مشاهدة النسخة كاملة : انا اضحك عليا يارجالة ( ارجو الاهتمام )

hema
11-06-28, 11:57 AM
فى موقف حصل هنا فى المنتدى مخلينى حتجنن ومتغاظ اوى علشان حاسس ان فى حد اشتغلنى فى الموضوع ده

الحكاية ان انا من يومين كتبت موضوع بعنوان رسالة الى استاذ هشام سمير

وطلبت فيها انا يتم توفير القطع المضروبة واللى مش مضروبة ونتقابل علشان الناس تعرف ومحدش تانى يخدعها

وكان الرد الاول لهشام سمير كالتالى :

رد: رسالة الى استاذ هشام سمير

--------------------------------------------------------------------------------

اقتراح ممتاز ومنطقى جداً وانا اول الموافقين عليه وعلى اتم استعداد وهو دا فعلاً اللى هيحل الازمه دى
وعلى فكره يا جماعه البضاعه مصدرها مستورد من القاهره مش اسكندريه

-------------------------------------------------------------------------------------------------
المستورد اسمه محمد امين الصادق ودا مستورد ادوات كهربئيه مثل الكشفات وخلافه وكان منزل دفعات كتيره جداً من الاليكترك يعنى الكلام مش متغطى ولاحاجه

تمام كده وانا رديت عليه كده :
الاستاذ الفاضل - هشام سمير اوجو انك متفهمش كلامى بشكل غلط لكن انا بصراحة ببحث عن الحقيق علشان ارتاح انا وغيرى

انا مع احترامى مطلبتش اسم المستورد او بيشتغل فى ايه

انا طلبت قطعة او اتنين من المضروب و نتقابل واظن ان فى اعضاء كتير جدا بردو عاوزة تشوف وتقارن
وده علشان اكتر من سبب اولهم ان ممكن المضروب ده يجى عن طريق شخص تانى والناس تشترى وهى مش عارفه

يبقى كده المحور الوحيد هو وجود المضروب ده ونشوفه

غير كده تقبل احترامى كلام حضرتك يكون ليه سبب اخر زى مالناس كانت بتقول

-----------------------------------------------------------------------------------

راح كاتب الرد التانى :

اقتراح ممتاز ومنطقى جداً وانا اول الموافقين عليه وعلى اتم استعداد وهو دا فعلاً اللى هيحل الازمه دى
وعلى فكره يا جماعه البضاعه مصدرها مستورد من القاهره مش اسكندريه
---------------------------------------------------------------------------------------

وبعد كده احد الشرفين اللى عاوز اعرف مين هو اغلق الموضوع ولمصلحة مين

واكنى مفيش حاجه حصلت

ولا احنا شوفنا حاجه ولا سمعنا حاجه

يبقى معايا حق ولا لاء

وانا بقول لالااستاذ هشام : من فضللك احنا مش ناس صغيرة علشان تضحك عليهم بكلمتين وخلاص فين البضاعة اللى حضرتك عملت فيلم كبير من علشانها ( ارحو الرد )

لو حد من الاعضاء شايف انى غلطان او بطول فى الموضع على الفاضى يقولى وانا انسحب

بس انا متغاظ

sahbany
11-06-28, 12:07 PM
الألغاز كترت

smsmn8888
11-06-28, 12:07 PM
ارجو التوضيح من المشرفين وسبب غلق الموضوع
بالاضافة ان وضع اسم المستورد تا خطاا كبير اوى وكان لازم ميكونش علي المنتداء بالذات الا لو هو بيبع هنا في المنتداء يبقي الموضوع مختلف

بسام سعيد
11-06-28, 12:12 PM
الموضوع يمكن حصرة اني الي يقدر يحذف موضوع هو مشرف القسم الي الموضوع مكتوب فية
يبقى نشوف مين مشرفين القسم ونرجع نكلمهم

braveheart
11-06-28, 12:13 PM
السلام عليكم ... و صباح الخير عليكم جميعا ، خير يا أ / hema ... موضوع حضرتك حذف أم أغلق ... و في أي قسم كتبت موضوعك ؟

و شكرا لك.

