الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   الاسعاااااااااااااار (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=42260)

boodi gawish 13-08-26 01:18 AM

الاسعاااااااااااااار

ايييييية......كدة كتير والله ارتفاع الاسعار كدة وتيجي تكلم حد يؤلك الدولار مع ان الدولار لما بينزل الاسعار مبتنزلش سبحان الله......... كنت ناوي اجيب فيرات علي اخر الشهر بس كدة شكرا بقي مع السلامة هجيب مستعمل ان شاء الله .... وشكرا اوي للتجار اللي بيعملو معانا احلي واجب :joi:

وليد سالم 13-08-26 01:24 AM

رد: الاسعاااااااااااااار

:galc::galc::galc::galc: ربنا يرحمنا برحمتة
فعلا الاسعار عليت تاني

هاوى بس غاوى 13-08-26 01:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boodi gawish (المشاركة 523599)
ايييييية......كدة كتير والله ارتفاع الاسعار كدة وتيجي تكلم حد يؤلك الدولار مع ان الدولار لما بينزل الاسعار مبتنزلش سبحان الله......... كنت ناوي اجيب فيرات علي اخر الشهر بس كدة شكرا بقي مع السلامة هجيب مستعمل ان شاء الله .... وشكرا اوي للتجار اللي بيعملو معانا احلي واجب :joi:

انا بقى لما احب اشترى طلق واضرب فى فرح اجيب 3 علب ب 900 جنية ليييييييييييييه ؟؟؟

boodi gawish 13-08-26 01:42 AM

المقاطعة متهيألي هتبقي حل انا مبحبش قطع العيش بس الافترا وحش بردو !!!

boodi gawish 13-08-26 01:50 AM

اقتباس:

انا بقى لما احب اشترى طلق واضرب فى فرح اجيب 3 علب ب 900 جنية ليييييييييييييه ؟؟؟

لا اذا كان كدة فا هي 100 جنية تنزل العتبة تجيب صواريخ براشوت تعمل معاك احلي شغل :lf: :lf: :lf:

هاوى بس غاوى 13-08-26 02:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boodi gawish (المشاركة 523604)
لا اذا كان كدة فا هي 100 جنية تنزل العتبة تجيب صواريخ براشوت تعمل معاك احلي شغل :lf: :lf: :lf:

والله العظيم انا فكرت فى كده بس المشكلة انى انا من دمياط والصواريخ هنا غالية شوية عن القاهرة يعنى تقريبا الضعف

محمد منير 13-08-26 02:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى (المشاركة 523601)

و في حد بيجامل ب 3 علب ليه ياعم هههههههههههههههههههههههه هي حرب هي نص علبة و فل اوي

هو فيه فلوس اساسا

boodi gawish 13-08-26 11:25 AM

اقتباس:

والله العظيم انا فكرت فى كده بس المشكلة انى انا من دمياط والصواريخ هنا غالية شوية عن القاهرة يعنى تقريبا الضعف
عندنا في اسماعيلية نفس الكلام حسبي الله ونعم الوكيل في كل مستغل !!

محمد ياقوت 13-08-26 11:42 AM

فعلآ الاسعار زادت بسبب تحكم بعض تجار الجملة فى الاسعار
وغير كده كمان العلاقات المصريه التركيه تكاد تنقطع ومفيش شغل هيدخل مصر تانى على الاقل القتره الحالية وقد تطول هذه الفتره علشان كده الاسعار هترتفع وقد ترتفع اكتر واكتر
حتى الشغل الالمانى او الايطالى هيرتفع
اما الطلق فده كارثة كارثة بمعنى الكلمة لالالا يوجد طلق نهائى نهائى
صدقونى سعر العلبه جملة وصل 180 جنية و 190 جنية جمله وايه علشان تاخد ب 180 او 190 جنية لا يقل العدد عن 250 علبه وان قل العدد زااااااد السعر عن 180 او 190 جنية

boodi gawish 13-08-26 12:10 PM

اقتباس:

