مشاهدة النسخة كاملة : مهم جداً للاعضاء عند شراء اى شىء

هشام سمير
11-02-23, 12:21 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوانى الاعزاء طبتم وطاب ممشاكم
ام بعد
بعد كثرة عملية الخداع والاستغلال والمغلاه والجشع من التجار عند البيع والشراء قررت عمل هذا الموضوع
لعل الله عز وجل ان ينفع به
اى احد من اخونى الاعزاء فى هذا الصرح المبارك
عايز يشترى اى شىء بنادق هوائيه او مستلزمات صيد (جرابات ورش وكشافات وتيلسكوبات وقطع غيار ) او مسدسات صوت يكتب اللى هو عايزه فى الموضوع دا لو متاح عندى ان شاء الله عز وجل اوفره بسعر خاص جداً لاعضاء المنتدى
وبفضل الله كل شىء موجود
ولو مش موجود عندى او عند الرغبه فى الشراء من مكان آخر اوضحله السعر والمزايا والعيوب
والاشياء المباعه بضمان شخصى
للاستعلام عن اى شى
0117228817

Mahmoud El-Behairy
11-02-23, 12:23 AM
شكرا كتيير على الموضوع الجميل جدا ده
وان شاء الله متابع....تقبل مرورى

بدر
11-02-23, 12:39 AM
بارك الله لك وفيك يا اخى الحبيب على هذة المبادرة

Mahmoud El-Behairy
11-02-23, 12:47 AM
بس أنا كنت عايز أعرف بس سعر ال EKOL Jackal Dual 9mm بكام ((جديد)))؟؟

Ebrahim Al Ansari
11-02-23, 01:00 AM
السلام عليكم
جزاك الله خيراً على هذا العمل الإيجابي
وأسأل الله أن تثاب خيراً على نيتك فى مساعدة الآخرين وحمايتهم من الوقوع فى يد أى مستغلٍ بأن توفر لهم السلعه الممتازه بأسعار مميزه فيتحقق لك المكسب فى الدنيا والآخره بصدق نيتك
أو أن توفر لهم النصيحه لوجه الله كما عرضت على إخواننا فى المنتدى فتنال أصدقاء أوفياء وبذلك يتحقق لك أيضا المكسب فى الدنيا والآخره

جودريلا
11-02-23, 02:25 AM
تعرف الايكول كومبكت وسعره كام عشان انا عايز واحد لو موجود نمرتي 0102874949 وانا جاد في الشراء هو يشبه المسدس الجاب الايطالي بس الشكوش بتاعه ظاهر وحجمه اصغر شويه

mohd_wafik
11-02-23, 02:51 AM
الله ينور عليييك يا هشام ... انته عارف ربنا هيباركلك على إلى بتعمله ده .... ربنا يرزقك بالحلال

Consul
11-02-23, 03:08 AM
أخي العزيز الأستاذ هشام سمير...بارك الله فيك وبك وعليك...ونسأل الله العلي القدير أن يجعله في ميزان حسناتك...خالص تحياتي...

mohamed mohiey
11-02-23, 06:19 AM
اخى هشام

شكرا بس انت كده ناوى تضرب الحاجة بتاعة فتح الله هههههههههههه
المهم يا باشا مطلوب
1/ بام 3 عيار 5.5 او اى عيار
2/blow c06
3/بى اس اير سبورت
4/ جامو هنتر 440
اسف ان كنت طولت بس مطلوب الاسعار وايه متاح وجديد ولا مستعمل وياريت قبل يوم الخميس وانت موجود فى الاسكندرية امتى

متشكرين ياكومندان

هشام سمير
11-02-23, 08:53 AM
شكرا كتيير على الموضوع الجميل جدا ده
وان شاء الله متابع....تقبل مرورى
جزاك الله خيراً اخى الكريم شرفت الموضوع
بارك الله لك وفيك يا اخى الحبيب على هذة المبادرة
ربنا يبركلك يا استاذ بدر ويجعل العمل خالصاً لوجه الكريم شكراً جزيلاً على المرور
بس أنا كنت عايز أعرف بس سعر ال ekol jackal dual 9mm بكام ((جديد)))؟؟
الايكول الجاكل دول الفرز الثانى 1000 جنيه والفرز الاول 1200 جنيه

هشام سمير
11-02-23, 08:55 AM
السلام عليكم
جزاك الله خيراً على هذا العمل الإيجابي
وأسأل الله أن تثاب خيراً على نيتك فى مساعدة الآخرين وحمايتهم من الوقوع فى يد أى مستغلٍ بأن توفر لهم السلعه الممتازه بأسعار مميزه فيتحقق لك المكسب فى الدنيا والآخره بصدق نيتك
أو أن توفر لهم النصيحه لوجه الله كما عرضت على إخواننا فى المنتدى فتنال أصدقاء أوفياء وبذلك يتحقق لك أيضا المكسب فى الدنيا والآخره

ربنا يبركلك يا استاذ ابراهيم على هذا الدعاء الرائع والكلام الجميل نفعنا الله عز وجل به

هشام سمير
11-02-23, 08:58 AM
تعرف الايكول كومبكت وسعره كام عشان انا عايز واحد لو موجود نمرتي 0102874949 وانا جاد في الشراء هو يشبه المسدس الجاب الايطالي بس الشكوش بتاعه ظاهر وحجمه اصغر شويه

اى نوع من الكومكت حضرتك تقصد يوجد ايكول فرات مجنم كومبكت وجاكل دول كومبكت وبلوا كومبكت ارجوا من حضرتك التوضيح فقط (ياريت حضرتك تعرف اسمه علشان اقدر اجوبك

trainman
11-02-23, 09:08 AM
جزاك الله كل خير يا أستاذ هشام و ربنا يباركلك على المعلومات القيمه بس يا ريت تقولى blow c06 بكام عند حضرتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هشام سمير
11-02-23, 09:13 AM
الله ينور عليييك يا هشام ... انته عارف ربنا هيباركلك على إلى بتعمله ده .... ربنا يرزقك بالحلال

جزاك اله خيراً على الاطراء الجميل نسل الله عز وجل ان يجعل العمل خالصاً لوجهه سبحانه

Ataha
11-02-23, 09:14 AM
استاذ هشام
احب ان اشكرك على مبادرتك الجميله والتى ليست بالجديد عليك فمنذ انضمامى بالمنتدى وانا ملاحظ لمدى جديتك فى محاربه الجشع و استغلال الفرص ومدى رضاء نفسك والتى تنم عن مصرى يتحلى بأداب المعامله واصول الدين الاسلام بارك الله فيك جزاك الله كل خير عنا.

هشام سمير
11-02-23, 09:14 AM
أخي العزيز الأستاذ هشام سمير...بارك الله فيك وبك وعليك...ونسأل الله العلي القدير أن يجعله في ميزان حسناتك...خالص تحياتي...

