مشاهدة النسخة كاملة : طلعات صيد حمام ويمام وبغبغانات

charesma
10-01-24, 07:47 AM
السلام عليكم ازيكم يا احلى قناصين ?
اتمنى ان تكونوا بخير
انا بجد اسعدنى الحظ فى انى اتعرف على شخصيه جميله جدا جدا فى المنتدى
وهو الاستاذ اسامه فتحى وفعلأ هو شخصيه متواضعه ومحترم لاقصى الحدود وغير ده كمان هو صياد من الدرجه الاولى ز احنا طلعنا مع بعض كذا رحله وماشاء الله فى كل مره الحصيله كانت كويسه جدا والموضوع فى صور كتير لأنها كانت كذا طلعه واسيبكم مع الصور

charesma
10-01-24, 07:58 AM
ودى بقى الطلعه التانيه وكانت جميله جدا برده
ودى الصور

أبو زياد
10-01-24, 08:14 AM
ربنا يزيد ويبارك وبلهنا وشفا واللة يرحم الحمام طول ما فى كريزما مفيش حمام

charesma
10-01-24, 08:21 AM
ودى صور الطلعه الثالثه
وكانت فى القناطر انا صادفت هناك غراب البحر او البط الغطاس مره واحده بس للاسف ماعرفناش نجيبه بس الاجمل كانت ببغنات الدره المطوقه احنا حاولنا نضربها فى الجناح قدر المستطاع علشان تعيش بس للاسف مااستحملتش
ودى الصور

galal khalifa
10-01-24, 10:24 AM
تحذير من انضمام فرد من المنتدي الي السفاح محمد (كارزما) وهو اسامة فتحي واسعدني الحظ وطلعت معاو ومع كارزما الي منطقة ابو سلطان وفعلا كلام كارزما الاستاذ اسامة شخصية غير عادية احترام وادب وجدعنة وصياد مهار من العيار الثقيل ومساعد للاخرين بطريقة رائعة جدا وربنا يزيد المحبة بينا وبين جميع الاعضاء

egypt sniper
10-01-24, 03:24 PM
بصراحه انا اسعدنى الحظ واتعرفت على الاستاذ اسامه وهو فعلا( شخصيه غايه فى الزوق والاحترام)
والقناص محمد charesma (قناص لا يشق له غبار)
وطلعنا رحله مع بعض
وكان معانا طبعا (الموسوعه و رمز الاحترام) الاستاذ جلال

(بصراحه الواحد كان هيخسر كتير لو متعرفش عليهم)

وانا منتظر منهم انهم انهم يرفعوا صور الرحله

charesma
10-01-24, 03:32 PM
ربنا يخليك يا احمد ده كله من زوقك وبجد انت شخصيه كويسه جدا والواحد يتشرف بمعرفتك انت واخوك محمد
والوالد طبعا وبجد كان يوم لذيذ اوى ومايتنسيش

egypt sniper
10-01-24, 03:36 PM
ربنا يكرمك يا محمد وان شاء الله متكنش اخر مره وتكرر كتييييييييييييير

هى الصور معاك ولا مع الاستاذ اسامه؟

عثمان الشبراوى
10-01-24, 03:50 PM
صور جامدة بجد ويارب يكون فية المزيد وانا ان شاء لله قريب هكون معاكو بس بقلب جامد

sam0o87
10-01-24, 04:14 PM
بسم اللة ماشاء اللة ربنا يوفقوا يا جماعة ويارب اخلص امتحانات على خير واجيلكوا

mohamed anwar
10-01-24, 04:45 PM
بسم الله ماشاء الله الاستاذ اسامه فتحي و السفاح كريزما باين عاليهم حيعملو دوتو جامد واللا ماهم عملو خلاص صيده جميله والله ياشباب وديمن ممتعنا ومتعين المنتدي

town sniper 1
10-01-24, 08:42 PM
والله ياجماعة انا اللي حظي احسن من الكل
لاني اتعرفت علي اجمل شخصيات في المنتدي
كبيرنا كلنا وعمدة الصيادين استاذ جلال اكثر شخص خدوم بيعرض مساعداته علي من يعرفه ومن لا يعرفه
ويقتطع من وقته لمساعدة الناس كبيرا وصغيرا والكل -لكرم اخلاقه بيلجأ ليه- عشان كدة انا بقول عليه عمدة الصيادين وهو صياد علي درجة عالية من الخبرة والحنكة والمهارة وموسوعة في انواع الطيور وجود اي صياد بجانبه يعني تعلم سريع ومعرفة اكيدة

