مشاهدة النسخة كاملة : رحلة صيد ومرح ممتعة لمدة اربع ساعات

galal khalifa
10-03-19, 10:16 PM
الاخوة الاحباء مساء العسل علشان انا نمت كتير قوي بعد رحلة صيد ممتعة وكان معايا حبيب قلبي الوحش اسامة فتحي والسفاح كارزما و السيف الصغير وكان معانا محمد لبيب ولكنة تعب فجاءة وكان عندة نزلت برد وطبعا العمدة كان معاهم وكان يوم جميل جدا جدا والاجمل فية كمية الضحك والفكاهة الي كانت موجودة وتعليقات اسامة الرهيبة وقفشات كارزما وبدءت الرحلة من الساعة 8.30 الي 12.30
وكانت الحصيلة عبارة عن 16 حمامة برية متغذية و 24 يمامة حنينة و1 قمرية بواسطة كارزما وااله يا جماعة الصحبة اهم شئ في الدنيا.... اسيبكم مع الصور
2092

2093

2094

2095

2096

2097

noricawy isa
10-03-20, 12:26 AM
ماشاء الله - صيد جميل وشله اجمل - بس كاريزما طبعا مخلاكوش تصطادو حاجه - بالتوفيق ياباشا

Karim Eid
10-03-20, 02:17 AM
بالهنا والشفا يا باشا بس ما تنساش تعزمنا
ههههههه

galal khalifa
10-03-20, 08:13 AM
ماشاء الله - صيد جميل وشله اجمل - بس كاريزما طبعا مخلاكوش تصطادو حاجه - بالتوفيق ياباشا

والله كل الناس اصتادت واحنا كلنا بنحب نتفرج علي بعض واحنا بنضرب بس الواد كترزما قفل القمرية من مسافة وسيف الدين قافل حمامة عنب واسامة وانا والله كانت رحلة رائعة

galal khalifa
10-03-20, 08:16 AM
بالهنا والشفا يا باشا بس ما تنساش تعزمنا
ههههههه

العزومة علي اية الصيد ولا الكل وعلي العموم ابفضل كل واصتاد واي خدمة .

body77
10-03-20, 08:50 AM
ماشى ماشى ياعمده
خليك فاكر .................
انا كده ليه حق عرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

galal khalifa
10-03-20, 09:21 AM
ماشى ماشى ياعمده
خليك فاكر .................
انا كده ليه حق عرب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يا حبيب قالبي انت عارف ان الرحلات معظمها يوم الجمعة وانت عندك شغل زي ما قلت وان الاجازة يوم الاربعاء والخميس طب قلي اعمل اية وبعدين انت علي راسي بحق او بدون حق

هشام سمير
10-03-20, 09:25 AM
جلال باشا واخيراً تحققت امنيتى فى انى اشوفك والله انا باشا بجد وكمان سيف شكله حيكون قناص من الطراز الاول انى بتخليه يصيد ولا ايه
بس فى حاجه 40حمامه ويمامه مش كتير عليكم انتا والاستاذ اسامه وكريزما وسيف يعنى المفروض كان يكون فيه عشوه لكل اعضاء المنتدى دووووووووول اربعــــــــــــــــــــــــين طائر انا طبعاً مبنقش ولا بحسد
بس والله بجد يبختكم بالصحبه دى والمره الجايه يا جلال باشا متنسناش حتى لو بورك يمامه
ثم كنا عايزينك تكلمنا عن الطلعه بالتفصيل شويه

ابو الشوق
10-03-20, 02:45 PM
هو دة الكلام
صحبة حلوةوصيد موفق وغدوة بالف هنا وشفا

أسامه خطاب
10-03-21, 01:23 AM
ماشاء الله ماشاء الله ماشاء الله <---- طبعا 3 بنادق ديانا 52 وكمان 3 صيادين لا 4 سيف طبعا صياد جامد
بس عايز اقولكم حاجة
تصدق يا استاذ جلال لما شفت صورتك انت واستاذ اسامه ما استغربتش وكاني شفتكم قبل كده مع ان دي اول مره تقريبا انا كنت مكون صور ليكم من خلال محادثاتنا تعتبر قريبة جدا للحقيقة
لكن استغربت ان سيف صغير كده انا كنت متصورة اكبر شوية ربنا يبارك لك فيه يا جلال باشا وتشوفه من احسن الناس
وكمان اتشرفت بمشاهدة أخونا كاريزما صاحب أكبر معارك طاحنة للحمام
والله شوقتوني لمصر والصيد في مصر
احنا هنا في الرياض بنكون عاملين زي اللى بيسرق وبنخبي البنادق لان لازم تصريح
هنيئا لكم الصيد