gamopt80
11-06-28, 12:20 PM
والله يا جماعه حيرتونا والواحد عايز يفهم
ياريت نوصل لحاجه

sultan
11-06-28, 12:20 PM
محدش عرف حااااااااااااجه خاااااااااااالص
ومين الى جاب القلعه عند البحر
ونهر النيل تحت السرير
هوه ده الى بيحصل فى المنتدى محدش عارف حاجه والالغاز بتكتر واحنا من حقنا نعرف الحقيقه يمكن انا تقديرى خنى لما مسكت البلو المضروب ومكنش مضروب ولا حاجه بس الى خلانى ااكد انه مضروب لاقيت ناس كتير الت فى مضروب يبقى انا مش لوحدى رجعت اولت يمكن بقالى كتير ممسكتش البلو علشان كده اختلف عليا رجعت الت لا انا صح والبلو مضروب ومبقتش فاهم حاجه

hema
11-06-28, 12:56 PM
السلام عليكم ... و صباح الخير عليكم جميعا ، خير يا أ / hema ... موضوع حضرتك حذف أم أغلق ... و في أي قسم كتبت موضوعك ؟

و شكرا لك.

اغلاق وليس حذف
دالقسم العام

http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=11308

وده اللينك

abdalla nabel
11-06-28, 01:00 PM
انا مع استاذ هيما وبعدين لصلح مين يغلق الموضوع احنا كدة بينضحك علينا فعلا وارجو احضار قطعة واحدة من المضروب والسليم والرجو الرد شكرا

abdalla nabel
11-06-28, 01:02 PM

و شكرا لك.

القسم العام ودة تحت اشراف حضرتك و unknown و هشام سمير

wknm
11-06-28, 01:11 PM
يا جماعه كفايه بقى الموضوع ده
الموضوع زاد عن حده
الرجاء من الاداره اتخاذ قرار سريع حتى لا يتوسع الخلاف اكثر من كده
تحياتي

braveheart
11-06-28, 01:15 PM
سيدي الفاضل أنا لم أغلق الموضوع .. و أنا هنا أتكلم عن نفسي فقط ... كما أنني لا أعرف من الذي قام بفعل ذلك.
عموما سأتحري عن الأمر و سأرد علي سيادتكم إن شاء الله.

الإدارة.

za2r2lel
11-06-28, 01:46 PM
الرجاااااااااااااااء الادارة تتصرف وتشوف ايه اللى بيحصل بالتحديد

عشان الواحد حاسس ان المنتدى عاوز حملة تطهير جااااااااااااااامده جدا

هشام سمير
11-06-28, 01:59 PM
الاخ صاحب الموضوع انتا عملت موضوعك عباره عن رساله موجه ليا وانا رديت عليك يعنى الموضوع انتهى الغرض منه ووجوده هيثير بلبله كبيره لو عايز شوف القطعه الصينى اللى عندى انا مكانى معروف ولا انتا عايزنى اجيلك بيها لغاية عندك
ثم انتا بتحسبنى ولا ايه
وبعدين الشكاوى ليه قسم مخصص ليه

hema
11-06-28, 02:03 PM
الاخ صاحب الموضوع انتا عملت موضوعك عباره عن رساله موجه ليا وانا رديت عليك يعنى الموضوع انتهى الغرض منه ووجوده هيثير بلبله كبيره لو عايز شوف القطعه الصينى اللى عندى انا مكانى معروف ولا انتا عايزنى اجيلك بيها لغاية عندك
ثم انتا بتحسبنى ولا ايه
وبعدين الشكاوى ليه قسم مخصص ليه

اعتقد ان الغرض من الرسالة لسه محصلش
وبعدين انا مش بحسبك انا عاوز اعرف الحقيقة

ولا اعتبر ده انسحاب من حضرتك بصورة احترافية

وانا مش عاوز اشتكى انا عاوز اشوف المضروب ( ولا حضرتك مش مقدر حجم الموضوع )

hema
11-06-28, 02:04 PM
وافهم من كده ان حضرتك اللى عملت اغلاق للموضوع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

smsmn8888
11-06-28, 02:08 PM
المضوع بكل بساطة هشام حاليا عنده اصلا امتحانات ومش بينزل القاهرة يبقي الموضوع اتاجل بس انشاء اللة
ولا اة يا هشام

هشام سمير
11-06-28, 02:13 PM
يا باشا تعالى شوف اللى انتا عايزه انا عندى قطعه جكال صينى
وعنوانى
البحيره دمنهور ورقم تيلفونى
0117228817
ولاحضرتك عايزنى اجيلك لغاية عندك

هشام سمير
11-06-28, 02:14 PM
المضوع بكل بساطة هشام حاليا عنده اصلا امتحانات ومش بينزل القاهرة يبقي الموضوع اتاجل بس انشاء اللة
ولا اة يا هشام

تمام يا سمسم

smsmn8888
11-06-28, 02:15 PM
كدا الموضوع انتهي ............