فعلآ الاسعار زادت بسبب تحكم بعض تجار الجملة فى الاسعار
وغير كده كمان العلاقات المصريه التركيه تكاد تنقطع ومفيش شغل هيدخل مصر تانى على الاقل القتره الحالية وقد تطول هذه الفتره علشان كده الاسعار هترتفع وقد ترتفع اكتر واكتر
حتى الشغل الالمانى او الايطالى هيرتفع
اما الطلق فده كارثة كارثة بمعنى الكلمة لالالا يوجد طلق نهائى نهائى
صدقونى سعر العلبه جملة وصل 180 جنية و 190 جنية جمله وايه علشان تاخد ب 180 او 190 جنية لا يقل العدد عن 250 علبه وان قل العدد زااااااد السعر عن 180 او 190 جنية
استاذ محمد حضرتك من التجار المحترمين باجماع الكل ولا شك في ذلك وانا شخصيا اتعامل مع حضرتك و جبت من حضرتك الايكول الجاكال الممتاذ من جميع الجهات بما فيهم السعر ... ولكن ازمة الاسعار دي ازمة وهتمر ولا مكملة معانا شوية بسبب العلاقات المصرية التركية زي ما حضرتك ذكرت ؟؟ عشان نعرف بس احنا هنعمل اية و هنتصرف ازاي ؟

محمد ياقوت 13-08-26 12:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boodi gawish (المشاركة 523647)
استاذ محمد حضرتك من التجار المحترمين باجماع الكل ولا شك في ذلك وانا شخصيا اتعامل مع حضرتك و جبت من حضرتك الايكول الجاكال الممتاذ من جميع الجهات بما فيهم السعر ... ولكن ازمة الاسعار دي ازمة وهتمر ولا مكملة معانا شوية بسبب العلاقات المصرية التركية زي ما حضرتك ذكرت ؟؟ عشان نعرف بس احنا هنعمل اية و هنتصرف ازاي ؟

اشكرك اخى الكريم
من خلال خبرتى المتواضعة اعتقد ان الاسعار هترتفع اكتر واكتر لو تابعنا الاسعار بترتفع ولا ولا ولا تنخفض ابدآآآآآآآ ونصيحه من يرغب فى الشراء يشترى اليومين دول لان الاسعار هترتفع تانى

هاوى بس غاوى 13-08-26 01:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد منير (المشاركة 523609)
و في حد بيجامل ب 3 علب ليه ياعم هههههههههههههههههههههههه هي حرب هي نص علبة و فل اوي

هو فيه فلوس اساسا

هههههههههههه ده انت طيب اوووووى اوووووى ده احنا بنجامل ب 8 علب للغريب مابالك بقى لما يكون فرح قريب هتعمل ايه

Mostafa Elbana 13-08-26 02:58 PM

أوبااااااااااااا العلبة السوداء 9ملى وصلت 300 جنيه . ربنا يصلح الأحوال يارب

adel152 13-08-26 03:38 PM

لو الطلقة الصوت ب8 جنيه عنها ماأضربت بصراحة. لو الناس كلها بطلت تشترى الطلق هيخلل عند اللى بيجيب الشحنة من الخارج. الاسعار فى الخارج مابتذيدش بالعكس الاسعار فى الغالب بترخص لتسيير حركة الركود الموجودة عالميا. زيادة الدولار ماتطلعش الاسعار عندنا بالدرجة دى. للأسف ده جشع وبيبتدى من صاحب الشحنة نفسه لحد ما يوصل لأيد المستهلك اللى زى حالتنا.
الطلق التركى العلبة السوداء بتتباع فى امريكا للمستهلك ب20 دولار يعنى 140 جنيه تقريبا. تخيل بقى فرق المسافة من تركيا الى امريكا ومن تركيا الى مصر يعنى الشحن بالنسبة لينا المفروض أرخص مش اغلى. لو تتخيل بقى سعر العلبة دى بكام تجارى من المصنع مباشرة؟ هتعرف مدى الاستغلال فى مصر. طبعا انا لا اقصد أى حد من تجار المنتدى لأن دول الايد الاخيرة قبل المستهلك وأكيد العلبة بتوصل لهم غالية. لذلك يجب على الاعضاء التوقف عن الشراء ولو لفترة 3 شهور وأتفرجوا على سعر الطلق ده هيبقى بكام.
http://www.keepshooting.com/ozkursan...ak-blanks.html

