مشاهدة النسخة كاملة : التحرير معاهم ولا عليهم

Magnito
11-11-21, 11:22 AM
يا جدعان انا بجد متلغبط يعنى لييه اللى بيعملووه ده رد الفعل من الشرطه و الجيش عنيييف قوى ده بيضربوهم ضرب لو يهودى قدامك مش هتعمل كده انتو رئيكوو ايه يا رجاله

http://www.youtube.com/watch?v=zJ7FHUtxePw

مؤنس محمد
11-11-21, 11:25 AM
مهو بردة مينفعش الناس تقطحم وزارة الداخلية واقسام الشرطة ويسمو عليهم انتا لو حد جة يدخل بيتك بالعفية عتقطع رجلية ورقبتة مش كدة ولا ايه

loot-ait
11-11-21, 11:25 AM
روح شوف اى فيديو متصور عن فض المظاهرات فى اى حته فى العالم و انت تعرف ان ده العادى بتاع الشرطه فى كل العالم

kiko_2015
11-11-21, 11:33 AM
عااااااااااش عاااااااااش المجلس العسكري...اللي بيحصل ده حلال الله اكبر..هو حسني اللي رخص تمنا؟؟ والا احنا اللي بنرخص المصري لما نقول " عادي " بتحصل؟؟

loot-ait
11-11-21, 11:35 AM
يا عم الله يخرب بيت العسكرى على حسنى انت حتكفرنا ليه بس على الصبح.منا عارف ان انا بدن فى مالطا

eng.amg
11-11-21, 11:46 AM
متوقع 30 سنة زل وإمتهان تتمحي في 10 أشهر؟
الله يكون في عون الجيل بتاعنا إلي حيدفع التمن للجيل الي جاي لسه
ودا الطبيعي.

avokato
11-11-21, 12:27 PM
اتضح ان الغاز المستخدم من النوع السام والامم المتحده اعلنت انه محظور لانه بيستخدم في الحرب الكيميائيه لاثاره السامه مش للمتظاهرين

loot-ait
11-11-21, 12:44 PM
نفسى اغمض عينى و افتحها الأقى الكابوس ده انتهى

loot-ait
11-11-21, 12:45 PM
وبعدين هو مين الى افتى بموضوع الغاز ده.هما المعامل الحربية لدى النتظاهرين حللتوا

loot-ait
11-11-21, 12:52 PM
أنا قررت قرار ان شاء الله اعملوا.قررت اطفى دماغى خالص من الى بيخصل ده مع انى شغال جمب التحرير.ويوم الأنتخايات اروح اقول رأى الى انا شايفوا صح
.والله الموفق و ان شاء الله ديه تكون اخر مشاركة ليه فى المواضيع السياسية

ahmed6394
11-11-21, 02:02 PM
يسقط يسقط حكم العسكر

kiko_2015
11-11-21, 02:08 PM
يا عم الله يخرب بيت العسكرى على حسنى انت حتكفرنا ليه بس على الصبح.منا عارف ان انا بدن فى مالطا

اتكلم عن نفسك من فضلك..و بلاش الطريقه دي ف الكلام..انا لا من مصر الجديده ولا من مدينة نصر.. خلي كلامك سالك كده و حلو ..اعتقد انك فهمت انا عاوز اقول ايه..نرتقي بمستوي الحوار يكون افضل

ربنا يلهمني الصبر و اقدر اكون من الكاظمين الغيظ عشان معملش الغلط مع حد

kiko_2015
11-11-21, 02:08 PM
يسقط يسقط حكم العسكر

يسقط يسقط حكم العسكر

jhoncarbntr
11-11-21, 02:10 PM
عااااااااااش عاااااااااش المجلس العسكري...اللي بيحصل ده حلال الله اكبر..هو حسني اللي رخص تمنا؟؟ والا احنا اللي بنرخص المصري لما نقول " عادي " بتحصل؟؟

انت متعصب جدا اخى بجد زيادة عن اللزوم ماهو لو الناس كانوا انفضوا بسلام مكانش الوضع زاد جدا لكن الشرطة فقط بتهاجم العناصر اللى مزودها وبتهاجم اماكن معينة او بتعطل مصالح الناس الشرطة والجيش فى الاول والاخر مصريين موش عدو خارجى حتى لو غلطانيين فيه طرق احسن من اعلان الحرب تجيب حق المواطنين

avokato
11-11-21, 03:09 PM
الي افتي الامم المتحده ومجلس وزراء خارجيه الاتحاد الاوربي والدكاتره الي الميدان والاصابات الي ظهرت علي الناس والعينات الفوارغ الممسوكه بتقول انه غاز عسكري سام

ahmed6394
11-11-21, 03:14 PM
اليهود دول بضربوا بغاز اعصاب

amin hegazy
11-11-21, 07:45 PM
ربنا يصلح الحال والله يا جماعة احنا دخلين على مرحله صعبه قوى

loot-ait
11-11-21, 07:54 PM
[QUOTE=kiko_2015;238933]اتكلم عن نفسك من فضلك..و بلاش الطريقه دي ف الكلام..انا لا من مصر الجديده ولا من مدينة نصر.. خلي كلامك سالك كده و حلو ..اعتقد انك فهمت انا عاوز اقول ايه..نرتقي بمستوي الحوار يكون افضل

ربنا يلهمني الصبر و اقدر اكون من الكاظمين الغيظ عشان معملش الغلط مع حد [/QUOTE

.................................................. .................................................. .

loot-ait
11-11-21, 07:56 PM
mesh 3aref 2a2ol 2aeh bas >la 7awl wala koat ela belah

loot-ait
11-11-21, 07:56 PM
we ba3den beto3 masr el gededah we madent nasr malhom ya3ny???!!!!

loot-ait
11-11-21, 07:57 PM
we lel3elm anah la men hena wala men hena>>>>we men el 2a7'er 2a3lah ma fe 7'elak arkaboh

loot-ait
11-11-21, 07:57 PM
we dah rad baset 3alah el 3angaha we el ghatrasa el aentah betetkalem beha deh.

