مشاهدة النسخة كاملة : اريد شراء جامو هانتر 1250

ahmed montaser
11-01-23, 08:37 PM
انا عايز اشترى بندقية جامو هانتر 1250 او ممكن بندقية جامو cfx رويال بس تكون جديدة متلمستشى بالكرتونة وليست مستعملة وياريت اعرف السعر ومنين ممكن اجيبها ولو ياريت يكون معاها تلسكوب وشكرررررررا وياريت الرد بسرعة

Consul
11-01-23, 08:50 PM
أخي العزيز الأستاذ أحمد...كان في عرض من أخونا العزيز الأستاذ هشام سعيد محمد بندقية جامو CFX جديدة بتيليسكوب جامو وجراب أصليين بـ4000 جنيه ( أعتقد قابل للتفاوض للجادين فقط ) شوفه وألقي عليه نظره...لن تخسر شيئ...والله الموفق...والرابط موجود بالأسفل...خالص تحياتي...

http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=4521

ahmed montaser
11-01-24, 12:38 AM
شكرا ياباشا على مجهودك بس انا عايز جدييييييييد منين اجيبه 1250 او cfx

Consul
11-01-24, 12:15 PM
شكرا ياباشا على مجهودك بس انا عايز جدييييييييد منين اجيبه 1250 او cfx

بص حبيب قلبي...أنا لسه مكلم أخي العزيز الأستاذ شريف أبو ضيف وسألته على البندقيتين...وقال لي غير موجودين عنده...أعتقد ممكن تسأل عليهم عند ميشيل عازر أمام سنترال العتبة...والبندقيتين ( حسب كلام الأستاذ شريف أبو ضيف ) أسعارهم مابين 2200- 2300 جنيه...وإنت وشطارتك مع ميشيل عازر...وإحتمال يكونوا موجودين عند فتح الله شارع رمسيس...خالص تحياتي...

خط الصعيد
11-01-24, 09:23 PM
جمال باشا ربنا يخليك ديما لخدمة الاعضاء

rock
11-01-24, 10:27 PM
بص حبيب قلبي...أنا لسه مكلم أخي العزيز الأستاذ شريف أبو ضيف وسألته على البندقيتين...وقال لي غير موجودين عنده...أعتقد ممكن تسأل عليهم عند ميشيل عازر أمام سنترال العتبة...والبندقيتين ( حسب كلام الأستاذ شريف أبو ضيف ) أسعارهم مابين 2200- 2300 جنيه...وإنت وشطارتك مع ميشيل عازر...وإحتمال يكونوا موجودين عند فتح الله شارع رمسيس...خالص تحياتي...

السلام عليكم ... ازيك يااستاذ جمال ... اعتقد حضرتك غلطت فى الرقم ... 1250 عند ميشيل عازر مش موجوده والسى اف اكس رويال موجوده بحوالى 3700 ج وده بالواجب ... اما 1250 لو موجوده هيبقى اقل سعر ليها 4000 ج ... ناهيك عن مشاكلها ... وبالنسبه للاخ احمد البندقيه السى اف اكس رويال بندقيه روعه ودقيقه جدا من غير تليسكوب ... ولو عايز تركب تليسكوب براحتك لكن هى بندقيه موس ... تحياتى ليكم .

Consul
11-01-24, 11:45 PM
أخي العزيز الأستاذ أحمد عبد الغني ( روك ) بارك الله فيك أخي الحبيب...والله واحشني كتيييييييييير وباقي الأخوة الأعزاء حبايب قلبي كل بإسمه حتى لا أنسي أحد...للأمانة كما ذكرت الأسعار منقولة على لسان أخي العزيز الأستاذ شريف أبو ضيف في إتصال تليفوني...وأشكرك للتوضيح...وأحب أشوفك دائما بخير وبكامل الصحة ومنتهى السعادة...خالص تحياتي...

أميجو
11-01-25, 03:05 PM
مبارك البيع والشراء وبالتوفيق للجميع