Mostafa Elbana 13-08-26 04:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 (المشاركة 523695)
لو الطلقة الصوت ب8 جنيه عنها ماأضربت بصراحة. لو الناس كلها بطلت تشترى الطلق هيخلل عند اللى بيجيب الشحنة من الخارج. الاسعار فى الخارج مابتذيدش بالعكس الاسعار فى الغالب بترخص لتسيير حركة الركود الموجودة عالميا. زيادة الدولار ماتطلعش الاسعار عندنا بالدرجة دى. للأسف ده جشع وبيبتدى من صاحب الشحنة نفسه لحد ما يوصل لأيد المستهلك اللى زى حالتنا.
الطلق التركى العلبة السوداء بتتباع فى امريكا للمستهلك ب20 دولار يعنى 140 جنيه تقريبا. تخيل بقى فرق المسافة من تركيا الى امريكا ومن تركيا الى مصر يعنى الشحن بالنسبة لينا المفروض أرخص مش اغلى. لو تتخيل بقى سعر العلبة دى بكام تجارى من المصنع مباشرة؟ هتعرف مدى الاستغلال فى مصر. طبعا انا لا اقصد أى حد من تجار المنتدى لأن دول الايد الاخيرة قبل المستهلك وأكيد العلبة بتوصل لهم غالية. لذلك يجب على الاعضاء التوقف عن الشراء ولو لفترة 3 شهور وأتفرجوا على سعر الطلق ده هيبقى بكام.
http://www.keepshooting.com/ozkursan...ak-blanks.html

والله أنا فكرت فى كدة فعلاً بس المشكلة إنى فرحى قرب وكنت ناوى أجيب علبة كدة هشكلى هجيب فرط بقى على الللى باقى عندى هههههههههه
والمفروض التجار بتوعنا هنا يبلغوا التجار الكبار المستغلين اللى بيدوهم الطلق بأسعار عالية إن فى حملة مقاطعة بسبب غلاء الأسعار

elmasrey123 13-08-26 04:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى (المشاركة 523654)
هههههههههههه ده انت طيب اوووووى اوووووى ده احنا بنجامل ب 8 علب للغريب مابالك بقى لما يكون فرح قريب هتعمل ايه

شغل الدمايطة ابتدى اهوه
ههههههههههههههههههههههههه

هاوى بس غاوى 13-08-26 04:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 523701)
شغل الدمايطة ابتدى اهوه
ههههههههههههههههههههههههه

انت لسه قاعد بتعمل ايه اجرى شوف الى قولتلك عليه

Mostafa Elbana 13-08-26 04:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى (المشاركة 523654)

8 علب ياراجل ده أنا كنت ناوى فى فرحى اعمر خزنة وأديها لناس تبعى يضربوهالى وكنت مستكترها :punnch:

elmasrey123 13-08-26 04:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى (المشاركة 523702)
انت لسه قاعد بتعمل ايه اجرى شوف الى قولتلك عليه

بلبس ورايحله بس بدور على حاجة وهمشى

هاوى بس غاوى 13-08-26 04:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa elbana (المشاركة 523703)
8 علب ياراجل ده أنا كنت ناوى فى فرحى اعمر خزنة وأديها لناس تبعى يضربوهالى وكنت مستكترها :punnch:

والله ياعم لو مش مصدقنى اسال صديقنا الدهبى وكان الكلام ده من 3 شهور واتصلت باستاذ محمد ياقوت واستاذ احمد عبد العزيز وطلبت الكمية دى بس المشكلة كانت فى الشحن وفى الاخر جيبناهم من بورسعيد من محل سرحان واخدنا العلبة السودة يومها ب 150 واخدنا 10 علب مش 8 ايه رايك بقى

Mostafa Elbana 13-08-26 04:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى (المشاركة 523705)
والله ياعم لو مش مصدقنى اسال صديقنا الدهبى وكان الكلام ده من 3 شهور واتصلت باستاذ محمد ياقوت واستاذ احمد عبد العزيز وطلبت الكمية دى بس المشكلة كانت فى الشحن وفى الاخر جيبناهم من بورسعيد من محل سرحان واخدنا العلبة يومها ب 150 واخدنا 10 علب مش 8 ايه رايك بقى

أنا مصدقك طبعاً من غير حلفان أنا بس بهزر معاك ياعمنا :paint:
ربنا يسهل والأسعار ترخص فى الكام شهر دول تانى بقى قبل فرحى علشان أعرف أضرب خزنة على الأقل هههههههههه

هاوى بس غاوى 13-08-26 04:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 523704)
بلبس ورايحله بس بدور على حاجة وهمشى

ماشى ياريس

هاوى بس غاوى 13-08-26 04:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa elbana (المشاركة 523706)
أنا مصدقك طبعاً من غير حلفان أنا بس بهزر معاك ياعمنا :paint:
ربنا يسهل والأسعار ترخص فى الكام شهر دول تانى بقى قبل فرحى علشان أعرف أضرب خزنة على الأقل هههههههههه

طب انت فرحك قرب ولسه عليه شوية انا بقى اعمل ايه فرح اختى يوم الخميس غقبال عندك ويوم فرح بنت عمتى ضربنا نص ساعة لما شبعنا ضرب وطبعا ماينفعش مااضربش فى فرح اختى ... قولى اعمل ايه استحالة اشترى العلبة ب 300 على جميع الاوضاع

Mostafa Elbana 13-08-26 04:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى (المشاركة 523708)
طب انت فرحك قرب ولسه عليه شوية انا بقى اعمل ايه فرح اختى يوم الخميس غقبال عندك ويوم فرح بنت عمتى ضربنا نص ساعة لما شبعنا ضرب وطبعا ماينفعش مااضربش فى فرح اختى ... قولى اعمل ايه استحالة اشترى العلبة ب 300 على جميع الاوضاع

أوووووووووووووف على الورطة دى الله يكون فى عونك بس هيا الأسعار وصلت 300 عند كله ؟
ولا فى ناس لسة مغلوش ممكن تحاول تلاقى حد لسة مغلاش أو تجيب هندى بقى ولا أى حاجة تعبانة وتنضف الطبنجة كويس بعد الضرب
أنا الحمد لله لسة ناقصلى بتاع 4 شهور ربنا يصلح الأحوال فيهم
وألف مبروك وعقبالك بقى إن شاء الله

هاوى بس غاوى 13-08-26 04:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa elbana (المشاركة 523709)
أوووووووووووووف على الورطة دى الله يكون فى عونك بس هيا الأسعار وصلت 300 عند كله ؟
ولا فى ناس لسة مغلوش ممكن تحاول تلاقى حد لسة مغلاش أو تجيب هندى بقى ولا أى حاجة تعبانة وتنضف الطبنجة كويس بعد الضرب
أنا الحمد لله لسة ناقصلى بتاع 4 شهور ربنا يصلح الأحوال فيهم
وألف مبروك وعقبالك بقى إن شاء الله