هاوى صيد
10-03-21, 08:58 AM
تبارك الله ما شاء الله انت ياعم جلال الى استاذ ده احنا لسه يادوب نصيد دبان على كده هههههههههههههه

galal khalifa
10-03-21, 09:03 AM
ماشاء الله ماشاء الله ماشاء الله <---- طبعا 3 بنادق ديانا 52 وكمان 3 صيادين لا 4 سيف طبعا صياد جامد
بس عايز اقولكم حاجة
تصدق يا استاذ جلال لما شفت صورتك انت واستاذ اسامه ما استغربتش وكاني شفتكم قبل كده مع ان دي اول مره تقريبا انا كنت مكون صور ليكم من خلال محادثاتنا تعتبر قريبة جدا للحقيقة
لكن استغربت ان سيف صغير كده انا كنت متصورة اكبر شوية ربنا يبارك لك فيه يا جلال باشا وتشوفه من احسن الناس
وكمان اتشرفت بمشاهدة أخونا كاريزما صاحب أكبر معارك طاحنة للحمام
والله شوقتوني لمصر والصيد في مصر
احنا هنا في الرياض بنكون عاملين زي اللى بيسرق وبنخبي البنادق لان لازم تصريح
هنيئا لكم الصيد

يا اسامة القلوب تتألف فيما بينها وااله يا غالي انا لما حد بيجي عندي من المنتدي كأني اعرفة من 20 سنة وبعدين اجنا كنا بندقيتين 52 وواحدة فايروخ ولما الفايروخ اتظبطت مش هاقولك فعلا جميلة جدا والواد سيف بدع بيها وبصراحة كلنا كنا في غاية السعادة واتمني من ربنا ان نتقابل جميعا قريبا علي الخير

smsmn8888
10-03-21, 10:38 AM
احلا كلام من اجمل ناس

عثمان الشبراوى
10-03-21, 10:45 AM
الله الله الله بجد روح ما بعدها روح الله يبارك ليكو

egypt sniper
10-03-21, 12:28 PM
بسم الله ما شاء الله
الله ينور عليكم يا فريق الديانا
طيب ينفع فريق يلعب ماتش من غير الجهاز الطبى المعاون
طيب ادينى رنه يا جلال باشا
على العموم الله ينور عليكم وانا طبعا عارف الفريق ده وامكانياته
وان شاء الله الماتش الجاى اكون معاكم

wegdan12345
10-03-21, 03:14 PM
ماشي يا عم من غير ما نقول بس صيد جميل وصحبة اجمل

gamal abdelhak
10-03-21, 10:30 PM
بالهنا ياباشا انا نفسى اعرف حاجة كده منك انت لما قلت لى انت باين عليك صياد من العيار التقيل كنت تقصد
ايه بالضبط ان شايف ان انت صياد مدفعجى ولا كنت بتجاملنى وعلى العموم رحلة جميلة وصحبة اجمل مع القناصين اللى معاك وتحياتى لكم اجمعين اخيك جمال( الغطاس) اقصد عبد الحق

galal khalifa
10-03-22, 08:54 AM
بالهنا ياباشا انا نفسى اعرف حاجة كده منك انت لما قلت لى انت باين عليك صياد من العيار التقيل كنت تقصد
ايه بالضبط ان شايف ان انت صياد مدفعجى ولا كنت بتجاملنى وعلى العموم رحلة جميلة وصحبة اجمل مع القناصين اللى معاك وتحياتى لكم اجمعين اخيك جمال( الغطاس) اقصد عبد الحق

لا يا جمي دا انا غلبان ودية تعتبر اول رحلة بعد ضبط البندقية الديانا 52 بس الحق يقال البندقية مدفع وبسم الله ماشاء الله في المسافات حكاية وبعدين ياعم حمال قول انت طالع فين وانا معاك حتي ولو في اسكندرية .....

eng_ahmed
10-03-22, 06:47 PM
بسم الله ماشاء الله اه الجمال ده مش ممكن دي صوركم جميله قوي ماشاءالله وصيدكم مبارك بأذن الله وبألف هناوشفا وكان نفسي ابقا معاكم لكن مظنش علشان هندسه بدأت تغمق معايا شويه هههههههههه

