مشاهدة النسخة كاملة : فكره للمنتدي

moneey1975
11-06-25, 12:08 PM
الساده اعضاء المنتدي الكرام هناك اقتراح ممكن نحاول بيه نعرف اسباب ارتفاع الاسعار حتي في المصانع الحربيه والاقتراح ده هوا ان الساده اعضاء المنتدي وخصوصا الإدارة تقوم بطرح فكره تسجيل المنتدي بالشهر العقاري او بمعني اصح يتم اشهارة كاشهار اي موسسه او شركه ليصبح له صفه قانونيه وطبعا واكيد في ناس من الاعضاء من زوي الخبرات القانونيه فاهمين الكلام ده اكتر مني بس انا بحاول اشرح وجهة نظري وبعد الاشهار يتم انتخاب مجلس إدارة للمنتدي ورئيس مجلس إدارة للمنتدي ويتم تكوين فريق عمل يكون له صلاحيه التحدث باسم المنتدي والوصول الي إدارة المصنع الحربي وغيرهم من تجار الاسلحه بل والمستورين ايضا وان يتم تجميع طلبات اعضاء المنتدي وان يكون التعامل جمله وليس قطاعي [ انا مش عارف اوضح الفكرة اكتر من كده بس في وجود الاخواه الاعضاء المحامين سيتم بلورة الفكرة بشكل قانوني ]..... والله الموفق دائما

Android man
11-06-25, 01:36 PM
انا اشجع علي الفكرة دي وممكن كمان امسك رئيس مجلس الادراة ههههههه
معاك يا استاذ وفكرة جميلة ومحاربة الغلاء وتشجيع المنتج الوطني
تحياتي

جنرال
11-06-25, 02:26 PM
فكرة جميلة وممكن المنتدى يعمل نشاطات و غيره علشان التمويل مهم و ممكن كل عضو يدفع مثلاً 10 جنيه في الشهر و يكون للمنتدى مقر و خلافة و كمان يوفر فرص عمل. لو حاتخدوا الموضوع بجدية ممكن نبدأ نعمل الفكرة دي.

msa_79
11-06-25, 02:48 PM
اخواني الاعزاء بالفعل نحن في طريقنا لتكوين رابطه للصيادين في مصر وسوف تكون مشهره ولها مقر ونشاطات ويوجد اجتماع في اخر جمعه من كل شهر لمناقشه اخر تطورات الرابطه ومقترحات الاعضاء وبالفعل كان يوجد اجتماع بالامس في نادي النصر وتم الاتفاق علي نقاط هامه سوف يطرحها الاخر كريم(brave heart) في موضوع مستقل قريبا ان شاء الله

DR SNIPER
11-06-25, 02:49 PM
فكره جميله بس تقريبا دى نفس فكره الرابطه لان عند تكوين الرابطه قولنا هنعمل نقابه وكارنيهات ويكون الموضوع بشكل رسمى

braveheart
11-06-25, 03:03 PM
الفكرة المطروحة منفذه بالفعل ... و كان بالأمس إجتماع كبير للرابطة بمدينة نصر ... و سيتم أستخراج كارنيهات عضوية للمشتركين ف القريب العاجل إن شاء الله ، كما أنها ستفعل قانونيا و سيتم أشهارها ... و جاري الخوض في هذه الإجراءات و شكرا لكم.

sayedlabib
11-06-25, 04:49 PM
فكره حلوه بس ساعتها مش هاتعرف تشترى ولا مسدس ماسورة مفتوحة ياباشا

جنرال
11-06-26, 12:54 AM
و ممكن نشترك في الرابطة إزاي؟

wknm
11-06-26, 01:27 AM
الساده اعضاء المنتدي الكرام هناك اقتراح ممكن نحاول بيه نعرف اسباب ارتفاع الاسعار حتي في المصانع الحربيه والاقتراح ده هوا ان الساده اعضاء المنتدي وخصوصا الإدارة تقوم بطرح فكره تسجيل المنتدي بالشهر العقاري او بمعني اصح يتم اشهارة كاشهار اي موسسه او شركه ليصبح له صفه قانونيه وطبعا واكيد في ناس من الاعضاء من زوي الخبرات القانونيه فاهمين الكلام ده اكتر مني بس انا بحاول اشرح وجهة نظري وبعد الاشهار يتم انتخاب مجلس إدارة للمنتدي ورئيس مجلس إدارة للمنتدي ويتم تكوين فريق عمل يكون له صلاحيه التحدث باسم المنتدي والوصول الي إدارة المصنع الحربي وغيرهم من تجار الاسلحه بل والمستورين ايضا وان يتم تجميع طلبات اعضاء المنتدي وان يكون التعامل جمله وليس قطاعي [ انا مش عارف اوضح الفكرة اكتر من كده بس في وجود الاخواه الاعضاء المحامين سيتم بلورة الفكرة بشكل قانوني ]..... والله الموفق دائما

أستاذي الفاضل

من اهم صحة الاشهار و جود مقر دائم

و دي اول خطوه

تحياتي

moneey1975
11-06-26, 09:01 AM
فكره حلوه بس ساعتها مش هاتعرف تشترى ولا مسدس ماسورة مفتوحة ياباشا

يا استاذ سيد وقتها هنشتري الحي بقي انا وانتا وكل اللي عايز باذن الله تعالي