مشاهدة النسخة كاملة : قيمني وانا اقييمك

الأفوكاتو
11-06-11, 04:07 PM
تنويه هام ..
كما تفضل مشكورا الأستاذ كريم (braveheart) بعمل موضوع طالما انتظره الجميع ، وقد قام أيضا بالتنويه علي أن التقييم لا يؤثر بأي حال من الأحوال علي العضوية في المنتدي سواء بالسلب أو الايجاب ، لذا وجب التنبيه علي ألا يتم استغلاله بصورة خاطئة من بعض الأعضاء الذين يتخيلون أن التقييم سوف يضيف للعضو أو ينقص منه شئ ، كأن يتحول التقييم إلي عملية تبادل مشترك
بين الأعضاء ، كأن يقوم عضو بتقييم عضو بدون سبب أو علي سبيل المجاملة فيقوم الآخر برد التقييم له علي سبيل رد الجميل ، وأيضا كأن يكون عضو مختلف مع عضو فيقوم بتقييمه بالسالب لكي ينقص من نقاط تقييمه .. وهكذا .
فنرجو من أعضاء المنتدي الكرام استغلال التقييم الاستغلال الأمثل لكي ينتج ثماره بتوضيح مستوي كل عضو بدرجته الحقيقية .
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــع

بسام سعيد
11-06-11, 04:10 PM
الله ينور
علشان كده انا امبارح كنت طالب من الادارة ان يتعمل ضوابط للموضوع ده
متبقاش الي مخنوق من حد يقيمو بالسالب والي مبسوط يقيمو بالايجاب
لازززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز ززززززززززززززززززم
ضوابط
تحياتي

ashraf_f
11-06-11, 04:26 PM
يا باشا لو دة بيزعل الناس الغوه و نكتفى بصياد جديد او متفاعل او نشيط فقط علشان ماحدش يقول اشمعنى و دى وجهة نظرى

koktal
11-06-11, 04:32 PM
كلام سليم جدا .. وأنا عن نفسى كفاية تقييم لحد كدا .. أحسن المسألة هتبقى غير مضبوطة .. وشكرا للتنويه ..

braveheart
11-06-11, 04:34 PM
تنويه هام ..
كما تفضل مشكورا الأستاذ كريم (braveheart) بعمل موضوع طالما انتظره الجميع ، وقد قام أيضا بالتنويه علي أن التقييم لا يؤثر بأي حال من الأحوال علي العضوية في المنتدي سواء بالسلب أو الايجاب ، لذا وجب التنبيه علي ألا يتم استغلاله بصورة خاطئة من بعض الأعضاء الذين يتخيلون أن التقييم سوف يضيف للعضو أو ينقص منه شئ ، كأن يتحول التقييم إلي عملية تبادل مشترك
بين الأعضاء ، كأن يقوم عضو بتقييم عضو بدون سبب أو علي سبيل المجاملة فيقوم الآخر برد التقييم له علي سبيل رد الجميل ، وأيضا كأن يكون عضو مختلف مع عضو فيقوم بتقييمه بالسالب لكي ينقص من نقاط تقييمه .. وهكذا .
فنرجو من أعضاء المنتدي الكرام استغلال التقييم الاستغلال الأمثل لكي ينتج ثماره بتوضيح مستوي كل عضو بدرجته الحقيقية .
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــــع

كلام محترم جدا .. شكرا أفوكاتو باشا ... و تحياتي لك.

sameer
11-06-11, 04:49 PM
مشكور يا باشا

بس بالنسبة للضوابط فبيتهيألي موجودة انه مش اي حد عايز يقيم كدا عمال على بطال يقيم لأ ليه عدد معين ولو خلص العدد ده من التقييمات يبقا كل سنه وهو طيب لازم يستنا 24 ساعة

ashraf_f
11-06-11, 04:52 PM
بصو يا جماعة المشكلة دى حلهالنا غادل امام فى 4 كلمات سلمنى نضيف اسلمك نضيف هههههه

braveheart
11-06-11, 04:54 PM
بصو يا جماعة المشكلة دى حلهالنا غادل امام فى 4 كلمات سلمنى نضيف اسلمك نضيف هههههه

