مشاهدة النسخة كاملة : مبارة الاهلي و الزمالك في معادها!!!!!!

smsmn8888
11-06-29, 12:41 PM
المبارة هتتلعب انشاء اللة والاهلي هيفوز انشاء اللة
تا راي شخصي وليس للادارة دخل فية شكراااااااااا

moneey1975
11-06-29, 12:57 PM
ان شاء الله تعالي الاهلي فوق الجميع

العربى
11-06-29, 01:00 PM

ان شاء الله هيفوز

hosam hamza
11-06-29, 01:02 PM

fidodido
11-06-29, 01:03 PM
اوووووووووووووووووووووووو جمهوره دا حماه اووووو على الحلوه و المره معاه
ياجماعه بالله عليكو تبلغونى ايه الى هايحصل فى الماتش لان انا عندى امتحان بكره تفسير فى سوره محمد و الفتح و مش هقدر اشوف الماتش و شكرا

mahmoudalaa
11-06-29, 01:08 PM
اوووووووووووووووووووووووو جمهوره دا حماه اووووو على الحلوه و المره معاه
ياجماعه بالله عليكو تبلغونى ايه الى هايحصل فى الماتش لان انا عندى امتحان بكره تفسير فى سوره محمد و الفتح و مش هقدر اشوف الماتش و شكرا

ربنا معاك ويارب يوفققك في الامتحان اول ما الماتش يخلص هتلاقي موضوع بتقرير عن ملخص الماتش وفيديوهات للاجوان كمان بس انتا ذاكر وارفع راسنا

علي الحلوة والمرة معاه

mido axis
11-06-29, 01:09 PM
الماتش ان شاء الله للزمالك

hosam hamza
11-06-29, 01:10 PM
انا سامع حد بيتكلم
انتم لسه لكم صوت

mido axis
11-06-29, 01:23 PM
انا زمالكاووى مهما حصل و ان شاء الله الزمالك يكسب

A.Seif
11-06-29, 01:57 PM

نعم
والله ظلموك يا أهلى لما بيقولوا ليك منافس فى مصر....

smsmn8888
11-06-29, 02:41 PM
الاهلويااااااااا فين عايزين نسمع صوتكووووووووووو

mero1x
11-06-29, 02:53 PM
مرت مصر بعصور وفترات وثورات ومصر اتغيرت من مملكة لجمهورية متحدة لجمهورية مصر العربية ورؤساء حكموا واغتيلوا واتخلعو :)
وجالنا فيروسات وامراض من خنازير لبقر لطيور لبكتريا خضار .

وعلى الرغم من كدا الزمالك هوا هوا ( بيخسر ادام الاهلى او بيغضب زى الاطفال وينسحب من المباريات )
:)

تحياتى لأخوانى الزملكوية وبدعى من كل قلبى انة يتعادل النهاردة او يتغلب بفرق بسيط وانشاء الله يصعبوا على لعيبة الاهلى وتعدوا النهاردا بسلام .

dr mohamed kamal
11-06-29, 03:04 PM

تا راي شخصي وليس للادارة دخل فية شكراااااااااا أخى العزيز أولا- هذا منتدى صيد وليس منتدى رياضى , ثانيا- إللى عايز يشجع الاهلى أو الزمالك يتفضل يروح الاستاد ,لكن بلاش تعمل تعصب بين الاعضاء داخل المنتدى و تدخلنا فى مهاترات بين الاعضاء أرجو تكون فهمت الموضوع حيث أنك تتحدث بإسم الادارة وكان يجب عليك أن تنىء بلادارة بعيدا عن هذا الموضوع حتى لو إنك ذكرت إن ده موضوع شخصى وليس للادارة دخل فيه لان ده حق يراد به باطل ,كما أرجو من الاعضاء الكرام عدم التفاعل مع هذا الموضوع الهدام للمنتدى ,شكرا للجميع

