مشاهدة النسخة كاملة : لمن يهتم بالتقيم .. من فضلك .. قيمني بالسالب

الأفوكاتو
11-06-29, 11:56 PM
لكل من يسأل عن التقييم .. لكل عضو فقد بعض نقاط تقييمه .. لكل من يهمه موضوع التقييم
من فضلك .. قيمني بالسالب .. نعم .. قيمني بالسالب ولنري معا جميعا ماذا سوف يحدث !
لن يحدث شئ مطلقا .. ولن تنتهي عضويتي من المنتدي .. ولن يقلل ذلك من حب الأعضاء لي .. ولن يؤثر ذلك علي لقبي (أيا كان) سواء طاقم إدارة أو صياد قديم أو متفاعل أو متقدم أو نشيط أو جديد .. فلتجرب معي هذه التجربة .. وأنا مستعد للتضحية والتنازل عن هذه النقاط التي ليس لها قيمة من وجهة نظري الشخصية .. فهي لا تنقص ولا تزيد العضو في شئ .
ولكي تتأكدوا .. عليكم أن تقيموني جميعا بالسالب ليصبح معدل تقييمي (صــــــفر) ولن يؤثر ذلك علي أي شئ بالنسبة لعضويتي في المنتدي .
أما بخصوص هذه التعديلات .. فقد قام صاحب الموقع بعمل بعض التعديلات علي المنتدي .. مثل ضبط نسبة التقييم (كمعدل أو نسبة) بأن تم تصغير المجمل علي أساس نسبة معينة .
وأيضا .. فقد تم إضافة قسم باللغة الإنجليزية للمنتدي .. وقسم لصيد الأسماك باللغة الإنجليزية أيضا .. وتم تعيين مشرف له .. كما تم وضع تعديلات في (سياسة الخصوصية وشروط الاستخدام) للمنتدي ..
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع

pooforever_2010
11-06-29, 11:58 PM
الله ينور يا افو كاتو
مش ممكن تريحونا وتلغوا التقييم
ده احسن

الأفوكاتو
11-06-30, 12:43 AM
الله ينور يا افو كاتو
مش ممكن تريحونا وتلغوا التقييم
ده احسن

طب انت ليه مش بتتفاعل مع الموضوع وتقيمني بالسالب .. انا اللي طالب كدة .. ومش هازعل يا جماعة .. بس عايز اشوف ايه اللي هيحصل وأثبت لكل الأعضاء أنه ليس له فائدة
أرجو التفاعل مع الموضوع

Tarabeishy
11-06-30, 12:46 AM
Wa7ed Saleb

pooforever_2010
11-06-30, 12:46 AM
يا باشا والنبى ريحونا بقى من وجع الدماغ ده
انا اتكلمت بطريقه وحشه مع ناس محترمه غصب عنى بسبب الموضوع ده
يا ريت تلغوه ده مطلب من كذا حد
اعمل تصويت حتى يا افو
وشكرا

YOSSEF EL MASRY
11-06-30, 12:49 AM
لكل من يسأل عن التقييم .. لكل عضو فقد بعض نقاط تقييمه .. لكل من يهمه موضوع التقييم
من فضلك .. قيمني بالسالب .. نعم .. قيمني بالسالب ولنري معا جميعا ماذا سوف يحدث !
لن يحدث شئ مطلقا .. ولن تنتهي عضويتي من المنتدي .. ولن يقلل ذلك من حب الأعضاء لي .. ولن يؤثر ذلك علي لقبي (أيا كان) سواء طاقم إدارة أو صياد قديم أو متفاعل أو متقدم أو نشيط أو جديد .. فلتجرب معي هذه التجربة .. وأنا مستعد للتضحية والتنازل عن هذه النقاط التي ليس لها قيمة من وجهة نظري الشخصية .. فهي لا تنقص ولا تزيد العضو في شئ .
ولكي تتأكدوا .. عليكم أن تقيموني جميعا بالسالب ليصبح معدل تقييمي (صــــــفر) ولن يؤثر ذلك علي أي شئ بالنسبة لعضويتي في المنتدي .
أما بخصوص هذه التعديلات .. فقد قام صاحب الموقع بعمل بعض التعديلات علي المنتدي .. مثل ضبط نسبة التقييم (كمعدل أو نسبة) بأن تم تصغير المجمل علي أساس نسبة معينة .
وأيضا .. فقد تم إضافة قسم باللغة الإنجليزية للمنتدي .. وقسم لصيد الأسماك باللغة الإنجليزية أيضا .. وتم تعيين مشرف له .. كما تم وضع تعديلات في (سياسة الخصوصية وشروط الاستخدام) للمنتدي ..
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع

تعليق بسيط علي كلام حضرتك مايتم التضحية او التنازل عنة شئ ذو قيمة ولة تقدير والا يضحي بة

dr_mohasan
11-06-30, 12:49 AM
طب انت ليه مش بتتفاعل مع الموضوع وتقيمني بالسالب .. انا اللي طالب كدة .. ومش هازعل يا جماعة .. بس عايز اشوف ايه اللي هيحصل وأثبت لكل الأعضاء أنه ليس له فائدة
أرجو التفاعل مع الموضوع
يا باشا احنا متأكدين من عدم جدواه

وعارفين انك شخص محترم بجد

ولكن المشكله ان فيه ناس (للأسف انهم من الادارة) , عملوا الموضوع لعبة وفرحانين بيها
فيه اللى بيطلب من أصدقائه انهم يقيموه وهو يقيمهم (شيلنى وأشيلك) وفيه اللى عامل كذا عضوية بأسماء مختلفة علشان يقيم نفسه ( هههههههههههه )

وانت طبعا عارف انا بتكلم عن مين

hisham
11-06-30, 12:51 AM
هي اية الفائدة من نقاط المستوى دي ؟؟؟

dr_mohasan
11-06-30, 12:52 AM
هي اية الفائدة من نقاط المستوى دي ؟؟؟
ولا حاجة

وللأسف أعضاء الإدارة هما اللى فتحوا الموضوع ده بالتلاعب فيها لأنفسهم

hisham
11-06-30, 12:53 AM
ولا حاجة

يعني ملهاش فايدة يبقى يشلوها احسن انا مستوايا 1 :d

pooforever_2010
11-06-30, 12:55 AM
مدام كلنا شايفين ان الموضوع ده فيه ناس بتستغله فالهزار انا شايف نعمل تصويت
اللى مش عاوز التقييم يصوت
ويذود رقم
انا الاول
+1 (الغاء التقييم)

hisham
11-06-30, 12:56 AM
+2 الغاء التقييم

الأفوكاتو
11-06-30, 12:57 AM

ولكن المشكله ان فيه ناس (للأسف انهم من الادارة) , عملوا الموضوع لعبة وفرحانين بيها
فيه اللى بيطلب من أصدقائه انهم يقيموه وهو يقيمهم (شيلنى وأشيلك) وفيه اللى عامل كذا عضوية بأسماء مختلفة علشان يقيم نفسه ( هههههههههههه )

عارف طبعا .. وممكن ان احنا لا نلتفت لمثل هذا الأمر .. واللي يعلي يعلي واللي ينزل ينزل .. طالما عارفين إنها في الأخر مش هتفيد ولا هتضر .. وانا أول واحد بطلب من الناس كلها تقيمني بجد بالسالب .. انا عايز ابقي صفر .. علشان اثبت إنها مش هتفرق
خالص تحياتي يا دكتور محمد

pooforever_2010
11-06-30, 12:58 AM
شكرا للتصويت والتعديل
يا ريت لو الموضوع كبر
الاستجابه من الادارة

الأفوكاتو
11-06-30, 12:58 AM
تعليق بسيط علي كلام حضرتك مايتم التضحية او التنازل عنة شئ ذو قيمة ولة تقدير والا يضحي بة

طيب متأسف .. هو خطأ لغوي مش أكتر ومش مقصود طبعا .. طيب ينفع أقول مستغني عنه .. أو مش عاوزه ..

الأفوكاتو
11-06-30, 01:01 AM
ولا حاجة

مش كلهم يا دكتور وماينفعش نجمعهم من فضلك .. وبردو فيه أعضاء عاديين بيعملوا كدة .. ونعرفهم واحد واحد وبالاسم .. ونعرف الحسابات المزيفة اللي معمولة في الأساس علشان يدخل يقيم بيها نفسه .
كله معروف وباين من الاي بي ومن الملف الشخصي وحاجات تانية كتير !
بس للأسف هو ممكن يكون مفيد في الدلالة علي العضو .. ولكنه هنا يتم استخدامه استخدام خاطئ

dr_mohasan
11-06-30, 01:05 AM
عارف طبعا .. وممكن ان احنا لا نلتفت لمثل هذا الأمر .. واللي يعلي يعلي واللي ينزل ينزل .. طالما عارفين إنها في الأخر مش هتفيد ولا هتضر .. وانا أول واحد بطلب من الناس كلها تقيمني بجد بالسالب .. انا عايز ابقي صفر .. علشان اثبت إنها مش هتفرق
خالص تحياتي يا دكتور محمد
المشكلة يا سيدى أنه
زى ما أعضاء الادارة فيهم ناس مهتمين بالتقييم علشان يزودوه , فيه أعضاء برضه إهتموا بيه واقتنعوا انه شىء مهم

