مشاهدة النسخة كاملة : طلعه صيد خفيفه مع الامبراطور

walther
09-12-31, 08:08 AM
بسم الله الرحمن الرحيم
كانت سهره من امتع السهرات مع الامبراطور محمد انور والشيخ مجدي والعديد من اصدقاء الامبراطور القدامه اللي همه زي العسل وعشريين جدا تقعد معاهم تحس انهم يعرفوا من 30 سنه وفجاءه لاقيت الامبراطور محمد انور بيقولي ياله نطلع نصطاد مع بعض روحنا بعربيته كده تمشيه نظبط البنادق ونمشي الايادي لمده ساعتين..... وبجد كانوا امتع ساعتين تعليميتين .... وياجماعه محمد ده صياد ماكر ماتشفوش بيعمل ايه مع الطيره مدرسه ولاهي ياامبراطور

المهم سخنت انا وفضيت نفسي وده بعدها بيومين وكان يوم سفر الامبراطور طلعت وكان الجو حلو فيه علي عكس يوم ما طلعت مع محمد بك انور كان فيه هواء جامد المهم دي بقي كانت حصيله الصيد وكلمت محمد وكان علي سلم الطائره وبلغته التقرير واهوا ببلغكم ههههههههههه

walther
09-12-31, 08:26 AM
ايه الكلام يامحمد بك انفع علي فكره الضربتين اللي ضربناهم مع بعض اللي كنت بمجرد اني اسمع صوت بندقيتك اضرب انا علي الهدف اللي انا واخده كانوا جمال ...... وعلي فكره لي الشرف ان ضربه اليمامه الاخيره انته قولت عليها اللهههههههه
ملحوظه المحصله النهائيه كانت 19 فرد وقبل ساعه كانوا 13 بس برده اللي علمتهولي اني ميأسش ابدا

محمد سليمان
09-12-31, 10:15 AM
ما شاء الله عليكم خبره و ذوق و شياكه
ربنا يبارك و يوسع رزقكم و يديم المحبه :)

galal khalifa
09-12-31, 10:22 AM
ماشاء الله عايزين اكتر من كدا يا باشا

walther
09-12-31, 01:35 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
الاخ الفاضل محمد سليمان انته اللي ذوق وربنا يديم المحبه بين الكل
وانا اي خدمه لمعاليك ولاي من اعضاء المنتدي اعملها من عيني

Oonyx
09-12-31, 01:36 PM
ربنا يزيد ويبارك. والله ياأستاذ walther أنا كان نفسي احظ بهذا الشرف إني اطلع مع العمالقة.

walther
09-12-31, 01:41 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
معالي جلال بك خليفه
الاكتر ده اكيد عند معاليك وبخبرتك . احنا لسه بنتعلم جنب الناس الصعقاويه القداما وله ايه يامعلم. :) :)
يارب ياجلال بك نعرف نقابل بعض انا نفسي من زمان نتقابل ياريت اي وقت تنزل اسكندريه تكلمني بس وانتي جاي علشان نشوف بعض

walther
09-12-31, 01:44 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
الاخ الفاضل oonyx الشرف اكيد حيبقي لينا اننا نطلع معاك بس دي طلعه مش قد المقام دي كده ساعتين من العربيه بنضرب الي علي السلك من ابيس لحد كفر الدوار ونرجع تاني يعني من 7 الي 9
انشاء الله نتقابل في طلعه يوم كامل

mohamed anwar
09-12-31, 02:17 PM
ايه الحلاوه ديه كلها باشا من يومك والله
علي فكره يا جماعه والتر ضرب ضربه بجد عجبتني للمسافه ودقه الاصابه وانا فعلا قولت الله الله لانها فعلا تتصور فيديو
اما الندره التانيه
هيه اني كونت رافع علي فرد بري ولما ضغط علي الزنات نزلو فردين اتاري والتر كان رافع علي واحد تاني وكان منظر سوقطهم فعلا جميل
اما تعليقي علي صديقي وحبيبي وبدون تحيز
هو ان اسم والتر له شان عظيم في عالم الاسلحه وفيما يبدو انه سيكون له نصيب من هذا الاسم في عالم الصيد..

طلعت بخيت بسكالس
09-12-31, 06:09 PM
أنت جميل والله بصيد أو بدون لأني أعرف جيدا أنك صياد خطير ولن أنسي ماحييت لقائى الممتع معك أنت ومحمد والشيخ مجدي وقعدة كارلوس الجميلة علي البحر في الأسكندرية بلدكم الرائع وفي أنتظارك في القاهرة

walther
10-01-01, 01:13 AM
بسم الله الرحمن الرحيم
واللهي يامعالي طلعت بك انا اللي مش ناسي القاعده الحلوه دي والصياد الخطير ده معاليك لان بعض الاعضاء فتنوا عليك وقالوا انك مخلص يمام وحمام القاهره ونزلت علي ارانب الصحراء شكلك حتحتكرهم وتبعهم لنا في السوق السوداء بس انا اول واحد حيشتري
وبجد يارب نتقابل تاني وعاشر ومليون

walther
10-01-01, 01:17 AM
بسم الله الرحمن الرحيم
حبيبي وصديقي محمد بك انور بجد مش عارف اقولك ايه بس ده كتير اوي عليه وشهاده غاليه بجد اعتز وافتخر بيها ان الامبراطور يقول عني كده ده في حد ذاته انجاز بالنسبه ليه
وربنا يديم المحبه ومستنيك في شهر 4 نطلع طلعه قبل فرحي لانه ان شاء الله حيكون في اخر 4 او اول 6 زي ما انته عارف

charesma
10-01-01, 01:29 AM
ماشاء الله
ايه بس الجمال ده صور اكتر من رائعه وبجد انا مبسوط جدا جدا
لأن انا بدات انى اشوف تفاعل من الاعضاء برفع صور الصيد بتاعتهم وعلى فكره انا اول مره اشوفك يا أ/ walther
وانا شاء الله نشوف بعض قريب وبجد صور حلوه اوى

sam0o87
10-01-01, 02:26 AM
بسم اللى ماشاء اللة
بجد صور جامدة جداااااااااااا واكيد حاجة جميلة ان الواحد يطلع مع الامبراطور
وانشاء اللة يكون لينا حظ ونتعلم على ايديكوا
تسلم ايدك يا باشا وربنا يزيد ويبارك

wael_496
10-01-01, 04:15 AM
هي البندقية ده نوعها آه ؟؟؟؟

walther
10-01-01, 10:08 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
الاخ الغالي نوع البندقيه دي bsa gold star من الهدايا اللي الامبراطور عرفني بيها

walther
10-01-01, 10:19 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
الاخ الغالي كاريزما سفاح القطر المصري ده من ذوقك واخلاقك العاليه وربنا يديم المحبه وان شاء الله نتقابل واي وقت تنزل اسكندريه كلمني ونتقابل عند الشيخ مجدي او في اي حته