مشاهدة النسخة كاملة : قبضلكم على النصااااااب يا أحلى منتدى

Mahmoud said
14-05-09, 08:03 PM
طبعا الكل هيقول عليا راجل مغفل وانا عارف انى مغفل واستاهل اللى جرالى
معلهش هطول عليكم لكن حكايتى النصاب طويله
كان عندى مسدس كيمار ومسدس بلو سى وعلبتين طلق مقتنيات خاصه وعزيزه على قلبى لكن عملت حادث بالعربيه فاضريت ابيعهم
وعرضتهم على حد معانا فى المنتدى وقالى هييجى ياخدهم وكان اسم الحساب بتاعه الفونس
المهم اتفقنا وانتظرته لحد مجالى قالى هاخد الاتنين ليا ولصاحبى بس انا عندى شوية ظروف وكنت عامل حادث وكدا
المهم رفأت بحالتو وطبعا مينفعش فى الحجات دى وبالذات حد معرفوش انى اديلو حاجه من غير فلوس
للأسف اديتهملو واديتلو علبتين الطلق وقلتلو ياعم خدهم وانا على الله عشان ظروفك والمفروض انه ساكن فى التجمع الخامس وشغال مهندس فى القريه الذكيه وابن ناس ومعاه عربيه اوبل زرقاء
طبعا قعد يحلف ومينفعش خلانى شديت جامد وانًا بعزم عليه واديتلو المسدسين وعلبة الطلق الكلام ده من سنه
قعدت اتصل بيه ويكلمنى فتره وبعد كدا عمل تليفونه خاصيه غير متاح عشان ميردش عليا وابعتلو رسايل ميردش عليها
بعتلو رساله وقلتلو انا مذنوق فى ايجار شقتى ومن فضلك تجبلى اى فلوس مردش بردو ولا سأل فيا
المهم من حوالى 10 ايام لقيت واحد اسمه اليونانى عارض المسدسات بتاعتى وعارض مسدسات كتير وكاتب انه جايبهم من رومانيا تقريبا وانا كنت معلم مسدساتى وبالطبع الاعضاء فى المنتدى والاداره الرائعيييييييييين عملو معاه الواجب وفضحوه على اساس انه كذاب
ظبتلو حوار وحكايه وخليت حد كلمو وانا دخلتلو بأكونت غير اللى عندو من الاول واخدت رقمه لقيت نفس الرقم هو بتاع اللى نصب عليا
طبعا كذب كعادته على الراجل اللى كلمو وقال ليه انه شغال طيار وبيجيب الحجات دى معاه من دول برا
عملنالو كمين وجبناه النهرده واتعمل معاه الواجب واحلى حفله كمان وربنا عوضنى أخيرااااا عشان نيتى كانت خالصه وخير لوجه الله
واخدت حقى وصورناه بالاعترافات فيديو وصورناه صور عاديه عشان انشرهالكم والكل يعرف شكله عشان ممحدش يكون ضحيه ليه تانى
بعتذر على الاطاله
احب اشكر كل الرجاله اللى وقفت معايا من على المنتدى وبرا المنتدى وكلهم واخوانى واصحابى وحبايبى
وكمان احب اشكر اعضاء المنتدى الاذكياء اللى فقسوه هما والاداره وقت منزل الشغل على المنتدى
وللعلم برردو هو قال ان اسمه جورج لكن الاسم الحقيقى فى البطاقه ( بيشوى عماد عزيز شحاته ) ويعمل مهندس كمبيوتر فى شركة موبينيل للأسف
والبطاقه معايا وطبعا عشان احنا ناس اصيله سيبنا ليه رخصته ورخصة العربيه وكان معاه حوالى 5 فيزا كارت
تحياتى للجميع واتمنى محدش يقع ضحيه للنصابين لأنى جربت وعشت ايام سودا فى سبب الموضوع ده
جارى رفع الفيديوهات والصور

besho
14-05-09, 08:14 PM
هههههههههههههههههه الواحد يغير اسموا والله ناس عرونا والله

احمد فتحي
14-05-09, 08:25 PM
الله ينور يامعلم
المال الحلال عمروه مايروح ابتا

Mahmoud said
14-05-09, 08:33 PM
هههههههههههههههههه الواحد يغير اسموا والله ناس عرونا والله

لا ياباشا صوابعك مش زى بعضها
تقبل تحياتى

Mahmoud said
14-05-09, 08:34 PM
الله ينور يامعلم
المال الحلال عمروه مايروح ابتا

وعليك احمد بيه تسلم
فعلا والله ومايضيع حق ووراه مطالب
اقسملكم بالله انا كان جوايا نار طوال السنه اللى عدت
لكن الحمد لله وربنا ميكتبو على حد

ĴΘĶЄЯ
14-05-09, 09:01 PM
والله العظيم انت برنس
وبجد طلعت جدع لما عملت كدة
ربنا يبعد عننا ولاد الحرام
احلي تقييم ليك يا باشا مع انه مش كفايا

eisam
14-05-09, 09:03 PM
والله إنك جدع إنت والشباب علشان أي حد منهم يحاول يعمل كده يحسب ألف حساب وتكون عبرة ليه ولغيره، الحمد لله إنك رجعت حقك، تحياتي

big man
14-05-09, 09:16 PM
رااااااااااااااجل مستنين الفضيحة

Mahmoud said
14-05-09, 09:32 PM
والله العظيم انت برنس
وبجد طلعت جدع لما عملت كدة
ربنا يبعد عننا ولاد الحرام
احلي تقييم ليك يا باشا مع انه مش كفايا

حبيبى يا جوكر باشا تسلم حضراتكم الافضل طبعا انا كنت بتفرج على تعليقاتكم على إعلاناته ونفسى ارد لكن كنت بتخفى بقدر الإمكان وقومتو معاه بالواجب وكشفتوه للكل
تحياتى لحضرتك وكل الاعضاء المحترمين والاداره

Mahmoud said
14-05-09, 09:33 PM

ههههههههه تسلم يا غالى انشاء الله بجهزها بس اسف على الالفاظ الخارجه اللى موجوده فى الفيديوهات

