصباح وصل يا كوماندام.

nour 11-07-17 12:08 PM

الله ينور ومزيد من انخفاض الاسعار

sokar2sokar 11-07-17 03:39 PM

كل سنه و أنت طيب و إنا لله و إنا إليه راجعون .. هههههه .. :D

ربنا يهديكم لبعض و يفيض عليكم من رحمته و ستره و يديم بينكم الحب و الرحمه و يرزقكم بالذريه الصالحه .
و إن شاء الله الجاى احسن من اللى راح . :D
و الصبر مفتاح الفرج .:(
و هنيالك يا فاعل الخير .... و يجعله عامر ..:p

أخوك محمد من المنصوره ..

صياد شبرا 11-07-17 04:00 PM

سعر ممتاز بس في ارخص تقبل مروري

http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=12386

المسدس + علبة + طبة صغير + علبة طلق بلى تركى كل ده = 1300 جنيه فقط
1050 + 0 + 20 + 230 =1300 جنية فقط

يعني المسدس + العلبة = 1050

abdalla nabel 11-07-17 04:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد شبرا (المشاركة 151463)

اولا البيع عرض وطلب
ثانيا العرض دة في الاسكندرية
ثالثا مالرجل بيقول هيعمل واجب مع اعضاء المنتدي شكرا

hema777h 11-07-17 04:18 PM

نفسي اعرف عند مين في اسكندرية

كفافى1 11-07-17 04:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد شبرا (المشاركة 151463)

أخى الفاضل / صياد شبرا
بعد التحية العطرة بعطر الريحان والمسك والعنبر على احلى رجال شبرا
البيع والشراء والرزق من الله سبحانة وتعالى
ولكن ببساطة كبير حسابات حضرتك غلط مش بنفس الطريقة ده لو عايز تعرف الزاى بتتحسب كلمنى وانا اعرفك بتتحسب الزاى
ولكن السعر هو كما قلت 1200 غير الواجب
ولو عايز تجيب من الاسكندرية اتفضل جيب من هناك لانى زى ما انا قلت لحضرتك الرزق من الله عز وجل .
اجرى يابن ادم جرى الوحوش وغير رزقق لن تحوش

ms3111 11-07-17 05:27 PM

مبارك انشاء اللة للبائع و الشارى
فعلا زى منت قلت يابو اليسر
اجرى يابن ادم جرى الوحوش وغير رزقق لن تحوش

سيبك من البيع و الشرا كفاية ان المسدس يبقا منك يا كبير

hema777h 11-07-17 06:00 PM

مع احترامي للجميع انت المسدس لما يتبعت ليك من اسكندرية علي القاهرة افرض المسدس بعد ما انت استلمتو في مشكلة هترجعو اسكندرية تاني ولا هتصلحو في القاهرة وتقول انا حظي كداااا تاني حاجة المسدس بعد ما انت بتشترية من استاذ ياسر لو في اي حاجة بتتصل بية مش بيصلحو لا بيتغير المسدس كلو بواحد جديد يبقي الواحد يجيب من القاهرة ولا اجيب من اسكندرية ولا الشيخ البعيد سرو باتع ...........

العربى 11-07-18 01:07 AM

كل سنه وانتم طيبين وبخير وسعاده

كفافى1 11-07-18 11:02 AM

الله يخليك يا عم عربى عقبال ما تفرح باولادك
ياسر الكفافى

aybek 11-09-07 04:48 PM

شكرا جزيلا - تحياتي

old hunter 11-09-07 05:16 PM

بالتوفيق ياستاذ ياسر وكل عيد زواج وانت طيب

elgaria 11-09-07 09:31 PM

الف الف مبروك وعقبال يارب اما تتحتفل ب100سنة زواج ربنا يباركلك يارب

amt_babe 11-09-08 01:16 AM

السلام عليكم

كل سنه وانتى فى احسن صحه وعافية ياكبير انتى والاسره وانتظر مكالمة منى غدا علشان ناوى ازورك ياريس لو مش هيضيقك.

YOSSEF EL MASRY 11-09-08 01:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كفافى1 (المشاركة 151121)
اخواتى الكرام بمنتدانا الغالى
انا كنت وعدتكم فى العرض السابق انى هتكلم مع صاحب المسدسات اذا نزل بالسعر ده من حقه هو فقط .
وانا اسف اللى انا اخرت عليكم فى الرد على موضوع التشاور معه بخصوص سعر المسدس ekol dicle ، وذلك لظروف عائلية ولان النهارده عيد زواجى الأول ولسه داخل البيت
وقد نتج عن ذلك النزول بالسعر إلى 1200 جنية -
ده طبعاً غير الواجب اللى لازم يتعمل لاعضاء المنتدى .
وانا عينى لكل اعضاء المنتدى

اخوكم
ياسر الكفافى

عيد زواج سعيد وكل سنة وانت طيب
شكرا

محمود امجد محمد 11-09-08 01:17 PM

الى صاحب العرض
انا مش فاهم انت شايف الاعضاء فى المنتدى ----------- هايشترو منك مسدس ايكول ديكل بمبلغ 1200 جنيه
ومحل خضر عامل عليه عرض ب 900 جنيه وعلى الاقل المحل كمان مضمون اتقى الله اتقى الله اتقى الله اتقى الله

وهذا هو اللينك http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=14102وهذا هو العرض
trainman
صياد نشيط

أسعار اليوم فى محل خضر

--------------------------------------------------------------------------------

أسعار اليوم فى محل خضر لمسدسات الصوت و بنادق الصيد:

1- جاكال ديوال بسعر 1100 جنيه.
2- بى 29 بسعر 800 جنيه.
3- ديكل بسعر 900 جنيه.
4- ريتاى بارون بسعر 850 جنيه.
5- فيبر ساقيه بسعر 1025 جنيه.
6- أردا 8مم ساقيه بسعر 700 جنيه.
7- بندقيه كرال تركى دبشك فيبر بسعر 1200 جنيه.
8- بندقيه كرال تركى دبشك خشب بسعر 1300 جنيه.

