مشاهدة النسخة كاملة : تهديد لي من بلطجي في المنتدي

amgad mouris
11-04-12, 02:03 PM
الي اعضاء المنتدي الكرام
لقد استلمت اليوم رساله علي الخاص من شخص بلطجي يدعي اني نصبت عليه في مسدس وهو العضو (pooforever_2010) والرسالة كما استلمتها موجودة بالاسفل مع العلم بانه توجد مشاركات عديدة له وكلها تحتوي علي شتائم واسلوب شوارع في الكلام وبناء عليه اقوم بنشر هذه الرسالة حتي تكون شاهدا عليه كما اني ساتوجه الان الي قسم الشرطة لعمل محضر بذلك حماية لي ولصديقي الذي كان معي والذي يقول هذا العضو انه يعرف بيته .... فاذا كان يعلم مكان بيته يذهب له لاننا تقابلنا في شبرا وهو ليس من شبرا اساسا

مرة اخري كنت اظن ان جميع من بهذا المنتدي محترمين ولكن هذا العضو اثبت لنه توجد قله بلطجية ويجب التخلص منهم

سبب النشر فقط لجميع الاعضاء ليعرفوا مع من يتعاملون

ملحوظة لقد قمت بعمل هذا الحساب الجديد حيث ان الحساب الاخر لا يريد الفتح بسبب مشكله في كلمة السر ولم استطع الانتظار لحين فتح الحساب مرة اخرة

-------------------------------------------------------------------------------------------
هذه رسالة تلقائية لا تقم بالرد عليها

superman2
لقد تلقيت رسالة خاصة في
الصيد فى مصر
من
pooforever_2010
عنوانها
"ماشى".
هذا هو مضمون الرسالة:
وحياه امك يا امجد لحعورك فوشك
الحمار اللى كان معاك قال لصاحبى على مكانه
وحجيبك
لقراءة الرسالة كاملة أو الرد على الرسالة، أو حذف الرسالة، الرجاء الضغط على الرابط أدناه:
http://www.egypthunt.net/private.php

----------------------------------
مع أطيب الأمنيات
إدارة الصيد فى مصر

زيكوووو
11-04-12, 02:06 PM
ههههههههههههه ايه ده يا اخ امجد هوه في كده لآحول ولآ قوه الآ ب الله

زيكوووو
11-04-12, 02:07 PM
اول ما القسم يفتح اعملو محضر او اسرع اعمله محضر في الجيش وربنا يهدي

ZuniCorn
11-04-12, 02:15 PM
معلش مع احترامي ليك يا استاذ امجد ...
انت مقولتش السيناريو كلة .. انا معرفش العضو دة شخصيا وهو فعلا كلامة فية تهديد ..
بس ادام لجأت لادارة المنتدى ياريت تقول على السيناريو الكامل و اللي وصلة انة يهددك .

superman2
11-04-12, 02:28 PM
معلش مع احترامي ليك يا استاذ امجد ...
انت مقولتش السيناريو كلة .. انا معرفش العضو دة شخصيا وهو فعلا كلامة فية تهديد ..
بس ادام لجأت لادارة المنتدى ياريت تقول على السيناريو الكامل و اللي وصلة انة يهددك .

انا كنت عارض مسدس تركي للبيع ( باسمي لحساب واحد صاحبي ) والمسدس دة كان جديد تماما لاني انا اللي نزلت معاه واشتريناه من ميشيل عازر المهم هو كان عاوز يبدله فلما جه العضو اياه عرض يبدله بمسدس والتر p22 واتقابلنا واتفقنا وتم دفع 100 جنية فرق وجربت المسدس وهو كمان جرب المسدس بدل المرة 10 مرات وضرب بيه كمان المهم ان يوميها لما روحت البيت وجدت الموبايل بتاعي مش موجود في جيبي قلت يمكن وقع مني وتاني يوم بافتح الميل وجدت كذا رساله منه بتقول ان المسدس ال ايه ضرب في ايده وعورة وبعد شوية قال علي المنتدي انه بيعلق في شد الاجزاء بتاعته فضل يعيط في كل حته عليه ورديت عليه برسالة وقلت له ان المسدس كان جديد وبلاش الحركات دي لو عاوز ترجع المسدس قول فقال لي لا انا عاوز اصلحه فلم ارد عليه لهيافة الموضوع وده شكله ندم علي البدل واعاوز يرجع في كلامه وبعد كدة قال في المنتدي ان المسدس كان سليم وكان به ال ايه !!! قطعة رايش هو شالها بنفسة فاشتغل .... يعني كلها حاجات عبيطه ومن يومها كل لما يجد مشاركة لي يدخل ويقل ادبه واخرها الرساله دى واللي هاعمل بيها محضر اليوم في القسم ان شاء الله والمحضر هيكون في قسم شبرا الخيمة حيث انه يسكن هناك

mostafa_hunter122
11-04-12, 03:01 PM
اللى اعرفه ان ميشيل عازر مش بيبع تركى ياريت توضحححححححححححح

زيكوووو
11-04-12, 03:45 PM
مشيل عازر مبيشتغلش في التركي اصلآ

braveheart
11-04-12, 03:52 PM
هو فعلا ميشيل مش بيشتغل في التركي بيشتغل في الإيطالي.