Mahmoud said
14-05-09, 09:35 PM
والله إنك جدع إنت والشباب علشان أي حد منهم يحاول يعمل كده يحسب ألف حساب وتكون عبرة ليه ولغيره، الحمد لله إنك رجعت حقك، تحياتي

ربنا يبارك فى سعادتك عصام بيه
اللهم لك الحمد والله انا الليله يدوب هنام مرتاح

big man
14-05-09, 09:40 PM
لا حاول تكتم الصوت في وقت الشتايم بعد ازنك عشان ما يبقاش مخالف

mohamedatia
14-05-09, 11:40 PM
يستاهل طبعا كل الى يجراله و منه لله

abo amar
14-05-09, 11:45 PM
الراجل اللي قبض علي الراجل النصاب ده اللي هو استاذ محمود ده حبيبي من خارج المنتدي وكنت اعيش معه وقائع الحدث من يوم ما الراجل ده نصب عليه الي ان قفشه النهارده وكنت اري مدي الحسره اللي كان بيتحصرها علي ماله اللي شقيان وتعبان فيه بالحلال يجي واحد بكل سهوله كده ياخد منه بجد موضوع مولم انك يتنصب عليك ربنا ما يكتبها علي حد واحب اضيف بس ان الشخص ده خد جزاءه جدا واتعمل عليه حفله شواء وشاي انهارده وكان هيتعمل معاه الجلاشه لولا تدخل اهل الخير

abo amar
14-05-09, 11:50 PM
الجميل بقي واللي انا سعيد بيه جدا ان المنتدي ده فعلا فيه ناس محترفين بشكل غير عادي اكتشفو كذب وتدليس الشخص من اول يوم وعلي راي السبد المحترم محمد ياقوت لما قاله بلاش تبيع المياه في حاره السقايين ما شاء الله مطعلناش سقايين بس ده ما شاء الله سقايين محترفين كمان شكرا لكل حد ساهم في كشف موضوع نصب العضو ده ولا بكلمه

ابو مروان
14-05-09, 11:54 PM
من الناحية القانونية سادلو بدلوى.....ممكن تحط صور الشخص النصاب دة بس دون كتابة اى سب او قذف او وصف بالنصب...حط الصورة بس واحنا هانفهم وبلاش تحط الفيديوهات لان التسجيل دة بغير اذن النيابة ودة مخالف للقانون.........

مورو
14-05-10, 12:00 AM
وربنا انت برنس الواحد بيكون مأمن للناس بس يطلعوا واطيين بس الحمد لله ان ربنا عوضك بحاجتك تاني بس انت وربنا برنس ياريت بقى التفاصيل علشان انا بحب اكتب قصص هههههههههه أدينا التفاصيل يامعلم

وليد سالم
14-05-10, 12:09 AM
تم تبنيد العضو النصاب وحذف مواضيع النصب الخاصة به من المنتدي

عمرو الصياد
14-05-10, 12:28 AM
طب انت تعرف ان جورج ده هو هواه الى اسمه جو هانتر وهو الى كان نصب عليا من سنه ونص بردك فمسدس برتا 92
ودى نفس الدخلة الى دخلها عليا ساعتها انه مزنوق وابوه كمان دخل يعمل عمليه قلب وعمل الحركة دى مع احد الاعضاء الموقرين هنا وطبعا مقدرش اقول اسمه وده اللينك بتاع الموضوعين بتاعى معاه
http://egyhunt.net/showthread.php?t=38703
http://egyhunt.net/showthread.php?t=38470
وليك رسالة على الخاص

Mahmoud said
14-05-10, 01:29 AM
تم تبنيد العضو النصاب وحذف مواضيع النصب الخاصة به من المنتدي

عاااااش يا وليد بيه
تحياتى

Mahmoud said
14-05-10, 01:31 AM
طب انت تعرف ان جورج ده هو هواه الى اسمه جو هانتر وهو الى كان نصب عليا من سنه ونص بردك فمسدس برتا 92
ودى نفس الدخلة الى دخلها عليا ساعتها انه مزنوق وابوه كمان دخل يعمل عمليه قلب وعمل الحركة دى مع احد الاعضاء الموقرين هنا وطبعا مقدرش اقول اسمه وده اللينك بتاع الموضوعين بتاعى معاه
http://egyhunt.net/showthread.php?t=38703
http://egyhunt.net/showthread.php?t=38470
وليك رسالة على الخاص

لا حول ولا قوة إلا بالله
يعنى مش انا بس حسبى الله هيقعدلو فى صحته وربنا عمره مهيكرمه ابدا لو بقى حتى ملياردير
ويا باشا خلصنالك حقك متقلقش من عنيه واتعمل معاه الواجب وزياده كمان

Mahmoud said
14-05-10, 01:32 AM
لا حاول تكتم الصوت في وقت الشتايم بعد ازنك عشان ما يبقاش مخالف

انا اسف والله بس كنت تعبان واقف على رجلى من الصبح عشان القذر ده ومقدرتش اعمل حاجه
انشاء الله هحاول اظبط الصوت وبعتذر مره تانيه على الالفاظ
واعذرونا لأنه من حرقتنا والله

Mahmoud said
14-05-10, 01:35 AM
الراجل اللي قبض علي الراجل النصاب ده اللي هو استاذ محمود ده حبيبي من خارج المنتدي وكنت اعيش معه وقائع الحدث من يوم ما الراجل ده نصب عليه الي ان قفشه النهارده وكنت اري مدي الحسره اللي كان بيتحصرها علي ماله اللي شقيان وتعبان فيه بالحلال يجي واحد بكل سهوله كده ياخد منه بجد موضوع مولم انك يتنصب عليك ربنا ما يكتبها علي حد واحب اضيف بس ان الشخص ده خد جزاءه جدا واتعمل عليه حفله شواء وشاي انهارده وكان هيتعمل معاه الجلاشه لولا تدخل اهل الخير

هههههههههههه حبيبى يا ابوعمار يا عسل ربنا يباركلى فى ذوقك واخلاقك العاليه ورجولتلك اللى ملهاش وصف
اه فاكر كانت ايام سوداالحمد لله
لابد من يوم معلوم تترد فيه المظالم
خالص تحياتى لحضرتك يا اجدع راجل بجد