عمنا واستذنا سيادة القنصل احنا مشين بفضل ربنا ثم توجهاتك متشكر جداً على دعاء حضرتك الجميل نورت الموضوع

هشام سمير
11-02-23, 09:24 AM
اخى هشام

شكرا بس انت كده ناوى تضرب الحاجة بتاعة فتح الله هههههههههههه
المهم يا باشا مطلوب
1/ بام 3 عيار 5.5 او اى عيار
2/blow c06
3/بى اس اير سبورت
4/ جامو هنتر 440
اسف ان كنت طولت بس مطلوب الاسعار وايه متاح وجديد ولا مستعمل وياريت قبل يوم الخميس وانت موجود فى الاسكندرية امتى

متشكرين ياكومندان

لا ياعم مفيش ضرب ولا حاجه كل واحد بيأخد رزقه :):)
بام 3 الاجابه غداً بمشيئه الله عز وجل
البلو سى 60 بسعر 950 جنيه للاعضاء
الاير اسبورتر يا ريت حضرتك تحدد ماك كام لان الاير اسبورتر بيبدأ من ماك 1 الى ماك 7 وكل واحد بسعر
الموديل: BSA Airsporter
سنة الصنع: من 1948 إلى 2000
سرعه القذيفة : حوالي 730 fps ما يعادل 220 متر في الثانية تقريبا.
و البندقية تتميز بدقة التصويب كسائر بنادق الـ BSA و نيشانها ممتاز وغاية في الدقة كما تتميز بالمتانة

الهنتر 440 الفرز الثانى بسعر 1300 جنيه الفرز الاول 2150 جنيه(السعر للهنتر قبل الازمه وزيادة الاسعار )
ارجو ان اكون افدتك انا عندى توزيع فى الاسكندريه اليوم

هشام سمير
11-02-23, 09:28 AM
جزاك الله كل خير يا أستاذ هشام و ربنا يباركلك على المعلومات القيمه بس يا ريت تقولى blow c06 بكام عند حضرتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جزاك الله خيراً على دعاك الجميل المبارك
البلو 950 جنيه

هشام سمير
11-02-23, 09:29 AM
استاذ هشام
احب ان اشكرك على مبادرتك الجميله والتى ليست بالجديد عليك فمنذ انضمامى بالمنتدى وانا ملاحظ لمدى جديتك فى محاربه الجشع و استغلال الفرص ومدى رضاء نفسك والتى تنم عن مصرى يتحلى بأداب المعامله واصول الدين الاسلام بارك الله فيك جزاك الله كل خير عنا.

اخى الفاضل متشكر جداً لزوق حضرتك واخلاق حضرتك ربنا يجعلنى عند حسن ظن حضرتك

BASiC
11-02-23, 09:31 AM
لو سمحت يا استاذ هشام ..
كنت عايز أعرف لو عند حضرتك الكرال التركي ... أسعارها كام الفرز الأول والثاني الدبشك الفايبر البني والفايبر الرمادي وهل فعلا الدبشك الفايبر البني أفضل من الفايبر الرمادي .....

وشكرا

هشام سمير
11-02-23, 09:36 AM
لو سمحت يا استاذ هشام ..
كنت عايز أعرف لو عند حضرتك الكرال التركي ... أسعارها كام الفرز الأول والثاني الدبشك الفايبر البني والفايبر الرمادي وهل فعلا الدبشك الفايبر البني أفضل من الفايبر الرمادي .....

وشكرا

الكرال موجوده بفضل الله عز وجل ولكنها على مشارف الانتهاء
الكرال تبدأ من سعر 900 جنيه الى 1250 جنيه الفبر البى والاسود
والفرق بين الدفعه الاولى والثانيه الفرز الاول والثانى الدبشك ما هو الى فرق اللوان بينما الفرق بين الدفع والافراز
للاستعلام
0117228817

Ataha
11-02-23, 09:43 AM
لا شكر على حقائق ياستاذ هشام

Mostafa Talaat
11-02-23, 10:18 AM
أخى العزيز هشام
أسال عن Blow Desert Tiger الذى هو شبيه Desert Eagle الشهير...
لقد أرسلت لك رساله على الخاص أرجو الافاده فيها و لكم جزيل الشكرز

كريم الشامي
11-02-23, 03:03 PM
ربنا يبارك فيك يا أ/ هشام

ميدومش مشاكل
11-02-23, 03:37 PM
من فضلك محتاج
Blow C06
بكرة بالكتير ضرورى
ياترى الجديد سعرة كام (بعلبته والفرشة والزيت وكل حاجة وكمان معاه كام طلقة هدية منك )
وعاوز علبة طلقات اضافية سعرها كام ونوعها ايه
وكمان الماسورة اللى بتتركب عليه من قدام بتاعة الخرطوش لازم تكون معاه وكمان سعر الخرطوش اللى بيتركب عليه بكام
ارجور الرد للاهمية
وياريت صورة ليه من فضلك
انا من القاهرة وجاهز نتقابل ونخلص بكرة بالكتير

aaaa2000
11-02-23, 05:04 PM
الاستاذ هشام

لو سمحت هل الايكول فولجا 9 ملى موجود وسعره كام
واشكر لك مجهودك ورزقك الله الحلال

بدر
11-02-23, 05:09 PM
أخى العزيز هشام
أسال عن blow desert tiger الذى هو شبيه desert eagle الشهير...

الاخ الكريم
وانا اضم صوتى لك ونفسي فية بس المشكلة انة غير موجود بس ربنا يخيب ظنى ويكون موجود تحياتى

mada00eg
11-02-23, 06:12 PM
ا هشام

انا عاوز مسدس صوت ايطالى
هل موجود جديد وبكام؟

مع الشكر

محمد حسن

waleedrahmy
11-02-23, 07:36 PM
الهنتر 440 الفرز الثانى بسعر 1300 جنيه الفرز الاول 1150 جنيه(السعر للهنتر قبل الازمه وزيادة الاسعار )
الاسعار دي للجامو هانتر440 ولا في خطا في الكتابة يا استاذ/هشام

braveheart
11-02-23, 08:10 PM
بسم الله الرحمن الرحيم ..

أولا أود أن أشكر الأستاذ هشام بخصوص هذا التوبك المميز جدا .. و أتمني له التوفيق و المزيد من التميز و الإبداع بإذن الله.

ثانيا .. أود أن ألفت نظر أستاذ هشام بأنني قد أتصلت بك من يومين بخصوص البندقية نوريكا جيت و التليسكوب .. و في الحقيقة أسعارك مميزة جدا .. و لكن نظرا لظروف حالية فلن أستطيع شراء البندقية في الوقت الحالي ... و لكن أود أن أشتري التليسكوب الأن علي الرغم من أنني لن أستخدمة الأن ... ممكن يكون وجهة نظري غريبة شوية ... بس أنا عارف أن التليسكوبات مش متوفرة و خايف تخلص من عند حضرتك و ملحقش أشتري ... لكن البندقية أنا متأكد من إنك مممكن توفرها لي عند تكملة ثمنها بإذن الله.

و لذلك ... أطلب من سيادتك أن تقوم بعرض صور للتليسكوبات المتوفرة لديك ( و بالأخص التليسكوبات المميزة ) مع عرض إمكانياتها و أسعارها ... و بالتالي سأختار واحد منهم و أبلغ حضرتك فورا لشراؤة ... و أعتقد أن هذا العرض سيكون مفيد لكثير من الأعضاء الكرام في هذا المنتدي العظيم .. و لك جزيل الشكر ...

الصيااد
11-02-23, 08:13 PM
كلام زي الفل والله ربنا يزيد و يبارك ............................

ahmadkader
11-02-23, 08:27 PM
برجاء لو حد يعرف محل أشترى منه crossbow و الأسهم الإضافية ليه يدلنى عليه و على سعره التقريبى دلوقت

hassan said
11-02-23, 10:55 PM
ياريت بعد اذنك واكون مشكورررررر ليك جدا
انا محتاج بام 22 ضرورى وياريت تقولى السعر وانشاء الله انا ناوووى ويوجد نيه فى الشراء

hassan said
11-02-23, 10:56 PM
بس تكون جديده
ولو موجود مستعمل بحاله جيده
ارجو وضع السعر

هشام سمير
11-02-23, 10:57 PM
أخى العزيز هشام
أسال عن blow desert tiger الذى هو شبيه desert eagle الشهير...

