مشاهدة النسخة كاملة : الاستاذ المحترم جلال باشا

sasa4ever
10-06-26, 06:05 PM
السيد المحترم و الاستاذ الفاضل جلال بيك
وجب علينا الاشاده بأرائكم الغالية وردود سيادتكم على اغلب المواضيع برزانة وعقلانية ومنتهى الاحترام
فلك منا كل الحب والاحترام والى الامام دائماء ووفقق الله فى مسيرتك وعطائك الدائم
والى الامام دائماء

galal khalifa
10-06-26, 07:00 PM
وجب علينا الاشاده بأرائكم الغالية وردود سيادتكم على اغلب المواضيع برزانة وعقلانية ومنتهى الاحترام
والى الامام دائماء

اشكرك جزيل الشكر والحمد لله علي حبكم لي, وان شاء الله اكون عند حسن ظنكم

mohamed th15
10-06-26, 08:32 PM
والى الامام دائماء

اجبت فأصبت فقولت ما اوريد ان اقول عن هذا الرجل المحترم

خط الصعيد
10-06-26, 10:10 PM
و الله حضرتك عندك حق وانت عبرت عن لسان حال كل واحد فينا وانا اولهم و هما دول الناس المحترمين الى احنا بنتعلم منهم اخلاق الصيادين و بعدين انابعتبر الاستاذ جلال وجه للمنتدى

mlmk66
10-06-26, 10:18 PM
الاستاذ الغالي جلال بك لك مني كل تقدير واحترام

galal khalifa
10-06-26, 10:22 PM
الاستاذ الغالي جلال بك لك مني كل تقدير واحترام

اشكرك يا محمد وربنا ما يحرمنيش منك

lionheart314
10-06-27, 06:48 PM
الأستاذ القدير جلال بيك بصراحة حضرتك مش بس وجهة مشرفة للمنتدي بل وجه مشرفة لمصر كلها وخصوصا أمام الإخوة العرب اللي قاموا بالمشاركة في الموقع اللي بيعتز بيه كل مصري وانا بصفتي مغترب عن الوطن وجد في الموقع دة كل شيء جميل وكل معلومة مفيدة وكل خبق كريم فلحضرتك كل التحية والتقدير والاحترام

galal khalifa
10-06-28, 09:58 AM
و الله حضرتك عندك حق وانت عبرت عن لسان حال كل واحد فينا وانا اولهم و هما دول الناس المحترمين الى احنا بنتعلم منهم اخلاق الصيادين و بعدين انابعتبر الاستاذ جلال وجه للمنتدى

اخي العزيز الكبير خط الصعيد اشكرك علي ذوقك وكرم اخلاقك الذي طالما عرفنا بة اهل الصعيد الرجالة المحترمين وبعدين احنا عايزين نزورك في البلد ونتشرف بيك وبكل الصعيد

galal khalifa
10-06-28, 10:03 AM
الأستاذ القدير جلال بيك بصراحة حضرتك مش بس وجهة مشرفة للمنتدي بل وجه مشرفة لمصر كلها وخصوصا أمام الإخوة العرب اللي قاموا بالمشاركة في الموقع اللي بيعتز بيه كل مصري وانا بصفتي مغترب عن الوطن وجد في الموقع دة كل شيء جميل وكل معلومة مفيدة وكل خبق كريم فلحضرتك كل التحية والتقدير والاحترام

اخي العزيز lion heart اشكرك علي هذا الوصف الجميل وانا عاهدت نفسي ان اكون اخ اصغر للجميع مصريين او اخوة عرب فنحن من دم واحد حبانا الله بلغة واحدة تجمعنا وكل ما اتمناة ان نكون كيان واحد ووطن واحد وانا شخصيا رائيت في هوايتنا اننا ممكن ان نجتمع علي الخير ومساعدة الاخرين اشكرك للمرة الثانية واتمني لقلئك عند عودتك الي مصر ان شاء الله