الله يبارك فى حضريتك انا والله بدور اهو وبسعى يمكن الاقى حد لسه ماغلاش الاسعار وربنا يوفقنى والاقى حاجة حنينة شوية

dr mohamed kamal 13-08-26 04:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa elbana (المشاركة 523683)
أوبااااااااااااا العلبة السوداء 9ملى وصلت 300 جنيه . ربنا يصلح الأحوال يارب

يارب توصل 3000 جنيه نفسى أعرف الفائدة التى تعود على أصحاب مسدسات الصوت من أزعاج الاطفال و كبار السن و الناس التى تحتاج للراحة من المرضى و الطلبة وغيرهم كثير , انا لا أستطيع النوم و لا أطفالى ولا والدى المسن الذى يبلغ من العمر 84سنة من أصوات مسدسات الصوت والالعاب النارية التى تبداء من منتصف الليل حتى الثالثة صباحا يوميا, برجاء إقلاع الناس عن هذه العادة التى أفرزتها الثورة ,تحياتى للجميع و بدون زعل

Mostafa Elbana 13-08-26 04:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr mohamed kamal (المشاركة 523716)
يارب توصل 3000 جنيه نفسى أعرف الفائدة التى تعود على أصحاب مسدسات الصوت من أزعاج الاطفال و كبار السن و الناس التى تحتاج للراحة من المرضى و الطلبة وغيرهم كثير , انا لا أستطيع النوم و لا أطفالى ولا والدى المسن الذى يبلغ من العمر 84سنة من أصوات مسدسات الصوت والالعاب النارية التى تبداء من منتصف الليل حتى الثالثة صباحا يوميا, برجاء إقلاع الناس عن هذه العادة التى أفرزتها الثورة ,تحياتى للجميع و بدون زعل

أولا يا دكتور محمد مش كل الناس بتستخدم الطبنجة الصوت بالأسلوب ده فى ناس بتستخدمها فى المناسبات السعيدة فقط أو فى حالات الدفاع عن النفس وإرهاب المعتدين.
وطالما حضرتك لا ترى فائدة منها وتتمنى الضرر لمالكيها بغلاء الطلقات يوجد البعض أيضا لا يرى أى فائدة للصيد سوى إزعاج بعض الناس فى الأوقات المبكرة صباحا وإمكانية حدوث حوادث من بعض الصيادين ويتمنون إرتفاع أسعار الرش حتى لا يستطيع أحد شرائه
يَقُولُ الرَّسُولُ -صلى الله عليه وسلم- : ((لاَ يُؤمِنُ أََحدُكُم حتَّى يُحِبَّ لأَخِيهِ ما يُحِبُّ لِنَفْسِه))
تحياتى لك أيضا يا دكتور وبدون زعل

هاوى بس غاوى 13-08-26 05:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa elbana (المشاركة 523720)
أولا يا دكتور محمد مش كل الناس بتستخدم الطبنجة الصوت بالأسلوب ده فى ناس بتستخدمها فى المناسبات السعيدة فقط أو فى حالات الدفاع عن النفس وإرهاب المعتدين.
وطالما حضرتك لا ترى فائدة منها وتتمنى الضرر لمالكيها بغلاء الطلقات يوجد البعض أيضا لا يرى أى فائدة للصيد سوى إزعاج بعض الناس فى الأوقات المبكرة صباحا وإمكانية حدوث حوادث من بعض الصيادين ويتمنون إرتفاع أسعار الرش حتى لا يستطيع أحد شرائه
يَقُولُ الرَّسُولُ -صلى الله عليه وسلم- : ((لاَ يُؤمِنُ أََحدُكُم حتَّى يُحِبَّ لأَخِيهِ ما يُحِبُّ لِنَفْسِه))

رد محترم ومقنع جدا نفس الرد الى كنت هرد بيه .. تسلم

Mostafa Elbana 13-08-26 05:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاوى بس غاوى (المشاركة 523733)
رد محترم ومقنع جدا نفسى الرد الى كنت هرد بيه .. تسلم

القلوب عند بعضها بقى :lf:

