مشاهدة النسخة كاملة : مطلوب خبره الاستاذ هشام سمير

oteote2010
11-03-07, 03:13 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا في البدايه عاجبني اوي خبره اخوة كتير في المنتدي
زي القنصل وهشام وناس كتير

وعندي سؤال .

انا عاوز اشتري بندقيه ويكون ثمنها مش غالي اوي نظرا لانها هاتكون اول بندقيه ليا .

فا عاوز ابداء بحاجه بسيطه ويكون سعرها مش غالي .

فا ياريت رايكم .

hemi afifi
11-03-07, 03:24 PM
اكتب حدودك كام عشان الناس تقدر تفيدك انت ممكن تلاقي من 400 الي 7000 جنيه و اكتر كمان

بدر
11-03-07, 03:32 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا في البدايه عاجبني اوي خبره اخوة كتير في المنتدي
زي القنصل وهشام وناس كتير

وعندي سؤال .

انا عاوز اشتري بندقيه ويكون ثمنها مش غالي اوي نظرا لانها هاتكون اول بندقيه ليا .

فا عاوز ابداء بحاجه بسيطه ويكون سعرها مش غالي .

فا ياريت رايكم .

الاخ الكريم
اهلا بيك فى المنتدى
واعذرنى على تدخلى ولكن الاخ هشام حاليا بيكون خارج نطاق المنتدى ولكن باليل ممكن هيكون متواجد ان شاء الله
وتسمحلى لو حضرتك تراجع بعض المشاركات والمواضيع عن الكرال التركى والبام الصينى هتكون فكرة مبدئية خصوصا ان عامل السعر هيدلك على احتياجك
لان الكرال متهيألى كانت فى حدود 1200 وبعدين البام 1800 وبعدين الجامو 2300
ففية تفاوت فى الاسعار يخليك تروح ناحية بندقية معينة على حسب امكانياتك
وطبعا وجهة نظرك تحترم انك تبدأ بحاجة صغيرة فى الاول وانا عن نفسى بدأت بالكرال وهى ممتازة جدا على اد فلوسها
ارجو ان اكون افدتك. تحياتى

oteote2010
11-03-22, 12:15 AM
شككككككككككككككككككككككككككككككككككرا انا طالبه معايا ابداء بحاجه غاليه انا عمتا بحافظ علي الحجات .
ومش بحب الاعطال والاصلاحات الكتير . وممكن ادفع لحد 1000 او 1200 بالكتير اوي وتكون حاجه جديده . زيرو
ايه. افضل حاجه مناسبه للسعر ده.طبعا انت قلت الكرال طيب دي ايه المشاكل بتاعتها .ولو في احسن منها في نفس السعر.؟ او سعر قريب هايكون ايه . ومتشكر اوي

memo2224
11-03-22, 07:04 AM
انا ممكن ارد عليك نيابتآ عن استاذ بدر وكل عمالقة المنتدى الكرام
اخى الكريم مرحبآ بك فى المنتدى مدام انت حدودك1000اى1200 يبقا
عليك وعلى الكرال التركى هى فى الحدود ده ويفضل كما قال الاستاذ جمال (القنصل ) الكرال الفيبر دبشك بنى بلون الخشب
وتقبل مرورى

سيدخالد
11-03-23, 01:38 AM
توكل على الله وهات الكرال الدبشك البنى وانا لسه شاريها ومن حسن حظك ان شريف ابو ضيف عامل عرض عليها حتى يوم الجمعه القادم ب1050 وانا لسه شاريها ب1400 وهى فى السوق بتعمل 1600 فاسرع

oteote2010
11-03-23, 02:32 AM
بس الكرال دي انا عرفت انها مليانه مشاكل

هشام سمير
13-09-16, 10:59 PM
من ايام الزمن الجميل للمنتدى

Mohammad Al Qassam
13-09-17, 01:33 AM
توكل على الله وهات الكرال الدبشك البنى وانا لسه شاريها ومن حسن حظك ان شريف ابو ضيف عامل عرض عليها حتى يوم الجمعه القادم ب1050 وانا لسه شاريها ب1400 وهى فى السوق بتعمل 1600 فاسرع

ارجو توضيح عرض ابو ضيف بالكامل
العرض شامل انواع ايه من البنادق و شامل كل اشكال الكرال و لا لا
مشكووووووووووووور

ghonem11
13-09-17, 02:02 AM
يازعيم العرض دة مارس 2011 ..صباح الفل

Mohammad Al Qassam
13-09-17, 07:54 PM
اخي الكريم
انا من وجهة نظري المتواضعة و بعد بحث طوييييييييل و تفكير كتيييييير برجح الكرال التركي و دة لان سعرها دلوقتي حوالي 1550 جنيه في السوق ((( بس احنا كلنا مستنيين عرض الاستاذ المخضرم المحترم هشام سمير في اليومين الجايين دول و باذن الله السعر ينزل شوية كويسين ))) و بالسعر دة مع امكانياتها العالية و سهولة تعديلها و ظبطها بتكون انت امتلكت بالسعر دة بندقية هاي باور تعتبر من البنادق العالية القوية جدا و بيستخدمها بعض المحترفين اما بقة عن اي بندقية بنفس امكانيات الكرال دي هيكون سعرها عالي جدا جدا معتقدش هيقل عن 4000 جنيه بالميت ...
كمان الكرال بتجمع بين القوة و الشياكة لان شكلها شيك اوي (( دة طبعاً للدبشك الفيبر ))...
اما بالنسبة لحوار المشاكل بتاعتها الناس كلها دلوقتي بتشكر فيها و بتقول انهم راعوو المشاكل اللي كانت فيها و عدلوها في الاصدارات الجديدة و بقت كويسة جداً و ممكن اوي تستخدمها زي ما هية في الاول من غير اي حاجة ...
و كمان ماشاء الله يعني عباقرة المنتدى مخلوش مشكلة ملهاش حل و بأقل التكاليف الممكنة ...
و بعد كدة تظبطها براحتك بقة بسوستة اسباني و بقاعدة معدن بدل الفيبر و كدة يعني دة لو حسيت انها بدأت تقل في مستواها معاك ......
بالتوفيق
د/ محمد القسّام

Mohammad Al Qassam
13-09-17, 07:58 PM
يا نهار ابيض دة انا فاكرو لسة موضوع جديد هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههه