مشاهدة النسخة كاملة : بندقية جديدة بالكرتونة قادمة من امريكا للبيع

egypt.hunter
10-10-11, 12:16 AM
بندقية Gamo Hunter 440 جامو هنتر 440 قادمة من الولايات المتحدة
لها موصفات خاصة فى الخامة والسرعة مختلفة عن الموجودة فى السوق المصرى
مع العلم انها موجودة محلياً بمبلغ 2500 جنية او اقل

مطلوب نهائى 2700 جنية مصرى غير قابل للفصال

للاستعلام تليفون 0128003478

http://www.gamo.com/collage/images/potter/tempFiles/potterTmpFile_uuid_21457358/image.jpg

هذة صورة الموقع

mido_23279
10-10-11, 12:44 AM
مساء الفل

ممكن نعرف أية الفرق بينها و بين البندقية الى موجودة هنا ؟

مع الشكر

Mahmoud
10-10-11, 03:55 AM
ممكن من فضلك تقولنا امكانياتها من حيث السرعة و ما ان كانت 22. و لا 177.
و شكرا

rock
10-10-11, 06:26 AM
ايه هيا المواصفات الخاصه دى ............... وبعدين يا استاذنا بتبيع سمك فى ميه مش لما تيجى البندقيه بالسلامه
وحضرتك تشوف المواصفات الخاصه وتعرض بالسعر اللى حضرتك مقدره قبل ما تجيلك .......... ولو طلعت ماتسواش السعر ده يبقى ازاى تقول نهائى ............ ومتنساش الصور اول ما البندقيه تجيلك لان هذا من شروط العرض ............ تحياتى .

galal khalifa
10-10-11, 08:56 AM
بندقية gamo hunter 440 جامو هنتر 440 قادمة من الولايات المتحدة
لها موصفات خاصة فى الخامة والسرعة مختلفة عن الموجودة فى السوق المصرى
مع العلم انها موجودة محلياً بمبلغ 2500 جنية او اقل

مطلوب نهائى 2700 جنية مصرى غير قابل للفصال

للاستعلام تليفون 0128003478

http://www.gamo.com/collage/images/potter/tempfiles/pottertmpfile_uuid_21457358/image.jpg

هذة صورة الموقع

برجاء كتابة المواصفات الخاصة بالبندقية وماهو الفرق بينها وبين الموجودة في الاسواق علما بان المتوفرة في السوق سرعتها 750 قدم / الثانية

Youssef
10-10-11, 09:13 AM
ايه هيا المواصفات الخاصه دى ............... وبعدين يا استاذنا بتبيع سمك فى ميه مش لما تيجى البندقيه بالسلامه
وحضرتك تشوف المواصفات الخاصه وتعرض بالسعر اللى حضرتك مقدره قبل ما تجيلك .......... ولو طلعت ماتسواش السعر ده يبقى ازاى تقول نهائى ............ ومتنساش الصور اول ما البندقيه تجيلك لان هذا من شروط العرض ............ تحياتى .

يابو حميد ازيك دى أول مشاركة للراجل معلش
المفروض يكون فيه موضوع مثبت فى قسم سوق المنتدى بيوضح قواعد العرض للبيع.
تحياتى

mimic
10-10-11, 12:31 PM
اهدا يا hoka شوية هتجبلنا الكلام هههههههههههههههه... الراجل من حقو انو يعرضها انشالله بي 5000 جنيه والناس اللي هتشتري المفروض انها بتسأل على الحاجة الاول وبتعرف ومحدش بيشتري كده عمياني... وكمان هيا ممكن زي ما انت بتقول انها بتفرق في القوة شوية لأنها اصدار امريكي.. بس كمان الراجل مقلش انها لسه هتوصل هوا قال انها جاية من امريكا يعني ممكن تكون وصلت فعلا ... احنا مستنين الاخ الفاضل egypt.hunter انو يرد على تساؤلات الاعضاء

abosamer
10-10-11, 12:54 PM
سعر الهنتر 440 في السوق هو 2200 ج شكرا لكم

mimic
10-10-11, 01:43 PM
يا hoka سيب اللي يعرض يعرض والمفروض انو يكون فيه فعلا قوانين للعرض في سوق المنتدى
وأول قانون انو الحاجة متكونش أغلى من سعر السوق لأننا هنا في المنتدى واللي بيبيع شيئ او عايز يتصرف فيه بيحاول يبيعو بسعر اقل من السوق علشان مبد~نا هوا التخفيف على الناس مش المغالاة عليهم .. زي ما قبل كده باع استاذ محمد عز وكان بيتحدى الناس ان السعر مش موجود في السوق وكان فعلا سعر مش موجود في السوق وقبليه كان استاذ جلال خليفة وغيرو وغيرو كل الناس دي بتعمل كده

