مشاهدة النسخة كاملة : موسم صيد الاسماك بالبحر الاحمر خلال العام

kefafy
11-05-19, 09:42 AM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مرفق جدول موسم صيد السماك بالبحر الاحمر
ارجو ان ينال رضاء اخوانى بالمنتدى

Ahmed kouta
11-05-22, 06:51 PM
الله ينور يا احمد بية علي الجدول بس محتاجين برضة شوية توضيحات زي مثلا كل نوع من السمك دة بيشتغل ترولينج ولا سبينينج ولا جيجينج وكمان اية نوع الطعم المناسب لكل نوع جمبري او كاليماري او رابلات ولا سردين وممكن كمان نضيف اكشن السمكة دي شكلها اية وممكن نوع الترميل ومقاسات السنون وهل ينفعلها واير او شعر نايلون كدة يعني من الاخر عايزين نحول الجدول دة لموسوعة طبعا الموضوع دة هياخد وقت منك طبعا بس اكيد ان شاء الله ناس كتير هتستفاد واولهم انا طبعا زي ما انتا فاهم يدوب مبتداء في البحر الاحمر تحياتي يا باشا

kefafy
11-05-23, 12:37 PM
من عنييا يااحمد بيه
انشاء الله هحولهولك اكسل واضيف لك فيه كل الى انت عاوز وهضيفلك بردو السمك المتواجد بستمرار
وحلو موضو الجيجينج الى انت قولتو ده:d
انت بتقرا افكارى ولا ايه ؟:d
موسوعة الجيجينج هتنشر قريبا انشاء الله
وتحياتى لكل الاخوة الاعضاء

Ahmed kouta
11-05-23, 03:33 PM
من عنييا يااحمد بيه
انشاء الله هحولهولك اكسل واضيف لك فيه كل الى انت عاوز وهضيفلك بردو السمك المتواجد بستمرار
وحلو موضو الجيجينج الى انت قولتو ده:d
انت بتقرا افكارى ولا ايه ؟:d
موسوعة الجيجينج هتنشر قريبا انشاء الله
وتحياتى لكل الاخوة الاعضاء

ربنا يخليك يا ابو حميد تلامذتك يا باشا ان شاء الله انا متوقع القسم دة هيتغير بدرجة كبيرة جدا بمجهوداتك ومجهودات الاخوة الزملاء وان شاء الله تعمل موسوعة شاملة تفيد الناس كلها

شريف
11-06-02, 04:09 PM
جدول محترم جدا ومنظم جدا ويدل على عقلية علمية في الكتابة ، أشكرك استاذي الفاضل

wild_saher010
11-06-03, 04:57 PM
يا باشا الله ينور اية الحلاوة دى كلها و الله واضح ان فى ناس غاوية و محترفة اهو سمك يعنى مش السوايسة بس ... يالا كمل جميلك و هاتلنا جدول البحر بقى 2011

محمد قطب
11-06-18, 12:00 PM
والله استفادة عالية الله انا قربت على رحلة فى السخنة والمعلومات دى طمنتنى شويه تماااااااااااااااااااام

hosam ibrahem
11-07-02, 05:06 PM
جزاك الله خيرا معلومة مهمة جدا