مشاهدة النسخة كاملة : ارجو النصيحه

kiko_2015
11-11-18, 06:56 PM
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ارجو من اخواني بالمنتدي النصيحه فلقد اكتشفت النهارده ان في حد من اصحاب النفوس الضعيفه عمل اعلان برقم تليفوني عن مسدس حي اسباني ستار بمصراوي وانا ليس لي علاقه بهذا الموضوع من قريب او بعيد .. و للعلم الاعلان نزل بقالو ساعه في مصراوي بعد ما انا نزلت الاعلان الجديد بتاعي" العالمي "هنا ف المنتدي

و ده لينك الاعلان http://classifieds.masrawy.com/AdDetails.aspx?AdID=1790108&CategoryID=8

ايه اللي اقدر اعملو عشان احذف الاعلان ده؟؟

ارجو من اخواني بالمنتدي اللي يقدروا يدخلو علي مصراوي انهم يكتبو في التعليقات ان صاحب الاعلان كاذب و بيعمل مقلب في واحد تاني و اعملوا بلاغ للمشرف بتاع مصراوي

شكرا

okapi knife
11-11-18, 06:59 PM
ارمي الخط بتاعك و هات خط غيره و الناس الي من المنتدى الي هاتعوز نمرتك الجديدة ابعتهلهم في رسالة خاصة

blow c06
11-11-18, 07:03 PM
لا تغير نمرتك ولا حاجه
اكتب تعليق على الاعلان هناك تحت الاعلان و قول انك ملكش دعوه بالاعلان و ده كلام فارغ و ابعت لادارة مصراوى عشان يشيلو الاعلان و قولهم انا صاحب الخط

eng.amg
11-11-18, 07:51 PM
لا تغير نمرتك ولا حاجه
اكتب تعليق على الاعلان هناك تحت الاعلان و قول انك ملكش دعوه بالاعلان و ده كلام فارغ و ابعت لادارة مصراوى عشان يشيلو الاعلان و قولهم انا صاحب الخط

+++++++++++1

محمد حافظ بك
11-11-18, 07:52 PM
تقريبا في حاجة في مصراوي اسمها ابلاغ عن اعلان مسئ او حاجة شبه كده

ahmedmh_ali
11-11-18, 09:23 PM
اللى عمل الأعلان قفل خاصية التعليقات ..

hunter store
11-11-18, 09:24 PM
لاحول ولاقوة إلا بالله

موضوع مصراوى ده زاد عن الحد ( يابو سيف الحل انك تدخل تحط تعليق انك صاحب الرقم وان الراجل ده عامل مكيدة والله المستعان )

ahmedmh_ali
11-11-18, 09:31 PM
لاحول ولاقوة إلا بالله

موضوع مصراوى ده زاد عن الحد ( يابو سيف الحل انك تدخل تحط تعليق انك صاحب الرقم وان الراجل ده عامل مكيدة والله المستعان )

اللى عمل الأعلان قااااااااااااااااافل خاصية التعليقات ..

احمد العوضى
11-11-18, 09:35 PM
للاسف فعلا قافل خاصية التعليق لاكن البريد الالكترونى بتاعه موجود لو حد من معرفك ممكن تعرفه وعل العموم ممكن كام واحد يبلغو عن الاعلان للمشرف وبيتشال

Masterssss
11-11-18, 10:20 PM
ولا تغير نمرتك ولا حاجه مده الاعلان اسبوعين وهينتهي لوحده وكمان متقلقش ومتردش علي نمر غريبه اليومين دول واللي عايزك هيبعتلك رساله خاصه هنا في المنتدي وعلي فكره المقلب ده شكله من حد يعرفك وعايز يضايقك وخلاص

the ghost
11-11-18, 11:00 PM
اعمل موضوع واكتب العنوان بتاعه اللى عامل اعلان المسدس الحى كداب او اى حاجة زى كده ورد عادى على النمر لو حد اتصل بيك وقول ل اللى بيكلمك ده مقلب وقول حسبى الله ونعم الوكيل

هشام سمير
11-11-18, 11:28 PM
والله يا ابو سيف انا عملت ابلاغ للمشرف وياريت كلنا نعمل كده
وربنا يدى كل واحد على قد نيته
اسالنى انا اخوك اكتر واحد عانى من الشخصيات دى

amin hegazy
11-11-18, 11:54 PM
الافضل ان حضرتك تراجع موقع مصراوي وتخليهم يحذفو الاعلان
او تعمل اكونت على مصراوي وتكذب فيه الاعلان السابق

kiko_2015
11-11-19, 02:17 AM
شكرا لكل من شارك في الموضوع..والله كلكم اخواتي..و الحمدلله بعد بلاغاتكم للمشرف في مصراوي قام المشرف بعمل تعديل لرقم التليفون بتاع صاحب الاعلان...شكرا ليكم كلكم

sayedlabib
11-11-19, 09:29 AM
الحمد لله ان الموضوع انتهى وبعد كده ماتشغلش بالك خالص سيب اللى يعمل اعلان يعمله ولما حد يكلمك قوله انك مش تاجر اسلحة حية وان ده مقلب عادى جدا ليس عليك اى مسؤوليه يا ابو سيف

بسم الله الرحمن الرحيم
ولا تحسبن الله غافلا عما يعمل الظالمون
صدق الله العظيم

صدقنى سوف يأتى يومه قريبا فنحن لم نخلق عبثا ولم نترك سدى وانما سنرد الى احكم الحاكمين وهناك لن ينفعه احد

حسبنا الله ونعم الوكيل

abdalla nabel
11-11-19, 01:05 PM
حسبنا الله ونعم الوكيل بجد

s.elrefaey
11-11-19, 01:59 PM
ابو سيف يا غالي
يا باشا انا عملت بلاغ للمشرف
و كمان بعض الاخوه الاعضاء عملوا كده
و ان شاء الله الاعلان هيتلغي ما يهمكش يا باشا احنا ف ضهرك يا ريس........................