مشاهدة النسخة كاملة : محلات الجيزة

ramadan
11-08-22, 01:51 PM
من فضلكم انا عايز اعرف المحلات اللى فى الجيزة وعنوانها بالظبط وكمان الافضل فيهم وشكرا:)

tarekvb
11-08-22, 02:31 PM
اعتقد فيه محل اسمه البارودى

ziko
11-08-22, 02:39 PM
محل البارودى عنده كل حاجه بس غالى شويه وفى قبليه بشويه محل الاهلية وفى امام مستشفى الرمد محل معملتهم كويسه

ramadan
11-08-22, 03:13 PM
ايوة كدة انا عايز اعرف عن المحلات الكويس والعنوان بتاعها وشكرا ليكم

shadymageed
11-08-22, 03:25 PM
مفيش ولا محل فى الجيزه بتاع اسلحه رخيص ولا كويس كان زمان ورشة الجيزه للاسلحه والزخائر ودى قفلت انسى الجيزه انزل وسط البلد اركب المتروا وانزل محطه العتبه واخرج عند النترال قدام السنترال فى محل بتاع الخواجه عازر ده كويس جدا بس فى ناس جوه مش اد كده بس ده احسن الناس

smsmn8888
11-08-22, 03:36 PM
بس الان في 3 محلاتت سلاح هم
محل بعد الكوبرى علي اليمين هو محل واحد لان التاني قفل دا اسعارة مش وحشة معقول
وامشي شوية اكنك طالع علي شارع المحطة يعني خليك عهلي اليسار هنلاقي محل تاني اسعارة موتتتتتتتت وبعد ذلك في البارودة جنب المحكمة علي اليمين دا اسعار خيالية

ramadan
11-08-22, 05:18 PM
مشكور على كل الاخوة الافاضل اللى ردو عليا وحاجة اخيرة انا عايز اجيب الفيرات ماجنوم وعايز منكم وانا عارف انى طولت عليكم اعرف اسعارة وهل هو مسدس وبصراحة كويس ولا لا واية اهم اعطالة وشكرا

Mohamed Mahmoud
11-08-23, 05:40 PM
مشكور على كل الاخوة الافاضل اللى ردو عليا وحاجة اخيرة انا عايز اجيب الفيرات ماجنوم وعايز منكم وانا عارف انى طولت عليكم اعرف اسعارة وهل هو مسدس وبصراحة كويس ولا لا واية اهم اعطالة وشكرا

يا باشا عندك مواضيع كتيرة جدا عن الموضوع دة خش اقرا و اتفرج

GEN- I A Z
11-09-22, 01:49 AM
عمرى ما رحت و لقيت محل فيهم فاتح

amin hegazy
11-12-15, 11:56 PM
1- الباردوى بجوار محكمه الجيزة (اغلى اسعار هتسمع عنها في حياتك)
2_ شركة الجمهورية _ سمير عازر بعد البارودى بشويه الجهه المقابلة ليه ( اسعاره متوسط وان كانت غاليه نسبيا) المعملة تييييت
3ـ السجلابي امام مستشفى الرمد لسه فاتح جديد(معامله ممتازة شباب محترم صاحب المحل راجل قمه في الاخلاق بصراحه واسعارهم كويسه ارخص واحد في التلاته دول)

i_mate02007
11-12-25, 02:49 PM
السلام عليكم جميعا معلش انا عندي سؤال كدة بالنسبه للمحلات بردو انا عايز محل اقدر اشتري منه طلق او اي حاجه للمسدس بس بالفيزا انا محتاج طلق ضروري اليومين دول الفلوس مقصرة معايا شويه لو حد يقدر يفدني يبقى جزاه الله كل خير

Mohamed Mahmoud
11-12-25, 03:23 PM
السلام عليكم جميعا معلش انا عندي سؤال كدة بالنسبه للمحلات بردو انا عايز محل اقدر اشتري منه طلق او اي حاجه للمسدس بس بالفيزا انا محتاج طلق ضروري اليومين دول الفلوس مقصرة معايا شويه لو حد يقدر يفدني يبقى جزاه الله كل خير

اعتقد ان فتح الله شارع رمسيس هيبقى موجود عندة شراء بالفيزا

i_mate02007
11-12-25, 10:17 PM
اعتقد ان فتح الله شارع رمسيس هيبقى موجود عندة شراء بالفيزا

شكرا يا استاذ محمد على الرد السريع بس ممكن العنوان عشان مش عارفه و الاسعار نظامها ايه الطلقه بكام و كدة و هل ينفع اشتري عدد طلقات معين مش علبه علي بعض يعني و انا اسف لو كنت بطول عليك

محمد المهدى
11-12-28, 05:49 PM
السجلابي امام مستشفى الرمد ممتاز فى المعاملة اسعارهم معقولة

Mohamed Fathallah
12-01-01, 09:24 AM
فتح الله
الدقي 45 ش قمبيز امام باب 10 نادي الصيد.

عبد.الرحمن
12-01-06, 08:27 AM
بصراحة انا لسة نازل محلات الجيزة امبارح والاسعار ياااااااااحلاوة الزيادة في ثمن البندقية عن السعر اللي بسمعه في المنتدى مش اقل من 200-300 جنيه يعني نصب اصلي وبرباطه

الكرال 2 الفيبر 1400 جنيه مع انها ب 1250 تقريبا

رمسيس 1 ب 850 وتقريبا مش جديدة ........ وهكذا

chernobyl
12-01-29, 11:12 PM
2_ شركة الجمهورية _ سمير عازر بعد البارودى بشويه الجهه المقابلة ليه ( اسعاره متوسط وان كانت غاليه نسبيا) المعملة تييييت
3ـ السجلابي امام مستشفى الرمد لسه فاتح جديد(معامله ممتازة شباب محترم صاحب المحل راجل قمه في الاخلاق بصراحه واسعارهم كويسه ارخص واحد في التلاته دول)

السجلابى حسبى الله ونعم الوكيل دنا مشوفتش اشخاص كدة كلهم كلام وخلاص واسعارو زفففففففففت

chernobyl
12-01-29, 11:12 PM
انا لحد دلوقتى مشوفتش محل كوبس

Night-Hunter
12-03-02, 07:55 PM

كلمة حق ...السجلابي معاملة كويسة و كلام زي الفل ...بس الاسعار متوسطة ..و الاهلية في الاوبرا اسعار متوسطة ...بس طبعا مش زي فتح الله اسؤ معاملة و اغلي سعر... احسن حاجة تجار المنتدي و خاصة م/محمد ابوسيف ..و هشام سمير و المدمر عروضهم كويسة و كلهم معاملتهم محترمة و بضاعتهم سليمة و زي الفل و بينزلوا عروض ممتازة

samymohamed
12-04-07, 12:59 AM
محل اسلحة الجيزه مفتاح ....بعد كوبري عباس عند منزل كوبري الجيزه أسعاره معقوله

overseas82
12-04-08, 02:09 AM
محل السجلابي في الجيزة معاملة كويسة جدا و البضاعة كتير و كويسة بس الاسعار معقولة بالنسبة لباقي المحلات

He$ham
12-04-26, 04:01 PM
السجلابي امام مستشفى الرمد