dr_mohasan
11-06-29, 03:06 PM
أخى العزيز أولا- هذا منتدى صيد وليس منتدى رياضى , ثانيا- إللى عايز يشجع الاهلى أو الزمالك يتفضل يروح الاستاد ,لكن بلاش تعمل تعصب بين الاعضاء داخل المنتدى و تدخلنا فى مهاترات بين الاعضاء أرجو تكون فهمت الموضوع حيث أنك تتحدث بإسم الادارة وكان يجب عليك أن تنىء بلادارة بعيدا عن هذا الموضوع حتى لو إنك ذكرت إن ده موضوع شخصى وليس للادارة دخل فيه لان ده حق يراد به باطل ,كما أرجو من الاعضاء الكرام عدم التفاعل مع هذا الموضوع الهدام للمنتدى ,شكرا للجميع
أؤيد رأى د.محمد كمال بشدة

مع كامل الاحترام لصاحب الموضوع أستاذ سمسم , ولكن الوقت والمكان والظروف غير مناسبة تماماً

يجب عدم نقل التعصب إلى هنا أيضا , دائما الموضوع يبدأ بهزار ثم تزيد المشاحنات والمهاترات وينقلب الى ما لا تحمد عقباه

ولذلك يجب غلق الباب من البداية

كلمة أخيرة , هل تشغلنا مباراة كرة لن نكسب من ورائها أى شىء عن الأحوال والظروف الدقيقة التى تمر بها بلدنا مصر وخاصة بعد أحداث الأمس ؟؟؟؟؟ !!!!!

boody
11-06-29, 03:10 PM
انا بؤيد راى حضرتكم برده بس ان شاء الله الاهلى حيكسب ههههه

MaddY
11-06-29, 03:13 PM

ايه يا استاذ سمسم .. هو كل حاجة تكتبها تكتب ده رأى شخصى و ليس للإدارة دخل فيه .. :d

انت علقت ولا ايه :p

و ان شاء الله الاهلى يكسب

MaddY
11-06-29, 03:18 PM
أخى العزيز أولا- هذا منتدى صيد وليس منتدى رياضى , ثانيا- إللى عايز يشجع الاهلى أو الزمالك يتفضل يروح الاستاد ,لكن بلاش تعمل تعصب بين الاعضاء داخل المنتدى و تدخلنا فى مهاترات بين الاعضاء أرجو تكون فهمت الموضوع حيث أنك تتحدث بإسم الادارة وكان يجب عليك أن تنىء بلادارة بعيدا عن هذا الموضوع حتى لو إنك ذكرت إن ده موضوع شخصى وليس للادارة دخل فيه لان ده حق يراد به باطل ,كما أرجو من الاعضاء الكرام عدم التفاعل مع هذا الموضوع الهدام للمنتدى ,شكرا للجميع

مع احترامى الشديد لحضرتك .. بس المنتدى هو صحيح للصيد بس احنا دلوقتى فى القسم العام يعنى نخرج فيه من مود الصيد شوية .. زى مثلاً المنتدى التعليمى مش بيبقى كله تعليمى لازم يبقى فيه قسم عام او قسم ترفيهى للتغيير شوية .. و لولا هذا التغير كان يبقى فيه ملل مهما كان مدى حبك للرياضة .. وده مجرد رأيه الشخصى بيشجع فيه الفريق و الاستاذ سمسم من الإدارة لكنه إنسان عادى زينا يعنى ليه رأى شخصى و بيحب الرياضة و يشجعها بردوا ...

وارجو ان تكون قد اتضحت وجهة نظرى ليك .. و انا مش قصدى انت غلط ولا حاجة لا سمح الله .. لكن حبيت اوضح وجهة نظرى .. و شكراً

الأفوكاتو
11-06-29, 03:23 PM
مع احترامى الشديد لحضرتك .. بس المنتدى هو صحيح للصيد بس احنا دلوقتى فى القسم العام يعنى نخرج فيه من مود الصيد شوية .. زى مثلاً المنتدى التعليمى مش بيبقى كله تعليمى لازم يبقى فيه قسم عام او قسم ترفيهى للتغيير شوية .. و لولا هذا التغير كان يبقى فيه ملل مهما كان مدى حبك للرياضة .. وده مجرد رأيه الشخصى بيشجع فيه الفريق و الاستاذ سمسم من الإدارة لكنه إنسان عادى زينا يعنى ليه رأى شخصى و بيحب الرياضة و يشجعها بردوا ...

