مشاهدة النسخة كاملة : علقه موت

charesma
08-06-23, 02:16 AM
الموضوع بقى قديم جدااااااااا

msgm
08-06-23, 06:23 AM
الحمد لله ربنا ستر ..

وركز أكتر في الهدف يا باشا ..

قدر الله وما شاء فعل .. و ربنا يعوضهم خيرا منها . إن شاء الله ...

venatic13
08-06-23, 12:50 PM
قدر ولطف

بس الاولي كنت تقف وتتفاهم معاهم

او ترجع لهم تاني وتديهم تمنها علشان تريح ضميرك

وحصل خير ..... والحمد لله

حورس1
08-06-26, 04:39 PM
سالفه رائعه واجمل شئ فيها ان ربنا سترها معاك والا كنت ها تحصل البطه هههههههههههه لا اخى انا بهزر حمد لله على سلامتك

قناص الشمال
08-08-03, 10:28 PM
شكرا على موضوعك اخي الفاضل ههههههههههههههههه والله خوش صيد

Old_Hunter
08-08-05, 03:07 PM
قبل ما تنشن عالهدف بص كويس إيه اللي في الخلفية عشان لما العيار يفلت تبقي عارف فين رايح

ربنا سترها معايا لاقيت فجأة حاجة سوده و را اليمامة و طلعت دماغ واحده ست و في اخر لحظة وقفت الضرب

تحياتي

venatic13
08-08-07, 12:19 AM
طلعت دماغ واحده ست

يارااااااااااااااااااااااااااجل

اهي دي بقي كانت فعلا تبقي مصيبه

severeman
08-11-22, 06:39 AM
الحمد لله انها جت في وزه مش راجل او مزه :))

عاصــم الشبراوينــي
08-11-22, 05:59 PM
عادي خير يعني والي انت عملتوا مش صح قوي بس
خير انت كنت ممكن تشتمهوم وتديهم بالجزمه وبعد كده ترمي ليهم فلوس الوزه علي الارض وتمشي

نادرموريس
08-11-22, 09:24 PM
الحمد لله ربنا ستر حق الوزه ايه ده ممكن يكلوه مكانها ويكسرو البنقيه والكلام ده حصل ادامي قبل كده

mohamed anwar
09-11-12, 03:49 AM
حمدله علي السلامه ياكرزما ياغالي والحمد لله انك بخير علي فكره متسمعش كلام عاصم عشان لوعملتوه حترجع من غير جزمه وحتاخد بل ..............................

smsmn8888
09-11-12, 10:24 AM
اة بسببكو انتو الواحد مبيحيبش يصداد في اماكن فيها ناس علشن انتو ماليتو البلد
يالا او تعمل كدا تاني فاهم

madkour
09-12-09, 11:28 PM
طبعا انا لما قرات الموضوع بصراحة موت من الضحك على الموقف بس طبعا زى ما فيه اداب المرور فى اداب الصيد وطبعا من اداب الصيد ان الانسان قبل ما ينشن على الهدف ينظر الى ما وراء الهدف على مدى بصره واذا كان وراء الهدف شى حتى لو كان بعيد كل البعد عن النظر نترك الهدف او ناخذ اتجاه اخر وهذة النظرية اخذتها من والدى اثناء الصيد بالندقية الخرطوش وطبعا الحمد لله انها جت فى طائر وليس فى ...........

Oonyx
09-12-10, 01:49 AM
"نشنت يا فالح" طبعا دي أول كلمة جت في دماغك. آدي الناس اللي بتوقع واقفة !!

salahfareed
09-12-10, 11:53 AM
اخوانى دى خدعه منتشرة فى الريف ولما يلاقوك بتصطاد وشكلك مش من عندهم بعملوا فيلم كبير ونسوان تصوت ورجاله تسحب الفؤوس والمناجل ويقولك دى جت فى عين البقرة اللى فى الغيط اللى ورا او دى اصابه دكر البط اللى كنا حنبيعه فى السوق بكرة وكل دة عشان الزبون يتهوش ويدفع اكتر من تمن الحاجه اللى عليها الكلام وفى جميع الاحوال لا تحاول ان تقوم بعمل عنترى او فدائى لان حتلاقى طلع لك ناس زى الارز وفين يوجعك وما فيش شتيمه خالص كله ضرب بس اذا كنت حتدفع لازم تاخد الحاجه التى اصيبت لكى تتاكد انك مش محل خدعه

osama hanafy
09-12-10, 08:14 PM
وزة تفوت ولاحد يموت :) :)
الف سلامة عليك

Oonyx
09-12-14, 10:59 AM
والله ياكريزما حاجة تانية, بما اني في مزرعة الوالد وعايش وسط فلاحين احب اقولك اللي حصل ده -بالاضافة لكلام الأستاذ صلاح- نوع من اثبات الذات بالنسبالهم بكونك "عااملي فيها من اهل البندر وابن ذوات ومعاك اللي مش مع حد". وعلى فكرة أنا حصل معايا نفس الموضوع بس كنا تلاتة وضربناهم ضرب مبرح على كيفك.الفكرة إنهم لما يروحوا بيكلموا صحابهم ويقولوا كسرنا الواد الفرفور ده.... بس كده ده الغرض غير المادي