مشاهدة النسخة كاملة : حصرى لمنتدانا الغالى زود عدد معجبين صفحتك على الفيس بوك أو تويتر أو يوتيوب بكل أمان وسرعه رهيييييبة

هشام سمير
13-05-05, 08:05 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

أزيكم يا صيادين ؟؟ النهاردة وانا على النت لاقيت موقع جاااااااامد حبيت أشاركه معاكم الموقع بتعمل عليه حساب وبعدين تضيف إضافتك على المواقع الاجتماعية (فيسبوك - تويتر - يوتيوب .. إلخ) وبيبدء يبعتلك لايكات لصفحتك او صورة او متابعين للبروفايل بتاع على الفيسبوك او تويتر او حتى لايك للفيديو بتاعك على يوتيوب أو مشتركين لقناتك على يوتيوب وغيرهم من المواقع الاجتماعيه .. الى طمنى للموقع أنى أستخدمه أنه مش بيطلب منك تسجل عن طريق الفيسبوك أو تعمل Allow لـ Application أو غيره انا حتى الايميل الى سجلت به فى الموقع مش إيميل الفيس ولا بستخدمه فى أى موقع إجتماعى وبعدها بدقائق لاقيت فعلا لايكات لصفحتى وفيدوهاتى كتيييييييييييير ... فكرة عمل الموقع بإختصار أنه قائم على تبادل المنفعة كالتالى :

1- بتسجل من هنـــــــا

http://yasso.me/?ref=185

2- تدخل على إضافة جديدة من على الشمال وبعدين بتختار نوع الاضافة (صفحة فيس - أكونت فيس - صورة على الفيس - فيديو على يوتيوب - أكونت على تويتر - تويته عايز يتعملها ريتويت ... إلخ)

3- تضيف لينك صفحتك (حسب نوع الإضافة)

4- تختار وصف من كلمتين (إنجليزى)

5- تختار كام نقطة لكل لايك يجيلك (هنشرح إزاى تحصل على النقط دى بعدين) .. طبعا كل ما تختار نقط أعلى كل ما صفحتك هتظهر فى المقدمة وأكثر.

6- تضغط أضف الصفحة.

أول ما بتسجل فى الموقع بيديك 3 نقط طيب انا عايز نقط كمان عشان صفحتى تستمر وتظهر للأعضاء وأخد لايكات .. تدخل على إكتساب النقاط من على الشمال وليكن عن طريق Facebook likes مثلا وتبدء تعمل Like لصفحات الاعضاء التانين وتاخد منهم نقط لحسابك يتم إستخدامها لرصيد صفحاتك.

ممكن تدعو أصدقائك للموقع عن طريق لينك الدعوة الخاص بيك بتلاقيه فى صفحة دعوة صديق فى الشريط العلوى وكل شخص هيسجل من خلالك هتاخد عليه 50 نقطة (وبتزيد) زى منا بدعوكم دلوقتى والشرط الوحيد فقط للحصول على النقط دى ان يكون المدعو حقيقى وعضو فعال نصيحة متحاولش تسجل بأيميل تانى السيستم هيكشفه ومش هتاخد النقط وممكن يقفلو لك الحساب تخيل لو عملت موضوع زى ده فى كل منتدى أنت مشترك فيه وسجل من خلالك 50 واحد بس يعنى 50 * 50 = 2500 نقطة ليك تستعملهم رصيد لصفحاتك أو تحولهم لكاش وتقبضهم عن طريق PayPal (الخاصية دى مغلقة حاليا للتطوير) وتقدر تتابع عن طريق صفحة دعوة صديق عدد المسجلين من خلالك وبيدك بانر ممكن تحطه فى مدونتك او موقعك كمان وكل مايسجل شخص من خلاله تاخد عليه النقط زى ما إتفقنا.

من حساباتى بقى على الشمال تقدر تعرف انت جالك كام لايك على كل أضافة ليك أو تعدل فى أضافاتك فى سعر النقط لكل لايك وهكذا.

ممكن 100 لايك فى نص ساعة بأمان وسهولة لأنه قائم على التبادل فقـــــــــــط وكل مايكون عندك نقط كل ماهتزيد لايكاتك
وأنا جاهز لأى إستفسار إن شاء الله
تحيـــــــــــــــــــــــاتى للجميع

afouad
13-05-07, 02:47 PM
بالتوفيق ياباشا مع الاحتفاظ بحق برأة الاختراع :) .. وأدى Up لموضوعك