حسام عبادي
10-06-28, 09:19 PM
كل الحب والتقدير والإجلال لجلال بك

galal khalifa
10-06-28, 10:48 PM
كل الحب والتقدير والإجلال لجلال بك

اشكرك يا دكتور حسام علي كرم اخلاقك

خط الصعيد
10-06-29, 07:18 PM
من دواعى سرورى ان حضرتك تشرفنى فى الصعيد حضرتك او اى اخ من الاعضاء و انشاء الله نكون تحت حسن ظن حضرتك استاذنا ودة شى يسعد اى حد فينا وانا اولهم و بعدين ارجو ان لقب خط الصعيد دة ميكونش مدايق حد لانى سعات بحس انى سفاح وانا بكتب الاسم مع انى مش كدة والله
عمتا ياباشا احنا فى انتظارك

gasser
10-06-29, 09:57 PM
فعلا استاذ جلال يضرب كل يوم مثل جديد فى الرجولة و الجدعنه و التافى فى خدمة الناس لك منى كل التقدير و الاحترام

galal khalifa
10-06-30, 12:30 AM
من دواعى سرورى ان حضرتك تشرفنى فى الصعيد حضرتك او اى اخ من الاعضاء و انشاء الله نكون تحت حسن ظن حضرتك استاذنا ودة شى يسعد اى حد فينا وانا اولهم و بعدين ارجو ان لقب خط الصعيد دة ميكونش مدايق حد لانى سعات بحس انى سفاح وانا بكتب الاسم مع انى مش كدة والله
عمتا ياباشا احنا فى انتظارك

يا خط الصعيد حدد المعاد وانا تحت امرك واجي لحد عنك ودا شرف ليا شخصيا

galal khalifa
10-06-30, 12:33 AM
فعلا استاذ جلال يضرب كل يوم مثل جديد فى الرجولة و الجدعنه و التافى فى خدمة الناس لك منى كل التقدير و الاحترام

لما انا يا باشا كدا امال سعادتك تبقا اية ولا اية ولا اية الذوق والخلاق والرجولة هي الباشا و الرسالة و المشاركة دية وسام وتاج ليا من حضرتك

خط الصعيد
10-07-03, 12:36 AM
ربنا يخليك يا باشا شوف حضرتك فاضى امتى وانا تحت امرك اظبط اول اجازة ليا انشاء الله مع الميعاد الى حضرتك تحددة و نتقابل وانا اسمى عمرو محمد من محافظة قنا

محمد حافظ
10-07-03, 03:24 AM
كبير المنتدى جلال بك خليفه
دائما تثبت انك الكبير
فى اخلاقك و ذوقك و تواضعك و تفانيك فى اسعاد الغير
بارك الله فيك و دائما بصحه و عافيه يا زعيمنا و استاذنا

مصطفى قناص الليل
10-07-03, 10:48 AM
ربنا يبار فيك ويخليك لمنتادنا الجميل دا ياستاذ جلال .... وتحياتى لك بالنجاح الدائم ..........

محمد يونس
10-07-03, 01:23 PM
استاذ جلال من الشخصيات المحترمه جدا جدا وطبعا الحمد لله تقريبا كل المنتدى محترم والواحد بيحس انه وسط اخوانه وربنا يزيد المحبة

mohamed hassan 82
10-07-11, 10:40 AM
شكر خاص للاستاذ جلال بكل حب وتقدير . فوالله بجد ذو اسلوب متميز واخلاق عاليه . اشكره على حلمه ونصحيته لشراء بندقيه صيد .ليس بغريب عن كل من فى المنتدى ان يعرفه باخلاقه المتواضعه الراقيه ونصائحه الغاليه . كل شكر وتقدير ووفقك الله لكل خير ( محمد البنهاوى )

mohammedsub0
10-07-22, 02:32 PM
فعلا والله بجد انا كلمت الاستاذ جلال على الموبيل فى استشارة كدا والراجل رد عليا بكل امانه ووضوح وصدق
فعلا دى اخلاق الفرسان ومن بختنا ان يكون الادمن للمنتدى ا / جلال