مشاهدة النسخة كاملة : يلا نعمل إشاعه

pooforever_2010
12-11-03, 09:04 PM
الموضوع باين من عنوانه مش محتاج شرح

pooforever_2010
12-11-03, 09:05 PM
اول اشاعه
مصر الاكثر امانا فالعالم

والامن مستتب

ههههههههههههههه

ahmed yasser
12-11-03, 09:19 PM
معاك تانى اشاعة ان اسعار السلاح فى مصر منخفضة جدا وخصوصا البنادق ولذلك يلجؤو الخوة العرب وغير العرب لشراء الاسلحة من مصر وشحنها لبلادهم

اسلام
12-11-03, 10:10 PM
انتا فكرتنى بالدكتور اللى قال المريض انزل اعمل اشاعه مشى فى الشارع يقول الهرم وقع الهرم وقع

pooforever_2010
12-11-03, 10:20 PM
معاك تانى اشاعة ان اسعار السلاح فى مصر منخفضة جدا وخصوصا البنادق ولذلك يلجؤو الخوة العرب وغير العرب لشراء الاسلحة من مصر وشحنها لبلادهم

هههههه ملعوبه

انتا فكرتنى بالدكتور اللى قال المريض انزل اعمل اشاعه مشى فى الشارع يقول الهرم وقع الهرم وقع

ههههههههههههههههههههه طيب مين اللى كعبله عشان يقع

m.gad
12-11-03, 10:44 PM
تم استراداد كل شبر من ارض فلسطين وعودة الاقصى لنا بايدى العرب

Egyptian_Destroyer
12-11-04, 12:05 AM
تعرضت منطقة وسط البلد في الاسكندريه لعملية سطو عنيفه اشترك فيها 50 بلطجي معاهم 70 الي ( متسألش ازاي ) و 40 فرد خرطوش و مدفعين مضادين للدبابات و لكن صادف مرورهم وجود العميد ديستروير الذي قام بتثبيتهم جميعا باستخدام مسدس صوت ايكول تونا ( نمنم ) و فضي كمان و كمان مكنش فيه رصاص بس هي سيطرة و خلاص :)

عبــ الله ــد @
12-11-04, 12:36 AM
الاشاعة الخامسة :

تم اليوم في تمام الساعة الثالثة عشرة وواحد وستين دقيقة القبض على جمييييييييييييييييع البلطجية في مصر و عقابهم عقاب خطييير ورهييب وذلك

بزغزغتم في اصابع ارجلهم الصغيرة لمدة 5 ساعات متواصلة بريش نعام افريقي مزغزغ لأصابع الارجل الصغيرة

وشهد ذلك جمع من اهالي محافظة البرندوحامتجية التي في شمال اقصى جنوب غرب الشرق الشماجنوبي

ويذكر المصدر ان عدد اللصوص كان 348947938487 مليون لصا ولصة !

المصدر : موقع اليوم الساقع للاخبار المجمدة

www.alyomalsage3.cot

دكتور/عادل
12-11-04, 03:51 AM
بدال الاشاعات والكلام ده ادعوا لاخونا محمود ربنا يفك كربه وهو بينشن على يمامه بالكرال بتاعته بعد ما ركب لها سوسته الماجنوم جت نحله على وشه بيهشها فلتت الرشه جت فى طياره بوينج تابعه للخطوط الامريكيه ولولا ستر ربنا وان الطيار هبط اضطرارى كانت هتبقى الكارثه اكبر والمسكين طالبين منه 10 مليون دولار تعويض عن اضرار الطائره

مورو
12-11-04, 10:22 AM
منحت ادارة المنتدى طرد اسبوع لكل من شارك في اثارة الاشاعات في المنتدى وعلى رأسهم محمد سعيد وتم ايقافه شهر مع ايقاف التنفيذ علشان هوا من الطقم فاهمني طبعا ههههههههههههه

hogan
12-11-04, 11:42 AM
اشاعه
استردات الاموال المنهوبه وحق الشهداء واللحمه 20جنيه والعطلين اشتغلو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

M.SHADY
12-11-04, 05:00 PM
انا شايف ان اكبر اشاعه فى العالم . ان مصر بقى فيها حريه و ديمقراطيه

pooforever_2010
12-11-08, 02:00 AM
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

العملاق المصرى
12-11-08, 04:26 PM
انا هتجوز بكرة مفيش اشاعة اكبر من دى

pooforever_2010
12-11-08, 04:35 PM
انا هتجوز بكرة مفيش اشاعة اكبر من دى
هههههههههههههههههههههههههه

عبد.الرحمن
12-12-07, 09:12 PM
قرر حمدين صباحي والبرادعي وعمرو موسى وجميع نخبتنا أن يحترموا الديموقراطية التي كانوا يطالبون بها

أحمد عطاالله إبراهيم
13-02-02, 03:21 AM
الديانا 54 اير كينج بقت ب 50 جنيه بس ..