هو غير متوفر الان عذراً شديداً اخى مصطفى ان شاء الله بعد اسبوع يكون موجود

هشام سمير
11-02-23, 11:14 PM
ربنا يبارك فيك يا أ/ هشام
جزاك الله خيراً يا بشمهندس
من فضلك محتاج
blow c06
بكرة بالكتير ضرورى
ياترى الجديد سعرة كام (بعلبته والفرشة والزيت وكل حاجة وكمان معاه كام طلقة هدية منك )
وعاوز علبة طلقات اضافية سعرها كام ونوعها ايه
وكمان الماسورة اللى بتتركب عليه من قدام بتاعة الخرطوش لازم تكون معاه وكمان سعر الخرطوش اللى بيتركب عليه بكام
ارجور الرد للاهمية
وياريت صورة ليه من فضلك
انا من القاهرة وجاهز نتقابل ونخلص بكرة بالكتير

السعر 950 جنيه والمشتملات العلبه وقاذف الصواريخ ومفتاح فك المسدس

hassan said
11-02-23, 11:20 PM
ارجو استاذ هشام بخصوص البام 22

هشام سمير
11-02-23, 11:24 PM
برجاء لو حد يعرف محل أشترى منه crossbow و الأسهم الإضافية ليه يدلنى عليه و على سعره التقريبى دلوقت
حضرتك منين علشان ندلك على اقرب مكان

هشام سمير
11-02-23, 11:26 PM
ياريت بعد اذنك واكون مشكورررررر ليك جدا
انا محتاج بام 22 ضرورى وياريت تقولى السعر وانشاء الله انا ناوووى ويوجد نيه فى الشراء

الجديده الفرز الاو1900 جنيه ان شاء الله عز وجل

هشام سمير
11-02-23, 11:27 PM
الاستاذ هشام

لو سمحت هل الايكول فولجا 9 ملى موجود وسعره كام
واشكر لك مجهودك ورزقك الله الحلال

هو غير موجود الآن اخى الكريم عذراً شديداً

هشام سمير
11-02-23, 11:31 PM
ا هشام

انا عاوز مسدس صوت ايطالى
هل موجود جديد وبكام؟

مع الشكر

محمد حسن
استاذ محمد ياريت حضرتك تحدد اى نوع من الايطالى تريد البرونى ام الجاب ام الكيمار او القدره الماليه حتى نستطيع مساعدتك على اكمل وجه الاسعار دي للجامو هانتر440 ولا في خطا في الكتابة يا استاذ/هشام
لا يا وليد باشا دى الاسعار بالفعل قبل الازمه ولكن الاسعار تغيرت الان للاسف وان شاء تكون رفعت حاجه بسيطه اخر الاخبار بعد غداً ان شاء الله بسم الله الرحمن الرحيم ..

أولا أود أن أشكر الأستاذ هشام بخصوص هذا التوبك المميز جدا .. و أتمني له التوفيق و المزيد من التميز و الإبداع بإذن الله.

ثانيا .. أود أن ألفت نظر أستاذ هشام بأنني قد أتصلت بك من يومين بخصوص البندقية نوريكا جيت و التليسكوب .. و في الحقيقة أسعارك مميزة جدا .. و لكن نظرا لظروف حالية فلن أستطيع شراء البندقية في الوقت الحالي ... و لكن أود أن أشتري التليسكوب الأن علي الرغم من أنني لن أستخدمة الأن ... ممكن يكون وجهة نظري غريبة شوية ... بس أنا عارف أن التليسكوبات مش متوفرة و خايف تخلص من عند حضرتك و ملحقش أشتري ... لكن البندقية أنا متأكد من إنك مممكن توفرها لي عند تكملة ثمنها بإذن الله.

و لذلك ... أطلب من سيادتك أن تقوم بعرض صور للتليسكوبات المتوفرة لديك ( و بالأخص التليسكوبات المميزة ) مع عرض إمكانياتها و أسعارها ... و بالتالي سأختار واحد منهم و أبلغ حضرتك فورا لشراؤة ... و أعتقد أن هذا العرض سيكون مفيد لكثير من الأعضاء الكرام في هذا المنتدي العظيم .. و لك جزيل الشكر ...

اخى الكريم يوجد موضوع لى خاص بالتيلسكوبات حضرتك تقدر ترجعه

هشام سمير
11-02-23, 11:35 PM
انا عايز h&k p30 صوت و 100 طلقة و عايز اعرف بكام

الهكلر الالمانى غير متواجد عندى اخى الغالى عذراً شديداً وبخصوص الطلقات متوفر منها كل الانواع بفضل الله عز وجل

هشام سمير
11-02-23, 11:38 PM
بس تكون جديده
ولو موجود مستعمل بحاله جيده
ارجو وضع السعر

حضرتك ممكن تكلمنى فى التيلفون

ahmadkader
11-02-24, 08:08 AM
حضرتك منين علشان ندلك على اقرب مكان

سؤالى كان : " برجاء لو حد يعرف محل أشترى منه crossbow و الأسهم الإضافية ليه يدلنى عليه و على سعره التقريبى دلوقت "

السيد الفاضل أستاذ هشام

أنا من مصر الجديدة يا أستاذ هشام ، و متشكر جدا على ردك و إهتمامك ، فعلا كل الأعضاء هنا محترمين جدا. أرجو بس تقوللى على محل يكون بيبيعه لحسن معظم محلات السلاح اللى سألتها مش فاهمينه أصلا ، و أرجو لو تقوللى دلوقتى سعره التقريبى بقى كام ، أنا آخر مرة شوفته من كاااام سنة و كان بألف جنيه و كان نوعه نضيف كمان

Mostafa Talaat
11-02-24, 09:04 AM
هو غير متوفر الان عذراً شديداً اخى مصطفى ان شاء الله بعد اسبوع يكون موجود

شكرا جزيلا على الرد أخى هشام.......أرجو منك اعلامى فور وصوله و بأذن الله انا جاهز للشراء.

و مازلت منتظر الرد على الرساله التى فى الخاص و شكرا

البهواشى
11-02-24, 09:33 AM
حضرت يا استاذ هشام كتبت ان الهنتر 440 الفرز الثانى بسعر 1300 جنيه الفرز الاول 1150 جنيه(السعر للهنتر قبل الازمه وزيادة الاسعار )

البهواشى
11-02-24, 09:39 AM
السلام عليكم
ممكن اعرف يا استاذ هشام هل سعر الهنتر كده صح ولا فيه خطاء(يعنى سعر الفرز التانى اغلى من الفرز الاول!!!!!! )
ويا ريت ممكن سعر كل من
gamo hunter440 فرز اول
gamo huntr1250
gamo shado1000

mustafamagdy
11-02-24, 10:54 AM
باشا انا عايز مسدس رش ايطالى او المانى غاز
بكام ونوعه ايه ربنا يكرمك اجبني
وحزاك الله خير

هانى انور
11-02-24, 01:36 PM
الله ينور يا استاذ هشام موضوع جميل جدا

حسن حلمى مندور
11-02-24, 04:28 PM
مطلوب معرفة سعر البندقية الكارال التركى بكام

emmonam
11-02-24, 04:47 PM
بارك الله لك وفيك يا باشا

reco2001kok
11-02-24, 05:31 PM
انا فى سوهاج ينفع تشحنلى ايكول ديول 9مم بالمقابل يعنى الدف عند استلام
وطبعا مصاريف الشحن عليا مع تحياتى

waleedrahmy
11-02-24, 06:41 PM
لا يا وليد باشا دى الاسعار بالفعل قبل الازمه ولكن الاسعار تغيرت الان للاسف وان شاء تكون رفعت حاجه بسيطه اخر الاخبار بعد غداً ان شاء الله ا/هشام/خبيرنا في القنص هو حضرتك تقصد الجامو هانتر نمرة1 الفرز الاول هي ال بي 1300جم زي حضرتك ماقلت في المشاركة بتاعة حضرتكالهنتر 440 الفرز الثانى بسعر 1300 جنيه الفرز الاول 1150 جنيه(السعر للهنتر قبل الازمه وزيادة الاسعار )

mustafamagdy
11-02-24, 10:48 PM
السلام عليكم ورحمة الله

بعد اذنك يااستاذنا عايز اعرف سعر جامو هنتر 5.5
انا عرفت انها بندقية كويسة للصيد
وهل بيركب عليها سكوب وبكام السكوب المناسب ليها

