الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   تحذير من النصاب على مصراوى (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=10003)

guns 11-06-07 12:22 PM

رد: تحذير من النصاب على مصراوى

يا جماعة هوا نصاب ولا معاة رخصة ولا حاجة ومعندوش محل واسلم حل يتعملوا كمين ويتسلم للشرطة ونستريح من الناس اللي زي دي اللي هيجيبوا مصر ورا

العربى 11-06-07 12:51 PM

ربنا يسترها
لا حول ولا قوه الا بالله

hogan 11-06-07 01:27 PM

ياجماعة انا اتكلمت قبل كده وقلتلكو انا قبلتو وكمان بيقولى انه معها طلقات الى خارج حارق بكميات والواد ده كداب انا قابلته وجربنا السلاح علشان يبقى كل كلامى سليم والراجل ده مش نصاب ده محترف نصب ولو الكل اجمع انا اسلمه بيدى وانا عندى الطريقة بحكم عملى

ebrahem 11-06-07 01:31 PM

الى ضايقنى ان فى ناس وشكلهم غلابة بتدفع وتشترى القرق دة والواد نصب عشرة عشرين مية ميتين مبيشبعش والمغفلين فى ال85 مليون كتييير يعنى ممكن الواد دة يبقى مليونير من بيع الهوا ومن آخر نكتة الى بيحكيها للمغفلين ان زباينة فيهم ناس شغالة فى المخابرات الحربية ومجلس الدولة كانوا محتاجين يحمو بيوتهم وما صدقو يلاقو السلاح الفتاك الى بيبيعة شفتوا الطيابة بتاعت الشباب المسكين وصلت لفين؟

braveheart 11-06-07 01:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan (المشاركة 114554)
متيجى نلم رجاله المنتدى ونعمله كمين ونروقه
وبالمره نتسابق على النيشان على اهله ولما نزهق نسلمه
انا كلمته فى التلفون وهوه لزيز ممكن نقبله ونظبطه والى معاه حاجه عايز يجربها يجربها بلى رش صوت اليكتريك الى موافق يرفع ايده
هههههههههههههههههههههه

مممممممم ... انا بصراحة نفسي أجرب الكرال علي بني أدمين ... ممكن تاخدوني معاكو ... :)

AFROTTO 11-06-07 02:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader (المشاركة 114641)
يا جماعة الحل بسيـــــــــــــــــط و simple عالآخر ، السهل الممتنع ، و أنا لو فاضى النهاردة و اللا بكرة هعمله إن شاء الله ، كالآتى:
- ألوو أستاذ محمد أنا فلان و عايز حتتين تقابلنى فين ؟
- هقابلك الساعة كذا فى المكان الفلانى
- طيب إتفقنا

و فى المكان و الزمان هيتظبط متلبس بالتجارة فى أسلحة نارية بدون ترخيص و مسدسات صوت معدلة مجرمة

و لا نقول نصب و لا دياوله ، هو أصلا لابس تأبيدة لوحده ، و الإعلانات مالية التليفزيون إن اللى هيبلغ عن حد بالشكل ده ليه كمان جائزة مالية ، و إن آخر ميعاد لتسليم الأسلحة دى هو آخر الشهر

تمام ياأحمد باشا والموضوع بسيط جداا
بس ليا ملحوظة للآخوة الآعضاء اللى قالت القانون لايحمى المغفلين
مش معنى أن شخص مش عارف أية حقيقة السلعة اللى قدامة يبقى مغفل
لما نصاب يبيع مسدس صوت تركى عادى ويقول دة مسدس صيد غزلان والخ
وواحد يشترية على كدة يبقى طيب ومش عارف حاجة ومانقولش القانون لايحمى المغفلين
المفروض نقول القانون بيحمى الناس الطيبين وأعتقد مافيش حد ماأتنصبش علية
ماهو مش معقول كل الناس بقت ناصحة خلاص ولا أية ..!!!؟

lilkapo 11-06-07 02:44 PM

طب مفى حل اسهل واسرع نبلغ عنو الجيش
يعنى نروح لاقرب وحدة شرطة عسكرية ونبلغهم برقم موبايلو واسمو واكيد هما هيعملو علية كمين بدل ميكون مامن نفسو بشوية بلطجية تحسبا لاى كمين لان اكيد هيكون حزر جدا جدا الى زى الشخص دة
صدقونى دة انسب حل وممكن نعرض عليهم المساعدة ونساعدهم كمان فى القبض علية واهى سمعة كويسة للمنتدى من خلالها ممكن نعرض بعض طلبتنا وناقشها معاهم ها رايكم اية

sayedlabib 11-06-07 04:14 PM

ميه ميه وانا معاك نروح والله نبلغ الجيش لان اللى بيعملوا ده والله حرام وتجارة بجهل الناس الغلابة حرااااااام بجد واحنا كده مشاركين لو معملناش حاجه

sultan 11-06-07 04:16 PM

على فكره انا كلمته وسجلت المكالمه وهرفعها لما اروح

ahmedmostafa 11-06-07 04:20 PM

رأي محترم موضوع الشرطة العسكرية لأن دة آمن و اسلم حل و كمان قانوني و عموماً دي أرقام الشرطة العسكرية عشان لو أدارة المنتدي تحب تكلمهم بشكل قانوني و رسمي
ارقام الشرطة العسكرية

16137

16138

الساعة الآن 02:31 PM