مشاهدة النسخة كاملة : عايزين كتالوجات

gedr007
12-04-03, 12:52 AM
يا ريت اصحاب محلات بيع الاسلحة يعرفونا ايه الحاجات اللي عندهم و كل واحد يحط شوية صور لبضايعه و مواصفاتها و اسعارها مع تعديل الاسعار اذا اتغيرت يعني يوفر على اعضاء المنتدى كله تعب التدوير بين المحلات على الشيء اللي العضو عايزه ، فاللي عايز حاجة بدل المشورة و اللف و الدوران يقدر يعرف اللي هو عايزه موجود فين و يبقى رايح و هو على نور و فاهم بدل ما يتكلف مشوار لمحل معين و بعدين يقف يتفرج على الفاترينة شوية علشان يدور على اللي عايزه و بعدين يبتدي يدخل يسأل هو موجود ولا لأ و تمنه كام و فيه انواع ايه تانية زيه و شغلانه طويلة ....لكن كده هايعرف هو عايز ايه بالظبط و يختار و يروح عارف سكته.
و اللي خلاني فكرت في حاجة زي كده اني دبيت مشوار لمحل ابو ضيف (بوندي) اللي في شارع شبرا و اتصدمت صدمة السنين لاني لقيت الفترينة فاضية و مافيهاش غير كام جراب و حتى دول ماعرفتش اشوف شكلهم لانهم كانوا في اكياسهم و مش باين منهم حاجة ، و انا كنت رايح اسال على الفيكتورينوكس السويسري موجود عندهم ولا مش موجود و بصراحة من منظر الفاترينة حصلي احباط و مشيت من غير ما ادخل اسال....حسيت ان المحل مافيهوش اي بضاعة:(:o:o

Angel of Death
12-04-03, 05:34 PM
والله هي فكرة تحفة ياريت التثبيت. :). ممكن كل صاحب محل يعمل pdf بكل اللي عندة بسعرة, مواصفاتة, أنواعة, ألخ... بعد كدة يتحط علي المنتدى للتحميل.

gedr007
12-04-04, 07:44 PM
حتى لو من غير pdf بس يعني حتى يعملها ببساطة في موضوع باسم المحل ولو حتى يصور الحاجات اللي عنده بالموبايل بس الناس تعرف الحاجة الموجودة ايه و سعرها و يروحوا عارفين سكتهم و فاهمين

Ahmed El Sarky
12-04-04, 08:38 PM
والله هي فكرة تحفة ياريت التثبيت. :). ممكن كل صاحب محل يعمل pdf بكل اللي عندة بسعرة, مواصفاتة, أنواعة, ألخ... بعد كدة يتحط علي المنتدى للتحميل.

خد الصورة دي علشان انت بتحب الطيران

Angel of Death
12-04-04, 09:13 PM
شكرا جدا يا أستاذ أحمد على الصورة العبقرية ديه.. :)

Ahmed El Sarky
12-04-04, 10:30 PM
شكرا جدا يا أستاذ أحمد على الصورة العبقرية ديه.. :)

انت تؤمر يا غالي

Egyptian_Destroyer
12-04-05, 12:04 AM
http://www.egypthunt.net/showthread.php?p=343022#post343022
باشا الموضوع ده في كتالوجات مسدسات الايكول الشهيره و فيديوهات الفك و التركيب بس الاسعار :(

gedr007
12-04-05, 11:14 PM
http://www.egypthunt.net/showthread.php?p=343022#post343022
باشا الموضوع ده في كتالوجات مسدسات الايكول الشهيره و فيديوهات الفك و التركيب بس الاسعار :(

انا مش قصدي كتالوج مواصفات للمسدسات و خلافة دي حاجات ممكن الواحد يجيبها من موقع الشركة المنتجة لكن الكتالوج يكون للمحل نفسه بيبيع ايه و بكام و ايه الفروع اللي فيها و ايه الفروع اللي مافيهاش لو ليه كذا فرع