خط الصعيد
11-04-12, 03:56 PM
كل يوم بنشوف ونسمع حجات غريبة و شاذة

osha966
11-04-12, 04:23 PM
هى دى مشاكل بيع المستعمل -يا ريت العايز يشترى مستعمل يكون أده وما يعيطش بعد كده لأنه بيشترى من واحد مجهول والمستعمل زى البطيخة

elexlns1
11-04-12, 05:41 PM
انا من رأيى انك علشان تبيع حاجة لاخوك فى المنتدى لازم تكون حسن النية

البيع والشرا اتفاق والسعر مسألة عرض وطلب لكن لو حاجة فيها عيب لازم تقوله

علشان حرام الغش ومن غشنا فليس منا

بيعها معيوبه ومش من حقه يرجعها بعد كدة

انما تقول سليمة وبعد يومين تطلع بايظة دة كدة انت غشيته

ومفيش حد النهاردة يقبل ان حد يغشه لانه مش اكتع

مع احترامى ليكم انتم الاتنين تقابلوا بعض بكل احترام وتوصلوا لاتفاق

doos99
11-04-12, 08:57 PM
[color="red"][b]ا
-------------------------------------------------------------------------------------------
هذه رسالة تلقائية لا تقم بالرد عليها

superman2
لقد تلقيت رسالة خاصة في
الصيد فى مصر
من
pooforever_2010
عنوانها
"ماشى".
هذا هو مضمون الرسالة:
وحياه امك يا امجد لحعورك فوشك
الحمار اللى كان معاك قال لصاحبى على مكانه
وحجيبك
لقراءة الرسالة كاملة أو الرد على الرسالة، أو حذف الرسالة، الرجاء الضغط على الرابط أدناه:
http://www.egypthunt.net/private.php

----------------------------------
مع أطيب الأمنيات
إدارة الصيد فى مصر
يا جماعه ده مبقاش منتدي صيد دا بقي سوق سلاح و بلطجه وقله ادب و الي صاحب الموضوع التصرف الصح هوه انك تنزل علي وزاره الداخليه و تعملوا محضر بالرساله و هما هيتصرفوا

زيكوووو
11-04-12, 09:39 PM
ايوه كده اخيرا الشرطه ظهرت

زيكوووو
11-04-12, 09:40 PM
شوفو البلطجيه يا جماعه احمونا الأول وبعدين شوفو الموقع

زيكوووو
11-04-12, 09:42 PM
دلوقتي كل بيت مصري من ساعه الثوره بقي يمتلك سلآح ناري للحمايه يا ريت تحمونا بقي والغابه دي تنتهي

زيكوووو
11-04-12, 09:43 PM
والله انا تعبت العمليه بقيت فعلآ تقرف وانا افضل انكم ترجعو واحنا هنرحب بيكم فعلآ لآ غني عن الشرطه

زيكوووو
11-04-12, 09:44 PM
رغم انيكنت واخد موقف من رجال الشرطه من الأحداث الدمويه الي شفناها اثناء الثور لآكن انشاء الله هيتم محاكمه الضباط الي قتلو الناس

احمد العوضى
11-04-12, 09:53 PM
ارجو من كل الاخوه ان كان بائع ان يتقى الله فى ما يبيع و مشترى ان يفحص بصاعته ان كان يفهم بها او ياتى من يفهم بها والا ليضع لسانه فى فمه ويصمت لان المستعمل ليس له مقايس ولاذم يدور وراه قبل دفع اى قرش وبعد هذا لا يلوم غير نفسه لان ما خاب من استشار

doos99
11-04-12, 10:21 PM
ايوه كده اخيرا الشرطه ظهرت

شوفو البلطجيه يا جماعه احمونا الأول وبعدين شوفو الموقع

دلوقتي كل بيت مصري من ساعه الثوره بقي يمتلك سلآح ناري للحمايه يا ريت تحمونا بقي والغابه دي تنتهي

والله انا تعبت العمليه بقيت فعلآ تقرف وانا افضل انكم ترجعو واحنا هنرحب بيكم فعلآ لآ غني عن الشرطه

رغم انيكنت واخد موقف من رجال الشرطه من الأحداث الدمويه الي شفناها اثناء الثور لآكن انشاء الله هيتم محاكمه الضباط الي قتلو الناس

الا احنا ظهرنا من زمان بس انت اللي مش واخد بالك