مشاهدة النسخة كاملة : عايز بندقية ضغط هوا

زعيم الصيادين
10-05-02, 01:27 AM
بسم الله الرحمن الرحيم يا جماعة أنا عايز بندقية ضغط هوا بس تكون كويسة وأمكانيات متوسطة علشان السعر يبقى حنين و اليعرض بندقية يا ريت يعرضها مع صورها و تمنها و امكانيتها علشان الأخوة الأعضاء تقيمها و شاكر للتعاون;)

hassan_11176
10-05-02, 01:58 PM
السلام عليكم
اولا منور المنتدى
ثانيا/ حضرتك عاوز بندقيه فى حدود كام وجديده ولا يوزد وانشاء الله عزو والجل تلاقى طلبك وتقبل تحياتى
اخيك/ حسن

زعيم الصيادين
10-05-03, 02:30 PM
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته شكرا على ردك الجمييل جدا ده يا أبو علي أنا عايز البندقية مستعملة و مفيهاش عيوب في حدود 400 جنيه و البائع هيحط الثمن و الصور ونمرته و حضراتكم الهتقيموها و شكرا للمرور و لكن أنا اتغشيت كتير في حجات كتير لأن ليا هوايات كتيرة بس مفيش حد بيتعلم ببلاش فلو البندقية هيبقى فيها أتفه ولكن لا مخلوق خالي من العيوب بس أنا قصدي عيب يأثر عليها يبقى بلاش منها أحسن و البايع ميقلش هجرب أحطها و مش هخسر حاجة لأ لأنه هيخسر كتير جدا لأن من غشنا فليس منا و أنا مش هشتري البندقية ده إلا لما أتأكد إنها مش معيوبة و تساوي تمنها بس بلاش الصيني و الرمسيس وشكرا لكل الأعضاء المنورنا بجد

زعيم الصيادين
10-05-03, 02:43 PM
:rolleyes:بعد إذنكم يا جماعة يا ريت تنفع لصيد الحيوانات وأنا حد علمي قليل فلو غلط في كلامي يا ريت تعرفوني و تقلولي غلطي

Eng.Eltomaily
10-05-03, 07:17 PM
انا يا جماعه بحب الصيد جدا منها الطيور بالفخ الحديد و الشبك و القضبان و الشارك و البنادق ... لو فيه حد من اللي عندهم بنادق كتير و مش محتاج واحده فيهم انا موجود :) ديانا و جامو فقط
النبي عليه الصلاه و السلام قبل الهديه :)

زعيم الصيادين
10-05-03, 08:55 PM
انا يا جماعه بحب الصيد جدا منها الطيور بالفخ الحديد و الشبك و القضبان و الشارك و البنادق ... لو فيه حد من اللي عندهم بنادق كتير و مش محتاج واحده فيهم انا موجود :) ديانا و جامو فقط
النبي عليه الصلاه و السلام قبل الهديه :)

عليه الصلاة و السلام إيه بقى علاقة الكلام ده بالموضوع بتاعي:cool:

Eng.Eltomaily
10-05-05, 10:37 AM
انت عايز بندقيه بسعر حنين و انا عايزها هديه ببلاااااااااااااااااااااااااااااش
ههههههههههه :)

زعيم الصيادين
10-05-05, 01:42 PM
زي العسل و الله :) :d

Eng.Eltomaily
10-05-05, 01:44 PM
الله يحفظك :)

محمد ميسرة