مشاهدة النسخة كاملة : اوقات الصيد

محمود محروس
10-02-16, 07:24 PM
انا سعيد جدا بانضمامى اليكم وارجوا ان تقبلونى اخا لكم انا احب الصيد جدا وقد وجدت ضالتى معكم فانتم تطرحون مواضيع مفيدة وجميله؛ لى سؤل, ما هى الاوقات المناسبه للصيد ما عدا الصبح الساعه الثامنه اى بعد ذلك؟؟؟

umarex
10-02-16, 11:49 PM
افضل وقت للصيد ابتدئا من 6 صباحا الى 11 ظهرا

م/عمرو جوده
10-02-19, 06:18 PM
وفي بردو وقت بعد العصر بيكون كويس علي حسب علمي

galal khalifa
10-02-21, 11:27 AM
اهلا وسهلا بك اخ وعضو معنا في بيتنا التاني منتدي الصيد

body77
10-02-21, 04:20 PM
مرحبا بيك بين اخواتك

محمود محروس
10-02-21, 07:12 PM
الى كل الاخوه الاصدقاء اننى بجد سعيد لدرجه الفرحه بكم لاننى وعلى عهدى بالنت لم اشاهد كم المحبه والاحترام المتبادل بين افراد هذا المنتدى الرائع وكذلك كم المعلومات الوفيره والغزيره بفضل اساتذه الصيد فى مصر اخص بالتحيه العطره الجميله استاذنا الكبير طلعت بخيت كم هو انسان رائع فبمجرد مكالمه تليفونيه معه جعلنى اتوق للقاءه وان شاء الله اول زياره للقاهره ساتصل بك لتساعدنى فى شراء بندقيه جديده اتمنى لك كل الخير لانك فعلا انسان تستحقه وادعوا الله ان نلتقى قريبا

هشام سمير
10-02-21, 11:56 PM
ما شاء الله كل ده ترحيب اما انا محدش عبرنى ورحب بيا ليه ماااااااااااااااااااااااااااشى يا جماعه انا زعلان ومش حصطاد تانى ياله

galal khalifa
10-02-22, 11:11 AM
ياعم هشام انت لازم تكتب انك عضو معانا علشان نعرف نرحب بيك وعلي العموم مليون مرحب واهلا وسهلا بيك معانا واوعا تبطل صيد احسن اجي مع الشلة ونحدفك الرش مش بالطوب

هاوى صيد
10-02-22, 11:22 AM
اهلا بالاخ الحبيب محمود محروس انا اخوك محمد عاملايه انا مستنيك عشان نطلع نصطاد بس على فكره احسن صيد من بعد الفجر انا طلعت الاسبوع الى فات

galal khalifa
10-02-22, 11:29 AM
فين الصور يا هاوي الصيد وقول لنا اصتدت اية

هاوى صيد
10-02-22, 12:52 PM
انا طلعت انا وواحد صحبى وكان المحصله خلال اربع ساعات 34 يمامه وحمامه برج معضره مقدرتش ارفع الصور ان شاء الله المره القدمه.....

galal khalifa
10-02-22, 08:09 PM
الله ينور يا هاوي لا دا انت محترف بس بتخزي العين

هاوى صيد
10-02-23, 02:09 AM
لا ابدا والله ده انا وواحد صحبى صياد محترف هو الى مظبطنى شويه

body77
10-02-23, 09:07 AM
الاخ محمود مرحباا بك بين اخواتك

body77
10-02-23, 09:18 AM
الاخ هشام انت قولت ان عضو جديد وحدش رحب بيك؟
على فكره الموضوع ده حصل معايا ومحدش رحب بيا
وخلى بالك الريس اداك انظار اول وبعدين لو اعطى الضوء الاخضر لفريق الديانا بس ....تخيل ايه اللى ممكن يحصل بالبنادق الديانا ؟؟؟؟؟؟
ومرحباا بك وسط اخواتك

salahfareed
10-02-23, 07:56 PM
يا اخ محروس ولا يهمك
فى ناس بتصيد بالليل بالكشاف او البطاريه من على الاشجار المشهورة بمبيت الطيور عليها
يعنى وقت ما تحب تصيد اطلع وتوكل على الله واهى فسحه
هههههههههههههههههههههههههههه

طلعت بخيت بسكالس
10-02-24, 12:17 AM
ما شاء الله كل ده ترحيب اما انا محدش عبرنى ورحب بيا ليه ماااااااااااااااااااااااااااشى يا جماعه انا زعلان ومش حصطاد تانى ياله

هشام أنت أذا كنت دخلت منتدي التعارف للصيادين وأنا مرحبتش بيك يبقي حقك علي راسي أكيد مأخدتش بالي أما أذا كنت مدخلتش هاجي بجد مع فريق الديانا ونحدفك بالطوب ههههههههههههه
لأ طبعا أنا بقصد أنك لو مدخلتش برضه حقك علي راسي وأهلا وسهلا بيك وسط أخواتك

طلعت بخيت بسكالس
10-02-24, 12:21 AM
أما أنت بقي ياعم وائل ناوي تدبحني أنت وجلجل علي القهوة في الطاولة والدومينو والكوتشينه قوللي بقي أرحب بيك أزاي هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههه
ياميت مليون مرحب بيك ياغالي

هشام سمير
10-02-25, 10:29 PM
يا استاذ جلال يكفنى ردك دا انتا اكتر واحد انا مبهور بيه المنتدى زادك الله زخراً ونفغ بك وعايزين نشوفك فى البحيره قريب انا بحروى على فكره وحفرشلك الارض رش

هشام سمير
10-02-25, 10:31 PM
استاذ طلعت كمان بيرحب بيه دا كده محدش حيعرف يكلمنى طبعاً العملاقه بيرحبو بيه اماااااااااااااآآآآآااااااااال

Oonyx
10-02-25, 11:43 PM
أيوه أيوه ماشي ياعم هما كل الجداد بيسلموا على مجموعة معينة والباقي طززززززززززززز ودي تفرقة عنصرية وانا عمري ماقبل كده بتاتا وهاعمل اعتصام قدام جامعة الدول العربية واقول ".." ولا بلاش كده كفاية, لما تكتب تاني هابقى ازود! :d ههههههههه