مشاهدة النسخة كاملة : سؤال الى اهل الخبرة

mada6680
09-11-13, 02:52 PM
عايز اشترى بندقية ديانا جديدة وشفت ديانا 56 هل هية نزلت مصر وسعرها كام؟ ومين افضل واحد اشترى من عنده وحاجته موثوق فيها وبتبقى نمره واحد واسعاره كويسةانا بس اهم شئ عندى جودة البندقية وايه رايكو فى الbsaهيا احسن ولا الديانا محدش بيتكلم عنها هنا خالص ليه؟

طلعت بخيت بسكالس
09-11-14, 11:58 AM
الديانا 56 لسه منزلتش مصر ومع قرار منع الأستيراد شكلها كده عمرها ماهتنزل من خلال التجار .
البندقية دي لسة منزلتش في أغلب الدول العربية وأيضا الكثير من دول أوربا.
وبعدين هو أنت يا أخ مادة لسه لحد دلوقت ماشترتش بندقية ؟ دا أنت من زمان قوى عمال تسأل وتجمع معلومات عموما ربنا يوفقك ولو محتاج أي مساعدة لا تتردد وأنا تحت أمرك وكذلك أعتقد الكثير من الأعضاء

salahfareed
09-11-14, 11:27 PM
انا ماشوفت الديانا 56 فى مصر بس ان كنت عايز تعرف احسن محل تتعامل معاة اقولك محمد فتح الله فى ش رمسيس وكمان محلات اولاد عازر فى الاوبرا والعتبه كلهم كويسين ومحترمين سواء ميشيل او توفيق او نسيم وعندهم احدث الموديلات المسموح بدخولها مصر وطبعا فى محلات تانيه كتير بس دول لو دخلت عندهم لازم تخرج ومعاك اللى انت عايزة

mada6680
09-11-17, 03:38 PM
يا باش مهندس انا جبت واحدة صينى وبازت خالص وبعتها وبعدين بصراحة غلو تمن البندقية بيخلينى كل شوية ااجل القرار ده لكن البندقية دى داخلة دماغى اوى وحاسس انها قيمة جدا بس عايز اسال سؤال معلش هوا محمد فتح الله الى فى عبد الخالق ثروت هو هواه الى فى رمسيس اصلى مش من القاهرة ومعرفش فيها حاجة

طلعت بخيت بسكالس
09-11-17, 05:32 PM
طيب وأيه أخبار ال54 ؟؟