مشاهدة النسخة كاملة : مسدس rohm المانى كسر الزيرو للبيع

momo_momo
11-02-20, 12:45 PM
اسف هأجل موضوع البيع ولكم جزيل الشكر

عيون الصقر12
11-02-20, 02:12 PM
فن الصور بتاعه المسدس ياخي الكريم

mohd_wafik
11-02-20, 02:19 PM
استاذ مومو ممكن صوره او هوه rohm rg 69 ولا rohm vectore ولا rohm maueser

momo_momo
11-02-20, 02:33 PM
دى الصور للمسدس

momo_momo
11-02-20, 02:35 PM
اسف النت كان عندى ضعيف مكنتش عارف ارفع الصور اسف على التاخير

بدر
11-02-20, 03:18 PM
ماشاء الله مسدس من الاخر . وانا لو ماكانشى عندى كنت اخدتة طبعا مبارك البيع و الشراء والسعر كمان ممتاز. تحياتى

Consul
11-02-20, 03:20 PM
الأخوة الأعزاء الأفاضل...أعتقد أن هذا الموديل هو rohm rg 96...بصراحة الألماني لا يعلى عليه...خامة وميكانيزم وشكل وحجم...وإليكم تسجيلات فيديو توضح مزاياه وكيفية عمله...مشاهدة ممتعة...خالص تحياتي...

http://www.youtube.com/watch?v=EdVX5P7f9k8&feature=fvw

http://www.youtube.com/watch?v=Guhv8p1a3es&feature=related

وهذا التسجيل لتجربته وإطلاق 1000 طلقة متتابعة دون أعطال...أرجو أن تستمتعوا بالمشاهدة...تحياتي...

http://www.youtube.com/watch?v=1xLvJS0_Q38&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=7esbqN1Qnl4&feature=related

بدر
11-02-20, 03:27 PM
ماشاء الله تسلم ايدك سعادة القنصل. تحياتى وانا لازم اجيب منظار تانى علشان اتلكك واسمع صوت حضرتك .

momo_momo
11-02-20, 03:34 PM
انا بشكر الاستاذ بد وسعاده القنصل على الردود الاكثر من رائعه

هشام سمير
11-02-20, 03:36 PM
ماشاء الله تسلم ايدك سعادة القنصل. تحياتى وانا لازم اجيب منظار تانى علشان اتلكك واسمع صوت حضرتك .

المنظار عامل ايه يا بدر باشا

Consul
11-02-20, 03:39 PM

بارك الله فيك حبيب قلبي...من غير مناظير وبدون تلاكيك...تحت أمرك والأخوة جميعا وفي أي وقت...بس أعتقد بعد كل الضرب ده بالمسدس الروم ها نزعق ونصيح بصوت عالي علشان نسمع بعض...بصراحة مسدس تحفة...طبعا بأتكلم عن الذخيرة الحية...والصوت والله جميل جدا يستاهل الإقتناء...خالص تحياتي...

بدر
11-02-20, 03:47 PM
المنظار عامل ايه يا بدر باشا

السلام عليكم يا اخ هشام
زى الفل مش عايز اطلعة علشان مايبردشى هههههههههههه. والله لسه مشغول شوية هطمنك اكيد وشكرا على السؤال . تحياتى

mohamed mohiey
11-02-20, 04:45 PM
استاذ مومو /
ازيك انا محمد من الاسكندرية وكلمتك انشاء الله توكلنا على الله و هكلمك فى التليفون علشان احدد معاك الموعد
والمكان وربنا يبارك لك ولى ولكل الاخوة الاعزاء والمحترمين فى المنتدى
مع خالص شكرى

HanisMs
11-02-23, 09:47 PM
الاخ صاحب الموضوع هو المسدس موجود ولا اتباع ؟؟ انا شارى ان شاء الله لو لسه موجود

حازم6/10
11-02-24, 02:57 PM
السلام عليكم ورحمة الله

لوالمسدس لسة ماتبعش احب انا اشترية انا ساكن فى الهرم واتواصل معاك ازاى

Riham
11-02-25, 08:25 PM
بكام انت عارضة....

XPLod
11-02-25, 09:22 PM
بكام انت عارضة....

هو كان عارضه ب 1800 جنية بس هو كاتب انه أجل قرار البيع الصراحه المسدس ميتبعش اساسا ومش موجود دلوقتى وربنا يباركلوا فيه.

Consul
11-02-28, 02:48 AM
هو كان عارضه ب 1800 جنية بس هو كاتب انه أجل قرار البيع الصراحه المسدس ميتبعش اساسا ومش موجود دلوقتى وربنا يباركلوا فيه.

بارك الله فيك أخي الحبيب...ربنا يبارك له فيه ماشي مفهومة وكلنا نتمني له الخير...لكن لا تقل المسدس لا يباع أساسا ومش موجود...فقد يكون صاحبه في عدم إحتياج له ومحتاج لفلوسه أكثر...وبالتأكيد هناك من يحتاج له ومستعد أن يشتريه...وبهذا تكتمل الدائرة ويتبادل الناس المنفعة وتسير الحياة...كلامك هذا وبحسن نيه يكهرب السوق ويرفع سعره بدون داعى أو مبرر...ومع كامل إحترامي لك وقد لا يكون لك ناقة أو جمل...فأنت لا تبيع أو تشتري...ولكنك وبدون أن تدري غليت ورفعت السعر على المشتري المقيد بإمكانيات محددة...وفي نفس الوقت وقفت سوقه ولم يستطيع البائع أن يتصرف فيه ويحصل على النقود التي يحتاجها في مقابله...وبذلك تكون قد تسببت في الضرر للبائع والمشتري ووقفت المصلحة للإثنين...جرت العادة والمألوف أن من لا يبيع ولا يشتري يبارك البيع والشراء ولا يتدخل إلا عند اللزوم وفي حالة التأكد من أن البائع يغالي في السعر المطلوب وفي بعض الأحيان يكون أكثر من مثيله في السوق...لكن شيئ طبيعي أن من يبيع يبيع بأقل من سعر السوق لإعتبارات كثيرة منها أنه مستعمل وحسب حالته وأنه ليس بتاجر أو محل...ومن الطبيعي أن الجاد في الشراء عارف إحتياجه وثمنه جديد في السوق بكام...ومن المتوقع أن يفاصل ويحاول الوصول لأفضل سعر مناسب لإمكانياته...وبالتفاوض وبالإتفاق يتم التوصل لسعر مرضي للطرفين...لكن تدخل أطراف خارجية ( لا بائع ولا مشتري ) وبحسن نية قد يقطع الدائرة ويوقف التعامل وينهي العلاقة وتنتفي المصلحة...خالص تحياتي...

osama2011
11-02-28, 03:07 AM
تمام وربنا يباركلك يا سيادة القنصل فعلا عندك حق

ادم عبد ربه
11-02-28, 09:34 AM
مع تحياتى للقنصل والزميل العزيز الاخر انا لاحظت انه يوجد زميل اخر طلب الشراء وكل الاستاذ صاحب المسدس فى التليفون واعتقد ان اسمه ا/ محمد من الاسكندرية وطلب الشراء
واعتقد انه عيب ان نتدخل فى الشراء ونغلى على الزميل وفعلا محدش يعرف ظروف الناس ولو البيعة لم تتم سيعلن صاحبه عنه ثانيا

HanisMs
11-02-28, 11:04 AM
هو أتباع ؟؟؟

XPLod
11-02-28, 11:06 AM
بارك الله فيك أخي الحبيب...ربنا يبارك له فيه ماشي مفهومة وكلنا نتمني له الخير...لكن لا تقل المسدس لا يباع أساسا ومش موجود...فقد يكون صاحبه في عدم إحتياج له ومحتاج لفلوسه أكثر...وبالتأكيد هناك من يحتاج له ومستعد أن يشتريه...وبهذا تكتمل الدائرة ويتبادل الناس المنفعة وتسير الحياة...كلامك هذا وبحسن نيه يكهرب السوق ويرفع سعره بدون داعى أو مبرر...ومع كامل إحترامي لك وقد لا يكون لك ناقة أو جمل...فأنت لا تبيع أو تشتري...ولكنك وبدون أن تدري غليت ورفعت السعر على المشتري المقيد بإمكانيات محددة...وفي نفس الوقت وقفت سوقه ولم يستطيع البائع أن يتصرف فيه ويحصل على النقود التي يحتاجها في مقابله...وبذلك تكون قد تسببت في الضرر للبائع والمشتري ووقفت المصلحة للإثنين...جرت العادة والمألوف أن من لا يبيع ولا يشتري يبارك البيع والشراء ولا يتدخل إلا عند اللزوم وفي حالة التأكد من أن البائع يغالي في السعر المطلوب وفي بعض الأحيان يكون أكثر من مثيله في السوق...لكن شيئ طبيعي أن من يبيع يبيع بأقل من سعر السوق لإعتبارات كثيرة منها أنه مستعمل وحسب حالته وأنه ليس بتاجر أو محل...ومن الطبيعي أن الجاد في الشراء عارف إحتياجه وثمنه جديد في السوق بكام...ومن المتوقع أن يفاصل ويحاول الوصول لأفضل سعر مناسب لإمكانياته...وبالتفاوض وبالإتفاق يتم التوصل لسعر مرضي للطرفين...لكن تدخل أطراف خارجية ( لا بائع ولا مشتري ) وبحسن نية قد يقطع الدائرة ويوقف التعامل وينهي العلاقة وتنتفي المصلحة...خالص تحياتي...

تمام وربنا يباركلك يا سيادة القنصل فعلا عندك حق

مع تحياتى للقنصل والزميل العزيز الاخر انا لاحظت انه يوجد زميل اخر طلب الشراء وكل الاستاذ صاحب المسدس فى التليفون واعتقد ان اسمه ا/ محمد من الاسكندرية وطلب الشراء
واعتقد انه عيب ان نتدخل فى الشراء ونغلى على الزميل وفعلا محدش يعرف ظروف الناس ولو البيعة لم تتم سيعلن صاحبه عنه ثانيا

صلوا على النبى يا جماعه هو فيه ايه ؟!!!

الأخت سئلت كان عارضه بكام انا رديت

كل اللى أنا قلته ان الراجل كان عارضه ب 1800 جنيه وهو فعلا كان عارضه كده وبعد فترة كتب

اسف هأجل موضوع البيع ولكم جزيل الشكر

يعنى أجل البيع انا قلت ان المسدس حلو والراجل يمكن يكون حس انة مينفعش يفرط فيه لانه بقى قليل او مش موجود فى السوق بس كده

لكن انا ولا رفعت ولا ادخلت فى سعر ولا حاجه خالص !!!!

هو فيه ايه أساسا ؟؟؟؟

sameh73eg
11-02-28, 08:24 PM
طيب هستناك لما تقرر تبيع

XPLod
11-03-04, 03:23 PM
وأنا كمان مستنى.

Moh.Osman
11-03-10, 09:20 PM
الزميل العزيز
أذا كانت في نية للبيع الرجاء التواصل لأني محتاجه, مع الشكر...