كما يوجد تشكيله كبيره من خناجر الصيد البرى و البحرى.

ملحوظه:الأن يوجد خدمة توصيل إلى القاهره و بنفس سعر الإعلان.

للإتصال:0122345600 أو 0113121197.

AHMED IS MAHMOUD 11-09-08 01:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود امجد محمد (المشاركة 194015)
الى صاحب العرض
انا مش فاهم انت شايف الاعضاء فى المنتدى اغبياء لدرجه انهم هايشترو منك مسدس ايكول ديكل بمبلغ 1200 جنيه
ومحل خضر عامل عليه عرض ب 900 جنيه وعلى الاقل المحل كمان مضمون اتقى الله اتقى الله اتقى الله اتقى الله

وهذا هو اللينك http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=14102وهذا هو العرض
trainman
صياد نشيط

أسعار اليوم فى محل خضر

--------------------------------------------------------------------------------

أسعار اليوم فى محل خضر لمسدسات الصوت و بنادق الصيد:

1- جاكال ديوال بسعر 1100 جنيه.
2- بى 29 بسعر 800 جنيه.
3- ديكل بسعر 900 جنيه.
4- ريتاى بارون بسعر 850 جنيه.
5- فيبر ساقيه بسعر 1025 جنيه.
6- أردا 8مم ساقيه بسعر 700 جنيه.
7- بندقيه كرال تركى دبشك فيبر بسعر 1200 جنيه.
8- بندقيه كرال تركى دبشك خشب بسعر 1300 جنيه.

كما يوجد تشكيله كبيره من خناجر الصيد البرى و البحرى.

ملحوظه:الأن يوجد خدمة توصيل إلى القاهره و بنفس سعر الإعلان.

للإتصال:0122345600 أو 0113121197.

الأخ الكريم بعد التحية
توضيح بسيط :-
1-الأستاذ ياسر صاحب الأعلان كان منزل العرض ده من يوم 17\7 و الوقت دة مكانش المسدس الديكل دة بالأخص موجود فى السوق و بالتالى كان سعرة غالى شوية

2- المهندس \هيثم منزل عرض على الديكل ب 900 فعلا بس شوف تاريخ الأعلان (18\8)

الأسعار ممكن تختلف كل اسبوع وده مش معناه ان صاحب الأعلان بيستغل الناس
وانا فاكر بالتحديد موضوع الديكل دة اول ما نزل اتعرض على المنتدى ب 1300 و 1200 من اشخاص مختلفة

و تقبل مرورى

mzkader 11-09-08 02:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed is mahmoud (المشاركة 194043)
الأخ الكريم بعد التحية
توضيح بسيط :-
1-الأستاذ ياسر صاحب الأعلان كان منزل العرض ده من يوم 17\7 و الوقت دة مكانش المسدس الديكل دة بالأخص موجود فى السوق و بالتالى كان سعرة غالى شوية

2- المهندس \هيثم منزل عرض على الديكل ب 900 فعلا بس شوف تاريخ الأعلان (18\8)

الأسعار ممكن تختلف كل اسبوع وده مش معناه ان صاحب الأعلان بيستغل الناس
وانا فاكر بالتحديد موضوع الديكل دة اول ما نزل اتعرض على المنتدى ب 1300 و 1200 من اشخاص مختلفة

و تقبل مرورى

كلام مظبوط 100 * 100

ahmedmh_ali 11-09-08 05:33 PM

يا رجااااااااااااااالة الأستاذ ياسر من أكتر الناس المحترمة فى المهنة دى من غير مناااااااااااااااااااازع ...

thewiz100 11-09-09 01:12 AM

بالتوفيق ان شاء الله

العربى 11-09-09 09:53 AM

الاخوه الاعضاء
اولا المنتدى ملتزم الحياديه تجاه اى عرض فى المنتدى جميع الاعضاء متساويين فى عروضهم وليس لاحد ميزه عن الاخر ولكن لما يكون الموضوع قديم يبقى ترجع للمشاركات الاوليه فى الموضوع لمعرفه مدى معقوليه العرض فى وقته مش الان اما بالنسبه لطاقم الاداره ليس لاحد من المشرفين التدخل فى اداره قسم السوق غير مشرفى السوق والمشرفين العموم فقط فعليه المشرف اللى ادى انذار للعضو بناء على ايه وانت مش مشرف فى السوق المفروض ترجع الى اى واحد من المشرفين اللى فى السوق فرجاء الالتزام بالقسم المشرف عليه وتم اللغاء الانذار وتعديل المشاركه وحذف الكلمات الغير لائقه
الرجاء عدم التدخل فى اداره قسم السوق من اى مشرف على قسم اخر

الساعة الآن 03:44 PM