Mahmoud said
14-05-10, 01:38 AM
الجميل بقي واللي انا سعيد بيه جدا ان المنتدي ده فعلا فيه ناس محترفين بشكل غير عادي اكتشفو كذب وتدليس الشخص من اول يوم وعلي راي السبد المحترم محمد ياقوت لما قاله بلاش تبيع المياه في حاره السقايين ما شاء الله مطعلناش سقايين بس ده ما شاء الله سقايين محترفين كمان شكرا لكل حد ساهم في كشف موضوع نصب العضو ده ولا بكلمه

معاك حق ابو عمار فعلا كشفوه من اول يوم لا وإيه بيقولك طيار طب بذمتكم ده شكل طيار !!!!
المنتدى ماشاء الله اغلبه ناس محترفه ذات خبره عاليه ربنا يزيدكم جميعا
وكنت هموت واعمله تعليق على مشاركاته لكن كنت حريص جدا عشان مكشفش نفسى بسهوله ليه
اللهم لك الحمد والشكر

Mahmoud said
14-05-10, 01:40 AM
من الناحية القانونية سادلو بدلوى.....ممكن تحط صور الشخص النصاب دة بس دون كتابة اى سب او قذف او وصف بالنصب...حط الصورة بس واحنا هانفهم وبلاش تحط الفيديوهات لان التسجيل دة بغير اذن النيابة ودة مخالف للقانون.........

تم ياباشا وحضراتكم تأمرونا وانا خليت مسؤلية الصور والفيديو. وصلو الإداره واتصرفو فيهم التصرف الصحيح اللى يناسب المنتدى بكافة الأشكال

Mahmoud said
14-05-10, 01:43 AM
وربنا انت برنس الواحد بيكون مأمن للناس بس يطلعوا واطيين بس الحمد لله ان ربنا عوضك بحاجتك تاني بس انت وربنا برنس ياريت بقى التفاصيل علشان انا بحب اكتب قصص هههههههههه أدينا التفاصيل يامعلم

هههههههههههههه شكلك بتموت فى الأكشن عيونى يا مورو باشا بس للاسف لو حكيت التفاصيل هتزهقو منى ومش بعيد اخد بان كمان هههههههه
تسلم باشا على ذوقك

Mahmoud said
14-05-10, 01:44 AM
أحلى تقيمااااااات لكل من شارك من اعضاء المنتدى الرائعين
تستاهلوها

Mohamed Mahmoud
14-05-10, 02:02 AM
سيتم وضع صور النصاب غدا ان شاء الله لكى يكون عبرة لاى شخص مثلة
قوانين المنتدى تمنع مثل هذة المواضيع و لكن فى مثل هذا الموقف يجب ان يكون المنتدى هو الذى يقوم بتحذير الاعضاء من مثل هؤلاء النصابين
تحياتى لك يا استاذ محمود و ارجوا ان تقبل لقبك الجديد فى المنتدى لقب العضو المميز

Mahmoud said
14-05-10, 02:06 AM
سيتم وضع صور النصاب غدا ان شاء الله لكى يكون عبرة لاى شخص مثلة
قوانين المنتدى تمنع مثل هذة المواضيع و لكن فى مثل هذا الموقف يجب ان يكون المنتدى هو الذى يقوم بتحذير الاعضاء من مثل هؤلاء النصابين
تحياتى لك يا استاذ محمود و ارجوا ان تقبل لقبك الجديد فى المنتدى لقب العضو المميز

يا محمد بيه ربنا يعينكم ويزيدكم من احترامكم واخلاقكم العاليه
بس والله ده كتير عليا انا مش عارف اشكركم على ذوقكم وتقديركم ازاى بجد
تحياتى لحضرتك وكل طاقم الاداره والاعضاء الكرام

عمرو العمدة
14-05-10, 02:29 AM
والله انت راجل يا استاذ محمود هو دة الكلام والله والحمد لله ان ربنا عوضك بحاجتك تاني

Mahmoud said
14-05-10, 02:56 AM
والله انت راجل يا استاذ محمود هو دة الكلام والله والحمد لله ان ربنا عوضك بحاجتك تاني

ربنا يكرمك باشا حضرتك الاحسن
اللهم لك الحمد والشكر طبعا الفضل الكبير لربنا ثم للرجاله اللى زى الإسود اللى وقفو معايا سواء بالإتصال او بالمجهود
مش هنسالهم جميلهم طول عمرى

كابتن محمود دياب
14-05-10, 03:45 AM
انت انسان محترم يا استاذ محمود
وفعلا لمال لحلال مابيضيعشى ابدا
ولك منى احلى تقييم

Mahmoud said
14-05-10, 09:46 AM
انت انسان محترم يا استاذ محمود
وفعلا لمال لحلال مابيضيعشى ابدا
ولك منى احلى تقييم

ربنا يكرمك كابتن محمود شكرا كتير على ذوقك

big man
14-05-10, 10:07 AM
فين الحاجة ؟؟؟

مصطفى ابواسماعيل
14-05-10, 11:09 AM
الله ينور يا استاذ محمدمحمود علشان يكون عبرة لغيره والمنتدى ده اصل المنتديات وطول عمر اعضاءه محترمين وان اختلفوا ولكن مش نصابين ____معآ لمحاربة النصابين ___ ولرقى منتدانا اللى له فضل على الجميع وانا ولهم اللى عرفنى بناس كتيرة محترمة _____وانت برنس يا استاذ محمود سعيد واحب الدماغ الشغالة والعقلية اللى تعرف تجيب حقها مهما طالت الايام برنسسسسسسسسسسسسسسسس

وليد سالم
14-05-10, 11:13 AM
الله ينور يا استاذ محمدمحمود علشان يكون عبرة لغيره والمنتدى ده اصل المنتديات وطول عمر اعضاءه محترمين وان اختلفوا ولكن مش نصابين ____معآ لمحاربة النصابين ___ ولرقى منتدانا اللى له فضل على الجميع وانا ولهم اللى عرفنى بناس كتيرة محترمة _____وانت برنس يا استاذ محمود سعيد واحب الدماغ الشغالة والعقلية اللى تعرف تجيب حقها مهما طالت الايام برنسسسسسسسسسسسسسسسس

نورت بتعليقك المحترم المميز استاذ مصطفي

مصطفى ابواسماعيل
14-05-10, 11:21 AM
نورت بتعليقك المحترم المميز استاذ مصطفي

ربنا يخليك يا استاذ وليد وده من اصلك الطيب

محمد ياقوت
14-05-10, 01:12 PM
انا عارفو كويس كان بياخد منى شغل وطبعا كان بيدفع قبل ما يستلم الشغل واعرف ان اسمو يوسف على العموم حصل خير

MBadr
14-05-10, 01:51 PM
الحمد لله ان ربنا كشفوا وكفى الناس شره والمال الحلال عمره ميضيع ابدا بحد تسلم دماغك يا استاذ محمود والحمدلله ان منتدانا ملئ الخبراء الذين لا تنطلى عليهم اساليب النصب والخداع وشكرا للادارة المنتدى تسلم ايدك يا عم محمد

Mr_mody
14-05-10, 01:52 PM
الله ينور ربنا يبعد عننا النصابيين يا رب!

سندباد زمانى
14-05-10, 02:01 PM
جدع والله انت راجل 100 /100 هههههههههههههههههههههههه يستاهل

فكرى الفساخ
14-05-10, 02:10 PM

وفكرى الفساخ اللى بيحبك يا بيج مان .. لأ ؟

besho
14-05-10, 02:11 PM
معلش يا استاذ فكري اصل بيج مان بيحبك

فكرى الفساخ
14-05-10, 02:26 PM
بصراحة أنا لما وجدت اسمه اليونانى وجايب المسدسات من رومانيا شكيت فى الامر . ( هذه دعابة )
تحياتى لخبراء المنتدى الذين كشفوه فورا . وتهنئتى للأستاذ محمود سعيد بعودة حقه . وسلامى وتحياتى
العاطرة لكل المعلقين الأفاضل . مع حبى واعجابى بهذا المنتدى الملكى المحترم ( ملكى = اخلاق الملوك الفرسان )
شكر خاص للآستاذ بيشو على رده الكريم .

zezo bose
14-05-10, 02:29 PM
برافو برافو برافو والله شغل عالى ودماغ عاليه وفعلا المال الحلال عمره ما يروح هدر والحق حبيب الله بردو ربنا دايما بينصره ومبروك عليك رجوع حاجتك ومالك ليك بالسلامة وفعلا يجب توخى الحذر والحرص الشديد جدا فى التعاملات والله المستعان

abdalla nabel
14-05-10, 02:36 PM
http://im78.gulfup.com/FoY1cI.jpg (http://www.gulfup.com/?zNZJMe)

pooforever_2010
14-05-10, 02:50 PM
ايه يا جدعان هو انا عشان غبت يومين ارجع الاقى المنتدى بقى مدريه امن
وعم محمد محمود بقى رئيس مباحث لبعاصمه
ههههههههههههههه
مبروك رجوع الطبنجات

ehab.bob
14-05-10, 03:18 PM
احلى تحية لاحلى رجالة خلى المنتدى ينضف من النصابين وكل اللى يفكر ينصب على اجدع رجالة فى مصر يعرف انه هيتعمل عليه حفلة ههههههه وكمان تحية لإدارة المنتدى الواعية .... تحياتى

محمد خلف
14-05-10, 08:11 PM
الحق مبيروحش
و المال الحلال بيرجع
و طالما في رجاله زي اخواتنا الي هنا يبقى امان :)

مورو
14-05-10, 08:58 PM
على فكره 99% ان هوا دا اللي لعب الدنيئه مع اخونا عمرو صياد صغير
حسبي الله ونعم الوكيل في الظالم

مورو
14-05-10, 09:00 PM
هههههههههههههه شكلك بتموت فى الأكشن عيونى يا مورو باشا بس للاسف لو حكيت التفاصيل هتزهقو منى ومش بعيد اخد بان كمان هههههههه
تسلم باشا على ذوقك

ياعم احكي انت بس وعلى فكره دا بنسبة 99% كان ناصب على عضو معانا اسمه عمرو صياد صغير وعملنا عليه حوار وانا اتصلت بيه من سنه علشان اجيبه بس للأسف فشلت فشلت فشلت هههههههههه
اكتب واحكي كل اللي نفسك فيه بس كبر الخط شويه علشان احنا عجزنا وعنينا بتوجعنا ههههههههه

مورو
14-05-10, 09:01 PM
ههههههههههههههه
مبروك رجوع الطبنجات

حمدالله ع السلامه ياكبير طبعا احنا لو كنا هناك كنا كلناه

عمرو الصياد
14-05-10, 09:21 PM
انا عارفو كويس كان بياخد منى شغل وطبعا كان بيدفع قبل ما يستلم الشغل واعرف ان اسمو يوسف على العموم حصل خير
عشان حضرتك مكنتش مصدقنى
والحمد لله لان حقى كمان ظهر وظهر انى كنت مظلوم لما هو اقنع بعض الناس هنا انى انا الى ظلمه وهو الى غلبان وللاسف ناس كتير جت فصفه عليا فالحمد لله

عمرو الصياد
14-05-10, 09:24 PM

ياعم احكي انت بس وعلى فكره دا بنسبة 99% كان ناصب على عضو معانا اسمه عمرو صياد صغير وعملنا عليه حوار وانا اتصلت بيه من سنه علشان اجيبه بس للأسف فشلت فشلت فشلت هههههههههه
اكتب واحكي كل اللي نفسك فيه بس كبر الخط شويه علشان احنا عجزنا وعنينا بتوجعنا ههههههههه
حبيبى يا مورو وانا منساش وقفتك جمبى بس ده العشم ووحشنى على فكرة اخلص الامتحانات ولازم اقعد معاك والحمد لله دولة الظلم ساعة ودولة الحق لا تموت

مورو
14-05-10, 09:41 PM
حبيبى يا مورو وانا منساش وقفتك جمبى بس ده العشم ووحشنى على فكرة اخلص الامتحانات ولازم اقعد معاك والحمد لله دولة الظلم ساعة ودولة الحق لا تموت