اما كاريزما فهو السفاح بلا منازع وله مواقع مشهودة مع اعدائه من الغربان(اخرها موقعة ابوسلطان) والعنز
وهو شخص في غاية الذوق والاخلاق العالية وهومتعاون جدا في رحلة الصيد لدرجة لايمكن تخيلها

اما احمد الطائي (نسبة لحاتم الطائي رمز الكرم) فهو نموذج للمصري الكريم الجدع الذي يكرم ضيفه بشكل لايمكن ان تصدق وجوده في هذا الزمن دخلنا بيته بيت كرم الكل كان سعيد بوجودنا ومقابلة فوق الخيال فعلا افضل يوم انا قضينه في ابو سلطان علي الرغم من اني بروحها من اكتر من ست سنين
ملحوظة :هو مش اسمه احمد الطائي انا اللي سميته كده هو واخوه محمد الطائى ههههه

town sniper 1
10-01-24, 08:52 PM
وادي صور الطلعة بتاعت ابوسلطان
بس للاسف احنا من جمال اليوم نسينا التصوير خالص
ومصورناش الصيد

محمد سليمان
10-01-24, 09:49 PM
ما شاء الله لا قوه الا بالله
اقول ايه بس الاتنين ما شاء الله عليهم ادب و ذوق و اخلاق و خبرة و مُعلمين بجد
و على رأى استاذ محمد انت يا كاريزما شيخ الصيادين الشباب و استاذ اسامه له كلمه واحده انت انسان بجد :)
و يعجز لسانى عن شكركم فعلاً من اول مكالمه ليك يا كاريزما و بعد ما عرفتنى على استاذ جلال ربنا يكرمه و استاذ اسامه و الشيخ مجدى و كل الناس الحلوين دول :)

town sniper 1
10-01-24, 10:36 PM
ما شاء الله لا قوه الا بالله
اقول ايه بس الاتنين ما شاء الله عليهم ادب و ذوق و اخلاق و خبرة و مُعلمين بجد
و على رأى استاذ محمد انت يا كاريزما شيخ الصيادين الشباب و استاذ اسامه له كلمه واحده انت انسان بجد :)
و يعجز لسانى عن شكركم فعلاً من اول مكالمه ليك يا كاريزما و بعد ما عرفتنى على استاذ جلال ربنا يكرمه و استاذ اسامه و الشيخ مجدى و كل الناس الحلوين دول :)

الله يخليك يامحمد هذا بعض ما عندكم

egypt sniper
10-01-25, 12:22 AM
والله ياجماعة انا اللي حظي احسن من الكل
لاني اتعرفت علي اجمل شخصيات في المنتدي
كبيرنا كلنا وعمدة الصيادين استاذ جلال اكثر شخص خدوم بيعرض مساعداته علي من يعرفه ومن لا يعرفه
ويقتطع من وقته لمساعدة الناس كبيرا وصغيرا والكل -لكرم اخلاقه بيلجأ ليه- عشان كدة انا بقول عليه عمدة الصيادين وهو صياد علي درجة عالية من الخبرة والحنكة والمهارة وموسوعة في انواع الطيور وجود اي صياد بجانبه يعني تعلم سريع ومعرفة اكيدة

اما كاريزما فهو السفاح بلا منازع وله مواقع مشهودة مع اعدائه من الغربان(اخرها موقعة ابوسلطان) والعنز
وهو شخص في غاية الذوق والاخلاق العالية وهومتعاون جدا في رحلة الصيد لدرجة لايمكن تخيلها

