مشاهدة النسخة كاملة : هام لتجار المنتدى واصحاب الخبرة

gison
12-04-17, 10:18 PM
انا قررت باذن الله تعالى انى اشترى حتتين ريتاى ايجل....ده الصوت بتاع الديزايرت ايجيل والى مصنعاه شركه تركيه .... بس ياريت يا جماعه الى يعرف معلومات عنو يقلها يعنى لو ليه عيوب ...وعيوبو ايه هيا ؟ وممكن تتحل ولا ملهاش حال..وسعره عامل كام دلوقتى ... (عاوزو على ابوه مش ملعوب فيه) من المصنع زى ما بنقول..... وحد جربو فى ضرب البلى !!!!!!!

gison
12-04-18, 07:43 PM
محدش يعرف ايه عيوب المسدس ده خالص ؟؟ ولا اى معلومه عنه !!!!!!!!

الجباروت
12-04-18, 10:06 PM
استازى فى اعلان مكتوب فى القسم بالسم ملك الايجل وصل اسئلة اكيد هو اللى يعرف

محمد ياقوت
12-04-18, 10:22 PM
الايجل من احسن المسدسات واقواها ولو هتشترى من ملك الايجل عبد الله 99 اشترى بدون تردد انا عارف اللى معاه عامل ايه وعلى ضمنتى الشخصية مش هتندم لو اشتريت

gison
12-04-18, 11:19 PM
استازى فى اعلان مكتوب فى القسم بالسم ملك الايجل وصل اسئلة اكيد هو اللى يعرف
انا عارف وشفت الاعلان ده متشكر يا باشا
الايجل من احسن المسدسات واقواها ولو هتشترى من ملك الايجل عبد الله 99 اشترى بدون تردد انا عارف اللى معاه عامل ايه وعلى ضمنتى الشخصية مش هتندم لو اشتريت
متشكر يا محمد باشا وانا شايف ان الحاجه الى مع عبد الله باشا نضيفه وحلوه وكفايا شهادتك فى حقه بس انت عارف الواحد قبل ما يشترى حاجه بيحب يسال كتير عن عيوبها...ربنا المستعان

roaaroma2005
12-04-19, 06:21 AM
محدش يعرف ايه عيوب المسدس ده خالص ؟؟ ولا اى معلومه عنه !!!!!!!!

عيبه الوحيد بالنسبالى للى شوفته ( فيديوهات فقط + سمع عنه كتير )
انك يوم ما هتجربه كانه مدفع:d

dr.amer hassan
12-05-02, 12:02 PM
بص يا سيدي.... المسدس ممتاز.... عيوبه الحجم الكبيرو الوزن الثقيل و ده بيبقى ميزة عند البعض... الحاجة التانية... اخر الاجزاء من ناحية ايدك حاد جدا و ممكن يعور لو حد مش عارف كده او واخد باله... لكن صحاب المسدس بيبقو عارفين الموضوع ده,,,,, غير كده ... مدفه و صوته رعد..... انا موصي واحد صاحبي في البحرية هيجيبلي واحد للاقتناء... لو عايز اعمل حسابك في واحد... قلي.... هو يعمل دلوقتي 2500- 3000 جديد لو لقيته... و لو لقيت حاجة قدامك قلي
من اسبوع كان قدامي واحد مستعمل على 1800 بس ملحقتش اجهز الفلوس..... ربنا يوفقك و يوفقني انا كمان..ز لانه بصراحة مسدس تحفة ولا يعوض....

memo shaker
12-05-02, 12:17 PM
بالتوفيق يا باشا

elmasrey123
12-05-02, 08:59 PM
الريتاى ملك الصوت بس عيبه انه تقيللللللللللللللللللللللللللللللل اوى

gison
12-05-03, 11:19 AM
جزاكم الله خير والف شكر للردود الجميله دى ولاهتمامكم ...بس بصراحه انا شخصيا عيوبو دى كلها بالنسبالى مميزات ......
دكتور امير منور الموضوع وانا كمان بدور على حاجه فى سعر المستعمل ده وتكون نضيفه لو ملقتش هبعت طلب من ميشيل عازر اخليه يجيبلى واحد من المصنع وامرى لله وهبقى اقول لحضرتك قبل ما اشترى عشان لو حبيت تجيب معايا ولكم جزيل الشكر على الاهتمام