مشاهدة النسخة كاملة : فين الاعضاء

galal khalifa
09-11-09, 09:36 AM
فين مشاركات عماد النجار ومحمد السيد ومصطفي هانتر ووليد الشيمي وابو الشوق وابو ادهم
ونوركاوي وجامو و عمر المختار وفانتك و ستاير وعمرو ابو العلا واشرف باهي والشيخ مجدي يا اخونا انتم ناس كلكم خبرة ومعلومات ثرية عايزين الناس تستفيد منكم ما تحرموناش من الثروة دية

smsmn8888
09-11-09, 12:05 PM
بس يا باشا
محمد السيد طالع عينة في هندسة وربنا معا
عماد كلنا نتعيلة علشا احنا هنفرح فية قريب وربنا معا

galal khalifa
09-11-10, 10:11 AM
يا سمسم كلنا مشغولين بس للمنتدي حق علينا حتي ولو نصف ساعة يوميا وبعدين انا جمعت الناس الي انا بحب مشاركتهم وعايزهم ما يبعدوش عن المنتدي وبلاش مشاركات جامدة رد بسيط علي الموضوعات كفاية

حسام عبادي
09-11-10, 11:53 AM
لازم فعلآ التواصل لإن الواحد ماباقاش بيدخل المنتدى علشان المعلومات بس
لكن علشان يطمئن على الناس إللي حبها من غير مايشوفها

galal khalifa
09-11-10, 12:28 PM
هوة دة الي انا اقصدة يا حسام ان احنا نبقا عائلة واحدة ونخاف علي بعض الموضوع مش معلومات وصيد وبس النت ماخلاش حاجة المهم التأخي

msgm
09-11-10, 10:55 PM
أ/ جلال باشا ..

سؤالك عننا فرحني والله ..

و أنشاء الله أحاول قدر الإمكان أني أدي للهواية حقها ..!

بارك الله فيك ..

galal khalifa
09-11-11, 09:57 AM
يا محمد انت من الناس المحببين الي نفسي بس المفروض انك من المشرفين الجامدين يعني مش ممكن تخلع اتصرف والغي الدراسة في الجامعة وبعدين لازم نشوفك يوم الخميس

walther
09-11-18, 03:26 PM
انا تحت امرك يا جلال باشا وتحت امر كل الاخوه الاعضاء بس واللهي عندي ظروف صعبه قوي وكمان انا عرفت ان المنتدي فتح تاني بالصدف وفي وقت متاخر

galal khalifa
09-11-18, 05:09 PM
انت عارف رائي في مشاركاتك باعمرو بك ولو انت مش عزيز علي ما كنتش كتبت وقلت لك انت فين منور وان شاء الله نتقابل مع محمد انور وانت وطلعت والشيخ مجدي

ابو الشوق
09-11-18, 09:25 PM
والله يا جلال بك معاك حق بس ضغط الشغل ان شاء الله هكون اون لاين 24 ساعة فى القريب العاجل