وارجو ان تكون قد اتضحت وجهة نظرى ليك .. و انا مش قصدى انت غلط ولا حاجة لا سمح الله .. لكن حبيت اوضح وجهة نظرى .. و شكراً

والله وجهة نظر صحيحة تماما وتحترم .. ولكــــــــــــــــن .. الفكرة إن فيه مواضيع بتكون ذات طابع خاص (حساسة) زي مثلا مباريات القمة والانتخابات الرئاسية واختيار المرشحين .. فهي بطبيعة الحال تؤدي إلي اختلاف وجهات النظر وأحيانا إلي التعصب والتشدد .. ونحن لم نأتي إلي هذه المنتدي كي نختلف ولكن جئنا كي نتفق ولو علي شئ واحد .. فلا داعي لمثل هذه المواضيع التي قد تكون بها بعض الجمل الاستفزازية التي تؤدي إلي التفرق وليس الاتحاد .. مجرد وجهة نظر
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــع

dr_mohasan
11-06-29, 03:23 PM

أخى الحبيب أحمد

المشكلة كما اراها تتلخص فى نقطتين:

أولاً: هذا الموضوع يفتح باب للجدل والمشاحنات وربما المشاكل التى نحن فى غنى عنها

ثانياً: من غير المعقول أن نلهث وراء الأهلى والزمالك فى ظل هذه الظروف التى تمر بها البلد , أنت ماتعرفش ايه اللى حصل امبارح ومازال بيحصل حتى الآن ؟
ماتعرفش فيه كام قتيل ومصاب فى احداث الأمس؟
تعرف مين ورا الأحداث دى , وايه الغرض منها؟

أعتقد لو تعرف مش هايجيلك نفس تفكر فى المباراة ولا الأهلى ولا الزمالك

خالص احترامى وتقديرى استاذ أحمد

MaddY
11-06-29, 03:33 PM
انا مش قصدى اننا نشجع وكدة انا كنت بس ضد ان المنتدى يبقى يعنى علشان للصيد يبقى للصيد بس ميبقاش فيه قسم عام تتناقش فيه مواضيع مختلفة .. ده اللى انا حبيت اوضحه بس

لكن مش قصدى خالص والله اننا يعنى نسيب كل مشاغلنا و نسيب البلد تولع و نقعد نتفرج على الماتش و خلاص

ووجهة نظركم على عينى و على راسى طبعاً و تحترم جداً و أؤيدها

الأفوكاتو
11-06-29, 03:53 PM
انا مش قصدى اننا نشجع وكدة انا كنت بس ضد ان المنتدى يبقى يعنى علشان للصيد يبقى للصيد بس ميبقاش فيه قسم عام تتناقش فيه مواضيع مختلفة .. ده اللى انا حبيت اوضحه بس

لكن مش قصدى خالص والله اننا يعنى نسيب كل مشاغلنا و نسيب البلد تولع و نقعد نتفرج على الماتش و خلاص

ووجهة نظركم على عينى و على راسى طبعاً و تحترم جداً و أؤيدها

محدش قال حاجة .. بس المنتدي فعلا فيه القسم العام ومواضيع للترفيه .. ولكن كل الفكرة إن فيه مواضيع بتكون حساسة وبتؤدي بطبيعتها إلي الاختلاف .. وده اللي احنا عايزين نتلاشاه
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــع

Batman
11-06-29, 04:00 PM
الى خايف يروح :)
عفوا هذا زمن الاهلى

kiko_2015
11-06-29, 06:14 PM
الى خايف يروح :)
عفوا هذا زمن الاهلى

مش هروح و هنغلب الاهلي

عبــ الله ــد @
11-07-14, 06:57 AM