مشاهدة النسخة كاملة : نورتني!

Oonyx
10-01-31, 09:41 PM
ياجماعة أنا النهاردة فوجئت بمكالمة من بره مصر وطلع الأستاذ الكبير المحترم محمد أنور الذي أتحفني بمكالمته. والله ياجماعة الأستاذ محمد في غاية الذوق والأدب. أنا ماكنتش كلمته قبل كده ولا حتى على الخاص, لكن من شيم الناس المحترمة إنهم سباقين بالخير وكان عايز يشوفني هو والأستاذ جلال من فترة بس للآسف كان عندي امتحانات, إن شاء الله هتتعوض .
وكنت كلمت الأستاذ جلال وطبعا لا يخفى عنكم ومش هاحكي عنه لانه غني عن التعريف, وافادني كتير وعرض عليَّ المساعدة من غير مااطلب. ماحكيلكوش عن وصفته السحرية عن طبخ فراخ المية.
وبرضه محمد سليمان كلمني وقعدنا نتكلم كتير وماشاء الله كله ذوق وأدب.
وعابعان لا يخفى عنكم السفاح كاريزما. كنت كلمته من فترة وعلى فكرة هو إنسان لطيف جدا.
ياجماعة المنتدى ده زاخر بالفطاحل والاخلاق التي من الصعب تواجدها فالناس.........
بجد أنا ليَّ الشرف إني انضم للمنتدى الرفيع ده.
شكرا للجميع وعاصم بيك علي كان السبب لتجمع كل النماذج دي من الاخوة.

أسامه خطاب
10-01-31, 10:20 PM
والله يا Oonyx أنت بتقول كل الكلام اللى في قلبي
يمكن كل الناس اللى هنا - ما عدا أ / أحمد كمال - لم اقابلهم ولم تلتق الوجوه الى الان ولكن القلوب متآلفه
وأنا عن نفسي أتمنى لقاء الجميع وأن يكون هذا المنتدى سببا للتعارف مدى الحياه
والاستاذ محمد أنور فعلا أخلاقه واضحه من ردوده على الناس في الموضوعات
وقد تحقق فيه قول الشاعر - لابد للعلم من خلق يتوجهُ
و محمد انور في هذا التخصص يعتبر من العلماء وقد لبس تاج الخلق الطيب
وانا أهنئ نفسي بأنني أتواجد بين كوكبة أتشرف بأن يكونوا أصدقائي

mohamed anwar
10-02-01, 02:52 AM
حبيب قلبي تسلم ده الواجب ناسئل ونطمن علي الاعضاء امال يعني هو المدير بتاع غلق الموضيع بس هههههههههههههههههههه
فاضل وجدان عايزين نعرف عمل ايه في الامتحانات
اما عن السيف الكبير جلال بيه ده ملوش وصفات سحريه في الاكل بس لاء والتعديل الجيد وبجد انا بشهدله وانا عن نفسي استخدمت وصفه من وصفاته الساحره عرفين هيه ايه طرق القاهره بجد جبار انا اول مانزل القاهرة تليفون علي طول لبو سيف تسلم ياغالي وتسلم علي مكلامه الصبح

محمد سليمان
10-02-01, 05:19 AM
والله يا oonyx أنت بتقول كل الكلام اللى في قلبي
يمكن كل الناس اللى هنا - ما عدا أ / أحمد كمال - لم اقابلهم ولم تلتق الوجوه الى الان ولكن القلوب متآلفه

و الله انا كنت ناوى اكتب رد بس قلت انا هقول ايه احلى من المعانى المتضمنه فى كلام استاذ أسامه :)
ربنا يكرمكم جميعاً :)

galal khalifa
10-02-01, 08:00 AM
حبيبي محمد انور ياغالي انت راجل بجد محترم بس انا عايز اشكر اخويا واخويا بجد طلعت بخيت علشان عرفي بيك
يامحمد وبعدين ياريس شوارع مصر كلها تحت امرك وعلي فكرة انا بفكر في تقديم طلب للمحافظ لعمل شارع باسم
bsa اتجاة ديانا ميدان الويبلي نزلة الفايروخ تقاطع جامو نوركا ناصية كومتا جنب محلات تل .

