مشاهدة النسخة كاملة : السعوديه - وصيد اليمام 10 /5 / 2009

noricawy isa
09-05-11, 09:50 AM
جايبلكم صيد لسه طازه من السعوديه بالبندقيه الفايروخ 35 ويارب يعجبكم - نوريكاوي

noricawy isa
09-05-11, 09:51 AM
معلش ياجماعه في صور مكرره - تحياتي

galal khalifa
09-05-11, 10:54 AM
الللة ينور عليك وعايزنك في مصر

وليد الشيمى
09-05-11, 05:19 PM
الله ينور عليك... بس ياريت صورة للبندقية

حسام عبادي
09-05-11, 05:46 PM
الله ينور ....
بالهنا والشفا.
وعقبال المره الجايه

وليد الشيمى
09-05-11, 09:34 PM
عندى سؤال .. انا سمعت انه فى السعودية لازم رخصة لبنادق ضغط الهواء ولا يعطون رخص للاجانب.. فكيف اشتريت السلاح واين تصطاد لانى انا معايا اقامة سعودى وعاوز اشترى بندقية هناك , ياريت تفيدنى واكون شاكر لك .

noricawy isa
09-05-11, 10:18 PM
اخويا وليد بالنسبه للبندقيه انا اشتريتها من محلات الرميح ودول توكيل وليهم اكتر من فرع واحد في التخصصي وواحد في النسيم دول اللي اعرف اماكنهم بس - ولكن في فروع تانيه كتير - بالنسبه للاجنبي لازم يكون معاه واحد سعودي لانو ممنوع حد اجنبي يشتري سلاح ويبقي باسمه - فا انا جبت واحد صاحبي سعودي وخلصلي الموضوع واشتريتها وبعد شهر انشاء الله هستلم الترخيص بتاعها من المرور وبكده تبقي انتا ماشي في السليم ومحدش يقدر يقولك حاجه - اتمني ان اكون افدتك واسف ع الاطاله - تحياتي - نوريكاوي

noricawy isa
09-05-11, 10:23 PM
صور الفايروخ 35 هيا يتيجي من غير تلسكوب

charesma
09-05-12, 10:11 AM
السلأم عليكم
ماشاء الله
صيد تمام اوى والبندقيه شكلها جميل

وليد الشيمى
09-05-12, 11:56 PM
جزاك الله خيرا يا اخى على الاهتمام والرد.. ولكن مازال هناك سؤال. هلى الترخيص باسمك ولا باسم الصديق السعودى وياترى كم ثمن هذه البندقية الجميلة .؟؟ بارك الله لك فيها

noricawy isa
09-05-13, 02:55 AM
اخويا وليد اسف علي تأخير الرد- بالنسبه لسعر البندقيه هو 1100 ريال و 190 ريال للمنظار نوعها فايروخ الماني رقم 35 - الترخيص يكون بأسمي عند الاستلام اما المعلومات اللي بياخدوها فبتكون معلومات السعودي اللي هيشتريهالك - بياخدو صوره شخصيه منو ورقم بطاقه الاحوال ورقم موبايلو وبس - اتمني ان اكون افدتك - تحياتي - نوريكاوي

وليد الشيمى
09-05-13, 09:53 PM
جزاك الله خيرا اخى العزيز.. وانشاء الله انا قادم السعودية اوائل الشهر القادم وباذن الله نطلع نصطاد سوا

noricawy isa
09-05-14, 06:32 AM
حياك الله ياباشا في اي وقت وتيجي بالسلامه واي استفسار رقم جوالي 0509427857

Dr_Sayed
09-05-14, 06:55 AM
ماشاء الله يا اخ نوريكاوي بندقة اكتر من ممتازة انا بعشق النوعية دي اصلا وكان عندي استفسار
كم سعر الفايرخ 80 والدايانا ماغنوم 350 في السعودية وياريت تقولنا انت منين في السعودية
لاني ان شاء الله ناوي انزل الخبر قريب وعاوز اجيب واحدة فاريخ من هناك ومش عارف هقدر اعديها في المطار ولا لأ
ومعلش بتقل عليك ولكم مني جزيل الشكر
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

noricawy isa
09-05-15, 12:45 AM
يااهلا بيك يادكتور في اي وقت انا من سكان الرياض في النظيم تحديدا علي اول الطريق الي الدمام - بالنسبه للفايروخ 80 سعرها 1400 بس الله اعلم هتزيد ولا ايه -اما بالنسبه للديانا فا مشفتهاش والله خالص في اي محل ولا توكيلات الرميح - هما اظاهر شغالين علي الفايروخ بس - اتمني ان اكون افدتك وتقبل تحياتي - نوريكاوي

noricawy isa
09-05-15, 12:51 AM
بالنسبه لموضوع المطار والله انا مجربتش قبل كده اخد بندقيه معايا الي مصر مش عارف ايه الاجراءات - في ناس تقول مش هيحصل حاجه عادي وفي ناس تقول ممكن تتصادر منك ونا بقول لو حضرتك معاك واسطه في المطار ممكن يعدولك دبابه لو عايز ههههه - بس في مصر قبل كده اخدت بندقيه كنت عاوز اوديها معايا السعوديه بس عدت من مصر واخدوها في مطار الرياض فا انتا احسن هتلك وحده هنا ووحده هناك زي منا عملت - اسف علي الاطاله - وتقبل تحياتي - ن و ر ي ك ا و ي

Dr_Sayed
09-05-15, 07:07 AM
ألف شكر يا نوريكاوي باشا . وان شاء الله ربنا يقدم اللي فيه الخير انا ناوي على الفايروخ 80 عاجباني بس خايف لما انزلها مصر
مش هلاقي ليها قطع غيار لو احتاجت بس ربنا يكرم ان شاء الله وباذن الله يبقى لينا لقاء لما انزل الخبر ونتعرف بحضرتك .
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته.

Dr_Sayed
09-05-15, 09:06 AM
كلاكيت تاني مرة يا نوريكاوي باشا معلش هنتعبك معانا المنظار اللي انتي جيبه عامل ايه معاك وتقريبه كام ونوعه وكان فيه
انواع تانية في الرميح باسعار معقولة؟ ومستني ردك ياباشا .

noricawy isa
09-05-15, 11:47 PM
ازيك يادكتور اتمني انك تكون بخير وعافيه - بالنسبه للمنظار ده ملقتش غيرو عند الرميح وده ممتاز وبيقرب حلو قوي بس عيبو انك كل لما ترمي بعد كام ضربه كده بيتهز لكن انا ركبتلو حاجه كده هيا حديده والله معرف اسمها ايه بس الجماعه في الرميح نصحوني بيها ومن بعد مركبتها والله ممتازه ومثبته المنظار كويس جدا وماشاء الله من ساعتها متجبسه في البندقيه ومتحركتش .تحياتي - نوريكاوي

sico1984
09-05-16, 12:47 AM
ألف شكر واتمنى اضيفك على الايميل
sesa1984@hotmail.com

noricawy isa
09-10-25, 08:50 PM
انا تحت امرك ياجميل واتشرف اني اضيفك وده ايميلي thewrongway_mixmix@hotmail.com