اما احمد الطائي (نسبة لحاتم الطائي رمز الكرم) فهو نموذج للمصري الكريم الجدع الذي يكرم ضيفه بشكل لايمكن ان تصدق وجوده في هذا الزمن دخلنا بيته بيت كرم الكل كان سعيد بوجودنا ومقابلة فوق الخيال فعلا افضل يوم انا قضينه في ابو سلطان علي الرغم من اني بروحها من اكتر من ست سنين
ملحوظة :هو مش اسمه احمد الطائي انا اللي سميته كده هو واخوه محمد الطائى ههههه

اشكرك يا استاذ اسامه على الكلام الجميل ده بس من زوق حضرتك

وان شاء الله نتقابل فى اقرب فرصه لأن اليوم عدى بسرعه قوى

حسام
10-01-25, 01:04 AM
الصور حلوة وجميلة بس انا زعلت على الطير اللى لونه لبنى وعلى الببغاء

noricawy isa
10-01-25, 04:46 AM
الله ينور يامعلم والي الاماااااااااااااام

galal khalifa
10-01-25, 11:03 AM
صباح الردود الحلوة من كل الحبايب بس انا كنت عايز اكتب موضوع خاص وطويل عن الاخوة احمد ومحمد فكري الكبار في كل شئ بصراحة الناس دية ممكن تكتب فيها كل حاجة جميلة وحلوة كرم الضيافة مش ممكن تلاقي النوع دة حاليا اخلاق وحب للناس شئ رهيب خفة دم من احمد فكري ولا عادل امام في زمانة تعليقات رهيبة اما محمد اخوة فالراجل ضايفنا في بيتة ونعم الترحاب والضيافة والكرم بصراحة ناس من بيت اصل وعراقة واحترام ولا والدهم اية من ايات الله في الارض تبص في وجهة تحس براحة غير عادية انا سعيد بالرحلة دية قوي لانها خاتني ااقرب من ناس كتيرة زي اسامة فتحي واخويا الصغير محمد كارزما واشهد الله علي انني تشرفت فعلا بمعرفتهم الرائعة

town sniper 1
10-01-25, 11:53 AM
صباح الردود الحلوة من كل الحبايب بس انا كنت عايز اكتب موضوع خاص وطويل عن الاخوة احمد ومحمد فكري الكبار في كل شئ بصراحة الناس دية ممكن تكتب فيها كل حاجة جميلة وحلوة كرم الضيافة مش ممكن تلاقي النوع دة حاليا اخلاق وحب للناس شئ رهيب خفة دم من احمد فكري ولا عادل امام في زمانة تعليقات رهيبة اما محمد اخوة فالراجل ضايفنا في بيتة ونعم الترحاب والضيافة والكرم بصراحة ناس من بيت اصل وعراقة واحترام ولا والدهم اية من ايات الله في الارض تبص في وجهة تحس براحة غير عادية انا سعيد بالرحلة دية قوي لانها خاتني ااقرب من ناس كتيرة زي اسامة فتحي واخويا الصغير محمد كارزما واشهد الله علي انني تشرفت فعلا بمعرفتهم الرائعة
الشرف لينا احنا والله يا استاذ جلال وفعلا والله انت اخ كبير لكل اعضاء المنتدي وليل انا بالذات وانت عارف

mlmk66
10-01-25, 12:27 PM
واضح تماما انها رحلة جميلة جدا يارب تفتكروني المرة الجاية

egypt sniper
10-01-25, 04:33 PM

ربنا يخليك لينا يا استاذ جلال
ده بس من زوق حضرتك
انا اللى كان لى الشرف انكم تشرفونى فى بيتى
وان شاء الله انا منتظركم فى القريب العاجل

ابو عبدالله
10-01-25, 06:43 PM
صور جميله بس ياليت ما نصطاد الا ما رايح يتاكل لانه لا يجوز شرعا ان نصطاده ونرميه

body77
10-01-26, 01:46 PM
الاخ كاريزما
بسم الله ما شاء الله
ربنا يزيد ولتمنى ان تكونوا سبتم حاجه للصيدين المبتدئين اللى زى واتمنى ان تقبلونى صديق ولو فى طلعه تانيه ياريت تبلغونى علشان نتعلم من الاساتذه الكبار