ياكبير الله يكرمك احنا اخوات

عمرو الصياد
14-05-10, 09:46 PM
حبيبى يامورو والله

THE BUTCHER
14-05-11, 03:39 AM
حسبي الله ونعم الوكيل .. منتهي الحقاره ان يستغل الانسان احترام الناس ليه و لأ يعطيه حقه
الحمد لله انك اخدت حقك فالمظلوم ينصره الله ولو بعد حين

AMR EBID
14-05-11, 10:34 AM
لما مهندس يطلع منه ده خلي ايه للبلطجيه

محمد ياقوت
14-05-11, 11:53 AM
عمرو صيد صغير ----
انا مديون ليك باعتذار لانى كنت سلبى فى مشكلتك السابقه معاه
سمعت منك وسمعت منه لكن كنت سلبى وسبب السلبية
انى كنت محتار بينك وبينه
انا اسف وبعتذر ليك

big man
14-05-11, 01:06 PM
وفكرى الفساخ اللى بيحبك يا بيج مان .. لأ ؟

ه الي انا خايف منو ان انسى حد :ي معلش يا استاذ فكري انت اخويا الكبير انا اسسسسسسسسسسسسسسسسسف

محمد ياقوت
14-05-11, 02:04 PM
يا جماعة الشغل شغل
مش ينفع ان احد يبع منتج بدون الحصول على مبلغ البيع كاااااااااامل
اصدقاء وحبايب ماشى لكن الشغل شغل
بدون مجاملات او عشم
تعرفو والله والله لو ابويا رحمة الله علية او اى احد من عائلتى
وعايز منتج من عندى بأخد الفلوس و ثمن البيع بالكامل دون احراج او مجاملات
مفيش حاجه اسمها عشم او خجل او كسوف فى الشغل لالالالالالالالالالالالالالا
انت بتحافظ على شغلك وده حقك
وفى نفس الوقت بتحافظ على علاقتك بالشخص الموجود ممكن يأخد شغل ويبقى مبلغ
وعند ميعاد السداد يتأخر وتحدث مشاكل بدون داع
على العموم الحرص واااااااااااااااجب مها كان

big man
14-05-11, 02:06 PM
يا جماعة الشغل شغل
بدون مجاملات او عشم

دي الخلاصة فعلا
تسلم يا استاذ ياقوت

lord of the war
14-05-11, 02:10 PM
يا جماعة الشغل شغل
بدون مجاملات او عشم
على العموم الحرص واااااااااااااااجب مها كان ++++++++++++++++++++++++++++1

مورو
14-05-11, 02:34 PM
يا جماعة الشغل شغل
بدون مجاملات او عشم

هي وجهة نظر ياعم محمد بس بصراحه احنا بنتعامل مع الناس على انهم مصدر ثقه والحمد لله ربنا بيكرمنا

Mohamed Salman
14-05-11, 02:54 PM
إحمد ربنا على انه أدرك ترجع حقك والحمد لله ان الاشكال اللى زي كده ربنا بيكشفها

Mahmoud said
14-05-11, 05:41 PM
صور النصاب

http://i1088.photobucket.com/albums/i334/mmahmoud1800/iphonephoto271_zps54745811.jpg

http://i1088.photobucket.com/albums/i334/mmahmoud1800/iphonephoto273_zps474d74b1.jpg

عاااش يا باشا بس بالنسبه للڤيديو مش هيترفع ؟

Mahmoud said
14-05-11, 05:43 PM

هو يا باشا
وانشاء الله هيتم التنسيق مع الإداره والأعضاء اللى كانو ضحيه ليه وانشاء الله هيكون فيه اتفاق على رجوع الحقوق لأصحابها ليكم عليا اوصلكم لحد باب بيته
كدا تمام ؟

Mahmoud said
14-05-11, 05:44 PM
الله ينور ربنا يبعد عننا النصابيين يا رب!

وعليك يا جميل
اللهم آمين

Mahmoud said
14-05-11, 05:46 PM
جدع والله انت راجل 100 /100 هههههههههههههههههههههههه يستاهل

حبيبى سندباد باشا شكرا كتييييييييير
بس مش ارجل من اعضاء المنتدى العريق الرائعين

Mahmoud said
14-05-11, 05:48 PM
بصراحة أنا لما وجدت اسمه اليونانى وجايب المسدسات من رومانيا شكيت فى الامر . ( هذه دعابة )
تحياتى لخبراء المنتدى الذين كشفوه فورا . وتهنئتى للأستاذ محمود سعيد بعودة حقه . وسلامى وتحياتى
العاطرة لكل المعلقين الأفاضل . مع حبى واعجابى بهذا المنتدى الملكى المحترم ( ملكى = اخلاق الملوك الفرسان )
شكر خاص للآستاذ بيشو على رده الكريم .

شكرا فكرى بيه .وعلى فكره تعليقات حضرتك كانت فى غاية الاهميه وقتها وملاحظه قويه أحييك عليها
تقبل تحياتى

Mahmoud said
14-05-11, 05:52 PM

ههههههههههه ههههههههه حاضر والله فعلا هو وانا إتأكدت بنفسى
ومعلهش انا من يومين مدخلتش ومش متابع لأنى كنت تعبان جداااا من الايام اللى فاتت
وانشاء الله ليها حل وهيتعملو حفله جميله تليق بسرقته لجيوب الناس الطيبه المحترمه
بس انا الوحيد فيهم اللى مغفل وساذج ههههههههه
تحياتى مورو بيه

Mahmoud said
14-05-11, 05:56 PM
عشان حضرتك مكنتش مصدقنى
والحمد لله لان حقى كمان ظهر وظهر انى كنت مظلوم لما هو اقنع بعض الناس هنا انى انا الى ظلمه وهو الى غلبان وللاسف ناس كتير جت فصفه عليا فالحمد لله

ولا تزعل نفسك وحياة ابويا اللى عمرى محلفت بيه باطل حقك لييجى وانت زى الباشا
وانا قولتلك على اللى فيها وانا راجل بدوى ولما بقول كلمه بنفذها لو على رقبتى وكلمتى سيف
وانشاء الله عن قريب هتسمع انت والمنتدى كله خبر حلو جدااااااااا
بس ادعو ربنا اننا نلاقى الحاجه لسه موجوده ومبعهاش ربنا يسهلها