wegdan12345
10-02-01, 08:10 AM
اخ من الامتحانات بنت ال.......... لامخلياني اسال علي حد ولا اعرف اخبار حبايبي بجد كلكم واحشيني ((ا محمد انور م طلعت م جلال كاريزما طبعا الكل))) عموما انا خلصت امتحانات اديني وبدات امبارح الترم الثاني لان الاجازة كانت 11 يوم بس يدوك مشوار لغاية اسيوط هاهاهاها ((بلبلدي هع هع هع هع هع ))) علي فكرة حلوة اوي موضوع ((تقديم طلب للمحافظ لعمل شارع باسم
bsa اتجاة ديانا ميدان الويبلي نزلة الفايروخ تقاطع جامو نوركا ناصية كومتا جنب محلات تل ))) ها هاهاه جامدة اوي يا ا جلال

أسامه خطاب
10-02-01, 10:03 AM
ربنا يوفقك يا وجدان

wegdan12345
10-02-01, 04:25 PM
شكرا ليك يا اسامة علي شعورك الطيب وبجد نفسي اتعرف عليك لان واضح انك من الشخصيات المحترمة

mohamed anwar
10-02-01, 09:19 PM
و الله انا كنت ناوى اكتب رد بس قلت انا هقول ايه احلى من المعانى المتضمنه فى كلام استاذ أسامه :)
ربنا يكرمكم جميعاً :)

عشت يا باشا علي زوئق العالي وبعدين انت كتبت بما فيه الكفايه ويكفينا مشركتك

mohamed anwar
10-02-01, 09:35 PM
حبيبي محمد انور ياغالي انت راجل بجد محترم بس انا عايز اشكر اخويا واخويا بجد طلعت بخيت علشان عرفي بيك
يامحمد وبعدين ياريس شوارع مصر كلها تحت امرك وعلي فكرة انا بفكر في تقديم طلب للمحافظ لعمل شارع باسم
bsa اتجاة ديانا ميدان الويبلي نزلة الفايروخ تقاطع جامو نوركا ناصية كومتا جنب محلات تل .

جامد دايما ياكبير لاكن انا قبل مادحك واقهقه قولت الراجل ده رتبها ازاي هههههههههههههههههه

body77
10-02-07, 02:37 PM
السلام عليكم
انا ماقبلتش حد من امنتدى لغايه دلوقت بس من اللى بقراه فى المنتدى حاسس ان كل الاعضاء اصبحو اخوتى واصدقائى ونفسى فعلا اتقابل معاهم فياريت يا استاذ جلال ترتب ميعاد فى القاهره نتجمع فيه ونتقابل زى اللى عملته قبل كده وياريت يكون فيه الاستاذمحمد وماامكننش علشان ظروفه شوف حيكون امتى موجود فى الاسكندريه وننزلوا علشان انا مشتاق اشوف الشخصيه الجميله دى

mohamed anwar
10-02-07, 02:43 PM
السلام عليكم
انا ماقبلتش حد من امنتدى لغايه دلوقت بس من اللى بقراه فى المنتدى حاسس ان كل الاعضاء اصبحو اخوتى واصدقائى ونفسى فعلا اتقابل معاهم فياريت يا استاذ جلال ترتب ميعاد فى القاهره نتجمع فيه ونتقابل زى اللى عملته قبل كده وياريت يكون فيه الاستاذمحمد وماامكننش علشان ظروفه شوف حيكون امتى موجود فى الاسكندريه وننزلوا علشان انا مشتاق اشوف الشخصيه الجميله دى

ده الشرف لينا احنا ان نتقابل وان شاء الله حكون في مصر في النصف الاخير من شهر ابريل ونتقابل جميعا وانا شاكر كرم اخلائق يا باشا

mohamed anwar
10-02-07, 02:47 PM
والله يا oonyx أنت بتقول كل الكلام اللى في قلبي

حبيب قلبي اسامه بيه خطاب الكلامه ده انا حاسس انه كتير عليا اوي وربنا يزيد المحبه والاخوه بينا و الشرف كل الشرف هو ان اكون بجانبك ومعكم

gamal abdelhak
10-03-24, 09:06 PM
ياجماعةانا سبقت الجميع وقلت ان المنتدى ده افضل ما فيه انه المحبة ومعرفت الناس الجدعان اوىىىىىىىىىىىىى بدون ذكر اسماء ولكم تحياتى جمال الاسكندرية