مشاهدة النسخة كاملة : رحلة صيد سريعة

~aragon~
09-11-06, 11:00 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بمناسبة تعيين الأستاذ كاريزما مشرفا على منتدى الرحلات اهديه مجموعة الصور انا و بابا وكان الجو هواء جامد جدا و اصطدنا لمدة 4 ساعات فقط و رجعنا بسرعة عشان نلحق صلاة الجمعةو ياريت يا عمو كاريزما تجهزلنا رحلة فى القريب العاجل و اسيبكم مع الصور
959

960

961

962

963

964

حسام عبادي
09-11-06, 01:27 PM
ماشاء الله
بصراحه كنت فاكرك ياسيف أكبر من كده
ربنا يحميك والله ينورعلى الصيد
على كده الغدا ء عندك النهارده

charesma
09-11-06, 02:04 PM
ماشاء الله عليك يا سيف انت واستاذ جلأل
بجد صيد اكثر من ممتاز وان شاء الله فى رحله هاتكون قريبه اوى وهابلغكم عنها
وهانطلع مع بعض قريب والى الامام دائما

galal khalifa
09-11-06, 02:34 PM
الاخوة الاحباء جدا
والله النهاردة كان الهواء جامد بس الحمد لله الرزق كان عال العال وطبعا الاستاذ سيف الدين كسر الدنيا بالقاتلة الفتاكة
الفالك 80 بعد التعديل وان رجعت لحبيبة قلبي النوركا مارفك ( الموديل القديم ) وياريت ياجماعة نطلع رحلة صيد جماعية في الفيوم او بني سويف او حلوان وياريت اي عضو من المنتدي موجود في المناطق دية يقول لنا واحنا ننطلق علي هناك فورا وعلي فكرة انا سمعت ان مدينة السادات فيها صيد وفير وانا بناشد اي حد يعرف الطريق يقول علي طول
ولكم تحياتي

عاصــم الشبراوينــي
09-11-07, 03:56 PM
مشاء الله طيب مفيش حاجه علينا ولو حتي عزومه مركبيه

galal khalifa
09-11-07, 04:16 PM
ياريس الثلاجة علي الاخر بس انت قول انك جاي القاهرة وسيب الباقي علينا احنا مش مراكبية احنا اهل كرم بس اامر وقشر وجرب وعنياي لك ياعاصم

عاصــم الشبراوينــي
09-11-08, 01:21 AM
تشكر يا باشا اهل كرم والله من مغير متقول

mohamed anwar
09-11-11, 05:29 AM
الله ينور يابشا علي الصيده الجميله
وقولي الفلك عملت ايه

galal khalifa
09-11-11, 07:58 AM
الاخ العزيز / محمد انور
حمد لله علي تواجدك معانا ووجودك معانا يعطينا الثقة في انفسنا ان الخبرة وصلت لحد عندنا .
الفالك ياسيدي ماشية زي الفل بعد تركيب سوستة الديانا والواد سيف ابني مش عايز يسبها ومكسر الدنيا بيها
بس في حاجة كنت عايز اعملها كنت عليز اغير الجلبة الاخلية واحولها من جلبة زفرة الي جلبة حديثة وعرفت انها نفس جلبة الديانا بردة بس الحق يقال هي تحفة فنية لاتتكرر لدرجة اني بدور علي واحدة تانية بس تكون حالتها كويسة بس تكون عيار 1.77 علشان المسافات وربك كريم ومنور المنتدي يا باشا

mohamed anwar
09-11-11, 04:19 PM
الصقر الالماني ان كان بحلته يبقي تحفه وان بدور عليواحد من 5 سنين تكون بحاله كويسه وعارض اسعار اكتر من عاليه لقتنائها كان عندي 2 زمان منها بس احنا في النهارده
اما التعديل ده حيذيد السلاح قوه يعني هوه الفلك ناقص قوه ههههههههههه
علي العموم انت عندك جلده زفره يتوسطها مسمار اعمل كرسي حديد عند اي خراط بسن قطره قطر مسمار الفلك
وقوم بربطه مكان المسمار وركب عليه الجلده الحديثه ولو حسيت ان السلاح شكل في الضرب فكها وحط الجلده القديمه
ومتحرمناش من صور الفالك
وبالله التوفيق

wegdan12345
09-11-11, 05:11 PM
احم احم
(((علي العموم انت عندك جلده زفره يتوسطها مسمار اعمل كرسي حديد عند اي خراط بسن قطره قطر مسمار الفلك
وقوم بربطه مكان المسمار وركب عليه الجلده الحديثه ولو حسيت ان السلاح شكل في الضرب فكها وحط الجلده القديمه
ومتحرمناش من صور الفالك )))
تصدق باية انا بدات اتحسر علي نفسي (((مفيش خبرة)))
علي فكرة انت لازم تعلمنا شوية لا شويتين يأما هنروح ايطاليا وانت عارف!!!!!!! الصعايدة ممكن يعملوا ايه !!!!!!! احنا ممكن علي اقل تقدير نقفلكم ايطاليا اربع سنين قدام هههههههههههههههههههههههه

galal khalifa
09-11-11, 09:12 PM
الف شكر يا باشا وربنا ما يحرمني منك وانا مصمم اني اعمل التعديل دة مع حبيبي طلعت علشان انا وعدتة بذلك