انا لسة مبتدئ كان عندي بندقية صيد زمان بس خلاص مبقتش نافعة
ارجو الافادة

جزاك الله خير

ahmed fahmy
11-02-24, 11:50 PM
لو الجامو هانتر 440 عامله زي ما انت بتقول كده يعني.. اجود فرز عندك .....انا عايز واحده اكيد وياريت تردعليا يا استاذ هشام وتقولنا الاسعار عندك للجامو

ضروري

هشام سمير
11-02-25, 01:10 AM
سؤالى كان : " برجاء لو حد يعرف محل أشترى منه crossbow و الأسهم الإضافية ليه يدلنى عليه و على سعره التقريبى دلوقت "

السيد الفاضل أستاذ هشام

أنا من مصر الجديدة يا أستاذ هشام ، و متشكر جدا على ردك و إهتمامك ، فعلا كل الأعضاء هنا محترمين جدا. أرجو بس تقوللى على محل يكون بيبيعه لحسن معظم محلات السلاح اللى سألتها مش فاهمينه أصلا ، و أرجو لو تقوللى دلوقتى سعره التقريبى بقى كام ، أنا آخر مرة شوفته من كاااام سنة و كان بألف جنيه و كان نوعه نضيف كمان

تم الرد على رسالة حضرتك على الخاص

هشام سمير
11-02-25, 01:13 AM
اخوانى الاعزاء انا اعتذر على الخطأ فى سعر الهنتر الفرز الاول انا اقصد 2150
عذراً شديداص اخوانى الاعزاء

هشام سمير
11-02-25, 01:22 AM
السلام عليكم
ممكن اعرف يا استاذ هشام هل سعر الهنتر كده صح ولا فيه خطاء(يعنى سعر الفرز التانى اغلى من الفرز الاول!!!!!! )
ويا ريت ممكن سعر كل من
gamo hunter440 فرز اول
gamo huntr1250
gamo shado1000

انا كنت غلطان فى الكتابه اخى الكريم ارجوا المعذره
الهنتر 440 والشادو 1000اخر الاسعار يوم السبت المقبل ان شاء الله
هنتر 1250 غير متوفره فى مصر

البهواشى
11-02-25, 02:25 PM
هنتر 1250 غير متوفره فى مصر
متشكر اخى الكريم هشام على الرد وانا سوف انتظر حتى يوم السبت عشان تقولنا الاسعار
لانى ناوى ان شاء الله اشترى اما الجامو هنتر440 نمرة 2 او جامو شادو 1000 نمرة 2

fendeka
11-02-27, 10:48 PM
الافضل يا استاذ هشام ترشحلي نوريكا جت نمره واحد فرز اول

ولا بام صيني

علي الرغم متقاربين بالسعر

مع السبب اللي يكرم اصلك علشان توضح الرؤيه

هشام سمير
11-02-27, 11:58 PM
الافضل يا استاذ هشام ترشحلي نوريكا جت نمره واحد فرز اول

ولا بام صيني

علي الرغم متقاربين بالسعر

مع السبب اللي يكرم اصلك علشان توضح الرؤيه

نوريكا جيت اخى الكريم بدون تفكير
والسبب جودة الصناعه قوة الخمات المواصفات القياسيه المتناسقه

fady
11-02-28, 12:08 AM
أ هشام من فضلك سعر ال جيت كام ؟

waleedrahmy
11-02-28, 07:26 AM
هنتر 1250 غير متوفره فى مصرلقيت الاسعار كام يا ا/هشام للهنتر440 وللشادو1000 وللنوريكا جيت نمرة 1 ونمرة و2

هشام سمير
11-02-28, 10:04 AM
أ هشام من فضلك سعر ال جيت كام ؟

1500 جنيه للفرز الاول
1800 جنيه للفرز الثانى

fady
11-02-28, 07:57 PM
1500جنيه للفرز الاول
1800 جنيه للفرز الثانى
طيب معلش هو ليه الفرز الثاني اغلي؟

aboaref
11-03-01, 04:27 AM
ممكن اعرف البام 22 فرز اول عندك بكام وتليسكوب 40 جيد ليها بكام

nmh
11-03-01, 02:32 PM
الأخ الكريم / انا عايز مسدس رش أو بلى
بكام ونوعه ايه
وحزاك الله خير

khaled_shams
11-03-02, 01:41 AM
استاذ هشام حضرتك تقصد العيار و لا الفرز
عشان انا كنت اسمع ان نمره واحد ارخص
و لو تقصد الفرز طيب دلوقتى ايه الفرق بين الفرز الأول و التانى يعنى ايه العيوب اللى ممكن تكون موجوده فى الفرز التانى
عشان لو فيه عيب جامد فى الفرز التانى مثلا يبقى بلاش اصلا تحط سعره

MAFIA
11-03-02, 10:42 AM
ممكن اعرف اسعار
.22 Olympic 6
crosman t4
لو عند حضرتك

tamercad
11-03-02, 11:12 AM
الف شكر ياستاذ هشام على عرضك الكريم وانا عايز اشترى جامو بى 23 ليزير gamo p23 lezir عايز اعرف سعره

gogozoom
11-03-02, 02:56 PM
شكرا على الموضوع المفيد دة لو سمحت انا عايز مسدس صوت هكلر لو متواجد و لو مش متواجد ارجو ترشيح حاجة بديلة و شكرا للمساعدة الغالية

wael-elshenawi
11-03-02, 11:20 PM
استاذى الفاضل هشام كنت بسأل على الايكول التركى ماسورة طويلة 9مم والبلو 06 9 مم الأفضل فيهم وسعرهم لو حشترى قطعتين او 3

m1911searchanddestroy
11-03-03, 12:04 AM
استاذ هشام احييك على امانتك فى العمل و اتمنى نعبر هذة المرحلة الصعبة بإذن اللـــة.

أنا كنت عاوز صوت مكاروف روسي جديد. 8 أو 9 مللى. لو موجود ياريت ترد عليا على الخاص بالمصنع و السعر و الحالة و كدة..

amrmoona
11-03-03, 12:13 AM
i am amr abdel moneim pls give ur number i willl call u to buy blow c 06
my number is 0128181032 my mail i amrmoona@hotmail.com

neiazy
11-03-03, 03:03 AM
استاذ هشام , انا محتاج الحاجات ديه

4 علب 250 جامو ماتش
1 علبه 250 جامو هنتر
1 جلده ماسوره كرال

ياريت اعرف السعر كام وهستلمهم امتي و ازاي

sniper_ktm
11-03-03, 05:14 AM
لو سمحت حضرتك مطلوب طقم نشانات فسفورى لبندقية gamo cf30 + الجزرة الى بيتحط فيها الرش
وأسعار الرش المتاحة عند حضرتك
وعزرا للأطالة شكرا لك

mustafamagdy
11-03-03, 11:15 AM
استاذنا الكبير أ/ هشام سمير

كيف حالك ؟ اتمنى تكون بخير حال

انا مصطفى مجدي من القاهرة اللى كان عايز المسدس البلي الجامو والصوت الماجنم انا بعتذر لحضرتك انا جبتهم من الاهلية للاسلحة امبارح بالليل بس جبت رش والتر وصوت بيرونى بس البيرونى طلع بيعلق ومش بينتر الطلقة فهرجعه واجيب اللى اعلى منه النهاردة بأمر الله

انا حبيت اشكر حضرتك واعتذرلك عن تعبك بس هتعبك بقة فى بندقية المرادي كرال تركي نمرة 2 فرز اول دبشك بنى عايز اعرف سعرها كام وهل هية موجودة ولا لا

المرادي بقة هواية الصيد بتنادي ياستاذنا هههههههه

وأسأل الله لي ولك السلامة والخير

بندق
11-03-03, 11:37 AM
السلام عليكم
متشكرين أ/هشام على المجهود الجميل ده محتاج رأي حضرتك في المسدس ده وسعره كام وممكن حضرتك توفره
Umarex Magnum Research Desert Eagle Blowback CO2 Pellet Pistol
http://www.youtube.com/watch?v=YPtyOVkcrLg&feature=related
السلام عليكم

بندق
11-03-03, 11:39 AM
السلام عليكم
محتاج رأي حضرتك في المسدس ده وسعره كام وممكن حضرتك توفره
Umarex Beretta PX4 Storm Pellet Gun
http://www.youtube.com/watch?v=lgzC_R2UCmc&feature=feedrec_grec_index
السلام عليكم

هشام سمير
11-03-03, 09:59 PM
1500جنيه للفرز الاول
1800 جنيه للفرز الثانى
طيب معلش هو ليه الفرز الثاني اغلي؟

اخى الكريم عذراً شديداً انا غلط 1500 للفرز الثانى 1800 للفرز الاول

هشام سمير
11-03-03, 10:36 PM
استاذ هشام حضرتك تقصد العيار و لا الفرز
عشان انا كنت اسمع ان نمره واحد ارخص
و لو تقصد الفرز طيب دلوقتى ايه الفرق بين الفرز الأول و التانى يعنى ايه العيوب اللى ممكن تكون موجوده فى الفرز التانى
عشان لو فيه عيب جامد فى الفرز التانى مثلا يبقى بلاش اصلا تحط سعره

لا اخى الكريم الفرق فى الفرز وليس العيار
وبالنسبه للعيوب والسعر فأنا بوضح للناس واليهم الامر ولا ايه رأى حضرتك

هشام سمير
11-03-03, 10:37 PM
ممكن اعرف البام 22 فرز اول عندك بكام وتليسكوب 40 جيد ليها بكام

ثمنها 1700 جنيه والتيلسكوب 750 جنيه

wmadkour
11-03-03, 11:35 PM
أ/هشام إزاى صحة سعاتك أرجو ان تكون فى أتم صحة و عافية إنشاء الله.
ياريت لو تقولى إيه المتوفر و بكام (عتله سفليه أو جانبيه و ليس كسر):
- ديانا 48 أو 52
- جامو سى إف إكس رويال (دبشك خشب)
- نوريكا كويك
- ديانا ماجنوم 480
- نوريكا دريم هانتر (دبشك خشب)
- بى إس أيه بولريس Polaris

ربنا يبارك لك و يصلح الحال لنا جميعاً

البهواشى
11-03-04, 12:20 AM
أ/ هشام ارجوا معرفة سعر كل من
gamo hunter440 فرز اول نمرة 2

gamo shado1000 فرز اول نمرة 2
متابع بأهتمام

مسلم
11-03-04, 04:44 AM
السلام عليكم ورحمة الله بركاته
اريد أن اشترى مسدس صوت تركى لاكن بسعر معقول اومسدس صينى ماركة معروفة
ويكون 9مم برجاء كتابة المواصفات مع الاسم وجزاكم الله خيراً

هشام سمير
11-03-04, 10:32 PM
أ/هشام إزاى صحة سعاتك أرجو ان تكون فى أتم صحة و عافية إنشاء الله.
ياريت لو تقولى إيه المتوفر و بكام (عتله سفليه أو جانبيه و ليس كسر):
- ديانا 48 أو 52
- جامو سى إف إكس رويال (دبشك خشب)
- نوريكا كويك
- ديانا ماجنوم 480
- نوريكا دريم هانتر (دبشك خشب)
- بى إس أيه بولريس polaris

ربنا يبارك لك و يصلح الحال لنا جميعاً

جزاك الله خيراً اخى الكريم على السؤال الطيب
موجوده الديانا 52 وموجوده سى اف اكس رويال
للاستعلام يرجى الاتصال برقم
0117228817

Hany Ekram
11-03-05, 12:06 AM
السادة الافاضل , ارجو افادتي بخصوص مسدس صوت يطلق رصاص مطاطي فهل هو مسدس رادع , هل هذا المسدس له صوت رادع مثل المسدس الحي؟ ما هي مدي اصابة من يطلق عليه ؟ لقد سمعت و الله اعلم انه يصيب بحرح و لقد سمعت ان سعره حوالي 1800 جينه ؟؟ ارجو الافادة اذا كان يوجد مثل هذا المسدس و من اين يمكن شرائه؟

و لكم جزيل الشكر

للتواصل علي هذا الايميل:

hekram@hotmail.com

موبايل: 0122188891

اسر
11-03-07, 07:00 AM
ربنا يبارك في حضرتك أ/هشام
على هذه الخطوة الجميلة

khaled_shams
11-03-07, 07:50 AM
أستاذ هشام ياريت بس تقوللى امثله عن الفروق بين الفرز الأول و الثانى فى النوريكا جت

moh407
11-03-07, 03:27 PM
أستاذ هشام انا كنت عاوز اعرف من حضرتك سعر ال صوت beretta 92 و هل هو متوفر حاليا.

Quicksilv3r
11-03-07, 03:52 PM
أستاذ هشام اتصلت بك و كن اكن محظوظا للوصول لحضرتك علي اليليفون مرة أخري ارجو معرفة توافر الايكول ب 29 الاسود و ثمنه مع العلم اني مهتم جدا بالشراء في اقرب وقت ممكن و شكرا استاذي

tantawy
11-03-07, 05:07 PM
شكرا علي هذا الموضوع المفيد
انا عايز مسدس رش يكون قوي للحمايه الشخصيه
لو حضرتك تأضر تفيدني في المضوع ده اكون شاكر

شكرا

اسر
11-03-07, 11:25 PM
أنا مبتدئ في الصيد
وعجبني جدا المنتدى هنا ، والأعضاء كأنهم أسرة واحدة في النصح والمشورة
فكتبت رجائي هنا عشما فيكم
أنا نفسي أشتري بندقية ضغط هواء جديدة أتعلم عليها ، وياريت تكون فيها المواصفات دي :
- وزنها على الأقل 3Kg أو أكثر (يعني تكون ثقيلة)
- دقة في التصويب (يعني ما فيش انحراف عن الهدف بحيث أتعلم نشان صح)
- سعرها في حدود 1000 - 1500

* مش عارف أشتري نوع إيه ؟
ومن فين ؟

JOKER_KLEN
11-03-09, 04:51 PM
يوجد مسدس صوت رقم 1 النوع أيكول ماجنم 14 طلقة عيار 9ملى عادى المنشا تركى الحجم الكبير جديد تماما بالعلبة .
السعـــر : 1000ج
رقم الموبيل : 0126309816
انا من القاهرة / الهرم او المعادى او السلام

zmbugany
11-03-09, 07:45 PM
ربنا يباركلك يااستاذ هشام بجد انت انسان محترم

goodzila
11-03-10, 12:46 AM
شكراياستاذ هشام بس كنت عايز اعرف ردك ازي افرقبين الفرز الاول والثاني وشكرا

ashe_k_79
11-03-10, 11:59 AM
الأخ الفاضل أ/ هشام ممكن أول مايجيلك rÖhm rg 96 9mm
أنا مستنيه ومش هاأشتريه إلا من عندك وياريت لو السيلفر بتاعه
وياريت الإهتمام
انا مستنيه بجد ومش هاشتري إلا من عندك
إنشاء الله

Mohamed Alaa Zaazaa
11-03-10, 10:06 PM
بعد إذنك أنا عايز أشتري طبنجه حلوان (حي طبعاً) وكنت عايز أعرف سعرها كام في الوقت الحالي
ولو في نوع أفضل بس سعره حنين
وعلى فكره أنا معايا تصريح شراء (يعني قانوني)

محمد فارس النمر
11-03-10, 11:13 PM
بارك الله لك على مبادرتك الطيبه .......
و يا ريييت التجار المستغغليين مينتهزوش فرصه الازمه اللى البلد بتمر بيهــــــا و تزود الاسعار على الناس !!!!!!!
حراااااااااااام كده .
اكرر الشكر للاستـــاذ هشام على كرم اخلاقك ..................

اسر
11-03-12, 03:21 AM
لو سمحت ممكن أعرف : سكوب bsa 3-12x44 موجود ؟
وسعره ؟

Terminator
11-03-12, 04:37 AM
السلام عليكم ورحمة الله
انا كنت بس نفسي اعرف هل من الممكن ان الانسان يشتري سلاح يحمي بنه نفسه واهله ويستطيع ترخيصه فى هذه الظروف ام لا ظ خاصه وان الاحوال فى هذه الفتره مرعبه جدا
متشكر

صقر
11-03-12, 01:08 PM
بارك الله فيك ان الله فى عون العبد مادام العبد فى عون اخيه

besso
11-03-12, 04:20 PM
بعد اذن سيتك

عايز جراب للبرونى بى 4

Ighost
11-03-13, 12:45 AM
الاخ الفاضل هشام من فضلك كنت عايز اسال على سعر الايكول p29 وسمعت فى الفترة الاخيرة انة حصل مشاكل بالنسبة لحاملى مسدسات الصوت وان الواحد لازم يكون معاة الفاتورة بتاعتها فكنت عايز اسال هل حضرتك بتدى فاتورة او اى سند يثبت انى شارى المسدس دة مش سارقة من محلات الاسلحة اللى اتسرقت
ولك منى جزيل الشكر واسف للاطالة

هشام سمير
11-03-14, 09:57 AM
بارك الله لك على مبادرتك الطيبه .......
و يا ريييت التجار المستغغليين مينتهزوش فرصه الازمه اللى البلد بتمر بيهــــــا و تزود الاسعار على الناس !!!!!!!
حراااااااااااام كده .
اكرر الشكر للاستـــاذ هشام على كرم اخلاقك ..................
جزاك الله خيراً اخى الكريم
لو سمحت ممكن أعرف : سكوب bsa 3-12x44 موجود ؟
وسعره ؟
للاسف غيرموجود فى مصر اخونا الغالى
السلام عليكم ورحمة الله
انا كنت بس نفسي اعرف هل من الممكن ان الانسان يشتري سلاح يحمي بنه نفسه واهله ويستطيع ترخيصه فى هذه الظروف ام لا ظ خاصه وان الاحوال فى هذه الفتره مرعبه جدا
متشكر
التراخيص موقوفه بقرار من وزير الداخليه السابق ولم تنظر القوات المسلحه فى هذا القرار
بارك الله فيك ان الله فى عون العبد مادام العبد فى عون اخيه

جزاك الله خيراً اخونا الغالى الاستاذ صقر

هشام سمير
11-03-14, 09:59 AM
بعد اذن سيتك

عايز جراب للبرونى بى 4
موجود بفضل الله اخى الغالى
الاخ الفاضل هشام من فضلك كنت عايز اسال على سعر الايكول p29 وسمعت فى الفترة الاخيرة انة حصل مشاكل بالنسبة لحاملى مسدسات الصوت وان الواحد لازم يكون معاة الفاتورة بتاعتها فكنت عايز اسال هل حضرتك بتدى فاتورة او اى سند يثبت انى شارى المسدس دة مش سارقة من محلات الاسلحة اللى اتسرقت
ولك منى جزيل الشكر واسف للاطالة

انا كنت بشتغل فى البى 29 قبل ان يتضاعف سعره بهذهالطريقه العجيبه ولكن الآن انا لا اعمل فيه عذراً اخى الكريم

ashe_k_79
11-03-14, 04:09 PM
الأخ الفاضل أ/ هشام ممكن أول مايجيلك rÖhm rg 96 9mm
أنا مستنيه ومش هاأشتريه إلا من عندك وياريت لو السيلفر بتاعه
وياريت الإهتمام
انا مستنيه بجد ومش هاشتري إلا من عندك
إنشاء الله

أ/ هشام ياريت تفدني أرجو الإهتمام

BASiC
11-03-14, 04:30 PM
أ/ هشام هل البام 22 موجودة ولا لأ ولو موجودة عاملة كام .......

omarali_mcse
11-03-14, 08:09 PM
مطلوب bsa جولد ستار نمرة 2 الي بخزنة ياريت السعر وجاهز للشراء مباشرة

هشام سمير
11-03-20, 07:10 PM
مطلوب bsa جولد ستار نمرة 2 الي بخزنة ياريت السعر وجاهز للشراء مباشرة

موجود اخى الكريم
للاستعلام
0117228817

سيدخالد
11-03-20, 07:42 PM
والله يا هشام انت راجل حقيقى وابن بلد اصيل ربنا يبارك لك فى ايلى انت بتعمله من اجل الناس واتمنى ان نرى مؤسسة الهشام للاسلحة والذخيرة مع خالص شكرى

هشام سمير
11-03-20, 11:01 PM
والله يا هشام انت راجل حقيقى وابن بلد اصيل ربنا يبارك لك فى ايلى انت بتعمله من اجل الناس واتمنى ان نرى مؤسسة الهشام للاسلحة والذخيرة مع خالص شكرى

رينا يعزك ويحفظك يا استاذ سيد والله حضرتك اللى شحصيه محترمه جداً
الف شكر على دعائك الجميل ده
وان شاء الله قريب ويكون لحضرتك هديه خاصه

وليدعادل
11-03-20, 11:39 PM
السلام عليكم استاذ هشام
اتمني من حضرتك تساعدني
انا صياد جديد لانج و كنت اتمني اتعلم الصيد علي بندقيه معقوله
فياريت لو في اي حاجه مستعمله في حدود 600 او لو في رمسيس او معادي جديد او مستعمل و امري لله بقي
هاكون شاكر لحضرتك انا جاهز عموما لو في حاجه دلوقتي
و شكرا مقدما

samy
11-03-21, 12:15 AM
السيد المحترم هشام سمير ارجو من سيادتكم ان تعطينا فكرة عن المسدسات الايكول التي تطلق بلي حديد

kimokono
11-03-21, 12:16 AM
السلام عليكم استاذ \ هشام
لو ما كنتش باتقل عليك انا محتاج
1- 1 برونى جاب 9 مم
2- 1 برونى بى 4 9مم
3- 1 والتر ؤ99 المانى 9 مم
3- 1 فايبر 2ز5 او 4 انش
4- 1 bsa goldstar نمرة 2+ تليسكوب بوشنيل او زيس مناسب ولو ليلى يبقى افضل
5- 4 علبة طلقات 9 مم من المتوافر لو المانى يكون افضل
5- 2 علبة رش 2 جامو بوينتد هيد
موبيلى 0118127773 وشكرا مقدما

كمال احمد
11-03-21, 04:17 PM
مسدس صوت 8م ميزدشى عن 300 جنية هل موجود؟

BooGY
11-03-21, 10:17 PM
اسعار الكرال الدبشك الخشب والفبر البنى والاسود فرز اول كام دلوقتى يا استاذ هشام وليك رسالة على الخاص

محمد فارس النمر
11-03-21, 11:50 PM
استاذ هشام ممكن لو سمحت تقولى لو فى عند حضرتك بندقيه كرال ماجنوم تركى عيار 5.5 باور عالى دبشك بنى فيبر زيرو ؟؟؟؟؟؟؟؟
شكرا لحضرتك .....

hokaboka
11-03-22, 08:16 AM
استاذ هشام، ارغب في شراء bsa r10 pcp ...هل متوفرة وسعرها بعد اذنك؟ وشكراً

adel_7768
11-03-23, 09:27 PM
السلام عليكم يا استاذ هشام بعد التحية ارغب بمظار لتركيبه علي بندقية كرال تركي فما هو النوع الافضل وكم يكون سعره وجزاكم الله خيرآ

unknown
11-03-25, 10:16 PM
ما هو الفرق بين الفرز الأول والفرز الثانى وكيف يمكن التفرقة بينهما؟؟

hanykhodair
11-03-25, 11:27 PM
ممكن اعرف سعر الرش الجامو؟

عبدالله99
11-03-26, 12:55 AM
هشام باشا الكبير والكريم ايه ياعم الحلاوة دى اولا اقبل تحية خاصة انا شايف ان ناس كتير اوى بتشكر فيك وواضح انك تستحق ذلك حقا ثانيا انا ليه طلب انا عايز مسدس صوت جديد فرز اول ekol jakal dual اللى 9ماى فضى بكام عندك وانتى ايه رايك فى المسدس ده بالامانة وياريت ياجماعة لوحد يفدنى بجد ايه رايكم فى المسدس ده لانى مش كل يوم هشترى واحد واكون شاكر ليك يا عمى هشام ولكل شخص يقدم النصيحه لوجه الله وده رقمى 0107769099 معلش انا هطول عليك شويه انا كنت شفت واحد فضى ومطعم بالمدهب التتك والامتن وكده يعنى ده موجود وانا شاكر لكل لكل الناس الحلوه والاستاذ هشام وان شاء الله يكون بنا تعامل كتير

moodysein
11-03-26, 01:10 AM
ok ana 3ayez jackal dual 9mm farz awal

عبدالله99
11-03-26, 05:18 AM
هشام باشا الكبير والكريم ايه ياعم الحلاوة دى اولا اقبل تحية خاصة انا شايف ان ناس كتير اوى بتشكر فيك وواضح انك تستحق ذلك حقا ثانيا انا ليه طلب انا عايز مسدس صوت جديد فرز اول ekol jakal dual اللى 9ملى فضى بكام عندك وانتى ايه رايك فى المسدس ده بالامانة وياريت ياجماعة لوحد يفدنى بجد ايه رايكم فى المسدس ده لانى مش كل يوم هشترى واحد واكون شاكر ليك يا عمى هشام ولكل شخص يقدم النصيحه لوجه الله وده رقمى 0107769099 معلش انا هطول عليك شويه انا كنت شفت واحد فضى ومطعم بالمدهب التتك والامان وكده يعنى ده موجود وانا شاكر لكل الناس الحلوه والاستاذ هشام وان شاء الله يكون بنا تعامل كتير

lastworld
11-03-26, 08:38 AM
استاذ هشام انا كنت عايز اسأل عن سعر سكوب بوشنيل
3*9*32

حماده
11-03-26, 04:57 PM
تحيه خاصه للاستاذ هشام والقنصل ولباقي افراد المنتدي رجاء اريد بندقيه حنينه وحط خط تحت حنينه تقدر تقول ارخص سعر وعلي فكره دي ليا مش ههادي بيها ويا ريت تكون مستعمله بحاله جيده ولكم جزيل الشكر

وليد رضوان
11-03-26, 06:36 PM
السلام عليكم عاوز اشترى بندقيه نمره 2 وخبرتى قليله وبعد الاطلاع نصحنى احد الاعضاء ان اشترى البام 21 الصينى ارجو من حضرتك زياده فى المعلومات والسعر النهائى للجديد بكام

tarekvb
11-03-26, 09:57 PM
اهلا بيك يا ستاذ هشام كنت عايز اعرف فى امكانيه لوجود مسدس والتر صوت 9مم اللى مش موجود خالص ده ولو مش موجود فى عند حضرتك انواع 9مم صوت المانى وبكام ويا ريت تقولى على سعر الوالتر p99 ال 8 مم بكام واشكرك بشده ومنتظر اجابتك بفارغ الصبر نفسى الاقى الولتر ال9مم يا كبيرنا

prosalos
11-04-01, 02:04 AM
أستاذ هشام.. أنا طالب حاجتين و أحتمال يكونوا مش موجودين فى مصر لكن أنا جاد و لو فيه فرصه عن طريق أحد المستوردين معارفك لأستيرادهم سوف أكون شاكرا.. و هما كالتالى:-
1- Crosman Marauder PCP Air Pistol
2- Crosman Benjamin Rogue .357 Caliber Multi-shot
بالأضافه الى الرش المخصوص للبندقيه نمره 2 و نمره 3. أنا جاد يا أستاذ هشام و برجاء الرد . شكرا

sultan
11-04-01, 02:09 AM
.................................................. ........

مصاص الدماء
11-04-01, 03:00 AM
كنت عايز اعرف اسعار المسدسات دي جديد و مستعمل بعيد عن جشع التجار و الاسعار الخياليه اللى الواحد عمالى يسمعها

ekol firat magnum 9m

و ال

ekol jakal dual 9m

و ال

Bretta 92FS 9m Auto

و مين احسن واحد فيهم من حيث كل حاجه زي القوه و الصوت و الاداء عشان سمعت انه فيه انواع كتير بتعلق فيها الطلقات...بامانه من خلال خبرتك فيهم..

prosalos
11-04-01, 03:07 AM
أستاذ هشام.. أيضا لو طلبى السابق صعب فهل يمكن توفير Sumatra 2500 Carbine نمره 3 أو على الأقل نمره 2؟ برجاء الأهتمام و الرد و أنا مستعد للشراء

prosalos
11-04-01, 03:11 AM
أعتذر.. كنت أقصد Sumatra 2500 Carbine pcp و شكرا.

hokaboka
11-04-01, 09:23 AM
أعتذر.. كنت أقصد sumatra 2500 carbine pcp و شكرا.

اهي دي بالذات مستحييييل تلاقيها ولا تمشي بيها من غير تصريح...دي بندقية مرعبة وممكن تمون بيها جاموسة...وبعدين حتجيب عيارها منين يا باشا!!!!

محمود صالح
11-04-01, 07:40 PM
مع احترامى لمجهود استاذ هشام هو فى اسألة كتير مبتردش عليها -----ودة بس لان الاجابات دية بتدينى معلومات وثقافة عن الموضوع علشان انا لسة جديد جدا وشكرا لذوئق ومجهودك

مصاص الدماء
11-04-06, 03:53 PM
هوا ليه محدش بيرد علينا ؟

kurado
11-04-07, 01:57 AM
معلش انا حسئل سؤال ملهوش دعوة بالموضوع يعنى اية فرز اول و فرز تانى بس ياريت بالتوضيح

mac70
11-04-09, 04:20 AM
استاذ هشام ارسلتلك على الخاص رسالة بس مردتش علية
انا يا استاذى محتاج مسدس صوت قوى وشكلة يخوف وياريت ماسورة مفتوحة علشان البلى
ومحتاج ردك انا بثق فيك جدااا فارجو الرد علية ت :0112566677

lankash
11-04-10, 05:15 PM
بندقية رمسيسس 2 او المعادى 2

اسر
11-04-11, 07:38 PM
هل السكوب ده موجود في مصر ؟
وهل ممكن أشتريه من على النت لو مش موجود في مصر ؟
ولا إيه العمل ؟

BSA Sweet 17
3-12X40mm
with RGB Illuminated reticle

ده فيديو له :
http://www.youtube.com/watch?v=rq77VQbFXOw&feature=player_embedded

* وده ملف بيانات :
http://www.megaupload.com/?d=8EO4GO83

هل اللي في الملف ده هو sweet 17 ؟ ولا ده غيره ؟

omarmy007
11-04-11, 07:49 PM
ألف شكر يا فندم
أنا بدور على beretta px4 storm رش هو نفس شكل الbruni p4
يا ريت السعر اذا عندك وشكرا تاني يا باشا

omarmy007
11-04-11, 07:54 PM
http://www.youtube.com/watch?v=CA2K1hNCabk&feature=feedlik

http://www.youtube.com/watch?v=G6xqa9z0aBk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=lgzC_R2UCmc&feature=player_embedded

omarmy007
11-04-11, 07:55 PM
هذه فيديوهات للمسدس

هل يوجد هذا المسدس وبكام وألف شكر

adel_7768
11-04-11, 08:00 PM
السلام عليكم يا استاذ هشام انا كنت عايز تليسكوب للبندقيه البام 22 برجاء توضيح النوع المناسب والسعر وهل متواجد ولا لا

محمد عبيد
11-04-11, 08:17 PM
الاستاذ المحترم / هشام انا ايضا في انتظار ال rÖhm rg 96 9mm
اول ما يجيلك انا هاشتري منك باذن الله
بس المهم تبلغنا اول ما يكون جاهز
و بجد انت انسان تستاهل كل خير وفقك الله لما فيه الخير

wa7ed
11-04-11, 08:33 PM
اولا اود ان اشكر الاخ هشام علي هذا المجهود الرائع
ثانيا كان ليا استفسار هل يوجد مسدس من مسدسات الصوت يحدث اي اصابة ولو بسيطة اقصد للدفاع عن النفس
في ظل هذة الظروف
ياريت لو موجود اعرف سعرة ونوعة ومواصفاتة
وشكرا مرة تانية

wa7ed
11-04-11, 08:34 PM
اية هي حكاية البلي دي

mohamedabaza
11-04-14, 09:16 AM
السلام عليكم انا عاوز مسدس صوت walther p99 full ٩ او ٨ و كنت عاوز اعرف الفرق بين المصري و الالمانى و سعر الاثنين جاد للشراء بس لسه بختار بينهم اكون شاكر

المهندس الزراعي
11-04-14, 04:43 PM
جزاك اله خير يا أستاذ هشام على مجهوداتك وخدماتك الجليلة للمنتدى واعضاءه وياريت اعرف من سيادتك سعر النوريكا مارفيك جولد

kiko_2015
11-04-15, 12:57 AM
شكرا يا استاذ هشام علي ال 5 ايكول تونا و في انتظار 5 تانيين :)
وواحد ايكول بي 22

محمد فارس النمر
11-04-15, 02:15 AM
بارك الله لك فى مجهودك و ان شاء الله ماجور ......
اخوك ..محمد فارس النمر.

APO Youssef
11-04-15, 02:59 AM
walther p 99 9ml

shoor80
11-04-15, 03:15 AM
شكرا اخي الكريم

هشام سمير
11-04-19, 11:52 AM
جزاك اله خير يا أستاذ هشام على مجهوداتك وخدماتك الجليلة للمنتدى واعضاءه وياريت اعرف من سيادتك سعر النوريكا مارفيك جولد

تحت امر كل اخونا فى المنتدى يا بشمهندس
بس للاسف المارفك جولد غيره متوفره هذه الايام

هشام سمير
11-04-19, 11:53 AM
شكرا يا استاذ هشام علي ال 5 ايكول تونا و في انتظار 5 تانيين :)
وواحد ايكول بي 22

تحت امر حضرتك يا استاذ محمد

m.e
11-04-19, 12:00 PM
يا ترى يا استاذ هشام عندك بام 21 او 22 وبكام وشكرا

koktal
11-04-19, 12:49 PM
ربنا يباركلك وانشاء الله لو فيه حاجه انا عايزها هبقى ارجع لحضرتك أخى الفاضل

Amer
11-04-19, 03:05 PM
السلام عليكم
أستاذ هشام عاوذ اشترى blow c06 هل هو سعره الان 950 و كيف التواصل انا ساكن فى مدينه نصر و رقم تليفونى 0190083144
جزاك الله كل خير يا أستاذ هشام

yassersn
11-04-20, 10:05 AM
الأخ الفاضل هشام, :)

أريد شراء منظار جيد, برجاء الإفادة بالأنواع المتاحة في السوق وأسعارها وأحسنها.

ولك خالص تحياتي

yassersn
11-04-20, 10:08 AM
الأخ الفاضل هشام,

أريد شراء منظار جيد, برجاء الإفادة بالأنواع المتاحة في السوق وأسعارها وأحسنها. وما هي مميزات وعيوب الأنواع المتاحة؟

ولك خالص تحياتي

صائد البوم
11-04-20, 12:04 PM
استاذ هشام برن عليك مبترضش عليا انا عارف انك مشغول بس اكيد هتفضي نفسك لجارك ولو دقيقتين نمرتي0114740644
وانا عايز جلبه لبيونير الصيني نمره 2 وجلبتين لرمسيس نمره واحد وجلبه لنوريكا جيت نمره 2 وايضا سوسته للجيت ياريت تكون متوفره وايه اسعارهم

eng.hany.ali
11-04-20, 05:09 PM
السلام عليكم
أستاذ هشام عاوذ اشترى blow c06 هل هو سعره الان 950 و كيف التواصل انا ساكن فى مدينه نصر و رقم تليفونى 0190083144
جزاك الله كل خير يا أستاذ هشام

أنا أيضا أريده لي ولبعض زملائي وأنا أسكن في الجيزة، جوالي 0114377662

بكار
11-04-20, 06:30 PM
ان شاء الله ان احتاجت اى استفسار او اى حاجه هتكون اول واحد اتصل بيه ا" وتقبل مرورى"

masa
11-04-22, 12:11 AM
هشام باشا ربنا يباركلك لآنك مثال للآنسان المحترم الذى جعلنا نشعر اننا لسه فى مصر بلد الاخلاق والوطنيه موش بلد التجار الجاشعيين اللى بيحاولوا يستغلوا اى فرصة يمصوا دم الشباب
انا كنت عاوز ( ekol jackal dual 9mm ) يكون مستعمل استعمال خفيف او جديد وده تليفونى : 0108005888

محمد فارس النمر
11-04-22, 03:41 AM
اخى الكريم استاذ هشام ...
انا عاوز ايكول فولجا 9 مم هل هو متاح لديكم و كم السعر ؟؟؟
برجاء الرد .... ولك جزيل الشـــكر.. اعزك الله ..

هشام سمير
11-04-23, 04:31 PM
شكراً لكل الاخوه الافاضل على الكلام الجميل
للستعلام يرجاء الاتصال برقم
0117228817

omarmy007
11-04-23, 10:07 PM
يا أستاذ هشام ياريت تقولي اذا كان عند حضرتك bretta px4 storm رش
هو نفس شكل الbruni p4
واذا كان عندك ياريت تقولي ال سعر
شكرا

Eng Badran
11-04-25, 12:50 AM
الاستاذ هشام سمير
كيف نعرف الفرز الاول من الثاني او الثالث مع العلم انه مكانش مربوط في حقلة الزناد الورقة الصفراء ياريت تعرفنا لان عندي واحد معرفش ملته ايه

new sniper
11-06-01, 11:28 PM
انا محتاج بندقية جيدة بسعر مناسب حوالى 500 جنية تكون سرعتها كويسة.

أبو سلطان
11-06-02, 11:11 AM
انته مميز يا أ/ هشام دائما

zeromero
11-06-02, 11:44 AM
هل يوجد walther cp99 compat or walther cp99

Hany Ekram
11-06-02, 11:55 AM
هل يوجد walther cp99 compat or walther cp99

أبحث عن موضوع بنفس اسم المسدس ، يوجد عضو اسمه م - راتب ممكن يجيبه من بره

Abo shady
11-08-20, 05:13 PM
الاستاذ هشام انا عضو جديد فى المنتدى وعايز اشترى بندقية كرال نمرة 2 ومسدس ايكول جاكال دوال بعد اذنك لو عندك ممكن نتواصل لانى بجد عايز اشترى مع العلم انا من كفر الشيخ
شكرا وكل عام وانتم بخير

moustafa ashraf
11-08-21, 08:53 PM
أريد عرض أسعار للمناظير عامتا أى نوع منها لشراء

hussen
11-08-22, 03:06 AM
الفرق بين الفرز الاول والثاني بيكون في اية بالظبط