مشاهدة النسخة كاملة : Diana 52

charesma
08-04-26, 09:27 PM
السلأم عليكم ورحمه الله
ازيكم يا احلى صيادين
انا كان ليا طلب عندكم مش عارف انتوا هاتساعدونى ولأ لأ
انا عندى البندقيه ديانا ليها زرار امان انتوا عارفينه طبعا الى هو بيبقى فوق الزناد الى بيتحكم فيه وبيمنع خروج الطلقه الألما ارفعه

فى بقى جلده او بلستكه بتكون حوالين الامان ده
دى بقى اتكسرت عندى يا ترى الأقيها عند اى حد مع العلم انى سالت عليها التجار بتوع الأسلحه ومش موجوده فى السوق خالص

وليا طلب كمان انا عارف انى تقلت عليكم انا كنت عاوز برده دراع التعمير بتاع البندقيه بتاعتى ديانا 52 برده
وياريت اعرف و ثمنه كام مع العلم ايضا انه مش موجود يعنى الدراع بتاع التعمير والبلستكه دى بتوع الديانا 52 وانا بجد هابقى شاكررر جدااا جدا على كل الى هايساعدنى على انى الأقى الحاجات دى

عاصــم الشبراوينــي
08-04-27, 05:14 PM
بس انت رحت عند فتح الله اكيد هتلاقي عنده كل قطع الغيار بتاعت البندقيه ولو ملقتهاش ممنتديله مبلغ
يجبلك قطع الغيا رالي انت عايزها وانا علي العموم هدور في المنطقه عندين هنا علي الحجات دي تابعني انت بس وان ان شاء الله هقدر افيدك

msgm
08-05-13, 10:35 PM
باشا .. أنت جبت البلاستيكة ولا لسة ..؟

charesma
08-05-15, 12:55 AM
لأ والله انا بجد دايخ عليها جدا جدا جدا وياريت لو انت لقيتها تقولى لأنى بجد محتاجها اوى

msgm
08-05-15, 10:06 AM
أنت سألت عليها عند فتح الله أو ميشيل عازر . أو الهندسية للأسلحة ..!

venatic13
08-05-15, 02:23 PM
طيب ما تشوف يا محمد انت جيبت ال جلبه من المانيا ازاي

وتقوله يمكن يكون لها قطع غيار هناك كده

msgm
08-05-15, 04:40 PM
في مواقع كتيير جدا جدا تشتري من عليها قطع الغيار بالفيزا .
زي http://www.pyramydair.com
بس أنا دورت على الموقع ده و للعلم هو أكبر موقع على الإنترنت لكل ما يختص و يلزم بالباندق الهوا و إكسسواراتها .
وللأسف مش لاقي عليه القطعة..!

و المشكلة في أنهم لو بعتوا القطعة الغلط .
لامؤاخذة .( حتطلع عينك ) لحد ما ترجعها .

msgm
08-05-15, 04:56 PM
ما قلتلناش أنت صلحت ذراع سحب الأجزاء " التعمير "؟؟

charesma
08-05-16, 08:22 AM
السلأم عليكم ورحمه الله
انا متشكر جدا جدا يا ىمحمد على المجهود الى انتا عامله معايا بالنسبه للبندقيه الديانا
بالنسبه للزراع انا صلحته بطريقه حلوه جدا فى واحد ظبطهولى وبقى احسن من الأول اما بالنسبه للبلأستكه دى انا مش لأقيها خالص

msgm
08-05-17, 01:25 PM
ربنا يسهل ..

البلاستيكة أول ما تقع في إيدي ... حأوصلهالك على طول .. إن شاء الله