الذهبي
13-02-02, 03:39 AM
اسعار المسدسات نزلت !!
الايكول ديوال بـ 950 ج جديد (متعدد)
والايكول فولجا بـ250 جنية وعليه مصاصة هدية
هههههههههههههه
شكرا لصاحب الموضوع

ĴΘĶЄЯ
13-02-02, 03:50 AM
تم فتح ابواب الاستيراد من الخارج
ويمكن ترخيص السلاح لكل مواطن واقل واحد هيكون معاه جلوك
يا حلاوة

الذهبي
13-02-02, 03:53 AM
تم فتح ابواب الاستيراد من الخارج
ويمكن ترخيص السلاح لكل مواطن واقل واحد هيكون معاه جلوك
يا حلاوة

ههههههههههههههههههههههههه ياسلام جلوك انا راضي ياعم باي حاجة حتي لو طلق حي بس

big man
13-02-02, 10:19 PM
منح فيزا لجميع الشعب المصري لجميع بلدان العالم + مليون دولار لكل سفرية :) :) + رحلة سفاري (لصيادين المنتدى فقط) ترفيهية الى استراليا لصيد الغزال المرقط بالاضافة الى ثلاث انواع اسلحة 1بندقية قناصة 2 مسدس 3 رشاش الي :) يتم اعطائها الى كل صياد عند ذهابة للرحلة ويحق لة اخذهم معة الى بيتة

Alessandro
13-02-06, 02:26 AM
صرح مصدر امنى رفيع المستوى بأن : الاجهزة الاستخباراتية المصرية بمساعدة بعض العناصر الوطنية شبه متأكده من وجود بعض العناصر الفاسدة التى تقوم بالعمل لصالح الموساد سواء عن طريق الامداد بالمعلومات او عن طريق الاضرار بمصالح الدولة من خلال السلطة و النفوذ حيث ان هذه العناصر تشغل مناصب حساسة بالدولة و هذا ما يجعل المشهد السياسى بمصر غير مستقر ومن المرجح عدم استقراره لفترة طويلة لحين الإيقاع بهذه العناصر و محاكمتها جنائيا و سياسيا .

كما اكد المصدر ان الاوضاع داخل جهاز المخابرات المصرية مبهمة و غير واضحة حيث ان بعض هذه العناصر يعمل داخل الجهاز و فى هذه العملية لابد من التأنى و اتخاذ التدابير اللازمة لوضع خطة محكمة للسيطرة على هذا الوضع الذى جعل أمن الأمة فى مأزق .

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ويؤكد المصدر أنه من الصعب بل ومن المستحيل القبض على هذه العناصر
أولاً لأنه واحد من تلك العناصر
ثانياً منصبه يمكنه من ذلك
فهو يشغل و ظيفة رئيس جهاز المخابرات .

اوشاعة اوشاعة يعنى مش اى كلام
:swit::rir::swit:

adel152
13-02-06, 02:45 AM
أكدت اذاعة البى بى سى أن جميع القوة السياسية قد تم التوافق بينهم وأكدوا أن يوم الجمعة القادم لن يكون هناك اى تظاهرات ولا أعتصامات وسيتم أخلاء ميدان التحرير وتجميله وأكدت وزارة الداخلية بأنه سيتم رفع جميع الحواجز الخرسانية التى تم وضعها من قبل. وبناء عليه تقدم جميع المواطنين الاشراف بتسليم جميع الاسلحة المسروقة من الشرطة والمتهربة لداخل البلاد ولم يجد الطرف الثالث أى طريقة سوى ترك البلاد عن طريق الموانى والانفاق.

mody_kamal
13-02-15, 01:57 PM
حـــــــــــق الشهداء رجــــــــــــــــــــــع :((

coyote160
13-04-30, 11:28 AM
يشري سارة بمناسبة الصيف الحكومه تبدأ حمله زراعه المليون شجرة ايس كريم باقتراح محافظة الغربيه التي سيكون لها النصيب الأكبر من المليون والناس بيزرعوا اتنين قدام البيت بتاعي دلوقتي استيك و كونو

elmasrey123
13-04-30, 12:24 PM
تم عمل انقلاب داخلى بين اعضاء المنتدى على الادارة وتم تبنيد الادارة القديمة من اول هشام سمير الى اتسحب منه الادمن مرورا بمحمد محمود المدير وعرابى وانجل وهوجن ومكاوى ومحمدسعيد وطارق وكافة الطاقم وقاد الانقلاب المصرى انا طبعا وبما انى بقيت الادارة تم تكليفى كمدير عام ونائب مدير ومشرف عام ومشرف ومراقب وعضو مه انا الادارة بقه

