مشاهدة النسخة كاملة : النهاردة الناس عملت بالحي احلى شغل

medo magdy
11-11-21, 06:23 PM
...............

ahmedmh_ali
11-11-21, 06:28 PM
هههههههههههههههه بالهنا و الشفا ..

خالد أبو الفتوح
11-11-21, 06:28 PM
المواجهة المسلحة مش هية الحل وإنما الحل إن المظاهرات تكون سلمية بدون الإعتداء على أحد حتى لو هما إعتدو علينا مفروض منردش بالمثل حتى لا تجر البلد إلى مواجهات مسلحة وتتطور الأوضاع إلى مالا يحمد عقباه
وربنا يسترها على بلدنا وبلاد المسلمين

commando
11-11-21, 06:29 PM
النهاردة في الميدان كان في موتوسيكلين في شارع محمد محمود كان راكب على كل موتوسيكل شخصين ملثمين

راحو لغاية الأمن المركزي وضربو رصاص حي عليهم وقعو بتاع 10 او 12 مابين عساكر وضباط

بصراحة دة الحل الوحيد لأن زودو كمية الغاز بطريقة رهيبة فوق الوصف وجتلنا في المستشفى الميداني اصابات عيون كتير وضرب ب بلي وخراطيش بس البلي النهاردة كان حجمو اكبر من الطبيعي وكان فرق واضحححححححححح!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!

،،،،،،،،،،،،،،،،،

medo magdy
11-11-21, 06:29 PM
هههههههههههههههه بالهنا و الشفا ..

هههههههههههه الله يهنيك ياحبي

نورت الموضوع

eng.amg
11-11-21, 06:30 PM
[QUOTE=medo magdy;239066]النهاردة في الميدان كان في موتوسيكلين في شارع محمد محمود كان راكب على كل موتوسيكل شخصين ملثمين

راحو لغاية الأمن المركزي وضربو رصاص حي عليهم وقعو بتاع 10 او 12 مابين عساكر وضباط

حضرتك متأكد من المعلومة بتاعة الموتوسيكلات دي؟
ياريت لو نتأكد من أخبار زي دي لأنها ممكن تعنل مشاكل كتير
ما إن لم ترى بنفسك هذا المشهد

medo magdy
11-11-21, 06:32 PM
المواجهة المسلحة مش هية الحل وإنما الحل إن المظاهرات تكون سلمية بدون الإعتداء على أحد حتى لو هما إعتدو علينا مفروض منردش بالمثل حتى لا تجر البلد إلى مواجهات مسلحة وتتطور الأوضاع إلى مالا يحمد عقباه
وربنا يسترها على بلدنا وبلاد المسلمين

عندك حق طبعا ولكن.............هوا في مجزرة فعلا فعلا في مجزرة لكن من طرف واحد

يبقى تبقى من الطرفين احسن

medo magdy
11-11-21, 06:34 PM
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بجد ضحكتني

انا كنت في المستشفى الميداني وانضرب علينا قنابل مسيلة للدموع

رد انتا بقا ياللي عايز تصلحها

الدكاترة كمان راحو وضربو العساكر عشان العساكر ترد يعني و? ايه

مش هرد على باقي كلامك اللي ف التعليق

medo magdy
11-11-21, 06:37 PM
[QUOTE=medo magdy;239066]النهاردة في الميدان كان في موتوسيكلين في شارع محمد محمود كان راكب على كل موتوسيكل شخصين ملثمين

حضرتك متأكد من المعلومة بتاعة الموتوسيكلات دي؟
ياريت لو نتأكد من أخبار زي دي لأنها ممكن تعنل مشاكل كتير
ما إن لم ترى بنفسك هذا المشهد

انا مشفتش لكن انا كنت في المستشفى الميداني وواحدة معانا حكتلي انها شافت دة بعنيها فعلا

ahmedmh_ali
11-11-21, 06:40 PM
أرجو الألتزام بأداب الحوار ، و عدم الدخول فى مشاحنات شخصية ، و سيتم حذف المشاركات الخارجة عن حدود الأدب ، و أذا تكرر هذا مرة أخرى سيتم حذف الموضوع ..

medo magdy
11-11-21, 06:47 PM
أرجو الألتزام بأداب الحوار ، و عدم الدخول فى مشاحنات شخصية ، و سيتم حذف المشاركات الخارجة عن حدود الأدب ، و أذا تكرر هذا مرة أخرى سيتم حذف الموضوع ..

تسلم ايدك. يا احمد باشا......بس عندي فكرة احلى بدل ماتمسح الموضوع

تبند العضو وخلاص على كدة

القناص العالمي
11-11-22, 01:11 AM
ربنا يكتر المسدسات الحي

و لسه يا حكومه

ahmed6394
11-11-22, 01:56 AM
انا اشتريت النهاردة ak-47 من عفروتو علشان انزل الميدان وازفرها على العساكر ،،،،،،

Compact
11-12-30, 11:05 PM
انا اشتريت النهاردة ak-47 من عفروتو علشان انزل الميدان وازفرها على العساكر ،،،،،،

:)
مش حتلحق تزفرها