مشاهدة النسخة كاملة : طلب نصيحه من اعضاء المنتدي اصحاب الخبره لشراء مسدس صوت محترم

prince of war
10-09-15, 08:45 AM
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته انا محمد عضو جديد بألمنتدي و هذه اول مشاركه لي .نكلم بلدي بقي :-):) انا عاوز اشتري مسدس صوت يكون محترم و يشبه الحقيقي بالظبط و محتار و مش عارف بصراحه اجيب نوع ايه و انهي محل يكون احسن و ارخص فقولت استشير اهل الخبره منكم و متشكر جدا لكل من اهتم

prince of war
10-09-23, 01:15 PM
متشكر علي انك اهتميت يا محمد بس حتقل عليك شويه المعصره دي فين بالظبت اصل اخوك من اسكندريه و ملفش في القاهره كتير و ايه حكايت الناس الي مش كويسه دول تقصد سرقات و كده يعني حاجه اخيره و يا رب مكون زهقتك ايه نظام الاسعار و المودلات حديثه ولا ايه

adel152
10-09-23, 11:56 PM
متشكر علي انك اهتميت يا محمد بس حتقل عليك شويه المعصره دي فين بالظبت اصل اخوك من اسكندريه و ملفش في القاهره كتير و ايه حكايت الناس الي مش كويسه دول تقصد سرقات و كده يعني حاجه اخيره و يا رب مكون زهقتك ايه نظام الاسعار و المودلات حديثه ولا ايه

ياأخ محمد خليك فى المضمون أحسن. سعادتك تنزل زى الباشا عند الحاج محمد فتح الله 24 شارع سعد زغلول حتتفرج على تشكيلة مسدسات صوت ممتازة تبداء من 600 وحتى 2000 جنيه.

rock
10-09-24, 02:57 AM
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
انا اخوك محمد .. بص انا هادخول فلموضوع على طول لو عاوز تجيب أى مسدس صوت او حى انزل المعصرة فى هناك مسدسات حلوة و رخيصة بس هى متهربة ...
أه و متنزلش لوحدك عشان فى هنلك نلس مش كويسة..

ممنوع الكلام ده يا استاذ محمد ....... ولازم الواحد يمشى صح ....... وارجو حذف مشاركة الاستاذ
محمد مع اسفى الشديد لشخصه وارجو ان تسامحنى بس مينفعش نتكلم كلام يتاخد ضدنا ....
اكرر اسفى ..... تحياتى .

بدر
10-12-02, 05:16 PM
السلام عليكم
انا عضو جديد فى المنتدى و عايز مسدس صوت الزوراكى 914