كريم الرجحى
13-04-30, 02:16 PM
تم تنفيذ مشروع المائة يوم

MOOSH
13-04-30, 03:27 PM
شكرا لصاحب الموضوع الرائع الذى كشف عن ان السياسه كلت دماغنا تماما ...واضح من المساهمات ان اول ما نفكر فيه جميعا كله سياسه...يا رب احفظ مصر

coyote160
13-05-01, 09:45 AM
شكرا لصاحب الموضوع الرائع الذى كشف عن ان السياسه كلت دماغنا تماما ...واضح من المساهمات ان اول ما نفكر فيه جميعا كله سياسه...يا رب احفظ مصر

لا انا فكرت في حمله المليون شجرة ايس كريم ههههههههههههههه

tarekabasy
13-05-01, 11:55 AM
مرسى رئيس لكل المصريين...........وهيصلح البلد................ههههه هى هى ه هى هوهوهوهو

طبعا الأشاعة دى هتعلم الناس الشكر بدون معلم
او تعلم الشكر فى 3 ثوانى هههه وبرضة بدون معلم

elmasrey123
13-05-01, 12:10 PM
تم عمل انقلاب داخلى بين اعضاء المنتدى على الادارة وتم تبنيد الادارة القديمة من اول هشام سمير الى اتسحب منه الادمن مرورا بمحمد محمود المدير وعرابى وانجل وهوجن ومكاوى ومحمدسعيد وطارق وكافة الطاقم وقاد الانقلاب المصرى انا طبعا وبما انى بقيت الادارة تم تكليفى كمدير عام ونائب مدير ومشرف عام ومشرف ومراقب وعضو مه انا الادارة بقه

مرسى رئيس لكل المصريين...........وهيصلح البلد................ههههه هى هى ه هى هوهوهوهو

طبعا الأشاعة دى هتعلم الناس الشكر بدون معلم
او تعلم الشكر فى 3 ثوانى هههه وبرضة بدون معلم

اسمحلى اشاعتى انا بتاع المنتدى ممكن تتحقق لكن مرسى يبقى رئيس كل المصريين اهو ده الى مش ممكن ابدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هو اصلا مش رئيس لحد

tarekabasy
13-05-01, 01:29 PM
اسمحلى اشاعتى انا بتاع المنتدى ممكن تتحقق لكن مرسى يبقى رئيس كل المصريين اهو ده الى مش ممكن ابدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هو اصلا مش رئيس لحد

عرفتوا بقا ان اشاعتى اقوى اشاعة............عشان هى اكيد اكيد اشاعة ههههههههههههه

talha
13-05-07, 10:58 AM

من النهاردة مفيش ادارة انا الادارة
:rir::rir::rir::rir:

pooforever_2010
13-06-02, 06:48 PM
هديه منى لكل اللى شارك فالموضوع
.
.
.
.
.
.
.
.
وقف اسبوع
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

محمد خلف
13-06-04, 04:21 PM
مرسي اتنحى ارجاله
و بعدين رجع في كلامه تاني
هههههههههههههه
رئيسنا عيل يا جدعان

new sniper
13-06-05, 06:45 AM
مرسى اتكهرب وهو بيقطع الكهرباء

وليد سالم
13-06-05, 10:47 AM
عناوين الاخبار::

تقدمت الولايات المتحدة الامريكية بمزكره لمنظمة اليونيسكو تشتكي خلالها من جمهورية مصر العربية بعد ان قررة الاخيرة قطع المعونات السنوية عن الولايات المتحدة مما تسبب في حالة من الاحباط والتخوف من شبح الفقر والمجاعة في اوساط الشعب الامريكي .
......
وعلي صعيد اخر تقدمت دولة فلسطين بطلب للامم المتحدة بالموافقة علي استعارة بعض اليهود من المحمية الطبيعية التي خصصت لهم في الاسكا وذلك للعمل كعمال تراحيل لجني محصول الزيتون من المزارع الفلسطينية
مع تعهدها بتوفير العذاء لهم بجميع انواعة من ( تبن . علف . برسيم . والمخلفات العضوية لزوم التحلية )
.....
فوز المنتخب المصري لكرة القدم علي نظيرة البرازيلي في بطولة كأس العالم للمرة الخامسة علي التوالي ب 5 / 0
.....
ارتفاع سعر الجنية المصري ليقف عند حد ال 15 دولار امريكي ويعادلة ارتفاع خام شركات مصر للبترول ومرفق قناة السويس ليسبب ارتفاعا ملحوظا في احتياطي النقد المصري بالبنوك المصرية
......
وبريطانيا تتقدم بطلب لمصر باقتراض ما قيمتة مائة وتسعون مليار جنية لدعم البنية التحتية للندن وملبورن وبعض المناطق الاخري وبناء وحدات سكنية للمشردين بعد هزيمة بريطانيا في حربها مع السودان الشمالية

............... وهنا ناتي لنهاية النتشة وعلي امل بفتشة اخري عن الساعة ال 9 مساء

هيييييييييييييييييييييييييه دنيااااااااااااااااااا اقوم انام انا باه