egypt.hunter
10-10-11, 06:30 PM
تم البيع وشكراً

محمود شلبي
10-10-11, 08:18 PM
انشاء الله توصل بالسلامه ويبارك الله للبايع والمشترى المواصفات

momo44
10-10-11, 08:32 PM
اهدا يا hoka شوية هتجبلنا الكلام هههههههههههههههه... الراجل من حقو انو يعرضها انشالله بي 5000 جنيه والناس اللي هتشتري المفروض انها بتسأل على الحاجة الاول وبتعرف ومحدش بيشتري كده عمياني... وكمان هيا ممكن زي ما انت بتقول انها بتفرق في القوة شوية لأنها اصدار امريكي.. بس كمان الراجل مقلش انها لسه هتوصل هوا قال انها جاية من امريكا يعني ممكن تكون وصلت فعلا ... احنا مستنين الاخ الفاضل egypt.hunter انو يرد على تساؤلات الاعضاء

يا hoka سيب اللي يعرض يعرض والمفروض انو يكون فيه فعلا قوانين للعرض في سوق المنتدى
وأول قانون انو الحاجة متكونش أغلى من سعر السوق لأننا هنا في المنتدى واللي بيبيع شيئ او عايز يتصرف فيه بيحاول يبيعو بسعر اقل من السوق علشان مبد~نا هوا التخفيف على الناس مش المغالاة عليهم .. زي ما قبل كده باع استاذ محمد عز وكان بيتحدى الناس ان السعر مش موجود في السوق وكان فعلا سعر مش موجود في السوق وقبليه كان استاذ جلال خليفة وغيرو وغيرو كل الناس دي بتعمل كده

يا عم محمد حرااااااااااااااااااااام عليك
عشان خاطرى ركز
حوكا مردش اصلا فى الموضوع
اللى رد روك هوة روك (أحمد ) اللى هوة صاحب حوكا

معلش يا حوكا
سامحه بقى
ههههههههههههههههه

mimic
10-10-11, 08:41 PM
لأ يا حودة hoka كان مشارك انا متأكد وتقريبا مشاركته اتحذفت وابقا اسالو المهم انت عامل ايه واحشني والله ............ ابقا اسال يا راجل يا طيب

Consul
10-10-12, 12:31 AM
لأ يا حودة hoka كان مشارك انا متأكد وتقريبا مشاركته اتحذفت وابقا اسالو المهم انت عامل ايه واحشني والله ............ ابقا اسال يا راجل يا طيب

والله انت راجل شربات يا أخي العزيز أستاذ ميمي سي علشان أستاذ مومو 44 بيقولك أن أخونا أستاذ حوكه ما كتبش رد أو مشاركة في هذا الموضوع وانت مصر إنه كتب...وأنا كمان بأكد عليك إن أستاذ حوكة ماكتبش فعلا وأنا متابع الموضوع من أوله وحسيت انك بتسخن وتنكش أخونا حوكة علشان يرد ويكتب في الموضوع ده...ما علينا...المهم ربنا يخليلك ابنك الغالي وتفرح بيه يا رب وتشوفه في أحسن المناصب وتشيل عيال عياله...اللهم آمين...عايزين نعرف بقي الطربوش الأحمر الجميل اللي انت لابسه ده...حالته إيه..؟ بتبيعه جديد بالكرتونه...ولا مستعمل علي خفيف...وطالب فيه كام...ويا ريت كام صورة كده من عدة زوايا تبين حالته...وأهم حاجة بزر ولا من غير زر...وسعره جديد في المحلات إن وجد كام...وما تخافش في جميع الحالات أنا شاري...مش ها نختلف علي السعر...خالص تحياتي واحترامي للجميع

rock
10-10-12, 05:34 AM
يا جماعة الخير ......... الراجل قال تم البيع ......... ياريت غلق الموضوع لعدم حدوث مشاحنات ........... مبروك للبائع وللمشترى .......... تحياتى .

galal khalifa
10-10-12, 08:24 AM
يا عم محمد حرااااااااااااااااااااام عليك
عشان خاطرى ركز
حوكا مردش اصلا فى الموضوع
اللى رد روك هوة روك (أحمد ) اللى هوة صاحب حوكا

معلش يا حوكا
سامحه بقى
ههههههههههههههههه

لا يامحمود بك رد وباسلوب استفزازي جدا جدا جدا علي الرغم من تحذيرة وانا حذفت المشاركة