Mahmoud said
14-05-11, 05:58 PM
برافو برافو برافو والله شغل عالى ودماغ عاليه وفعلا المال الحلال عمره ما يروح هدر والحق حبيب الله بردو ربنا دايما بينصره ومبروك عليك رجوع حاجتك ومالك ليك بالسلامة وفعلا يجب توخى الحذر والحرص الشديد جدا فى التعاملات والله المستعان

ربنا يبارك فى حضرتك زيزو باشا
تسلم على ذوقك فعلا المال الحلال مش بيضيع
ولابد من يوم معلوم تترد فيه المظالم

Mahmoud said
14-05-11, 06:01 PM
http://im78.gulfup.com/foy1ci.jpg (http://www.gulfup.com/?znzjme)

عبدالله بيه مش عارف اشكر حضرتك ازاى على ذوقك والشغل الجميل ده وكتير عليا والله
تسلم ايدك باشا

Mahmoud said
14-05-11, 06:02 PM
ههههههههههههههه
مبروك رجوع الطبنجات

حمد الله على السلامه باشا
وربنا يبارك فى حضرتك

Mahmoud said
14-05-11, 06:06 PM
حسبي الله ونعم الوكيل .. منتهي الحقاره ان يستغل الانسان احترام الناس ليه و لأ يعطيه حقه
الحمد لله انك اخدت حقك فالمظلوم ينصره الله ولو بعد حين

يسلم كيبوردك وايدك باشا
صحيح حسبى الله ونعم الوكيل فى كل اللى يفكر انه يضر او يضحك على اى انسان ايا كان
شرفنى مرور حضرتك الكريم

Mahmoud said
14-05-11, 06:09 PM
عمرو صيد صغير ----
انى كنت محتار بينك وبينه
انا اسف وبعتذر ليك

محمد بيه حضرتك معذور لسبب لأن الكائن ده عندو اسلوب ممكن يخلى الواحد اسف فى اللفظ يقلعلو هدومو بجد فعلا ملهوش حل وطريقته راقيه ومحترمه جدااا طبعا لازم اى حد لو العفريت يديلو الأمان وهو مغمض ويسدقو جدا ما بالك بحد خلوق وطيب زى حضرتك
تحياتى لحضرتك

Mahmoud said
14-05-11, 06:13 PM
اللهم لك الحمد حمدا كثيرا مباركا فيه

Mahmoud said
14-05-11, 06:20 PM

ربنا يكرمك مصطفى بيه دا شرف كبير يا فندم
وشهاده اعتز بها

شرفنى مرورك الكريم باشا

Mahmoud said
14-05-11, 07:02 PM
بعتذر على الردود الكتير اللى عملتها لأنى مفتحتش من يومين ولازم اقدر كل انسان محترم شرفنى بمروره الكريم
وبعتذر لو كنت نسيت حد بشكر الجميع من قلبى
تقبلو تحياتى جميعا لكم كل الاحترام والتقدير

عمرو الصياد
14-05-11, 08:58 PM
عمرو صيد صغير ----
انى كنت محتار بينك وبينه
انا اسف وبعتذر ليك
اوع تكون زعلت منى يا استاذ محمد انا بعتبك عتاب المحبين والله وانا عارف بل واثق من احترام واخلاق وذوق حضرتك لكنه كان عتاب الاخوة ولو حضرتك زعلت منى انا بتاسفلك هنا على العام لانك رجل محترم جدا جدا

مورو
14-05-11, 11:36 PM
هو يا باشا
وانشاء الله هيتم التنسيق مع الإداره والأعضاء اللى كانو ضحيه ليه وانشاء الله هيكون فيه اتفاق على رجوع الحقوق لأصحابها ليكم عليا اوصلكم لحد باب بيته
كدا تمام ؟

ربنا يكرمك ياكبير

مورو
14-05-11, 11:38 PM
هو يا باشا
كدا تمام ؟

ههههههههههه ههههههههه حاضر والله فعلا هو وانا إتأكدت بنفسى
ومعلهش انا من يومين مدخلتش ومش متابع لأنى كنت تعبان جداااا من الايام اللى فاتت
وانشاء الله ليها حل وهيتعملو حفله جميله تليق بسرقته لجيوب الناس الطيبه المحترمه
بس انا الوحيد فيهم اللى مغفل وساذج ههههههههه
تحياتى مورو بيه

حسبي الله ونعم الوكيل في كل واحد يستحل حاجه مش بتاعته

zxcvbnm
14-05-12, 04:11 PM
أ: محمود
ليك رساله على الخاص

محمد الحكيم
14-05-12, 04:59 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه الله ينور يا كبير

hitman007
14-05-12, 06:28 PM
احلى تحية لاحلى رجالة خلى المنتدى ينضف من النصابين

الادارة
14-05-12, 10:46 PM
بالرغم من منع قوانين المنتدى التشهير او وضع اى مواضيع تحذر من الاشخاص الا ان ادارة المنتدى سمحت بيه
ولم تتعلق بالجمود لقوانين المنتدى الف تحيه للادارة الرشيده
بالنسبه للشخص ده . ربنا عز وجل ستير مستحيل يفضح حد من اول مره . ربنا يهديه ويتوب عليه

_SAIKO_
14-05-13, 01:23 AM
المال الحلال مابيروح و لو بعد حين .. الف حمدلله علي فلوسك و اللي حصل دة يعلمك انك تكون حذر و تخلي بالك المرة الجاية .. و بالنسبة للرجالة اللي وقفوا جنبك .. الصديق وقت الضيق فعلا .. عفااااااااارم عليهم ..ربنا يحميهم يارب

مورو
14-05-13, 01:53 AM
بالرغم من منع قوانين المنتدى التشهير او وضع اى مواضيع تحذر من الاشخاص الا ان ادارة المنتدى سمحت بيه
بالنسبه للشخص ده . ربنا عز وجل ستير مستحيل يفضح حد من اول مره . ربنا يهديه ويتوب عليه

fishtic
14-05-13, 02:40 AM
لما تشوفوه قولولو عليك 25 جنيه ليا عشان جابني القاهرة يشتري مسدس ونفضلي
ههههههههههههههههههههههههه