حسام عبادي
10-03-24, 09:56 AM
الله ينور ياباشا
على رأي معلقيين الكوره (صيد حلو وصحبه أحلى )
مستنيكوا في الموسم في مطروح

galal khalifa
10-03-24, 10:24 AM
الله ينور ياباشا
على رأي معلقيين الكوره (صيد حلو وصحبه أحلى )
مستنيكوا في الموسم في مطروح

قول لينا الموسم امتا وسيب الباقي علينا

Gamohunter
10-03-24, 01:09 PM
ما شاء الله ربنا يباركلكم فى صيدكم وبنادقكم وصحبتكم
انا عرفت كاريزما هوه النحيف الرشيق لكن مش اسامه من جلال لانى بجد بحبكم واتمنى اتشرف بمعرفتكم و نخرج مع بعض لكن المشكله المسافات فانا فى شمال الدلتا جنب بحيره البرلس والمشوار طويل حولى ساعتين تلاته للقاهره وبعدين ما بسوقش كويس ----- وبعد ده كله صياد فاشل كمان ههههههههه
وبالهنا والشفا وما تعملوش حسابى فى الغدا

حسام عبادي
10-03-24, 01:20 PM
إعمل حسابك علي شهر 9 لغاية شهر 11

ومش مشكله سيف ياخدله يومين أجازه

galal khalifa
10-03-25, 08:56 AM
ما شاء الله ربنا يباركلكم فى صيدكم وبنادقكم وصحبتكم
انا عرفت كاريزما هوه النحيف الرشيق لكن مش اسامه من جلال لانى بجد بحبكم واتمنى اتشرف بمعرفتكم و نخرج مع بعض لكن المشكله المسافات فانا فى شمال الدلتا جنب بحيره البرلس والمشوار طويل حولى ساعتين تلاته للقاهره وبعدين ما بسوقش كويس ----- وبعد ده كله صياد فاشل كمان ههههههههه
وبالهنا والشفا وما تعملوش حسابى فى الغدا

الوصف والتعليق علي مجموعة الصيد
الي لابس نظارة هو انا عبد الله الفقير ( جلال خليفة)
المليان هو ( اسامة فتحي ) الملقب بالوحش
طبعا السفاح هو ( محمد كارزما ) وهو اقل جسما
الصغير دة ابني ( سيف الدين جلال )
اما عن المسافة فاحنا والحمد لله معانا عربيات وممكن نروح اي مكان فية حبيابنا اعضاء المنتدي

galal khalifa
10-03-25, 08:56 AM
إعمل حسابك علي شهر 9 لغاية شهر 11

ومش مشكله سيف ياخدله يومين أجازه

علي العموم انا موجود عندك في شهر 7 او 8

Gamohunter
10-04-06, 03:11 AM
تمام يا باشا انا هارتب يوم جمعه ان شاء الله وهاتصل بحضرتك ونرتب سوا وياريت تيجوا كلكم وتشرفونا ان شاء الله لو يوم جمعه يكون مناسب معاكم هاتصل على حضرتك بكره ان شاء الله

gasser
10-04-06, 09:12 AM
ايه الجمال دة استاذ جلال طب كنت خدنى معاك ههههههههههههه ربنا يكرمك

galal khalifa
10-04-06, 09:28 AM
ايه الجمال دة استاذ جلال طب كنت خدنى معاك ههههههههههههه ربنا يكرمك

يا باشا انا في الخدمة في اي وقت انت تأمر وان شاء الله الرحلة الجاية

mroyalhunter
10-04-20, 03:36 PM
rabena ykhaleek le seif wei khaleeh leek :)
witmata3oona bel sowar el gameela :)

محمدعماد
10-04-25, 05:40 PM
ماشاء الله
ربنا يزيد ويبارك

محمد رضا العبد
10-04-25, 08:42 PM
رحله زى الفل..وياريت الواحد ينضم للشله الحلوه دى علشان يتعلم منها ويزود نفسه فى الصيد...تحياتى

galal khalifa
10-04-26, 09:20 AM
رحله زى الفل..وياريت الواحد ينضم للشله الحلوه دى علشان يتعلم منها ويزود نفسه فى الصيد...تحياتى

يا باشا في اي وقت احنا في الخدمة تحياتي

hassan_11176
10-04-26, 07:56 PM
اللهم صلى على النيى وبالهنا والشفا
بس ممكن اعرف
ايه هى القمريه
ثانيا انا بيقابلنى حمام كتير اوى فى الغيطان بس مش برضى اضربه خوفا انه يكون بتاع ناس ازاى افرق بينه وبين البلدى (طبعا اقصد الحمام يا استاذى الفاضل ) ولك الف شكر استاذى جلال باشا خليفه