ومش ممكن تقدر تقنعهم دلوقتى بعكس كدة لأنهم إقتدوا بأعضاء الإدارة فى الاهتمام به , ولن يتغير رأيهم الا اذا تغير رأى أعضاء الإدارة فى الاهتمام به

(ببساطة مش ممكن تتقنع حد ان التقييم مش مهم , وهو شايف (بعض) اعضاء الادارة مهتمين بيه اهتمام كبير وتقييمهم عمال يزيد كل يوم بدون مبرر)

مليون تحية يا أستاذ افوكاتو

dr_mohasan
11-06-30, 01:06 AM
مش كلهم يا دكتور وماينفعش نجمعهم من فضلك .. وبردو فيه أعضاء عاديين بيعملوا كدة .. ونعرفهم واحد واحد وبالاسم .. ونعرف الحسابات المزيفة اللي معمولة في الأساس علشان يدخل يقيم بيها نفسه .
كله معروف وباين من الاي بي ومن الملف الشخصي وحاجات تانية كتير !
بس للأسف هو ممكن يكون مفيد في الدلالة علي العضو .. ولكنه هنا يتم استخدامه استخدام خاطئ
عندك حق
هم ... بعض ... أعضاء الادارة

الأفوكاتو
11-06-30, 01:10 AM
المشكلة يا سيدى أنه
زى ما أعضاء الادارة فيهم ناس مهتمين بالتقييم علشان يزودوه , فيه أعضاء برضه إهتموا بيه واقتنعوا انه شىء مهم

ومش ممكن تقدر تقنعهم دلوقتى بعكس كدة لأنهم إقتدوا بأعضاء الإدارة فى الاهتمام به , ولن يتغير رأيهم الا اذا تغير رأى أعضاء الإدارة فى الاهتمام به

(ببساطة مش ممكن تتقنع حد ان التقييم مش مهم , وهو شايف (بعض) اعضاء الادارة مهتمين بيه اهتمام كبير وتقييمهم عمال يزيد كل يوم بدون مبرر)

مليون تحية يا أستاذ افوكاتو

علشان كدة عملت الموضوع ده .. علشان أحاول أثبت إنه مالهوش أي فائدة

dr_mohasan
11-06-30, 01:21 AM
علشان كدة عملت الموضوع ده .. علشان أحاول أثبت إنه مالهوش أي فائدة
طبعا مشكور على جهدك ده

ولكن اقصر طريق لإقناع الأعضاء بعدم فائدة التقييم .. هى وقف التقييم المتزايد لبعض اعضاء الإدارة , واقناعهم بالاستغناء عنه لاقناع الأعضاء بعدم جدواه

بالضبط كما تفعل حضرتك الآن

YOSSEF EL MASRY
11-06-30, 01:32 AM
يعني الناس اللي بتتكلم عن كثيرة عمل موضوعات في نفس الكلام
ودلوقتي اية اللي حصل اتعمل موضوع جديد بعد كاتبة الموضوع بتاعي بدقائق وفية رد علية والموضوع بتاعي شكرا

عبــ الله ــد @
11-06-30, 01:58 AM
يا رجالة بتتخانقو ليه:confused:;) اللى مش عايز نقطوا يتفضل انا في الخدمة:D:D:D:D هههه

hema777h
11-06-30, 03:31 AM

ههههههه

مين يا دكتووررر قول قول

braveheart
11-06-30, 11:53 AM
طبعا مشكور على جهدك ده

ولكن اقصر طريق لإقناع الأعضاء بعدم فائدة التقييم .. هى وقف التقييم المتزايد لبعض اعضاء الإدارة , واقناعهم بالاستغناء عنه لاقناع الأعضاء بعدم جدواه

بالضبط كما تفعل حضرتك الآن

أنا أول المتنازلين لو أمكن ... تحياتي للجميع.