مشاهدة النسخة كاملة : حد يعرف نوع الطائر ده

اسلام البحراوى
12-04-25, 08:42 PM
يا جماعه الطير ده اسمه ايه وبيتاكل ولالا
ارجو سرعه الرد

msa_79
12-04-26, 09:35 AM
لما حضرتك مش عارف ده ايه وبتاكل ولا لا اصطدته ليه ؟؟؟ يعنى لو طلع مش بيتاكل هترميه وهتشيل ذنبه

ايه ياعم طارق ياحبيب قلبي بالراحة شوية علي الراجل كلنا في بداية صيدنا اصطادنا حاجات منعرفش هيا ايه اصلا وانا عملتها قبل كده طب تصدق ان ااعرف ناس اصطادوا وزة بلدي وفاكرينها مش بتاعت حد اه والله :)
بهزر معاك اوعي تزعل انت حبيبي وانت عارف

الاستاذ صاحب الموضوع الطائر ده هو نوع من انواع ابو قردان وهو يتغذي علي القواقع والاسماك الصغيرة بالنسبة لحكم اكله لا اعرف ولكن طعمه لن يعجبك نظرا لنوع غذائه
وفي المرات القادمة يستحسن متضربش طائر متعرفش هو بؤكل ولا لأ لننا صيادين مش قاتلين :)
وتقبل احترامي

عادل عبده
12-04-26, 09:42 AM
ايه ياعم طارق ياحبيب قلبي بالراحة شوية علي الراجل كلنا في بداية صيدنا اصطادنا حاجات منعرفش هيا ايه اصلا وانا عملتها قبل كده طب تصدق ان ااعرف ناس اصطادوا وزة بلدي وفاكرينها مش بتاعت حد اه والله :)
بهزر معاك اوعي تزعل انت حبيبي وانت عارف

الاستاذ صاحب الموضوع الطائر ده هو نوع من انواع ابو قردان وهو يتغذي علي القواقع والاسماك الصغيرة بالنسبة لحكم اكله لا اعرف ولكن طعمه لن يعجبك نظرا لنوع غذائه
وفي المرات القادمة يستحسن متضربش طائر متعرفش هو بؤكل ولا لأ لننا صيادين مش قاتلين :)
وتقبل احترامي

طول عمرك راجل محترم وكويس يا حماده وعاوز اقولك عدم ضربى لحاجات معرفهاش فضلت معرفش حاجات كتير
ولا بصطاد الا يمام

Amiroz
12-04-26, 09:47 AM
انا عارف الوزة بتاعت مين ...... هههههههههههههه

اسلام البحراوى
12-04-26, 03:18 PM
لما حضرتك مش عارف ده ايه وبتاكل ولا لا اصطدته ليه ؟؟؟ يعنى لو طلع مش بيتاكل هترميه وهتشيل ذنبه

ياباشا براحه شويه اصلا انا كنت بصتاد في مزرعه سمك بتاعت واحد صحبي وكان واخدنى عشان اطفش الطائر ده لائنه بياكل الزريعه وهناك في منه بلهبل وكل الي هناك كانو بيقولو انه بيتاكل بس بصراحه انا مستريحتلوش وقولت اسال عشان لو كده اروح اخلص عليه