مشاهدة النسخة كاملة : طلب من عضو جديد

ahmad
11-01-07, 09:39 PM
أرجو من الساده الكرام أعضاء هذا المنتدى الجميل من يعرف منكم محلا أمينا ومضمونا وذو سمعة طيبه ولا يغالي في أسعاره يبيع ويشتري مسدسات الصوت المستعملة؛يضع اسم المحل وعنوانه بالتفصيل في رد بسيط وله مني خالص شكري وتحياتي. علما بأني من سكان مدينة طنطا.
أرجو الاهتمام بالموضوع ؛ فالرد يعبر عن شخصية صاحبه..

هشام سمير
11-01-07, 09:45 PM
محل منير قلته فى طنطا
بجوار مستشفى الحميات

بدر
11-01-07, 09:56 PM
اهلا بيك الاخ الكريم
انا كمان من طنطا بلدياتك يعنى و الدم يحن بس حاليا مقيم فى 6 اكتوبر و امل فى المهندسين المهم بدون اطالة
نصيحتى لك لا تتسرع فى الشراء و خصوصا المستعمل واجمع معلومات كافية عن كل الموديلات و تقريبا كل الانواع ليها موضوعات هنا فى المنتدى و ممكن تتابع فى سوق المنتدى المسدسات المعروضة للبيع
حاجة تانية لما تروح محل منير قلتة يا ريت تعرفنى اىة الاخبار
و موفق ان شاء اللة

ahmad
11-01-08, 02:33 AM
أنا عارف منير قلتة بس أنا عاوز محلات في القاهرة

العربى
11-01-08, 11:29 AM
اهلا بيك فى المنتدى
المحلات فى القاهره الارخص
ميشيل عازر فى العتبه
او البارودى فى الجيزه

العربى
11-01-08, 11:30 AM
اهلا بيك فى المنتدى
المحلات فى القاهره الارخص
ميشيل عازر فى العتبه
او البارودى فى الجيزه

ahmad
11-01-08, 04:58 PM
هل ميشيل عازر بيبيع مستعمل؟

العربى
11-01-08, 07:39 PM
مش عارف حقيقى بيبيع مستعمل ولا لا

Consul
11-01-08, 08:18 PM
هل ميشيل عازر بيبيع مستعمل؟

ما تتعبش نفسك أخي العزيز...حسب علمي مافيش محل في القاهرة بيبيع مستعمل...مخازن المحلات مليئة بالجديد...ولو فتحوا في بيع المستعمل لن يستطيعوا بيع الموجود عندهم...فرصتك في شراء المستعمل عن طريق الأعضاء...في سوق المنتدى...وعموما ميشيل عازر لا يتاجر في المستعمل...تحياتي...

ahmad
11-01-10, 02:32 AM
شاكر أفضالكم جدا يا جماعه
وشكر خاص للأخ قنصل وممكن ترشحلي مسدس جديد يكون 9 ملي ومش بيحشر طلقات ويكون في المتناول

Consul
11-01-10, 07:36 PM
شاكر أفضالكم جدا يا جماعه
وشكر خاص للأخ قنصل وممكن ترشحلي مسدس جديد يكون 9 ملي ومش بيحشر طلقات ويكون في المتناول

أخي العزيز الأستاذ أحمد...أعذرني أخي الحبيب فأنا لست من أنصار ولا أؤيد مسدسات الصوت وأنا عن نفسي مرخص حي...ممكن يفيدك أكثر أخي العزيز الأستاذ عادل152...وإن كنت أفضل بثمن المسدس الصوت تكمل عليه وتجيب بندقية جديدة أحسن وأفضل وأنفع...خالص تحياتي...

hazeeeeem
11-01-10, 09:08 PM
أخي العزيز الأستاذ أحمد...أعذرني أخي الحبيب فأنا لست من أنصار ولا أؤيد مسدسات الصوت وأنا عن نفسي مرخص حي...ممكن يفيدك أكثر أخي العزيز الأستاذ عادل152...وإن كنت أفضل بثمن المسدس الصوت تكمل عليه وتجيب بندقية جديدة أحسن وأفضل وأنفع...خالص تحياتي...

الله ع الكلام الموزون

ابو مروان
11-01-10, 10:09 PM
بصراحة بردو ايها الاعزاء المسدس الصوت ينفع لو بتجامل فى فرح تضرب كام طلقة كدا وينفع بردو لو ساكن فى مكان صحراوى او زراعى محدوف ممكن باليل تضرب كام طلقة كدا تهويش لكن اكتر من كدة ممكن يئزى اللى شايلة والكلام دة حصل فعلا وواحد اتوفى بسبب كدة(سحب مسدس الصوت من العربية يخوف بية الشخص اللى بيتخانق معاة اتارى الشخص دة معاة مسدس حى) وضربة بية لانة طبعا ما ميزش المسدس اللى بيتهوش بية صوت والا حى ربنا يسترها معانا اجمعين

sherif aboudeif
11-01-11, 06:28 PM
يوجد مسدس تركى 9 طلقه 9مم جديد ب 750 جنيه 0106253000

sherif aboudeif
11-01-11, 06:35 PM
يوجد مسدس صوت9مم 9طلقه تركى جديد ب 750 جنيه ت/0106253000

ahmad
11-01-11, 08:22 PM
ممكن يا أستاذ شريف اشوف صوره للمسدس ده وماركته ايه لو سمحت؟

أميجو
11-01-12, 12:22 AM

__________________________________________________ _________
اتفق مع سيادتكم فى ذلك الرأى السديد
بارك الله فى سيادتكم لأخلاصكم النصيحة والتوجيه