مورو
14-05-13, 03:57 AM

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عوض
14-05-13, 08:24 PM
يا جدعان ليه التشهير ده ايه زنب زوجته واولاده لو الموضوع دا اتشهر بالله عليكم شيلوووه

lord of the war
14-05-13, 09:59 PM
والله بجد الواحد مش عارف يرد يقول ايه بس اذاي يعني واحد يبيع حاجه من غير فلوس لواحد ميعرفوش ده شئ لا يصدقه عقل _وبجد العيب مش عليه اعيب عليك انت انك اديتله الحاجه من غي فلوس انا قريت الموضوع اكتر من مره ومش مصدق الكلام بجد والله وطلع الافلام اللي بتيجي دي بجد بقي .....وبعدين ف قاعده باين او قانون بيقول القانون لا يحمي المغفلين باين ولا ايه فيكفي التحذير منه وتبنيده والحذر مع اي تعامل ........ده بانت غلبت قصه جحا بتاعت الحطب .....ع فكره والله الكلام ده لو اتعمل فيلم هيبقؤ خيال علمي ....معلش ف الاطاله بس بجد الواحد مش عارف يقول ايه

Mahmoud said
14-05-14, 01:22 AM

مليون سلام وتحيه نرفع لكم القبعه

Mahmoud said
14-05-14, 01:24 AM
المال الحلال مابيروح و لو بعد حين .. الف حمدلله علي فلوسك و اللي حصل دة يعلمك انك تكون حذر و تخلي بالك المرة الجاية .. و بالنسبة للرجالة اللي وقفوا جنبك .. الصديق وقت الضيق فعلا .. عفااااااااارم عليهم ..ربنا يحميهم يارب

الله يسلمك يا جميل
فعلا معاك حق اجدع اخوان واصدقاء تسلم إيديهم بجد
دا انا اتعلمت الادب الشرعى وبالفعل كنت راجل مغفل لكن الحمد لله
تحياتى باشا

Mahmoud said
14-05-14, 01:25 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه الله ينور يا كبير

تسلم يا محمد بيه

Mahmoud said
14-05-14, 01:27 AM

هههههههههههه يا باشا احمد ربنا انها جات على المشور اهو غيرت جو ههههههه
تحياتى

Mahmoud said
14-05-14, 01:29 AM
يا جدعان ليه التشهير ده ايه زنب زوجته واولاده لو الموضوع دا اتشهر بالله عليكم شيلوووه

يا باشا ده مش تشهير ده عشان اى حد تسول له نفسه انه يستغفل الناس يراجع نفسه مليون مره
وبعدين لاقدر الله لو حضرتك حصل معاك اللى حصل معانا كان موقفك هيبقى غير كدا
تحياتى ليك لكن حبيت اوضح
شرفنى مرورك الكريم

Mahmoud said
14-05-14, 01:30 AM
والله بجد الواحد مش عارف يرد يقول ايه بس اذاي يعني واحد يبيع حاجه من غير فلوس لواحد ميعرفوش ده شئ لا يصدقه عقل _وبجد العيب مش عليه اعيب عليك انت انك اديتله الحاجه من غي فلوس انا قريت الموضوع اكتر من مره ومش مصدق الكلام بجد والله وطلع الافلام اللي بتيجي دي بجد بقي .....وبعدين ف قاعده باين او قانون بيقول القانون لا يحمي المغفلين باين ولا ايه فيكفي التحذير منه وتبنيده والحذر مع اي تعامل ........ده بانت غلبت قصه جحا بتاعت الحطب .....ع فكره والله الكلام ده لو اتعمل فيلم هيبقؤ خيال علمي ....معلش ف الاطاله بس بجد الواحد مش عارف يقول ايه

اهو تقول ايه انا راجل مغفل
ولو قريت البوست بتاعى هتلاقينى كاتب كدا انا كنت مغفل فعلا
شكرا ليك

وليد سالم
14-05-14, 02:07 AM

استاذ عوض المنتدي له قوانين صارمة ومنها انه لا يجوز لاي عضو من الاعضاء التشهير بعضو اخر بالمنتدي او توجيه اتهام مباشر او مجرد تلميح بانه ينتهج اي عملية للنصب علي الاعضاء او علية بوجه الخصوص الا اذا كانت بادلة وبراهين تستوجب معها تدخل الاداره لوجوب حماية المنتدي والاعضاء من الشخص الغير مرغوب في وجوده بالمنتدي بسبب افعالة المشينة في النصب علي الاعضاء ولعدم وقوع ضحايا اخرين هدفا لمنهجة الغير مشرف في التعامل التجاري بالبيع او بالشراء
علما بان المنتدي كاداره ليس طرفا في اي عملية بيع او شراء بين الاعضاء بعضهم البعض ولا يتدخل الا بالتقييم او ابداء المشوره اذا ما طلبت منها كادارة ذلك
وللاداره الحق في التدخل لفض اي نزاع يحدث بين الاعضاء حول اي نقاش يخص البيع او الشراء بكل حيادية لاعادة الوضع الي نصابة الطبيعي بما يحافظ علي الاداب العامة في الحوار او الطريقة السمحة في البيع او الشراء دون انتفاع او مأرب من وراء ذلك

اما في تلك الحالة التي وصفتها حضرتك بعملية تشهير فهي بعيده كل البعد عن التشهير كون ان الشخص المقصود قد قام وشهر بنفسة ووضع نفسة وسمعته رهن عمليات مشبوهه من قبلة هو وليس من الاعضاء في التعامل التجاري مع العديد من اعضاء المنتدي
وكذب عندما قال انه يستورد من رومانيا
وكذب عندما قال انها بحالة الزيرو
وكذب عندما قال انه يعمل بجهه امنية تساعده علي ادخال المسدسات الصوتية من الخارج
وكذب عندما قال انه يعمل طيار في الميناء الجوي
ونصب عندما اخذ من الناس اشيائهم بغرض الشراء دون مقابل
وغدر عندما استغل الثقة فيه كونة احد الاعضاء بالمنتدي واستحل اموال الناس بالباطل واغلق تليفونة ورفض الرد علي مطالباتهم باعادة اموالهم
علما بان صاحب الموضوع الرئيسي لم يكن عضوا بالمنتدي وقت ان تمت عملية النصب علية من قبل الشخص المذكور ولكنة تعرف علي ممتلكاته من خلال عروض النصاب علي المنتدي بعد ان اشترك بالمنتدي بواسطة احد اصدقائه
اي ان المنتدي وادارته وقفت بجانب الحق و الضائع حقة برغم انه لم يكن من الاعضاء حينها وكان الشخص الغير امين احد الاعضاء بالمنتدي حينئذ وذلك يحسب لادارة المنتدي ولا يعتد به تشهيرا

