مشاهدة النسخة كاملة : الحمد لله اللى اتمانيته لاقيته

ashraf_f
11-06-25, 10:33 AM
الامس الجمعة كان اجتماع رابطة الصيادين و كنت مصر على الحضور لامران مهمين جدا بالنسبة لى و هما مقابلة الاعصاء و التعرف على مع من اتعامل و لله الحمد تاكدت و شرفت بمقابلة ناس قمة فى الادب و الاحترام شخصيات كلها متسمة بالرقى و دة كان الاهم مع من اتحدث و اتعامل و اقضى اوقاتى و الشئ الثانى هو التأكد من اهداف الرابطة القائمة على تلبية جميع احتياجات هوايتنا من تدريب و توفير معدات الصيد باقل سعر للاعضاء و تنظيم رحلات صيد و مسابقات صيد و رماية و جارى العمل على اشهارها و ارجو من الجميع الانضمام لان الفائدة ستعود علينا جميعا كممارسين و احب ان اكرر لكل من حضر لقد شرفت بلقائقم و سعيد بمعرفتكم

braveheart
11-06-25, 11:47 AM
يا فندم أشكرك علي تشريفنا بالحضور للأجتماع ... و تشرفنا بك و بأقتراحاتك و مناقشاتك البناءة ... و إن شاء الله نقدر نقدم شئ للأعضاء .. و أتمني أن أراك دائما علي خير ، و أن أتشرف بحضورك لأجتماعاتنا الأتية بمشيئة الله.

تحياتي لك.

fidodido
11-06-25, 12:10 PM
يا رب اجتماعكو الى جاى مايكونش قبل 5/7 علشان اقدر اجى معاكم

العربى
11-06-25, 12:59 PM
فعلا دا نفس الاحساس اللى عندى اشرف باشا وانا شرفت بيك وبالاخوه جميعا كلا باسمه
واخص بالشكر سياده القنصل جمال على تشريفه لنا بالحضور والاستاذ كريم على استقباله لينا (braveheart)
واحيى جميع الاخوه على روح الاخوه اللى وجدتها فى هذا الا جتماع ونلتقى ان شاء الله فى الاجتماع القادم

braveheart
11-06-25, 01:26 PM
فعلا دا نفس الاحساس اللى عندى اشرف باشا وانا شرفت بيك وبالاخوه جميعا كلا باسمه
واخص بالشكر سياده القنصل جمال على تشريفه لنا بالحضور والاستاذ كريم على استقباله لينا (braveheart)
واحيى جميع الاخوه على روح الاخوه اللى وجدتها فى هذا الا جتماع ونلتقى ان شاء الله فى الاجتماع القادم

أبو العربي باشا ... تحياتي لك .. و شكرا لحضورك و أتمني أن أراك و جميع الأخوة مرة أخري بالأجتماعات القادمة و متنساش الصور بقي يا باشا ع الأيميل .. تحياتي للجميع.

smsmn8888
11-06-25, 01:36 PM
بصراحة احنا الذي اتشرفنا بيك يا استاذ
ويارب نستطيع تحقيق ما نحاول ان نفعلة للاعضاء يارب

Andria
11-06-25, 01:42 PM
Walahy kan egtema3 gamed

braveheart
11-06-25, 01:42 PM
بصراحة احنا الذي اتشرفنا بيك يا استاذ
ويارب نستطيع تحقيق ما نحاول ان نفعلة للاعضاء يارب

الله يخليك يا سمسم ... و شرفتني و الله بالأمس و يا رب نقدر نحقق كل الأهداف اللي أتناقشنا فيها إن شاء الله.

Andria
11-06-25, 01:45 PM
Ya oztaz Karim emta hateb3at el no2at beta3et el egtema3

العربى
11-06-25, 03:34 PM
أبو العربي باشا ... تحياتي لك .. و شكرا لحضورك و أتمني أن أراك و جميع الأخوة مرة أخري بالأجتماعات القادمة و متنساش الصور بقي يا باشا ع الأيميل .. تحياتي للجميع.

معلهش يا باشا انا بره مش ماعايا الصور اول ما ارجع ابعتهالك على طول

الأفوكاتو
11-06-25, 04:17 PM
أستاذ أشرف .. تحياتي ليك .. بصراحة سيادتك كنت من الناس اللي كنت متابع كلامهم بدقة شديدة .. وأرائك أنت والاستاذ اندريا كانت مدروسة تماما وكانت أراء مهمة بجد وإن شاء الله نعمل سويا علي تحقيقها .
وطبعا لا أنسي الأستاذ كريم اللي كان منظم الإجتماع علي الوجه الأمثل .. ولولاه كان الاجتماع هيكون دون المستوي .
بجد اتشرفت بيكم جدا ..
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

koktal
11-06-25, 04:20 PM
الصور يا جماعه وياريت شرح اللى تم فى الإجتماع .. والحمد الله على السلامه للجميع ..

ashraf_f
11-06-25, 04:27 PM
شكرا للجميع مع تمنياتى بالنجاح و لن ابخل بالمشاركة الفعالة قدر المستطاع

braveheart
11-06-25, 04:47 PM
شكرا لك يا أفوكاتو ، و شرفتونا بالأمس كلكم و الله ، و أنا قمت بتجهيز ملخص و تقرير عن الأجتماع و الحمد لله ، و لكن الموضوع واقف علي الصور ... و هي بحوزة د / محمد حسن ، و أشرف شاكر ، و محمد العربي ، و حين أستلام صور الأجتماع سأقوم بإنشاء الموضوع الذي سيكون موجودا علي القسم العام خلال ساعات قليلة من الأن إن شاء الله.

Andria
11-06-25, 05:30 PM
Shokran ya oztaz Avocato , and begad ely sa3eed eny et3araft 3aleko kolokom

hema777h
11-06-25, 05:59 PM
الاجتماع كان ممتاز بصراحة وتم مناقشة مواضيع مهمة وكان اقتراح استاذ اندريا بصراحة هيعمل دعاية قوية جداااا للمنتدي وبشكل بصراحة انا بتخيلة دلوقتي بس اهم حاجة الاجرات الخاصة بالرابطة اننا نعملها باسرع وقت عشان الشكل القانوني

msa_79
11-06-25, 06:07 PM
استاذ اشرف بجد اتشرفت بمعرفة حضرتك وجميع الاعضاء اللي حضروا الاجتماع فعلا شعور رائع انك تتحدث مع الناس دول مباشرة مش من وراء شاشات الكمبيوتر
والاستاذ الخطير اندريا بصراحه شخصية جميلة جدا ومرحة والفكرة بتاعته ممتازه جدااا وانا في رأيي انها اهم فكرة خرجنا بيها من الاجتماع ولازم نفعلها باقصي سرعة قبل ما حد غيرنا يعملها لأنها بجد هاتكون سبق في رياضة الصيد ببنادق الرش ونتمني ان السبق ده يكون باسم الرابطه بتاعتنا

hema777h
11-06-25, 06:12 PM
استذان انا عشان رايح التجمع الخامس