TheLegnedkiller 13-08-26 05:36 PM

ان شاء الله احوال البلد تهدي وتعدي

احمد حسن ادريس 13-08-26 07:29 PM

مساء الخير الف مبروك يا هاوى والله فرحت وعقبالك وربنا يتمم بخير انت احسن حاجة بدل الطلق الصوت تجيبلها هدية حلوة بجد والله بدل ما تشترى علبة 300 جنية وياريت نعمل رابطة فى المنتدى لمقاطعة الاسعار الغالية لغاية لما الاسعار ترجع تانى انا مقصدش حد طبعاً

Mr_mody 13-08-26 11:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa elbana (المشاركة 523720)

رد محترم و جميل

ميشو الحاوى 13-08-27 12:19 AM

فعلا المقاطعه هى حل من حلول ارتفاع الاسعار لكن للاسف مش الكل هيقاطع لان فيه ناس مش بتفرق معاها ارتفاع
الاسعار ما دام مقتدر انه يجيب بالسعر ده

boodi gawish 13-08-27 01:00 AM

ياااااة دا كنت فاكر اني لوحدي :) ........ اذا كان كدة بقي انا اول واحد مقاطع ...... و في انتظار احد الاعضاء القدامي في قيادة الحملة نظرا لاني عضو جديد ادعو احد القائمين علي المنتدي او الاعضاء القدامي لتنظيم حملة مقاطعة ضد غلاء التجار( عدا الشريف منهم )

Mostafa Elbana 13-08-27 02:45 AM

يبقى يلا نعمل حملة وشخص محترم من كبار المنتدى هو اللى يتبناها ليشارك بها الجميع ولتكن مثلاً "حملة مقاطعة الطلق الصوت لإرتفاع الأسعار" ويجب على أعزائنا تجار المنتدى المحترمين "المغلوب على أمرهم" إبلاغ الموردين بحملة المقاطعة حتى يعودوا إلى رشدهم ويخفضوا الأسعار مرة أخرى

Mostafa Elbana 13-08-27 02:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميشو الحاوى (المشاركة 523766)
فعلا المقاطعه هى حل من حلول ارتفاع الاسعار لكن للاسف مش الكل هيقاطع لان فيه ناس مش بتفرق معاها ارتفاع
الاسعار ما دام مقتدر انه يجيب بالسعر ده

صدقنى حتى المقتدر هيشارك لأنه من مصلحته أن الأسعار ترجع كما كانت

Mostafa Elbana 13-08-27 02:58 AM

مين هيقود حملة المقاطعة بقى ؟

sheko88 13-08-28 10:10 AM

اؤيد موضوع المقاطعة رغم انى لسه شارى جديد ولاول مرة يعنى ليا مزاج لاستخدامه كتير ولكن الاسعار فعلا عالية

elmasrey123 13-08-28 10:47 AM

كانت اما السجاير غليت الناس بطلتها ههههههههههه
كده كده الناس مش هتبطل ضرب ولا هتبطل تشترى من سنتين كان الجاكال ب950 ودلوقتى 1700 والناس بتشترى

BLANK 13-08-28 10:52 AM

الاسعار حتوصل لاكتر من كده بكتير للحد من ظاهرة الاقبال على شراء طلقات و مسدسات الصوت زى ما الطلقات الحى كده حيمنعوا بيعها لمدة شهرين من المحلات المصرح لها ببيع الحى
المقاطعة ليست هى الحل .. الحل هو وجود بديل عن المنتجات التركية فى ادوات الصيد و الصوت و مستلزماتهم و البديل يكون فى نفس الفئة السعرية طبعا لانها لو كانت سلع ترفيهية بقت سلعة شبه اساسية موجودة فى معظم بيوت مصر
ولا عزاء للمستهلك المصرى اللى مظلوم بين المستوردين المحتكرين و صناع القرار السياسى و الاقتصادى فى البلد

