مشاهدة النسخة كاملة : المنتدي وحشني جدا جدا جدا

عاصــم الشبراوينــي
10-07-26, 02:12 PM
وحشني قوي والله ووحشني المنتدي وكل اصحابي الي في المنتدي انا مقصر فعلا في المنتدي وفي الردود بس استاذي واخويا الاكبر جلال خليفه موجود افضل مني بكتير طبعا وخبرته افضل مني وانا اتمني اني ارجع استفيد منكم تاني

هشام سمير
10-07-26, 03:46 PM
يشرفنى جداً ان اكون اول واحد يرد على صاحب الفضل الاول بعد ربنا عز و جل فى وجود ه>ا المنتدى العملاق
والله وحشتنا جداً يا عاصم
ومتقلقش جلال باشا قايم بالواجب وزياده شويه
بس مستنينك وعلى الاقل طمنا عليك على فترات بلاش الغيبه الطويله دى

محمد حافظ
10-07-27, 01:44 AM
نورت عرينك يا أسد
و ياريت ترجع مشاركاتك الحلوة الغزيره تانى
جلال باشا قايم بالواجب وذياده بس زياده الخير
أنا و كل الاعضاء الجدد منتظرين دروس الاساتذه الكبار
حضرتك و الملك جلال خليفه و المخضرم باشمهندس طلعت و الامبراطور محمد انور
و كل امراء الصيد فى مصر

abosamer
10-07-27, 02:42 AM
عودا حميدا والف مرحبا

خط الصعيد
10-07-27, 06:17 AM
واحنا كمان وحشتنا مشاركات و افاداتك يا استاذ عاصم وحمد الله على السلامة نورت مكانك

galal khalifa
10-07-27, 08:27 AM
وحشني قوي والله ووحشني المنتدي وكل اصحابي الي في المنتدي انا مقصر فعلا في المنتدي وفي الردود بس استاذي واخويا الاكبر جلال خليفه موجود افضل مني بكتير طبعا وخبرته افضل مني وانا اتمني اني ارجع استفيد منكم تاني

حمد لله علي عودتك يا عاصم اخبارك اية والشغل الجديد عامل اية معاك ربنا يوفقك انا بطمئن عليك من احمس .
وبعدين ياعم انت اخويا وصديقي والمنتدي ماكنش ها يبقا كدا الا بمجهودك الرائع وصبرك وتكاتف الاعضاء مع بعض وان شاء الله ترجع وتنور وتاخد مكانك الطبيعي لانك من احسن الناس الي انا شخصيا عرفتهم اتمني من الله ان يثبت خطاك في عملك

عاصــم الشبراوينــي
10-07-27, 01:39 PM
ربنا يخليك يا استاذي الفاضل وشكرا علي الكلام الجميل ده وان شاء الله لينا لقاء قريب

عاصــم الشبراوينــي
10-07-27, 01:41 PM
والف شكر علي الاستقبال من كل الاعضاء وان شاء الله يكون في خطوات ايجابيه هتعجب الاعضاء

الادارة
10-07-27, 03:31 PM
حمد الله على السلامه .. طولت الغيبه :)

محمد عز
10-07-29, 01:44 AM
حمدلله على السلامة باأستاذ عاصم وان شاء الله نشوف مجهوداتك ومشاركاتك اللي كتير من الأعضاء مستنيينها