Tito100
11-11-21, 09:21 PM
اتكلم عن نفسك من فضلك..و بلاش الطريقه دي ف الكلام..انا لا من مصر الجديده ولا من مدينة نصر.. خلي كلامك سالك كده و حلو ..اعتقد انك فهمت انا عاوز اقول ايه..نرتقي بمستوي الحوار يكون افضل

ربنا يلهمني الصبر و اقدر اكون من الكاظمين الغيظ عشان معملش الغلط مع حد

أ. محمد أبو سيف
أنا معاك أن loot- ait أخطا فى أسلوب الحوار وبالأخص كلمة " حتكفرنا ليه " ملهاش لازمة ومحدش بيكفر حد ... هوه بس خانه التعبير ( إلتمس لأخيك ألف عزر :) )، وعجبنى ردك بخصوص كظم الغيظ مع تحفظى على جملة ( معملش الغلط مع حد :) ) دى برده ملهاش لازمة

أ. loot-ait
تدار المشاركات والموضوعات الحوارية فى المنتدى وكذا فى الحياة بصفة عامة بأساليب أفضل من ذلك ... نصيحتى لك إن قبلت النصيحة ، تخير وتمعن فيما ينطقه لسانك وما تكتبه يداك لأنه سيكون يوم الحساب إما شاهدا لك أو شاهدا عليك ... نسأل الله تبارك وتعالى العفو والعافية

وفى الأخر حصل خير والموضوع مش مستاهل كل ده ..
أعتذر عن تدخلى فى الموضوع ولكنه يعلم الله بغرض إصلاح ذات البين ومن باب الحرص على روح المحبة والإحترام المتبادل بين أعضاء المنتدى المحترمين وذوى الأخلاق الحسنة .. خالص تحياتى لكما
وتقبلوا مرورى :)

loot-ait
11-11-21, 09:36 PM
alah yenwar 3alek ya 3am tito ana el narfezny lo3'at el tahded we el 3'atrasa el fe el kalam

Tito100
11-11-21, 09:50 PM
alah yenwar 3alek ya 3am tito ana el narfezny lo3'at el tahded we el 3'atrasa el fe el kalam

لا تهديد ولا غطرسة ولا حاجة ... وأنت لو عرفت أ. محمد أو قابلته وقعدت معاه هاتعرف انه إنسان مهذب ومتواضع ومحترم و ودود جدا ... كما أنه لا شك أنك أنت أيضا كذلك ... هو فقط فؤجى بطريقة ردك خاصة وأنه لا توجد سابق معرفة أو موضوعات مشتركة بينكما ... وعلى العموم بيقولوا فى الأمثال : ما محبة الإ بعد عداوة :) وبما أنه لا مكان للعداوة بينكما أو بين أيا من أعضاء المنتدى بصفة عامة ، فلابد أن تسود المحبة ... أدعوا الله أن يصلح ويؤلف القلوب وأن تأخد أنت زمام المبادرة ( وخيركما من يبدأ بالسلام :) ) ...

خالص تحياتى

loot-ait
11-11-21, 09:52 PM
ya 3am 7a2oh 3alah rasy men fo2 wana el ghaltan.we lel3elm ana bardoh el 7amdoelalh mo7taram

Tito100
11-11-21, 10:45 PM
ya 3am 7a2oh 3alah rasy men fo2 wana el ghaltan.we lel3elm ana bardoh el 7amdoelalh mo7taram

محدش قال غير كده :) وكده عداك العيب .... والأهم دلوقتى حال البلد واللى بيحصل فى ميدان التحرير وبعض المحافظات حالا ومش فاهمين بيحصل ليه كده ..... ولمصلحة مين العنف والخراب ده
... اللهم هيئ لنامن أمرنا رشدا .. حسبنا الله ونعم الوكيل

Magnito
11-11-22, 12:13 AM
انا بصراحه يا جماعه سبت الموضوع امبارح قولت اشارك الفيديو ده مع اي حد لانه بجد تعامل همجى قوى عمتا الناس دى انا مش عارف هى عاوزه ايه بالظبط مهو مينفعش المجلس يمشى و فى نفس الوقت مينفع اللى بيعمله ده هو بيرد على المتظاهرين بغشامه جدا لدرجه انى فى اكتر من 30 بنى ادم ماتو والرد ده خلى الموضوع يتصاعد قوى وفى ناس كتيييير قوى نزلت الميدان بسبب الفيديو ده و الفيديو بتاع الظابط اللى بيضرب فى العين صدقونى فى فكر غلط بيتطبق ولازم يتعدل ولازم يسمع للناس ويشوف عاوزين ايه لان المجلس العسكرى مينفعش يمشى بالمره

Magnito
11-11-22, 12:17 AM
عمتا اللى حصل واللى بيحصل واللى هيحصل مسئوليه اللى قرر يفض الاعتصام يوم السبت الصبح يعنى عشان 50 واحد بس معتصمين تعمل كل ده فيهم الله يكون فى عونا بجد

القناص العالمي
11-11-22, 01:18 AM
حسبنا الله و نعم الوكيل انت متاكد ان اللي بيضربوا فينا دول مصريين ولا صهاينا

ولا تحسبن الله غافل عما يعملون