Egyptian_Destroyer 13-08-28 11:53 AM

نعم لمقاطعة محدثات الصوت و الطلق الخاص بها و انا مستعد لتقديم اي مساعده ممكنه

و لاحظوا انه عندما ارتفعت اسعار الخمور في امريكا توقف الجميع عن تعاطيها حتي عادت الاسعار و انخفضت ايضا عن المعتاد

sayed amer 13-08-28 03:36 PM

انا معاك وبايد رئيك

HOGO BOSS 13-08-28 10:00 PM

المقاطعه هيا الحل

ولكن للاسف الشعب المصرى ميعرفش سلاح المقاطعه ده ومدام معاه فلوس بيشترى ومبتفرقش معاه

طب مسدسات الصوت مش سلحه اساسية لكن السجاير اللى اغلب الشعب بيدخن كل يوم تغلى بمزاجهم وبرده الناس بتشترى ...للاسف

sayed amer 13-08-28 10:19 PM

انا معاك بس السلاح مش زى السجاير
علما باننى غير مدخن والحمد الله
وده فضل ونعمه من عند الله

سعد بعرنجة 13-08-28 10:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boodi gawish (المشاركة 523602)
المقاطعة متهيألي هتبقي حل انا مبحبش قطع العيش بس الافترا وحش بردو !!!

والله عندك جق

boodi gawish 13-08-29 01:01 AM

لاول مرة اكتشف ان جشع التجار يصل الي هذا الحد وانا عن نفسي مقاطع .... والفلوس اللي هشتري بيها هشتري بيها بالسعر القديم قبل الزيادة والمقاطعة ستكون لتجار المنتدي ( عدا الشريف منهم ) وكل تاجر يزايد في السعر لجشع نفسة ..... وللعلم في تجار الاسعار عندهم مزادتش و بالفصال تصل الي السعر القديم .... :) و هؤلاء هم من سأتعامل معهم لمواجة الجشع والاستغلال ...... و ردا علي اي شخص يقول ان المقاطعة ستفشل احب اقول لحضرتك انك مش بتبيع قمح و عيش :) زي مانتا بتختار تبيع بكام انا كمان هختار انا بشتري بكام و وهلاقي اللي يبعلي والله بالتجربة :)

boodi gawish 13-08-29 01:06 AM

اقتباس:

نعم لمقاطعة محدثات الصوت و الطلق الخاص بها و انا مستعد لتقديم اي مساعده ممكنه

و لاحظوا انه عندما ارتفعت اسعار الخمور في امريكا توقف الجميع عن تعاطيها حتي عادت الاسعار و انخفضت ايضا عن المعتاد
تفضل بعمل موضوع جديد لتسجيل كل عضو مقاطعتة .... وشكرا جذيلا لحضرتك

Egyptian_Destroyer 13-08-29 12:28 PM

http://egyhunt.net/showthread.php?p=524134#post524134

Egyptian_Destroyer 13-08-29 12:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_destroyer (المشاركة 524135)

حملة المقاطعه ان شاء الله

boodi gawish 13-08-29 01:56 PM

مشكوووووووووووووووووووووووور

هدير ديدا 17-02-20 11:09 AM

جاء سعر الدولار اليوم الاربعاء ما بين 19.30 و 19.40 للشراء مع توقعات بتحرك الدولار فى السوق السوداء اليوم، وإختلف سعر الدولار خلال الأيام الماضية بشكل كبير وخاصة فى البنوك والتى شهدت إرتفاع لنسق أسعار العملة الأمريكية قابله إرتفاعات طفيفة فى السوق الموازية مع توقعات بإرتفاعات كبيرة مع عودة الإستيراد من جديد

فكرى الفساخ 17-02-20 11:30 PM

أستاذه هدير .. النهارده الاثنين وليس الاربعاء . وسعر الدولار اليوم اقل مما ذكرتيه حضرتك . مع قبول تحياتى .

الساعة الآن 04:52 PM