والاصح كان النصاب ليفكر هو نفسة فيما سيكون معرضا له عندما يكشف الله امره فمن يستره الله لن يفضحة احد ومن يفضحة الله لن يستره احد وهو قد فضح نفسة بنفسة عندما عرض ما سرقة من الناس علي الناس ليبيع ما ليس له حق فية

واسف للاطالة وليس كلامي موجها لك استاذ عوض وحدك ولكنة موجه لكل الاعضاء ومن يقول او يشك ان الاداره تمنح اداة التشهير للبعض وقتما تشاء وتمنعها وقتما تشاء
ولكن الحق احق ان يتبع وعلي الاداره حماية المنتدي واعضائه من اي محاولة ابتزاز او نصب او تشهير الا في بعض الحالات التي تكون موثقة وبادلة وبراهين علي ان المذكور قام بالنصب علي الناس كما في تلك الحالة

وشكرا لكل من اضاف رايا او تعليقا علي الموضوع .....

وليد سالم
14-05-14, 11:53 PM
اصدقائي واساتذتي اعضاء المنتدي المحترمين

تم اعادة فتح الموضوع بناء علي اراء بعض اعضاء المنتدي وموافقة ادارة المنتدي علي اعادة فتحة .... لمن يريد ان يدلي بدلوه كراي بعيدا عن الشد والجذب حول موقف الاداره الواضح وهو حماية المنتدي واعضاءه من اي محاولات خداع او نصب تحدث معهم ليس الا ........ وشكرا لكم جميعا

مورو
14-05-17, 11:46 PM
اهو تقول ايه انا راجل مغفل
ولو قريت البوست بتاعى هتلاقينى كاتب كدا انا كنت مغفل فعلا
شكرا ليك

ههههههههههههههههههههه ياعم لامغفل ولا حاجه انت بس اديت الثقه لشخص لا يستحقها وعلى فكره في اعضاء كتير في المنتدى اتعرفوا على بعض واصبحوا اصدقاء جدا بس موضوع يبقالك ونا واحد من الناس كنت واخد من ناس حاجات وكان ليهم فلوس عندي وكان اول تعامل بينا كمان والمواضيع دي كانت من سنين والحمد لله بنسد للناس فلوسها مادامت نية السداد موجوده

Mahmoud said
14-05-18, 12:27 AM
اصدقائي واساتذتي اعضاء المنتدي المحترمين

تم اعادة فتح الموضوع بناء علي اراء بعض اعضاء المنتدي وموافقة ادارة المنتدي علي اعادة فتحة .... لمن يريد ان يدلي بدلوه كراي بعيدا عن الشد والجذب حول موقف الاداره الواضح وهو حماية المنتدي واعضاءه من اي محاولات خداع او نصب تحدث معهم ليس الا ........ وشكرا لكم جميعا

الله ينور باشا

Mahmoud said
14-05-18, 12:32 AM
ههههههههههههههههههههه ياعم لامغفل ولا حاجه انت بس اديت الثقه لشخص لا يستحقها وعلى فكره في اعضاء كتير في المنتدى اتعرفوا على بعض واصبحوا اصدقاء جدا بس موضوع يبقالك ونا واحد من الناس كنت واخد من ناس حاجات وكان ليهم فلوس عندي وكان اول تعامل بينا كمان والمواضيع دي كانت من سنين والحمد لله بنسد للناس فلوسها مادامت نية السداد موجوده

معاك حق باشا بس صوابعك مش زى بعضها الانسان الحر ميجيش ليه نوم لو عليه فلوس لحد سواء يعرفه او ميعرفوش وهو ده الصح .طبعا كله حسب النيه
ربنا يتوب عليه
تسلم على ذوقك مورو باشا

القانوني
14-05-18, 04:44 PM
للعضو الكريم اقول حمد الله على سلامتك وسلامتك مقتنياتك ولاتندم على من وثقت بيهم ولاتفقد الثقه بالناس كلها والدليل أن رب العالمين أعاد لك حقك ... الحمد لله
للادارة المحترمه .. كل الشكر والتقدير للسماح لنشر هذا الموضوع
فمادخلنا منتداكم الا وكلنا ثقة بكم ومن باب الثقة أن تبصرونا بحقائق الامور
أما عدم النشر هو يعد بمثابة أنكم تتسترون على نصاب أو محتال لامكان له بيننا

تحياتي واحترامي للجميع

Mahmoud said
14-05-18, 05:39 PM
للعضو الكريم اقول حمد الله على سلامتك وسلامتك مقتنياتك ولاتندم على من وثقت بيهم ولاتفقد الثقه بالناس كلها والدليل أن رب العالمين أعاد لك حقك ... الحمد لله
للادارة المحترمه .. كل الشكر والتقدير للسماح لنشر هذا الموضوع
فمادخلنا منتداكم الا وكلنا ثقة بكم ومن باب الثقة أن تبصرونا بحقائق الامور
أما عدم النشر هو يعد بمثابة أنكم تتسترون على نصاب أو محتال لامكان له بيننا

تحياتي واحترامي للجميع

ربنا يبارك فى سعادتك .كلام حضرتك كله حكمه بصراحه من أجمل ما قرأت
شرفنى مرور حضرتك الكريم

قناص بدون رحمة
14-07-01, 03:01 AM
ربنا بيستر العبد أكثر من مرة لغاية ميتفضح علشان يتعلم ويتوب لكن أنا بعد أذن الادارة و الاعضاء عاوز شير للفيديو على المنتدى علشان الشخص دة يكون عبرة لكل واحد تسول لة نفسة أكل مال غيرة