مشاهدة النسخة كاملة : عايز اشترى بندقة و محتاج حد من اهل الخبرة معايا

Egyptian
09-05-05, 05:08 PM
سلامو عليكو جميعا على احلى منتدى للمتعة (الصيد) والثواب (الرماية) انا لسة جديد فى المنتدى وجديد فى عالم الصيد والرماية و محتاج اشترى بندقية و محتاج لشخص خبير و عنده وقت انه ينزل معايا نشترى البندقية عشان ميضحكش عليا
انا عايز اجيب بندقية كويسة لغاية 1500 و محتاج حد معايا
ممكن؟؟
متشكر جدا مسبقا

noricawy isa
09-05-05, 06:34 PM
ازيك ياباشا واهلا وسهلا بيك في المنتدي - انتا معاك مبلغ كويس يجيبلك بندقيه ممتازه والموضوع مش محتاج حد ينزل ويروح معاك - اتمني انك تمون من سكان القاهره - عشان تنزل فتح الله في رمسيس وخد من عندو بندقيه اسمها ( نوريكا 56) دي هتلاقيها ب 900 ج بس ممتازه جدا والرش بتعها رائع رائع هيا نمره - 2 - ودي حلوه ليك كمبتدأ ومحدش يلعب في دماغك ويقولك اشتري رمسيس ولا المعادي ولا الصيني كلو اي كلام بيبقا جامد في الاول بعد كده بيهكع وهتدفع فوس ع الفاضي - خد اللي قولتلك عليها وهتدعيلي - تحياتي ياباشا - نوريكاوي

~aragon~
09-05-06, 11:50 AM
اهلا وسهلا بيك عضو جديد في المنتدي ومنور
ال1500 جنية ممكن تجيب اما نوركا جت ودية ها تلاقيها عند
فتح الله اسكندرية او جامو 3000 وبردة عند فتح الله بس فرع مصر وممكن تلاقي عند اولاد ضيف بفس الاسعار
جلال خليفة

Egyptian
09-05-07, 02:41 PM
نوريكاوي......جلال خليفة...... اشكركم جدا على الرد و عذرا لتاخرى فلست مداوما على النت

galal khalifa
09-05-08, 11:52 AM
لا ياباشا عايزينك تداوم علي النت علشان تكون مشاركاتك كتير وتنزل صور للصيد بتاعك وتكتب مواضيع كتير كتير وبعدين انت طلعت ساكن جنبي يعني لو ما شاركتش ها استناك بالندقية تحت البيت تحياتي وتمنياتي لك بالتوفيق

رفعت
10-01-24, 06:04 PM
لا ياباشا عايزينك تداوم علي النت علشان تكون مشاركاتك كتير وتنزل صور للصيد بتاعك وتكتب مواضيع كتير كتير وبعدين انت طلعت ساكن جنبي يعني لو ما شاركتش ها استناك بالندقية تحت البيت تحياتي وتمنياتي لك بالتوفيق

انا ساكن فى الاسكندرية ومعايا 600جنيه وعايز اشترى بندقية المعادى اشترى منين وبكام المعادى وينفع فيديو فك وتشحيم وتزييت بندقية رش المعادى