أبو شمس
10-10-12, 09:14 AM
لا يامحمود بك رد وباسلوب استفزازي جدا جدا جدا علي الرغم من تحذيرة وانا حذفت المشاركة

السلام عليكم علي جميع اعضاء المنتدي اخوه مسلمين و اخوه مسيحيين
من المعروف ان هواية الصيد هي هواية العظماء و النبلاء
و هي تعطي للشخص ثقة بالنفس و هدوء اعصاب
لذلك اي شخص يمارس هذه الهواية يجب ان يكون
قد اكتسب هذه المميزات
و بناءا علية من وجهة نظري ان اي شخص يري ان
هناك اعلان استفزازي في السعر مثلا علية ان يرد
بالحجة و الذوق او يترك الامر لشخص اخر يكون لدية
من الحجة و الذوق في التعامل مع الناس حتي يكون
هناك استفادة قصوي من اي موضوع معروض علي
المنتدي
و اكبر دليل علي كلامي ان ا / جلال قد اكتسب حب
و ثقة الناس من خلال الحجة و الذوق
في النهاية انا مدين لهذا المنتدي بالكثير
فانا لم احمل بندقية في حياتي الا مرة او اثنين في
مدرسة السعيدية بالجيزة للتدريب علي العسكرية
و لا يوجد لدي سلاح حتي الان و لكن اكتسبت خبرة
من المناقشات المحترمة التي اراها علي المنتدي
هذه الخبرة جعلتني اتحدث مع الناس بثقة عند محاولة
شراء سلاح او وجود استفسار من افراد العائلة
في النهاية اشكر كل افراد المنتدي و اتمني ان يكون
دائما الاسلوب بيننا حضاري و دع قل شخص يطرح راية
باحترام و انا مع ا / جلال ان اي شخص يضع رد غير لائق
يحذف و يجب ان نراعي ان المصريين و غير المصريين
يدخلون علي هذا المنتدي العظيم باشخاصه
اسف علي الاطالة
اخوكم
احمد ماهر

galal khalifa
10-10-12, 09:36 AM
السلام عليكم علي جميع اعضاء المنتدي اخوه مسلمين و اخوه مسيحيين
من المعروف ان هواية الصيد هي هواية العظماء و النبلاء
و هي تعطي للشخص ثقة بالنفس و هدوء اعصاب
لذلك اي شخص يمارس هذه الهواية يجب ان يكون
قد اكتسب هذه المميزات
و بناءا علية من وجهة نظري ان اي شخص يري ان
هناك اعلان استفزازي في السعر مثلا علية ان يرد
بالحجة و الذوق او يترك الامر لشخص اخر يكون لدية
من الحجة و الذوق في التعامل مع الناس حتي يكون
هناك استفادة قصوي من اي موضوع معروض علي
المنتدي
و اكبر دليل علي كلامي ان ا / جلال قد اكتسب حب
و ثقة الناس من خلال الحجة و الذوق
في النهاية انا مدين لهذا المنتدي بالكثير
فانا لم احمل بندقية في حياتي الا مرة او اثنين في
مدرسة السعيدية بالجيزة للتدريب علي العسكرية
و لا يوجد لدي سلاح حتي الان و لكن اكتسبت خبرة
من المناقشات المحترمة التي اراها علي المنتدي
هذه الخبرة جعلتني اتحدث مع الناس بثقة عند محاولة
شراء سلاح او وجود استفسار من افراد العائلة
في النهاية اشكر كل افراد المنتدي و اتمني ان يكون
دائما الاسلوب بيننا حضاري و دع قل شخص يطرح راية
باحترام و انا مع ا / جلال ان اي شخص يضع رد غير لائق
يحذف و يجب ان نراعي ان المصريين و غير المصريين
يدخلون علي هذا المنتدي العظيم باشخاصه
اسف علي الاطالة
اخوكم
احمد ماهر

اشكرك علي اسلوبك الراقي وقد تم ايقاف العضو محمود حوكة لمدة اسبوعين لااسلوبة الغير مهذب في الحديث

عاصــم الشبراوينــي
10-10-12, 10:21 AM
مع احترامي للاستاذ صاحب الموضوع البندقيه اسباني ودي بندقيه مش عربيه يعني الي نازل في مصر هوهو الي نازل في الصين او في امريكا المنتج واحد والشركه واحده لان مفيهاش مصنع هنا يعني مع احترامي ليك الاعلان ينم عن ان حضرتك قليل الخبره كتير بالبنادق