مشاهدة النسخة كاملة : يخت للأيجار مجهز للصيد والترفيه

saea2011
12-04-30, 03:38 PM
يخت للأيجار
الطول 21م- العرض 6 م- عدد الغرف 3- عدد السراير 6 سرير دبل - سويت- عدد الحمامات 2- تكييف يوجد مولد- يوجد كشافات اضائه- ثلاجة المركب تسع 50 لوح ثلج- قيمة الايجار فى اليوم 2500 جنيه- للحجز و الاستعلام عن طريق محلات هامور - م محمد 01001007666 01141007666

mohd_wafik
12-04-30, 04:26 PM
محل هامور في مساكن شيراتون صح كده ؟

well12m
12-04-30, 09:06 PM
هو مكانه فين

العملاق المصرى
12-04-30, 10:02 PM
اليخت نفسة موجود فين

NEW_Year
12-04-30, 10:13 PM
جميل جدا
ياريت الواحد تنظمو طلعة زي دي ونطلع كلنا مع بعض هتبقي جميلة جدا
بالتوفيق

small hunter
12-05-01, 01:55 AM
فى البداية انا بعتذر لو الرد ده بعيد عن موضوع حضرتك . بس انا كنت عايز اعرف اسعار السنارات يعنى العود بكام والمكنة بكام (يعنى ارخص سنارة ممكن تعمل كام على بعضها ) انا عامل موضوع بطلبى ده بس اتنمى يكون الرد هنا اسرع وبكرر اسفى مرة تانية وشكراااااااااااااااااااااااااا جزيلا مقدما

Ahmed El Sarky
12-05-01, 02:02 AM
فى البداية انا بعتذر لو الرد ده بعيد عن موضوع حضرتك . بس انا كنت عايز اعرف اسعار السنارات يعنى العود بكام والمكنة بكام (يعنى ارخص سنارة ممكن تعمل كام على بعضها ) انا عامل موضوع بطلبى ده بس اتنمى يكون الرد هنا اسرع وبكرر اسفى مرة تانية وشكراااااااااااااااااااااااااا جزيلا مقدما

الاسعار تبدأ من 35 وانت طالع ..........يعني لو بتصطاد في النيل هات الل ب 35 لو في البحر اكيد هتحتاج حاجة متينة علشان حجم السمك كبير
واماكن البيع كتير .....قول انت ساكن فين وممكن نقولك

small hunter
12-05-01, 02:31 AM
بشكر حضرتك جدا يا استاذ احمد على الرد انا من القليوبية بس عادى بروح الكلية كل يوم فى القاهرة يعنى ياريت حضرتك تقولى عنوان محل مثلا فى شبرا او المطرية او اى منطقة قريبة من المناطق دى

saskon
12-05-03, 11:41 PM
هوا اليخت ده فين راسى فين يعنى واليوم شامل الليلة ولا اليوم من الصبح للمساء يعنى ساعة الاستلام وساعة التسليم والسعر شامل أجر ريس اليخت ولا لأ

mody_kamal
12-05-29, 02:55 PM
بشكر حضرتك جدا يا استاذ احمد على الرد انا من القليوبية بس عادى بروح الكلية كل يوم فى القاهرة يعنى ياريت حضرتك تقولى عنوان محل مثلا فى شبرا او المطرية او اى منطقة قريبة من المناطق دى

اركب المترو وانزل محطه محمد نجيب واطلع من المحطه قول لاي حد عايز اطلع عند تمثال محمد نجيب واطلع واسأل اي حد قوله محل ادوات الصيد الي هنا فين هيقولك اهو روحله وشوف الي عايزه
من هناك انا بتعامل معاه علي طول بروح اجيب منه طعم واصلح حاجه في السناره حلقه بايظه
بوصه مكسوره اغيرها كده عنده كل حاجه تحتاجها من مكن وبوص وكل حاجه وبالنسبه ليك في القليوبيه اصطاد في اي حته فيها انا من القليوبيه من شبين القناطر بس عمري ما رحت غير مرتين
في حياتي بس وعيش واصطاد وظبط نفسك