ههههههههههههه ... 100 %.

braveheart
11-06-11, 04:55 PM
مشكور يا باشا

بس بالنسبة للضوابط فبيتهيألي موجودة انه مش اي حد عايز يقيم كدا عمال على بطال يقيم لأ ليه عدد معين ولو خلص العدد ده من التقييمات يبقا كل سنه وهو طيب لازم يستنا 24 ساعة

تمام كدة ... الله ينور عليك.

sameer
11-06-11, 04:59 PM

ههههههههههههههههههههههههههه جامدة

هشام عزب
11-06-11, 06:14 PM
كلام سليم ولا داعي اساسا للتقييم كفايه فعلا تصنيف جديد و متفاعل ونشيط وشكرا

rock
11-06-11, 06:16 PM
كلام جميل ... تحياتى .

smsmn8888
11-06-11, 10:39 PM
اةةة ربنا يستر الزمالكويا شكزلهم منتشرين اليويمن دول في المنتداء

mahmoudalaa
11-06-11, 10:50 PM

وشيلني اشيلك وعديني اعدلك هههههههههه
اذا كان كده ماشييييي ههههه

سيدخالد
11-06-11, 10:54 PM
ابجنى تجدنى

جنرال
11-06-11, 10:58 PM
هو التقييم إزاي أصلاً

koktal
11-06-11, 11:10 PM
هو التقييم إزاي أصلاً

شايف الميزان الأبيض اللى جمب الدايره الحامره اللى جواها إكس دى على الشمال .. ايوه هيه دى الميزان الأبيض .. لو دست عليها لأى حد هتزود تقييمه .. ولو دست الدايره الحامره يبقى هتخسره .. ودا مش مطلوب ولا عايزينه .. أى خدعه يا برنس .. ..

الادارة
11-06-12, 06:53 PM
تمت اضافة الشرط التالي لشروط الاستخدام (http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=8220) :
7- يمنع طلب التقييم من الاعضاء. التقييم اداه لتمييز من يستحق فنرجوا عدم اساءه استخدامه.

essam assem
11-06-12, 08:06 PM
تمت اضافة الشرط التالي لشروط الاستخدام (http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=8220) :
7- يمنع طلب التقييم من الاعضاء. التقييم اداه لتمييز من يستحق فنرجوا عدم اساءه استخدامه.

اللة ينور على التفاعل الايجابى الملحوظ من الادارة ******************برافو

ahmadkhalaf
11-06-12, 11:06 PM
موضوع جميل جدا
وشكرا على التفاعل السريع من جانب الادارة
وعلى فكرة انا قيمتكم فقيمونى هههههههههههههههه
طبعا بهزر
تحياتى

omarmagic
11-08-19, 04:49 AM
طب انا قيمتكم كلكم ياريت كلكم تقيمونى هههههههههههههه بهظر بس بجد قيمت ناس كتير بس فى سئال ازاى اعرف انا اتقيمت من مين وشكراااااا

الأفوكاتو
11-08-19, 04:52 AM
طب انا قيمتكم كلكم ياريت كلكم تقيمونى هههههههههههههه بهظر بس بجد قيمت ناس كتير بس فى سئال ازاى اعرف انا اتقيمت من مين وشكراااااا

طبعا استحالة .. لأن هذه الإمكانية غير متوفرة ولكن بنتغلب عليها بكتابة الاسم بجانب سبب التقييم

ويمكنك الذهاب للوحة التحكم الخاصة بك في أعلي يمين الصفحة .. وستجد أخر المشاركات التي تم تقييمك فيها

زي كدة

ملاحظ الفرق ؟

omarmagic
11-08-19, 04:52 AM
وليا سئال تانى هل لو انا قيمت حد ده ينقص من تقيمى

الأفوكاتو
11-08-19, 04:53 AM
وليا سئال تانى هل لو انا قيمت حد ده ينقص من تقيمى

لالالالا .. خالص ..

omarmagic
11-08-19, 04:58 AM
اه يعنى انا كده هقيمك كدا مينقصش حاجة صح طب هوا كل قد ايه يتغير مستوايا يعنى زى صياد متفاعل صياد متقدم صياد نشيط الحجات دى تتغير كل كام نقطة