مشاهدة النسخة كاملة : جروب الصيادين في السعوديه

noricawy isa
10-03-14, 01:07 AM
ياجماعه احنا عاوزين نشارك في الجروب ده بكل ماهو مختص بالصيادين داخل السعوديه وكلهم اعضاء في المنتدي زي الاستاز : اسامه خطاب و hunter boy و الدكتور سيد وابو ادهم وانا طبعا متنسونيش هههههه ويارب مكونش نسيت حد من سكان السعوديه- وكل اللي يحب يشارك طبعا من جميع الدول اهلا وسهلا ونا اولكو هنزل صور بعض انواع الرش الموجود ف السعوديه - وتقبلو تحياتي

galal khalifa
10-03-14, 09:22 AM
الله عليكم يعني جمعت الجبايب كلهم الله ينور وتحياتي الي الجميع وارجو ان يكونوا بخير وسعادة

Oonyx
10-03-14, 09:43 AM
الله ينور عليك و أدينا بنتعلم خبرات جديدة!

HunterBoy
10-03-15, 10:09 AM
سلام عليكم. اولا انا بشكر المنتدى والقائمين عليه الذي اتاح الفرصة للتعرف على محبي الصيد في السعودية خاصة ان ممارسة هذه الهواية ليس بالامر السهل في لاسباب امتلاك بنادق الصيد حتى لو كانت هوائية. ثانيا كان لي الشرف اتعرف خلال المنتدى الجميل على السيد اسامة خطاب والسيد احمد وقريبه الدكتور احمد وانشاء الله المجموعه تكبر بالتعرف على باقي محبي الصيد في السعودية. طبعاً بشكر السيد *احمد لاستجابته لاقتراحي باضافة موضوع "جروب الصيادين في السعودية" للتعارف و تبادل المعلومات و تنسيق رحلات صيد مثل ما حصل مع السيد اسامه . تحياتي للجميع. اخوكم هاني

galal khalifa
10-03-15, 12:02 PM
سلام عليكم. اولا انا بشكر المنتدى والقائمين عليه الذي اتاح الفرصة للتعرف على محبي الصيد في السعودية خاصة ان ممارسة هذه الهواية ليس بالامر السهل في لاسباب امتلاك بنادق الصيد حتى لو كانت هوائية. ثانيا كان لي الشرف اتعرف خلال المنتدى الجميل على السيد اسامة خطاب والسيد احمد وقريبه الدكتور احمد وانشاء الله المجموعه تكبر بالتعرف على باقي محبي الصيد في السعودية. طبعاً بشكر السيد *احمد لاستجابته لاقتراحي باضافة موضوع "جروب الصيادين في السعودية" للتعارف و تبادل المعلومات و تنسيق رحلات صيد مثل ما حصل مع السيد اسامه . تحياتي للجميع. اخوكم هاني

اولا الشكر لك انت علي ذوقك وحبك للصيد
ثانيا ياهاني انت عند ناس ماشاء الله زي الفل لالالالا اكتر من الفل والياسمين عندك اسامة خطاب وعندك ابو ادهم ونوركاوي وانت والدكتور احمد و السيد احمد يعني ممكن تكون رابطة للمصريين
وان شاء الله نشوفكم لما ترجعوا بالسلامة

noricawy isa
10-03-15, 03:39 PM
استازي جلال باشا انا يشرفني ان حضرتك بترد علي المواضيع بتاعتي واحب انوه للساده الاعضاء ان اسمي احمد ولحد ماقبلت الاستاز اسامه والاستاز هاني ( هنتر بوي ) ماكانوش يعرفو اسمي - ياهاني باشا لما سعادتك اديتني الفكره اني اعمل جروب للصيادين في السعوديه مكدبتش خبر و نفذت علي طول وكمان عشان ندي افكارنا للناس وننشر هوايه السلاح واسعاره وقطع غياره في كل الدنيا وتكون الناس عارفه اسعار كل حاجه في الدنيا كلها - وتحياتي للجميع

noricawy isa
10-03-15, 03:42 PM
ونسيت اني اذكر الاستاذ وليد الشيمي من ضمن قائمه الصيادين داخل السعوديه واتمني ان يشاركنا بكل ماعنده وينضم لنا ونتعرف اكتر عليه هنا في السعوديه واي حد حابب استفسار عن اي شي او المقابله ده رقمي 0509427857 و ايميلي thewrongway_mixmix@hotmail.com وانا تحت امر اي حد - اسف ع الاطاله وتحياتي للجميع .

Oonyx
10-03-15, 11:58 PM
علفكرة يا استاذ نوريكاوي انا ممكن اشترك معاكو بالمؤازرة لو مافيهاش مشكلة لأني بجد نفسي اقابل اعضاء المنتدى الكرام

noricawy isa
10-03-16, 12:29 AM
ياريت والله يااونيكس واتشرف طبعا